Boendets fasad

Recensioner av Melia Barcelona Sky

4.5 out of 5
Melia Barcelona Sky
Pere IV, 272 - 286, Barcelona, Barcelona

Recensioner

8,2

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 321 av 769 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 270 av 769 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 113 av 769 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 46 av 769 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 19 av 769 recensioner" "

8,4/10

Renlighet

8,6/10

Personal och service

8,6/10

Bekvämligheter

8,2/10

Boendets skick och faciliteter

8,6/10

Hållbarhet

Recensioner

8/10 Bra

Bengt

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell!
Bra hotell med mycket trevlig personal, hade otur med några av rummen men de löste de snabbt. Vattenläckage i ena och trasig kyl i det andra. De hade missat extra säng men löste det omgående.
Bodde här 2 nätter i november 2022
Svar från Your recent Say at Melia Barcelona Sky 21 nov. 2022
Dearest Bengt, First of all, we would like to thank you for choosing our property Meliã Barcelona Sky as your home during your visit to Barcelona and for taking the time to write about your experience, we are glad to know that you noticed the kindest and efficiency of our staff. You’re our priority. We are very pleased to see that you have enjoyed your overall experience in our hotel. We were delighted to have you as our guest and we are very sorry for the inconveniences faced during your stay, We hope to have the luck to return to serve you in the future, We are at your disposal. Best Regards, Guest Service Team

10/10 Fantastiskt

Julietta

Bodde här 2 nätter i juni 2022
Svar från Guest Relations Team 5 juli 2022
Dear Julietta, Thank you for your rating!

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Barcelona i november
Besökte Barcelona under några dagar nu i November och hade en riktigt skön vistelse på Melia Barcelona Sky. Vi valde att betala extra för " the level" och ångrar inte det. Hotellet ligger lite utanför men med tunnelbanan tog man sig in till centralare delar rätt snabbt, vi valde dock att promenera rätt mycket. Bott tidigare på Melia's hotell runt om i Europa och tycker det har en fräsch och bra standard.
Bodde här 5 nätter i november 2021
Svar från Guest Experience Team 28 dec. 2021
Dear guest, Thank you for choosing our hotel for your stay at Barcelona and for the time you have spent sharing your review. We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since our guest´s satisfaction is our most important goal. We are looking forward to welcoming you soon. Kind regards, Guest Experience Team

10/10 Fantastiskt

Firas

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket nöjd
Rekommenderar detta hotell
Bodde här 1 natt i november 2021
Svar från Guest Experience Team 9 nov. 2021
Dear Firas, Thank you very much for your positive score. We hope you come back soon, Best regards,

10/10 Fantastiskt

Helene

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fräscht i lugnare stadsdel
Fräscht rum! Sköna sängar. Bodde i standardrum. Två olika frukostar att välja på - ganska lika men man fick mimosa, omelett, pannkakor och lite mer yoghurt på den dyrare.
Bodde här 4 nätter i juli 2021
Svar från Guest Experience Team 6 aug. 2021
Dear helene, Thank you very much for choosing us and for sharing your great comment about your stay with us. We are really glad to know that you have enjoy our facilities and services. We hope you come back soon. Best regards,

10/10 Fantastiskt

Nicklas

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Trevlig hotel med närhet till både strand och en mängd olika restauranger Ligger i ett lugnt område där man har ca. 10 min till Metro och det tar ca. 40 min att gå till Lá Rambla. Rent och snyggt hotell med bra service
Bodde här 4 nätter i juli 2021
Svar från Guest Experience Team 19 juli 2021
Dear Nicklas, Thank you very much for sharing your comment through Expedia. We are really glad to know that you ahve enjoyed your stay with us. We hope you Will come back soon. Best regards, Guest Experience Team

10/10 Fantastiskt

Jonas

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
arca
Funkade bra
Bodde här 3 nätter i mars 2020

10/10 Fantastiskt

martin

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Modern
Very modern hotel, with amazing breakfast views. Everything was very neat. One little thing bothered me though, it was the very little choice of newspapers available in the breakfast area. They only had "La razon" (about 5 or 6 copies of it), which is a right and conservative newspaper.
Bodde här 1 natt i januari 2020
Svar från Guest Experience 12 jan. 2020
Dear Mr. Martin, Thank you for taking the time to share your comment about your recent experience on our hotel. We are glad to read that you enjoyed our breakfast and the views overlooking the city. We would like to inform you that we have more than one type of newspaper available in the hotel, we regret that they were not available. However, we take your comment into account to continue improving. Please we keep at your complete disposal, should you wish to arrange any details of your future reservation. Best regards, Guest Experience.

