Alla recensioner som visas är recensioner från verkliga gäster. Endast resenärer som har bokat en vistelse med oss kan publicera en recension. Vi verifierar recensioner i enlighet med våra riktlinjer och publicerar alla recensioner, både positiva och negativa.Mer informationÖppnas i ett nytt fönster
10 - Fantastiskt i betyg. 1217 av 2070 recensioner" "
10 - Fantastiskt
1 217
8 - Bra i betyg. 563 av 2070 recensioner" "
8 - Bra
563
6 - Okej i betyg. 171 av 2070 recensioner" "
6 - Okej
171
4 - Dåligt i betyg. 69 av 2070 recensioner" "
4 - Dåligt
69
2 - Väldigt dåligt i betyg. 50 av 2070 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt
50
9,0/10
Renlighet
9,0/10
Personal och service
8,6/10
Bekvämligheter
8,6/10
Boendets skick och faciliteter
8,6/10
Hållbarhet
Recensioner
6/10 Okej
Tina
Reste med sin partner
31 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Did like the shuttle bus and that the room had a power adapter woth both usb and a converter for eu
Tina
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Customer Service Manager 5 feb. 2024
Dear Tina,Thank you for staying with us RIHGA Royal Hotel Osaka. We are glad that you were able to take advantage of our shuttle service and that you were able to charge your decides. We hope that you can stay with us again one day.Sincerely,Customer Service Manager
10/10 Fantastiskt
Calvin
Reste i grupp
3 okt. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Rekommenderas starkt!
Rihga hotel är bästa hotellet jag varit på utav många. Bästa servicen samt ett väldigt bra bemötande. Nästa gång jag besöker Osaka så kommer jag boka igen på detta hotellet!
Calvin
Bodde här 13 nätter i september 2023
10/10 Fantastiskt
Simon
Reste i grupp
29 maj 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
I liked how spacious the rooms were and that you had access to a shuttle taking you down-town.
I feel like the area the hotel is in is both positive and negative. It was a very quiet and calm area, but there was not that much too see and not that many interesting areas around the hotel.
Simon
Bodde här 5 nätter i maj 2023
Svar från Customer Service Manager 31 maj 2023
Dear Simon,Thank you very much for choosing to stay at RIHGA Royal Hotel, Osaka and taking the time to leave us your valuable comments.We will continue to do everything we can to ensure that all of our guests enjoy their stay with us to the fullest.From all of our staff, we hope that you would choose RIHGA Royal Hotel again in the future.Sincerely,Customer Service Manager
2/10 Väldigt dåligt
Verifierad resenär
9 apr. 2023
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
The room we were assigned was incredibly old, outdated and dirty and was simply not worth the price of the stay, the hotel is also in an inconvenient place for sightseeing and overall we were not pleased
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i april 2023
2/10 Väldigt dåligt
Saminy
Reste i grupp
28 mars 2024
Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Bekvämligheter
For the price of the room the amenities were not included and the prices for the amenities were ridiculously expensive.
Saminy
Bodde här 1 natt i mars 2024
10/10 Fantastiskt
miyako
27 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The hotel is huge in size and the services are completed except that it is a bit old. The only issues is that it is a bit old and if the facilities provided (swimming pool, etc.)are more open to the customers will be better.
MING FUNG
Bodde här 3 nätter i mars 2024
Svar från Customer Service Manager 8 mars 2024
Dear Ming Fung,Thank you for your honest comments regarding the hotel. We are happy that you were impressed by our facility's size and we hope to welcome you back sometime in the future. Your feedback will be passed to the appropriate department in order to address any issues and look for ways we can improve in the future.Best regards,Customer Service Manager
8/10 Bra
Misa
6 mars 2024
Misa
Bodde här 1 natt i mars 2024
10/10 Fantastiskt
MARINA
5 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
MARINA
Bodde här 1 natt i mars 2024
10/10 Fantastiskt
Seth
3 mars 2024
Seth
Bodde här 3 nätter i februari 2024
8/10 Bra
Hisayoshi
Reste med familjen
3 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
MIKIHO
Bodde här 1 natt i februari 2024
10/10 Fantastiskt
YOSHIAKI
2 mars 2024
YOSHIAKI
Bodde här 1 natt i mars 2024
6/10 Okej
??
2 mars 2024
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
??
Bodde här 1 natt i mars 2024
10/10 Fantastiskt
Paul
2 mars 2024
Gillade: Renlighet
C
Paul
10/10 Fantastiskt
Anthony
Affärsresenär
1 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
This hotel was a very pleasant stay. Room was comfortable and staff was very friendly and knowledgeable about their guests and business. I was immediately informed about the VIP accommodations and when needing to stay and extra staff it was an easy booking. I would recommend this hotel to family and friends.
Anthony
Bodde här 1 natt i februari 2024
Svar från Customer Service Manager 8 mars 2024
Dear Anthony,Thank you for taking the time to leave us feedback following your visit. We are very glad that you enjoyed many of the features of our hotel. We strive to make things as easy as possible for our customers and we will continue to improve in the future. It would be a pleasure to welcome you back to our hotel.Sincerely,Customer Service Manager
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Great experience. Very helpful staff.
Anthony
Bodde här 2 nätter i februari 2024
Svar från Customer Service Manager 1 mars 2024
Dear Anthony,Thank you for your words of encouragement, we will let our staff know that you enjoyed their great hospitality and service. It is our goal to make RIHGA as comfortable as a second home for our guests and we hope to welcome you again in the near future.Sincerely,Customer Service Manager
10/10 Fantastiskt
Hiroyuki
28 feb. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Hiroyuki
Bodde här 2 nätter i februari 2024
10/10 Fantastiskt
takeshi
Affärsresenär, Reste med familjen
28 feb. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter