2 utomhuspooler, parasoller och solstolar

Recensioner av Barceló Margaritas

4 out of 5
Barceló Margaritas
Avenida de Gran Canaria, 38, Playa Del Ingles, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Recensioner

8,0

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 206 av 696 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 324 av 696 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 110 av 696 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 45 av 696 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 11 av 696 recensioner" "

8,4/10

Renlighet

8,4/10

Personal och service

8,4/10

Bekvämligheter

8,0/10

Boendets skick och faciliteter

8,6/10

Hållbarhet

Recensioner

8/10 Bra

Zohreh Eshaghian

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Everything was good, especially the personnel But our room was facing the street and the bar, and there was little silence and peace, despite the hot weather, we could not open the window or sit on the balcony. Cleaning was good, but in the case of floors, it is better to mopped in addition to sweeping
Bodde här 4 nätter i april 2024
Svar från Ignacio Encinas Guest Experience Manager 17 apr. 2024
Dear Zohreh,Thank you for reviewing your stay with us.We regret to hear about the disturbances you experienced due to your room's location near the street and bar, and we understand how this can impact the tranquility of your stay. Please accept our apologies for any inconvenience caused by noise. We always strive to ensure our guests' comfort and we are sorry that the solutions provided during the stay were not satisfactory.However, it is delightful to learn that you found our staff to be excellent and our cleaning services to be commendable. We take pride in our team's dedication to providing outstanding service and maintaining the cleanliness and condition of Barceló Margaritas. We are also pleased that you were satisfied with the amenities provided in your room, as we aim to furnish our guests with everything they need for a relaxing and enjoyable stay.We hope to see you again in the future. Kind regards,Ignacio EncinasGuest Experience Manager

8/10 Bra

Fredrik

Reste i grupp
Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Över förväntan med få minus
Till ytan snyggt o prydligt. Lite dammigt och stopp i vasken hela veckan. Luktade lite surt i badrummet men på det stora hela OK.. Skön temp på rummet
Bodde här 6 nätter i december 2023
Svar från Ignacio Encinas Guest Experience Manager 1 feb. 2024
Kära Fredrik, tack för att ni har lämnat en recension av er vistelse.Vi beklagar att ni upplevde problem med städningen och avloppet, samt att det fanns en obehaglig lukt i badrummet. Vi arbetar kontinuerligt för att upprätthålla hög standard och ser alltid till att följa upp och åtgärda sådana här frågor.Vi är glada att höra att ni trots detta tyckte om ert rum och att ni upplevde det som snyggt och prydligt.Vi hoppas att få nöjet att välkomna er åter!Med vänliga hälsningar,Ignacio EncinasGuest Experience Manager

8/10 Bra

Håkan

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 14 nätter i oktober 2020

8/10 Bra

Tobias

Reste med familjen
Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet
Bodde här 1 natt i november 2019

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Under förväntan
Positivt: Crossfitdelen Ok: Pool Frukost Läget Negativt Gamla och slitna lägenheter. Delar av innertaket hängde ner. (åtgärdades efter påpekande) AC? Mer en ventilation. Gott om kackerlackor Dålig lukt på rummet Bäddsoffan, som barnen sov i, var trasig. Högljutt i matsalen
Bodde här 4 nätter i oktober 2019
Svar från Fran L. Guest Experience Manager 4 nov. 2019
Dear guest, We first would like to thank you for choosing our hotel and for letting us know your concerns relating to your time in our hotel as it gives us an opportunity to look at areas which may have for improvement and for that we are grateful. Moreover, we would like to thank you for pointing out the efficient service you received when reporting a minor issue in your room and we sincerely thank you for informing us immediately so we could intervene minimizing the disruption during your holidays among us. We sincerely regret reading that you found cockroaches in your room and we thank you for contacting our réception for us to intervene. We have in place a regular pest-control plan and of course work hard on a daily basis to avoid their presence within our grounds, however at certain times of the year, depending on the climatology of Gran Canaria, the presence of insects is unfortunately unavoidable. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Kind regards

