Denna lÀgenhet i Rosas / Roses har 1 sovrum och kan sova upp till 4 personer. Den har en golvyta pÄ 45m2 och har dig. a. RumssÀker, TV, stereo och fullt utrustat kök med kylskÄp, mikrovÄgsugn, porslin / bestick, köksredskap och kaffebryggare.
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: fullstÀndigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgÀster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna Àr de som anges i de sÀrskilda villkoren i bokningsbekrÀftelsen eller kontraktet, dÀr kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjÀnster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. NÀr hyresgÀsten lÀmnas in nyckeln betalas resten i reservkontraktet med fast summa, endast kontant och kontraktet för hyrd period Àr undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran Ă€r hyrd anges i kontraktsvillkoren, nycklarna överlĂ€mnas mellan 16 och 20, om ankomst inom ovannĂ€mnda tider Ă€r absolut omöjligt för kunden, Ă€r det en avgift pïżœïżœïżœ 50,00 ⏠fïżœïżœrfaller och Ă€garen mĂ„ste informeras i förvĂ€g om ankomsttiden, sĂ„ att personalen kan vara nĂ€rvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överlĂ€mnas efter 22:00, om kunden kommer senare mĂ„ste han hĂ€mta nyckeln nĂ€sta dag pĂ„ morgonen. I alla andra fall Ă€r Ă€garen fri frĂ„n nĂ„gra skyldigheter, hyresgĂ€sten förlorar betalningen, som han bekrĂ€ftade vid bokningstillfĂ€llet.
AvgĂ„ngen Ă€r före klockan 10. Ăgaren bör informeras 24 timmar i förvĂ€g om den exakta avgĂ„ngstiden. HyresgĂ€sten Ă€r ansvarig för nycklarna pĂ„ kontoret och Ă€ven för boende.
InsÀttning. Vid överlÀmning av nycklarna kommer hyresgÀsten att teckna ett tillstÄnd som gör att en avgift kan dras av frÄn sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkÀnner kunden att lÀmna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av frÄn insÀttningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingïżœïżœr i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag Ă€r 6,00 ⏠/ dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ingÄr i totalbeloppet förutom kundens speciella önskemÄl. I boende finns gasflaskor. NÀr dessa blir tomma ska kunden kontakta Àgaren och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhÀlle dÀr grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns nÄgra kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet Äret runt, Àr öppettiderna beroende av vadslagning, antal gÀster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning Àr Àgaren inte ansvarig för sÄdana faciliteter och information.
UPPLĂSNING AV FĂRDRAGET. Ăgaren har rĂ€tt att sĂ€ga upp kontraktet i följande fall:
först Ăversteg antal hyresgĂ€ster i ett objekt som Ă€garen kan nĂ€r som helst frĂ„ga efter namn och ID för varje person.
andra Ăverföringen eller Subletting av hela eller delar av föremïżœïżœlet för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgÀster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ăgaren ansvarar inte för fïżœïżœljande situationer:
först NÄgon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, Àven i de fall dÄ de ocksÄ hyrde ett sÀkert i ditt rum
andra LeveransnedskÀrningar frÄn större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvĂ€rden och han kommer att kontakta teknisk avdelning pïżœïżœ mindre ïżœïżœn 24 timmar, men felet Ă€r ingen anledning till ersĂ€ttning frĂ„n hyresvĂ€rden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner Ă€n Ă€garens verksamhet kan genomföras nïżœïżœra eller i samma byggnad och kan pĂ„verka hyresgĂ€stens fasta bostad.
5:e WiFi-tjĂ€nsten kommer frĂ„n externa företag och ïżœïżœr inte tillgĂ€nglig i alla lĂ€genheter. Om anslutningen Ă€r defekt kommer Ă€garen att ersïżœïżœtta beloppet för leverans före leverantörens godkĂ€nnande utan att skylla Ă€garen för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahÄlls kommer Àgaren att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte Àr nöjd kommer Àgaren att Äterbetala det betalade beloppet.