10/10 Fantastiskt

Yasmin

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i oktober 2019
Svar från Guest Experience Team 27 okt. 2019
Dear Yasmin, Thank you for choosing Melia Barcelona Sky for your stay in Barcelona and take the time to write this positive review. We would love to meet you again in the near future, do not hesitate to contact us the next time you want to stay with us. Sincerely, Guest Experience Team.

10/10 Fantastiskt

Johan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Very nice hotel with great service, we spend a weekend here and have just good things to say about the hotel!
Bodde här 3 nätter i oktober 2019
Svar från Guest Experience Team 25 okt. 2019
Dear Johan, Thank you for choosing Melia Barcelona Sky for your stay in Barcelona. Thank you so much for your very good assessment. The whole Melia Barcelona Sky team is very pleased to know that you enjoyed the hotel. We can't wait to see you soon and please do not hesitate to contact us for your next reservation with us. Kindest Regards, Guest Experience Team.

8/10 Bra

Emily

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fotboll- och festhelg i Barcelona
Otroligt seg incheckning, det ska inte ta sådär lång tid... aldrig varit med om något liknande. Resten var bra, bra och relativt lugnt läge med restauranger mm runt om, nära till havet och andra sevärdheter. AC:n på rummet var lite sådär, den fungerade men panelen till den funkade inte så bra. Fin utsikt. Städerskan kom in och städade trots att vi la "Do no disturb" skylten. Bra utbud på frukostbuffén. Jättedyr minibar, antagligen den dyraste jag varit med om. Överlag en bra vistelse.
Bodde här 3 nätter i oktober 2019
Svar från Guest Experience Team 25 okt. 2019
Dear Emily , Thank you so much for choosing Melia Barcelona Sky for your stay in Barcelona. Thank you for taking part of your time writing a comment in order to improve our services. We are very glad to know that you enjoyed the hotel, specially the room and the view that you have from there. There is nothing more rewarding than knowing that we accomplished our goal. We hope to see you soon among us and we will be very pleased to welcome you back at our hotel Best regards, Guest Experience Team

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 8 nätter i juli 2019
Svar från Guest Experience Team 29 aug. 2019
Dear guest, Thank you very much for choosing us for your holidays and for your positive score. We hope you have enjoyed your stay with us and you will come back soon. Best regards,

2/10 Väldigt dåligt

Mmmmm

Reste i grupp
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Personalen var hemska speciellt en äldre lite mer överviktig man som jobbar i receptionen han var en av de hemskaste jag någonsin träffade på. Han borde nog hitta ett annat jobb. Fanns läckage skada i vårt rum och det droppade vatten från taket. Hotellet är inget speciellt maten är inget speciellt absolut ej värt pengarna så om ni tänker boka det hotellet tänk noga
Bodde här 4 nätter i augusti 2019
Svar från Guest Experience Team 20 aug. 2019
Dear guest, Thank you for sharing your feedback with us about your recent stay at Meliá Barcelona Sky. We regret your stay did not fullfil your expectations. However, do not hesitate that we have already transmitted theses comments to the department involved to avoid these types of situations in the future. Best regards,

8/10 Bra

Mona

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i augusti 2019
Svar från Guest Experience Team 5 aug. 2019
Dear Mona, Thank you for choosing Melia Barcelona Sky for your stay in Barcelona. Thank you so much for your good assessment. The whole Melia Barcelona Sky team is very pleased to know that you enjoyed the hotel. We hope to see you soon back among us. Kindest Regards, Guest Experience Team

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i juli 2019
Svar från Guest Experience Team 28 juli 2019
Dear , Thank you for choosing Melia Barcelona Sky for your stay in Barcelona. Thank you for your positive review. We are very please to know you liked the hotel. We hope to see you soon and do not hesitate to contact us for your next reservation. Kindest regards, Guest Experience Team

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Affär
Allt var bra trevlig personal rent och fräscht.
Bodde här 2 nätter i mars 2019
Svar från Guest Experience Team 29 mars 2019
Dear Affär, Thank you so much for choosing Melia Barcelona Sky for your stay in Barcelona. We are very pleased to see that you took part of your time writiing a comment in order to improve our services. We are very glad to see that you enjoyed our hotel, specially our staff that does the best efforts in order to provide the best experience to all of our guests. We hope to see you soon among us. Kindest Regards, Guest Experience Team

10/10 Fantastiskt

Jocke Nos, Barcelona

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket bra standard och service. Rekommenderar de lite dyrare rummen då det ingår såväl, dryck och tilltugg i lounger
Bodde här 4 nätter i april 2018
Svar från Melià Sky 9 maj 2018
Dear Jocke, Firstly I would like to thank you for sharing your comments on Expedia, We are very glad to know taht you enjoyed your stay with us, and you liked the service and The Level rooms. Thank you so much one more time, we hope to see you soon. Best regards, Llorenç Cloquell Guest Experience Team.