10/10 Fantastiskt

Haydar

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Everything was awesome and clean.
I had a bad day when I arrived and the blond polish woman at the reception just made me feel so welcomed and safe, fistbump to you!
Bodde här 3 nätter i september 2019

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i juni 2019

10/10 Fantastiskt

Kenneth

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Rekomenderas
Mycket trevligt hotell med utmärkt service
Bodde här 2 nätter i maj 2019
Svar från Fran L. Guest Experience Manager 19 maj 2019
Dear Kenneth, Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Occidental Margaritas. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience.  Once more we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future. Kind regards

10/10 Fantastiskt

Torbjörn

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Trevligt hotell med bra service. Fin utsikt, mysig balkong och framförallt bra sängar med sköna kuddar.
Bodde här 1 natt i april 2019
Svar från Fran L. Guest Experience Manager 11 apr. 2019
Dear guest, Thank you very much for leaving these wonderful comments on Tripadvisor, we are delighted that you enjoyed your stay among us. We also would like to thank you for pointing out the professionalism of our team, they indeed have a great impact on the overall experience of our guests and we are thrilled to read that their attentive service contributed to your wellbeing during your stay. We also would like to thank you for your highlight on the comfort of our beds because at Occidental Hotels we are fully aware that a basic function in any hotel is to guarantee comfortable and satisfying nights' sleep to our guests, therefore we pay the finest attention when it comes to choosing the mattresses for our beds. Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon. Kind regards

10/10 Fantastiskt

Ann-Catrin

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bättre än bilderna
Förstklassigt boende! Bodde en vecka med all-inclusive i februari. Mycket rent och fräscht. Bekväma sängar och fin balkong med möbler. Maten var utsökt alla dagar, varierat och vällagat. Även utbudet i poolbarerna var långt över förväntan. Olika sallader, smörgåsar, färskt frukt, wraps, pizzor glass mm mm. Poolområdena erbjöd både soliga och skuggiga platser. Gott om solbäddar och parasoll. Det allra bästa var träningsutbudet! Mycket välutrustad crossfit box utomhus. Konditions- och styrkemaskiner, hantlar, tennis, simning, basket, beach-volleyboll. Trevlig personal och bra wi-fi. Väl värt pengarna.
Bodde här 7 nätter i februari 2019
Svar från Fran L. Guest Experience Manager 23 feb. 2019
Dear Ann, We always find it nice to read that our guests went home with great holiday memories and we are very grateful for the time and effort you spent to share your personal experience at our Occidental Margaritas hotel with us and Expedia readers. We greatly appreciate your comments on the quality and variety of our buffets because our talented team of Chefs strive to ensure a wide variety of both local and international delicacies for each service to please all palates, it is indeed very rewarding to read that we were able to conquer yours. Our hotel stands out for its great variety of services and sport facilities. An example of this is its 2 swimming pools, entertainment programme, tennis court and fitness studio (24h open), in addition to the Margaritas CrossFit, a new and complete outdoor CrossFit Box with a personal trainer. We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon. Kind regards

10/10 Fantastiskt

Andreas

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Underbar resa!!!
Mycket trevligt hotell, alltid svårt att veta hur saker ska va innan man kom dit. Men vi var supernöjda med hela vistelsen, trevligt ställe, fräscht, god och varierad mat, fantastiskt hotellområde och trevlig och hjälpsam personal. Ända som va lite omständligt var upplägget för att få bord i matsalen, men detta är något som inte drar ner helheten och något dom bad on utsäkt för på hotellet. Hotellet är t o m bättre än i beskrivning och bilder, verkligen att rekommendera 👍👍👍👍👍
Bodde här 10 nätter i februari 2019
Svar från Fran L. Guest Experience Manager 23 feb. 2019
Dear Andreas, Firstly we would like to thank you for choosing our Occidental Margaritas hotel for your holidays and for the review you shared on Hotels,com, all of your kind words about your stay with us are great to read. At Occidental Hotels we know that meals are an important aspect of our guests' overall holiday experience in our hotels, this is why our team of Chefs prepare for each service a wide variety of delicacies to cater for all diet requirements and please the most demanding palates, we are therefore very pleased that we could satisfy yours. We do our utmost to ensure that our guests can enjoy an enriching dining experience in an unrivalled setting and with an excellent service. We are thrilled to read your praising comments about our staff as we strive to provide our guests with a caring and personalized service and we lay high value on our personnel being guest orientated and welcoming at all times. Once more we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future. Kind regards

6/10 Okej

Martin

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Helt okej hotell
Helt okej hotell med stor buffé på alla måltider, dock blandad kvalité på maten. Fina poolområden med fin all inclusice snacksbar. Väldigt lyhörda rum på resorten. Man hör grannen andas... Fin lekplats för barnen. Bra och många aktiviteter för vuxna på hotellet (tennis, fotboll, gym, crossfitt osv.)
Bodde här 7 nätter i januari 2019
Svar från Fran L. Guest Experience Manager 15 jan. 2019
Dear Martin, Thank you for reviewing your recent stay in our Occidental Margaritas. It is wonderful to hear we were able to make your stay special from the moment you arrived until the moment you departed. It is also good to know that you enjoyed the many culinary delights prepared by our professional Chefs who always strive to offer a wide variety of typical delights in order to please all palates. We are thrilled you enjoyed your All Inclusive type of meal plan, allowing our guests to take advantage of our different bars and restaurant throughout the day and are grateful for your highlight on the quality of the products and drinks including in its board. Again, we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future. Kind regards

6/10 Okej

fredrik

Helt ok hotel. Dock ej ett 4* hotel. Ok mat inte mer. Bedrövligt lång väntan på att få ett stekt ägg eller omelette till frukost. Lång kö för att få en kaffe. Antal människor och ljudnivån under frukost påminde mer om en fängelsematsal man ser på film. Vänlig personal.
Bodde här 7 nätter i januari 2019
Svar från Fran L. Guest Experience Manager 19 jan. 2019
Dear Fredrik, In Occidental Hotels we strongly believe that there is always room for improvement and your comments will assist our team in their continuous efforts aimed at meeting our guests' expectations, therefore we greatly appreciate the time you took out of your day to share your critics. Furthermore, we lament hearing that you had to queue for the show cooking stand, however as the food is prepared on the spot, depending on our guests' desired doneness , it may take a few minutes for the Chef to serve you and we regret your disappointment on this aspect of our services. We do our utmost to ensure that our guests can enjoy an enriching dining experience in an unrivalled setting and with an excellent service. Our restaurant team will continue working to surprise you with delicious international and local dishes on your next visit. We are thrilled to read your praising comments about our staff as we strive to provide our guests with a caring and personalized service and we lay high value on our personnel being guest orientated and welcoming at all times. Thank you again for choosing our hotel on this occasion and for the courtesy of your time, even though we understand that this was not the best fit for your travel party, we hope that Occidental Hotels will remain an option for your next holiday and that we will have the opportunity to restore your faith in our company in the near future. Kind regards

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet
Bodde här 7 nätter i december 2018

2/10 Väldigt dåligt

Felix

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Jätte Smutsigt på rummet, ofräsch bäddsoffa Fattades fjärrkontroll till tv:n Smaklös mat Hög akustik i matsalen med osköna riktade spoots rakt i ansiktet
Bodde här 2 nätter i oktober 2018
Svar från Fran L. Guest Experience Manager 8 nov. 2018
Dear guest, We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal. We do our utmost to ensure that our guests can enjoy an enriching dining expérience in an unrivaled setting and with an excellent service. Our restaurant team will continue working to surprise you with delicious international and local dishes on your next visit. Thank you once again for making us your choice hotel and for your critics, we certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Kind regrads

