Baseras på 4 925 verifierade recensioner

3,9 av 5
88% rekommenderar det här hotellet
4,2 Städning
4,1 Service och personal
3,8 Rummets bekvämlighet
3,9 Hotellets skick
Verifierade recensioner från Expedia
3 av 5
av en verifierad resenär

Den här resenären lämnade endast betyg Inskickad 2019-jun-10
5 av 5
av en verifierad resenär

Den här resenären lämnade endast betyg Inskickad 2019-jun-01
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 2019-maj-23
Vi gillade allt, inget att anmärka på. God frukostbuffé, härliga rum sköna sängar och läget nära till sevärdheter och centrum med massor av gågator och uteserveringar. Perfekt.
3 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 2019-maj-20
Mörkt rum, kallt och väldigt litet.absolut inget extra för 4990:- 2 personer i 2 nätter. Nej här bor jag inte nästa gång i Gbg.!
Kommentar från Hotellmanagement
2019-maj-27 av Josefine, Hotellmanagement
Tack för att du valde att bo hos oss och att du tog dig tid att skriva om din vistelse. Vi har en uppsjö av olika typer av rum, kika gärna på hemsidan för att välja det rum som passar din förväntningar. Notera att vi på Hotel Opera har en modern och en klassisk del av hotellet, där rummen skiljer sig. Jag hoppas vi får chansen att välkomna er igen när ni är tillbaka i Göteborg. Med Vänliga Hälsningar, Josefine, Front Desk Manager
2 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 2019-maj-20
Jag gillade inte jättespindeln i handduken. Kass frukost
Kommentar från Hotellmanagement
2019-maj-27 av Josefine, FOM , Hotellmanagement
Tack för ditt omdöme. Det hjälper oss i vårt arbete framåt och vi hoppas kunna göra upplevelsen ännu bättre framöver! Till en början vill jag be om ursäkt då städningen inte nådde den standard vi vill erbjuda. Jag tar dina kommentarer vidare. Frukosten är ju det viktigaste målet på dagen, vad tråkigt att du inte var nöjd med vår. Vi arbetar alltid för att förbättra vår produkt. Vi gör alltid vårt bästa, varmt välkomna tillbaka så ska vi visa hur bra vi kan vara. Med vänlig hälsning, Josefine, Front Desk Manager
4 av 5
av en verifierad resenär från Enköping

Inskickad 2019-maj-20
bra säng och skönt matt golv., dock trasig sladd till hårtorken och damm på duschens översida. toan hade svårt att spola.
4 av 5
av en verifierad resenär

Den här resenären lämnade endast betyg Inskickad 2019-maj-10
3 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 2019-apr-22
Toaletten luktade avlopp och rummet blev inte städat !
4 av 5
av en verifierad resenär

Den här resenären lämnade endast betyg Inskickad 2019-apr-18
1 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 2019-apr-16
Ingenting kan väga upp min vistelse här. Hemskt bedräglig och förödmjukande kundrespekt ifrån personalen vid utcheckning. Jag var inte medveten om att man skulle betala en hundavgift vid utcheckning. Ställde lite frågor angående det och möttes av rent hat. Vakten tillkallas, mina saker tas i pant, enbart för att jag säger att jag behöver ringa och låna pengar. Jag hade inte uppvisat något typ av beteende av att jag skulle smita ifrån hundavgiften på 250kr.. Mer än att jag är en mörkhyad person med tatueringar. På fråga om varför hon bakom disken var så fruktansvärt otrevlig när jag inte är otrevlig mot henne så svarade hon väldigt passande "Jag föddes så" Föds man helt och hållet utan hyfs så bör man nog inte jobba i en bransch där service är hela ryggraden.
Kommentar från Hotellmanagement
2019-maj-09 av Josefine , Hotellmanagement
Hej, Tack för din feedback och för din information. Jag beklagar verkligen det du upplevt och kommer naturligtvis att ta detta vidare med berörd personal. Vi ger oss aldrig, inte innan gästerna är nöjda. Jag hoppas att du vill komma tillbaka så att vi kan lämna ett bättre avtryck. Med Vänlig Hälsning, Josefine, Front Desk Manager