10/10 Fantastiskt

Gabriella

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Svar från Guest Experience team 1 apr. 2018
Dear Gabriella, First of all, we would like to thank you for taking the time to share your recent stay with us at Meliã Barcelona Sky. We are delighted to see your kind punctuation and that you enjoy our facilities and attentive and caring staff, who always go above and beyond expectations to provide with unforgettable moments. We really look forward to welcoming you soon in order to let you live again the Meliá Experience. Best Regards,

10/10 Fantastiskt

Daniel

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i november 2017
We are delighted to read that you chose us for your Romantic trip to Barcelona and had a pleasant stay. We are glad that you enjoyed our amazing rooms. We would love to welcome you and your family back at the Barcelona Sky ! Kindest regards, Guest Experience team

10/10 Fantastiskt

Linnea

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Toppen
Super fint hotell. Mycket bra komfort. Bra kommunikationer med tram, Metro och buss. Funkar att gå till stranden . Mycket bra restauranggata precis runt hörnet.
Bodde här 3 nätter i augusti 2017
Dear Linnea, Thank you for choosing Melià Barcelona Sky for your stay in Barcelona and for your kind comment here in Expedia. We are looking forward welcoming you back in Melià Barcelona Sky. Best Regards, Guest Experience Team

10/10 Fantastiskt

Johanna

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Väldigt prisvärt 5-stjärnigt hotell. Hade jättefin utsikt över stan från 12e våningen. Modernt, trevlig personal. Enda nackdelen var att det tog en halvtimme att gå in till centrum, det gick att ta tunnelbanan vilket tog 10 min. Orkar man inte ta sig till centrum en kväll finns det även restauranggata, cafeer och kiosker i området.

8/10 Bra

Fredrik, Stockholm

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra avkoppling
I det stora hela ett bra hotell. Mindre saker man kan klaga på, som exemplevis att dörrarna och karmen till duschen inte täckte igen helt och gjorde så att en stor del av badrumsgolvet täcktes med vatten. Annars utöver det så var det jättefin pool på hotellet. Vi hade utsikt mot havet. Dock ska det sägas att man måste bo ganska högt upp om man ska få en rättvis bild av "utsikt mot havet". Trevlig personal, i stort sätt alla kunde engelska. Man fick lugn och ro uppe på rummet. Testade inte deras mat lika mycket som man kanske skulle, men mat och dryck var helt okej. Inte direkt billigt men det var väl som man kallar vanliga hotellpriser. Kan tänka mig att detta hotell passar alla sorters resor, oavsett om man är på affärsresa eller partyresa. Är dock situerat lite norrut så man får räkna med att ta en taxi eller åka kommunalt om man vill in mer centralt eller till hamnen.

8/10 Bra

Malin

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Helt okej!
Bra hotell, sämre område. Lite konstig rumsuppdelning men modernt och fint.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Boendets skick och faciliteter
Melia sky for new years eve
Duschen var smutsig , dammig . Trevlig personal

4/10 Dåligt

Matilda, Stockholm

Gillade inte: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Med tanke på att hotellet började brinna och vi fick evakueras så var vi inte så nöjda med vistelsen.

10/10 Fantastiskt

Pantertanterna, Skellefteå

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Stilrent hotell
Tillmötesgående personal. Lugn o fridfull miljö. Provade på Spaet som finns på hotellet, kan rekommenderas. Men inget hotell som man tar familjen till, alldeles för liten pool för barn. Passar mest par eller affärsresande.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell, bekväma sängar. Fin utsikt. Poolen och poolområdet var ganska litet så var i god tid för att få plats när solen är framme...Dyrt i baren på hotellet. Området var lugnt. Tar ungefär 15 min med tunnelbana in till stan.

10/10 Fantastiskt

Sabina

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
högklassiskt hotell
Mycket bra, bra service, bra mat (viktigt), hotellets faciliteter höll mycket hög standard. I det hela stora mycket bra!