10/10 Fantastiskt

Katarina

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Bo

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Jag trivdes mycket bra på hotellet. Trevlig och hjälpsam personal i både reception, matsal och barer. Kändes sig alltid välkommen. Suverän underhållning under dagar och kvällar av Animacion. God och riklig frukost. Imponerad av kockar som tillagar viss varm mat direkt till gästen och pressar färsk juice av olika sorter.
Svar från Guest Experience Manager Hotel Occidental Margarit 21 apr. 2018
Dear Bo, Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Occidental Margaritas. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience.  We thank you for your very kind words about our entertainment team as they work tirelessly every day to entertain our guests during their stay among us, we will make sure to relay your praising comments to them and we are sure they will be happy to know their efforts have been appreciated. Last but not least, it fills us with pride that you could enjoy the gastronomical efforts of our chefs as we strive to satisfy the many culinary wishes of our guests offering the most delicious international and local dishes. Thank you again for this heartwarming review of your stay with us, we look forward to your next visit. KInd regards

10/10 Fantastiskt

yvonne, östervåla

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
superhotell
kanonhotell, bra mat med variation i matsalen, bästa frukosten någonsin vi har upplevt,personalen hjälpsamma, fick dessutom rummet vi begärde det är service.kommer snart tillbaka
Bodde här 7 nätter i februari 2018

10/10 Fantastiskt

Stig Arne

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Vi hade två härliga veckor på detta hotell där det serverades god frukost och middag. Negativt att behöva stå i kö för att serveras bacon och ägg varje morgon. Detta kan man tillaga tidigare och servera i formar som många andra rätter.
Bodde här 14 nätter i januari 2018

10/10 Fantastiskt

Per

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket bra hotell
Mycket bra hotell. Fantastisk personal, bra mat och speciellt Jonathan i restaurangen var mycket trevlig och service minded. Bra lekpark før barn och även spelhallen med bla biljardspel och fotbollsplanen var väldigt uppskattat.
Bodde här 4 nätter i december 2017

10/10 Fantastiskt

Caroline

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell
Ett fräscht och fint hotell. Trevlig personal som gärna hjälper till. Alltid väldigt rent och städat. Matsalen var också fin, fanns mycket att välja på.
Bodde här 7 nätter i november 2017
Lieber Kunde, Wir möchten uns ganz herzlich bei Ihnen für Ihre Kommentare zu Ihrem Besuch bedanken. Sie helfen uns, zu verstehen, wie unsere Gäste Ihren Aufenthalt bei uns erleben. Unser Hauptwunsch besteht darin, maximale Zufriedenheit bei unseren Gästen zu erzielen und es freut uns zu hören, dass Sie Ihren Urlaub im Occidental Margaritas genossen haben. Wir sind stets bemüht, Premiumklasse-Standards zu bieten und sicher zu gehen, dass uns alle unsere Gäste mit wunderschönen Urlaubserinnerungen verlassen. Wir möchten Ihnen nochmals für Ihren herzlichen Bericht über Ihren Aufenthalt bei uns danken und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Mit den besten Grüssen

6/10 Okej

Claes-Åke

Gillade inte: Renlighet
Lite för stort hotell men säkert bra för barnfamiljer. Lite väl stökigt i matsalen och väntetider ibland för att få bord.
Bodde här 6 nätter i november 2017
Dear guest, We first would like to thank you for choosing our hotel for your holidays in Gran Canaria and for letting us know your concerns relating to your time in our hotel as it gives us an opportunity to look at areas which may have for improvement and for that we are grateful. Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. KInd regards

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Fantastiska lekmöjligheter för barn och många aktiviteter anordnas för hela familjen. God mat!
Bodde här 7 nätter i november 2017
Svar från Guest Experience Manager Hotel Occidental Margarit 19 nov. 2017
Dear guest, First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our Occidental Margaritas hotel and are delighted to read that we were able to match your expectations. Thank you again for this heartwarming review of your stay with us, we look forward to your next visit. KInd regards

