2 barer/lounger och bar vid poolen

Recensioner av Gran Canaria Princess - Adults Only

4 out of 5
Gran Canaria Princess - Adults Only
Avenida Gran Canaria, 18, Playa del Ingles, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Recensioner

8,8

Fantastiskt

10 - Fantastiskt i betyg. 269 av 566 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 228 av 566 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 49 av 566 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 15 av 566 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 5 av 566 recensioner" "

9,0/10

Renlighet

8,6/10

Personal och service

8,6/10

Bekvämligheter

8,8/10

Boendets skick och faciliteter

8,4/10

Hållbarhet

Recensioner

8/10 Bra

Bengt, Asa

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 7 nätter i februari 2024
Svar från Agustín Miranda. Public Relations. 23 feb. 2024
Dear Guest Bengt,Thank you for your great valoration. We re glad that you were happy with your stay with us.We hope to welcome you back in our Hotel.Kind regards.

8/10 Bra

Jovanka

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 7 nätter i januari 2024
Svar från Agustín Miranda. Public Relations. 14 feb. 2024
Dear Mrs. Jovanka,Thank you for your valoration, we re happy that you have enjoyed your holidays with us.We hope to have the oportunity to have you back.Kind regards.

8/10 Bra

Jan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 11 nätter i december 2023
Svar från Agustín Miranda. Public Relations. 14 feb. 2024
Dear Mr. Jan,Thank you for your valoration, we re happy that your experience in our Hotel has been that positive.We hope to have you back in our Hotel.Kind regards.

6/10 Okej

Clara

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i januari 2024
Svar från Agustín Miranda. Relaciones Públicas. 14 feb. 2024
Estimada Dª Clara,Muchas gracias por hacernos llegar su valoración, esperamos que haya disfrutado de la mayoría de los servicios durante sus vacaciones.Nos encantaría volverla a recibir.Un saludo.

8/10 Bra

Peter

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell med bra frukostbuffé dock utan några dagliga variationer. Jag hade otur att få ett rum precis över hotellets fläktanläggning vilket störde en del när man satt på balkongen. Minus även för grunda pooler. Max djup 1,5 meter och då är det ändå ett adults only hotell. I övrigt rent och fräscht.
Bodde här 7 nätter i januari 2023
Svar från Agustín Miranda. Public Relations. 3 feb. 2023
Dear Mr. Peter,Thank you for your comments, we re glad that overall your holidays with us were enjoyable.The reception could have changed you to another room, do not hesitate to contact them if you come back, as we wish.Kind regards.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 6 nätter i november 2022

8/10 Bra

John

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell
Bra hotell, fina rum, god mat och trevligt poolområde. Vi hade hyrbil och hotellet har endast ett begränsat antal p-platser och det var ofta även fullt på gatorna närmast hotellet. Hotellet har endast 3 hissar men är i behov av minst det dubbla. Det var alltid långa väntetider vid hissarna.
Bodde här 14 nätter i augusti 2022
Svar från Agustín Miranda. Public Relations. 26 aug. 2022
Dear Mr. John,Thank you for your comments and valoration.We re glad that most of your experience with us has been enjoyable.We take note about the parking and the lifts, we apologize for the inconviniences.We hope to welcome you back.Kind regards.

8/10 Bra

Johanna

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Allt är underbart minus på hårda sängar, bra spa/pool område.
Bodde här 3 nätter i augusti 2021
Svar från Agustín Miranda. Relaciones Públicas. 2 sep. 2021
Dear Mrs. Johanna, Thank you for sharing your experience with us. We have toppers that we can put on your mattress if you like them softer, don t hesitate to contact reception 24 hrs if you stay with us again. Kind regards.

8/10 Bra

Anna

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bra hotell men mycket obekväma sängar
Fint hotell med bra poolområde. Bra utbud av aktiviteter. Bra frukost fast hög ljudnivå i matsalen. Det som drar ner omdömet är mycket obekväma sängar.
Bodde här 3 nätter i mars 2020
Svar från Agustín Miranda. Public Relations. 20 mars 2020
Dear Mrs. Anna, Thank you for taking the time to share your feedback, it will be very useful for us in order to improve our service. We are very happy that you have enjoyed your experience with us and proud when we read how much you appreciate it and that we have met your expectations, that s our main goal. We’re sorry to read about the bed. We ll do our best to improve that point. The Hotel has toppers that we can add to your mattress to make it softer, the Public Relations and the reception staff can send someone to your room to organize it for you, do not hesitate to contact them next time. We thank you sincerely for choosing the Gran Canaria Princess and we wish to have the opportunity to welcome you again in the near future. Kind regards. Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess.

6/10 Okej

May

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Strandnära
Bra läge
Bodde här 14 nätter i februari 2020
Svar från Agustín Miranda. Public Relations. 27 feb. 2020
Dear Guest May, We would like to thank you for taking some time to write your impressions about your holidays with us, it s very important for us as it let us know what we can improve and to know what services are most appreciated by our guests. It also rewards our staff to know you were satisfied with the service you received and that you have enjoyed your time with us. We look forward to the opportunity of welcoming you back again soon. Kind regards. Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess.