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Väldigt bra hotell
Ett bra hotell med stilren design, väldigt hjälpsam och trevlig personal samt nära till kollektivtrafik som enkelt och snabbt tar dig in till centrum.

10/10 Fantastiskt

Annika L H

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bra frukost,bra läge,trevlig personal
Mycket bra hotell,härlig pool på 6 vån.Badade,fast lite kallt,Bra frukost kunde välja mellan varmt och kallt,trevlig personal,rimligt pris på frukosten.

6/10 Okej

narges

Gillade: Rummets bekvämlighet
fint hotel lite avlägsen från staden kärna
kändes ganska lång från laramb o andra turist aktivitet.det står på webben 10 min till laramba men det gäller att man åka inte gå!!! Synd att står inte att frukost inte gå i priset.Det kostade 22 EURO/Person o om man beställde helvecka fått rabatt på 13EURO/gång.182 EURO för en vecka för en vuxen+barn.!!!!men det var jätte god o varierande frukost o jätte fin resturang.

8/10 Bra

Madeleine, Göteborg

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Underbar utsikt
Vi bodde i en väldigt fin junior svit på elfte våningen med en vacker utsikt från golv till tak. Sängen var otroligt skön och det kändes väldigt lyxigt.

10/10 Fantastiskt

Ashkan, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Sjukt prisvärt lyx
Mycket bra hotell, inte mycket att klaga på. Skön pool med poolområde, nybyggt hotell, spa, fin restaurang och bar. Servicen var tipptopp och allt gick att lösa dygnet runt. Sjukt fina hotellrum, trots 25kvm var det bra rymligt för två pers. Det enda lilla tråkiga är kanske området, man behöver trots allt gå en liten bit innan man känner att man är i stan. Men fantastiskt fint hotell och 5 av 5 känns trots allt rimligt.

6/10 Okej

Jonas, Göteborg

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Affärshotel
Slitet i badrum , möbler i lobbybar med spruckna tyger. Något snobbig receptionspersonal som ger dubbla budskap om vad som ingår och tider. Petdonalen på serveringssidan däremot var verkligen mycket trevlig o tillmötesgående.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

6/10 Okej

Siamak

Gillade: Rummets bekvämlighet
Budget 5 stjärnig
Hotellet var ok men det luktade illa på området!

6/10 Okej

Par, Stockholm

Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
berg och dal
Modernt och fräscht hotel med bra faciliteter såsom pool, spa och gym. Trevlig och hjälpsam personal. Det minus som vi upplevde var att städningen på rummet var slarvig och att rummet kändes slitet, då det var trasiga gardiner som hängde lite på sniskan, så man fick själv ge sig på att få till det bra för att kunna få mörkt och väggarna var fulla av avtryck och märken, en vit vägg borde inte vara så "sliten" på ettså nytt och modernt hotel. Rummet var annars fräsch och bra planlösning och häftig design som skapade en stämningsfull upplevelse och från våning 15 var utsikten kanontrevlig. Trevligt område som var hade allt, gågata med mysiga restauranger och butiker, (bättre än la Rambla) som i vår mening är överskattat. När till kommunikationer, t-bana, buss och spårvagnen, och man var inne vid "placa catalunya" på 10min. Nära till det största shoppingcentret (15min promenad). Hellre fem-stjärnigt hotel 10min från centrum än ett tre-stjärnigt vid La Rambla för samma peng.

10/10 Fantastiskt

maria georgina, Irapuato

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Todo estuvo súper
Bodde här 3 nätter i mars 2024
Svar från Sara Domingo, Guest Service Coordinator 10 mars 2024
Apreciada Sra. Georgina,Ha sido un placer recibir su última visita y su excelente valoración.Es con gran satisfacción que le agradecemos por su reseña en la cual destaca nuestro excelente servicio e instalaciones, ideales para un merecido descanso.Esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en un futuro cercano. Reciba un cordial saludo,Sara Domingo, Guest Service Coordinator

10/10 Fantastiskt

Hubert

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Tout était parfait , de l accueil jusqu au départ , qque petit manque d indications pour les français
Bodde här 1 natt i februari 2024
Svar från Paola Franco, Guest Experience Manager 20 feb. 2024
Cher Hubert,Nous vous remercions d'avoir pris le soin de rédiger cet avis suite à votre séjour au Meliá Barcelona Sky.Nous sommes ravis d'apprendre que notre accueil et nos services ont répondu à vos attentes, reflétant notre culture de service axée sur le bien-être de nos clients. Cependant, nous notons votre remarque concernant le manque d'indications en français et souhaitons vous assurer que nous valorisons chaque retour d'expérience pour améliorer l'accueil de nos visiteurs internationaux.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir parmi nous.Cordialement,Paola Franco, Guest Experience Manager