10/10 Fantastiskt

Thomas

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fräscht och bra standard på hotellet
Att ni på Hotels.com inte informerar om all-inclusive, samt som i detta fall enkel eller delad säng inte går fram när man skriver det som önskemål. Med ett så bra hotell tror jag att ni skall vara ödmjuk och ta önskemålen till sig. Mvh Thomas Emanuelsson
Dear Thomas, Thank you so much for your excellent review on Hotels.com We regret your disappointment for not being able to provide you with a proper double bed during your stay however we would like to take the opportunity to point out that all rooms are advertised as having twin beds, nevertheless our housekeeping team will make the beds with double sheets joining the mattresses upon request, for a future occasion please do not hesitate to contact our reception team who will assist for you to fully enjoy the comfort of your assigned room. Nevertheless, we are informing our reservation department to find out what happened with your request. We are sorry for the inconvenience. We understand reading your review that apparently you were not properly informed about your All Inclusive type of meal plan upon reservation and would like to take the opportunity to point out that the All Inclusive is related to drinks, meals, snacks and the entertainment program. On the other hand, we are glad that our hotel Occidental Margaritas exceeded your expectations and that after all you enjoyed a lovely stay with us. We sincerely look forward to receive you back soon at our hotel. Kindest regards, Guest Experience Manager Hotel Occidental Margaritas

4/10 Dåligt

Kjell

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Finns bättre hotell !
Rökfritt om inte grannen röker på balkong.Rummet saknade stolar.Gummerat underlakan.Totalt värdelöst WiFi.Dåligt bemötande i matsal när man var tvungen att bära armband som visade att man köpt halvpension.
Svar från General Manager 14 jan. 2017
Dear Kjell, Thank you for sharing your opinion. We are sorry to know about your disappointing feelings in regards of your recent stay at our hotel Occidental Margaritas. However, we would like to clarify some points. Concerning the rubberized bottom sheet, it is because of a matter of hygiene. We also inform you that it is forbidden by law to smoke in the rooms, including the balcony. About your comments of the chairs, the balcony is provided with two chairs. Moreover, we are glad to inform you that we are renovating our Wifi system, we are sorry to read that it did not work properly during your stay. Last but not least, regarding the bands, they help us to identify that you are a guest staying at the hotel as well as your board-basis, in your case Half Board, so our waiters serve you the drinks in the dinner. We are sorry for any inconvenience. Kind regards, Guest Experience Manager Hotel Occidental Margaritas

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service
Svar från General Manager 31 dec. 2016
Dear guest, Thank you for rating us Kind regards & happy new year!

6/10 Okej

Elin

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
lagom bra hotell
Maten var inte alls bra. Det var verkligen riktigt dåligt vilket var en besvikelse för att i övrigt var det en bra hotell.
Svar från General Manager 13 nov. 2016
Dear Guest, First of all I want to thank you for your review. However, I am sorry to hear that our food did not met your expectations. I would like to inform you that we have a great variety of dishes, including show-cooking food, fish and meat, soups or creams, salads and our well recognised desserts. On the other hand, I am so glad to read that you appreciate our hotel and it would be a pleasure to see you back. Kind regards Assistant Manager Barcelo Margaritas

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Zhufeng, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Lyxig
Det var bäst hotel med olika animation aktiviter såsom golf, dans och träning

6/10 Okej

Jonas, Stockholm

Gillade: Renlighet och personal och service
Okej hotell med bra frukost
Bra frukost med stort urval. Ok lunch och middag med hyfsad variation. Extrasängarna (bäddsoffor) i lägenheterna är väldigt obekväma. Fint hotellområde men begränsat hur man fick använda faciliteterna (till exempel endast tillåtet att spela minigolf när det arrangerades med lekledare)

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Helene, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Vi trivs på Barcelo
Vi har tidigar bott på Barcelo o varit nöjda, likaså i år. Ger oss av för egna äventyr o kommer åter till middag, det passar oss att ha halvpension, då vi blir stressade av inkastare på resturanger i närområde. Badbussen hemsk med att andra gäster inte förstår kösystem. Vänlig personal, rent o fint o lagom underhållning på kvällarna.

6/10 Okej

Dan, Stockholm

Gillade: Renlighet
Stor anläggning med fint poolområde
Lugnt hotell med fokus på seniorer. Mycket stökig restaurang, varmt och bullrig. Maten håller god klass och personalen jobbar hårt. Några bord utomhus vilket räddade oss från den värsta hysterin. Efter att ha mutat serveringspersonalen med mycket dricks fick vi gräddfil till borden. En besvikelse var att vi köpt en all inclusive som inte var vad vi förväntade oss. för att kunna utnyttja allt på hotellet krävdes ytterligare 15€ per person och dag. Då fick man guldband istället för silver. Men inte ens då ingick allt. tex. så ingick inte vissa viner på menyn vilket var konstigt. det gick inte att förutse vilka eftersom de inte var markerade i menyn eller kostade mer!

6/10 Okej

Bengt, Haparanda

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mellanklass hotell i närheten av San Fernando
Mellanklass hotell, relativt stora rum buffe' maten mellanklass, grill och wifi under all kritik.

8/10 Bra

Sven, Malmö

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Familjesemester jul/nyår
Trevligt väldigt prisvärt familjehotell. Bra mat, bra rum trevligt bemötande.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bra hotell
Fint hotell, god mat, bra service men inte nära stranden

4/10 Dåligt

Henrik

Gillade inte: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Mattias, Umeå

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
V.13
Sex nätter i lägenhetsdelen. Stora fina balkonger med kvällssol. Fina stora rum och relativt tyst. Om ni inte har all inclusive se till att beställa dryck innan ni tar mat. Personalen blir inte nådig annars. Tyvärr så var inga pooler uppvärmda..inte ens barnpoolen.

4/10 Dåligt

Benny, Stockholm

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Besviken
Vår vecka på detta hotell var snudd på en parodi Personalen i receptionen hade helt missat charmkurserna och gav nonchalant bemötande redan från början. Flexibilitet och serviceanda saknades helt. Första gångerna vi frågade efter Wi-Fi skulle det kosta 7 Euro per dag. Den tredje receptionen vi frågade berättade plötsligt att det ingick gratis de 10 första dagarna. 20 Euro i deposition för poolhandukar känns sniket och inte välkomnande, kostar dessutom 2 Euro att byta till ny handduk om man vill ha det. Restaurangen påminner om en slamrig skolmatsal, där maten inte är mycket bättre. Personalen hinner inte med och djungelns lag gäller. Utav 5 hissar fungerade inte 3 av dem, var av 2 i samma trappuppgång så där fick samtliga snällt använda trapporna. Mina föräldrar fastnade i en av hissarna 20 min och fick klättra ut, utan större ursäkt. Hotellet känns fullt av tillfälliga fix-lösningar. Det mest tokiga som hände under hela veckan var när receptionen lyckades slarva bort bilnyckeln till vår hyrbil när bilfirman skulle hämta upp nycklarna. De gjorde oss självklart väldigt oroade och besvikna. Men inte heller nu fick man större ursäkt. De löste sig visserligen men utan att jag fick förklaring hur. De saker som är positiva med hotellet är balkongen och poolområdena som passar perfekt för avkopplande solning, dessutom var städpersonalen väldigt trevlig och noggrann. Med största sannolikhet kommer vi välja ett helt annat hotell nästa gång.

8/10 Bra

Helene, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
En vecka på hotellet
Stort hotell, lite stökigt kring matsituationen då många ville tränga sig vid buffé annars tycker vi maten var bra. Sköna sängar, modernt, trevlig personal. Vi lämnade hotellet för egna äventyr varje dag, men vi uppfattade att många människor var kvar, de sprang ut och paxade sina solstolar, sen låg de på dem och gick till bar och nästa buffemåltid. Kan tänka oss bo där igen.