10/10 Fantastiskt

Rich

Bodde här 2 nätter i januari 2024

10/10 Fantastiskt

Shana

Bodde här 2 nätter i januari 2024

10/10 Fantastiskt

sharon

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Elaine

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Very nice hotel! Good location!
This was a very nice hotel. I chose the Level and my room had floor to ceiling windows overlooking the city and sea...it was beautiful and I took awesome photos at sunrirse. I love that they have taxis waiting and its extremely easy getting to and from the hotel (most taxi drivers know the hotel by name). Bed was very comfortable and room was very clean. The Level Lounge also had a nice view and good selection of wines, drinks and snacks. I would like to see more variety of snacks on diff days but it seemed the same every day. Also appreciate that my room was 2 steps from the elevator - so convenient!! Overall, I would recommend this hotel and the Level.
This is where I sat with a coffee and watched the sun rise from my room!
Snacks and coffee and cava at the Level Lounge
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
Svar från Sara Domingo, Guest Service Coordinator 6 nov. 2023
Dear Elaine,Thank you for this review of your recent stay.We are thrilled to hear that you enjoyed the breathtaking views from your Level room and found the bed to be comfortable and the room clean. It's great to know that our convenient location and taxi services made your stay even more enjoyable. We appreciate your kind words about our Level Lounge and its selection of wines, drinks, and snacks. We will take your suggestion for more variety into consideration for future improvements.We are glad that you found the proximity of your room to the elevator convenient, and we hope that it contributed to a seamless stay. Thank you once again for recommending our hotel and the Level experience.All of the team hope that we may be able to see you again in the future. Kindest regards,Sara Domingo, Guest Service Coordinator

10/10 Fantastiskt

israel

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The servicié in general was fabuloso!!! Specially the recepcion team!!!
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från Sara Domingo, Guest Service Coordinator 6 nov. 2023
Dear Israel,Thank you for sharing your kind review.Our staff works diligently to provide personalized and attentive service to all our guests, and it's great to know that their efforts made a positive impact on your stay.We appreciate your feedback on the room cleanliness, hotel condition, and room amenities. Our goal is to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and we are glad that we were able to meet your expectations in these areas.We all hope to welcome you back in the future.Best wishes,Sara Domingo, Guest Service Coordinator

6/10 Okej

Stephen

Bodde här 1 natt i oktober 2023

6/10 Okej

Nicole

Reste med familjen
Das Hotel ist den Preis nicht wert. Für dieses Geld erwarte ich mehr Service im Zimmer. Rituals Produkte sind zwar super aber sonst hatte es nur Basic im Zimmer. Es fehlt die Liebe zum Detail. Hatten die Zimmer mit Verbindungstüre, wo bei es eigentlich zwei Zimmer sind mit Gang dazwischen. Teppich nicht sauber. Schade!
Bodde här 2 nätter i september 2023
Svar från Paola Franco, Guest Experience Manager 26 sep. 2023
Sehr geehrte Nicole, vielen Dank für Ihre Bewertung!Wir bedauern, dass Sie mit unserem Preis-Leistung-Verhältnis nicht zufrieden waren, und dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel als nicht zufriedenstellend empfunden haben. Danke auch für Ihren Hinweis zur Sauberkeit. Unser Reinigungsteam arbeitet jeden Tag hart, um unser Hotel sauber zu halten. Ihr Kommentar hilft uns, unseren Service weiter zu verbessern.Wir würden uns sehr freuen, Sie wieder einmal bei uns als Gast zu begrüßen! Mit freundlichen Grüßen,Paola Franco, Guest Experience Manager

10/10 Fantastiskt

Michael

Reste med sin partner
Excellent service and friendliness from all of the staff. Beautiful, efficient room. Thanks to everyone for our memorable stay!
Bodde här 2 nätter i september 2023
Svar från Paola Franco, Guest Experience Manager 26 sep. 2023
Dear Mr. Michael, Thank you for such a positive review.Thank you for letting us know that everything met your expectations. We truly appreciate your kind mention of our team's courteous and professional service, which inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to welcoming you back soon. Best wishes,Paola Franco, Guest Experience Manager