4/10 Dåligt

Lennart, Örnsköldsvik

Gillade inte: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Använder sig EJ..INTE..ICKE.. utav AC
Om ni vill ha AC på rummet ska ni inte boka detta hotell.

8/10 Bra

bo alexandersson

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
underbar trädgård med två pooler
Synnerligen trevlig anläggning, god mat, härliga gröna ytor, vänlig personal. Minus dock är dyr parkering och skränig underhållning.

8/10 Bra

Maria, Stockholm

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra service!
Bra service av damen i receptionen och som även hjälpte oss att ordna taxi när vi dagen efter skulle resa till flygplatsen. Trevlig omgivning! Poolen var dock kall och med det svala vädret kändes det mer kallare i vattnet. Ok buffé, mycket att välja på. Ok frukost, gärna mera frukt. Lite stökigt på kvällen, med hög musik från poolområdet som störde barnen när dem skulle sova. Dåligt ljudisolerat! Bra läge. Centralt.

4/10 Dåligt

Kaleidoskop, Uppsala

Gillade: Boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Renlighet och personal och service
Fint hotell, dock besvikelser och kaotisk matsal
Jag stannade två veckor på hotellet (all ink) och är glad att vara hem igen där det lugnt och maten är varm. + delvis trevlig personal vid receptionen + möjlighet att byta rum utan problem + buffet vid maten + rumservice/städning + fri TV och internet på rummet + frukost + gott urval av fisk och skaldjur vid högtider (jul / nyårsafton) - myror i rummet - rummet beläget bredvid hissen vilket leder till mycket ljud, särskilt på nätterna - köer upp till 10 minuter för att komma in i matsalen - delvis bordplacering utan fritt val pga för lite utrymme/för många gäster - borden står väldigt täta inpå varann - höga ljud, delvis pga "köksstationer" mitt i matsalen dit personalen bär disken, delvis antagligen pga dåligt akustik i rummet - korsdrag i matsalen - delvis otrevlig personal i matsalen - maten ofta ljummen eller kall, köttet oftast torrt - delvis "reserverades" de mest tysta borden och dukades för lunch 40 minuter innan frukosten var över - "reserveringen" var anledningen varför mina föräldrar och jag inte kunde välja ett annat bord... personalen var snarast otrevligt "ni måste sitta här" - all inklusive innebär inte ett rad olika dryck under dagen, bl.a. mineralvatten, läsk... olika storleker och ingredienser för samma cocktail beroende på all inkl. eller ej... Jag har förut varit på ett hotell av samma kategori på Lanzarote. Barceló-hotellet blev en riktig besvikelse nu och jag var glad att komma hem igen och kunna äta varm mat i lugn och ro.

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Ej 4 stjärnor
Hotellet levde inte upp till 4 stjärnor vad gäller standard.Luftkonditionering var avstängd, trots "bastu" på rummet om eftermiddagen. Provade för första gången All inclusive, vilket det verkligen inte var. Det mesta ingick inte och det som ingick var smaklöst och ensidigt Alltså inte vad jag hört om hur All inclusive fungerar

8/10 Bra

Tobbe, Göteborg

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell, skippa maten
Mycket prisvärd, men undvik all inclusive... Maten sisådär och otroligt enformig

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell som väl motsvarade mina förväntningar.
Varmt och skönt i slutet av januari. Mycket att se och uppleva i och kring Playa de Ingles.

6/10 Okej

P

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Fina rum men dålig restaurang
Rummen var väldigt trivsamma och fräscha. Det som inte fungerade bra var restaurangen, både på middag och frukostbuffé, dåligt system där servitriserna inte hann med att duka fram bestick, samma sak varje dag. Det hade varit bättre om man själv fick ta bestick isåfall. Det fanns mycket att välja på men maten var inte så god. Hotellets läge är bra om man vill vara i Playa del Ingles.