8/10 Bra

Christer

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Bra hotell med hård säng men trevligt poolområde
Hotell med flertal all-inkluvsive gäster. Själv valde jag endast frukost. Frukosten var mycket bra. Poolområdet med relaxavdelning var också bra. Sängen var hård men fick en tunn bäddmadrass men det hjälpte inte mycket. Kvällsunderhållningen var väl inte i superklass.
Bodde här 7 nätter i februari 2020
Svar från Agustín Miranda. Public Relations. 17 feb. 2020
Dear Mr. Christer, Thank you for taking the time to share your feedback, it will be very useful for us in order to improve our service. We are very happy that you have enjoyed your experience with us and proud when we read how much you appreciate it and that we have met your expectations, that s our main goal. We’re sorry to read about the bed. We ll do our best to improve that point. The Hotel has toppers that we can add to your mattress to make it softer, the Public Relations and the reception staff can send someone to your room to organize it for you, do not hesitate to contact them next time. We thank you sincerely for choosing the Gran Canaria Princess and we wish to have the opportunity to welcome you again in the near future. Kind regards. Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess.

10/10 Fantastiskt

Ulla

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i januari 2020
Svar från Agustín Miranda. Relaciones Públicas. 5 feb. 2020
Dear Mrs. Ulla, Thank you for your valuation on line, we’re very happy that you have enjoyed your holiday with us and that we have met your expectations. We ll keep on working hard to keep on giving a good service and try to improve it. We look forward to welcome you in future holidays. Kind regards. Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess.

8/10 Bra

Ewabritt

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 6 nätter i januari 2020

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet
Celebrating birthday
Rooms were nice however ask for room on the ocean view, we had a room overlooking parking, garbage and other hotel. We tried to change but is seemed to be a problem and we decided not to as it took to long time at the reception Room was okay inside however the view took away any stay at the balcony. Food, recommendation is NOT to take all inclusive, same food goes in and out and the food is not warm. Some of the serving staff was excellent however to many was not very helpful and rude. Some of the chefs was very nice but again some of them just saw you as a problem. For a 4 start hotel I was expecting more. Will probably not go back to this hotel as it was quite expensive
Bodde här 14 nätter i december 2019
Svar från Agustín Miranda. Public Relations. 28 dec. 2019
Dear Guest, We want to thank you for taking some time to share with us your comments and valoration, that helps us to improve our Hotel. We’re sorry we haven t met your expectations about the food in the restaurant. We take note of your comments and we ll try to improve it. Anyway, we have a varied buffet everynight and two theme nights every week: oriental food, canary food, Mexican food and gala dinner. If you don t find anything that pleases you, there s a maitre at the restaurant that will always try to organize another dish for you, do not hesitate to contact him. Reception and the Public Relations are there to help you as well. We apologize for any inconvenience with the staff, we send your comments to the maitre to check the service we’re giving, to be sure that is professional and kind. Thank you for letting us know. We expect that you have enjoyed other services of our Hotel and to welcome you in the future. Kind regards. Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess.

10/10 Fantastiskt

Hans

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i november 2019
Svar från Agustín Miranda. Public Relations. 25 nov. 2019
Dear Mr. Hans, We highly appreciate your comments you have published regarding your stay at our hotel Gran Canaria Princess. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. We will forward your comments to the staff. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations. We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need. Best Regards, Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess****

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i mars 2019
Svar från Agustín Miranda. Holiday Concierge. 15 apr. 2019
Dear Guest, Thank you for taking some time to send us your valoration of the service you got during your holidays amongst us, it s very important for us and we feel rewarded by knowing that you have enjoyed your time with us. We ll keep on working hard to improve our service, and your feed back will always help us getting better. We look forward to welcome you again in our Hotel on another future holidays. Kind regards. Agustín Miranda. Holiday Concierge.

10/10 Fantastiskt

Iman

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i mars 2019
Svar från Agustín Miranda. Holiday Concierge. 14 mars 2019
Dear Mrs. Iman, Thank you for taking some time to send us your valoration of the service you got during your holidays amongst us, it s very important for us and we feel rewarded by knowing that you have enjoyed your time with us. We ll keep on working hard to improve our service, and your feed back will always help us getting better. We look forward to welcome you again in our Hotel on another future holidays. Kind regards. Agustín Miranda. Holiday Concierge.

10/10 Fantastiskt

Bo

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Supernöjd
Jag är mycket nöjd med hotellet. I stort trevlig personal. Framför allt i restauranger/barer och poolbar. Även behjälpliga i receptionen vid problem. Blev fint bemött. Härligt rum med fin utsikt. Mycket god mat trots buffe som ju kan bli trist. Härligt poolområde och Wellnesområde. Underhållning i barerna var en trevlig överraskning. Mycket skön och lugn stämning i "pianobaren" med olika teman på kvällarna. Kommer absolut försöka bo där igen!!
Bodde här 16 nätter i februari 2019
Svar från Agustín Miranda. Holiday Concierge. 6 mars 2019
Dear Mr. Bo, Thank you for taking the time to share your feedback. We value all guests’ feedback as an opportunity to continue improving our services and products for our guests. It is always very rewarding to receive such compliments ensuring that every guest leaves with great satisfaction, our main commitment is your entire satisfaction and all the staff is focus on that. We thank you sincerely for choosing the SENTIDO Gran Canaria Princess and we wish to have the opportunity to welcome you again in the near future. Kind regards. Agustín Miranda. Holiday Concierge.

8/10 Bra

Maria

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Fint hotell
Checkade in sent o fick ett rum m utsikt mot parkeringen o det gick inte få byta rum förrän dagen därpå! När man bara stannar 3 nätter ingen hit! Sängarna stenhårda ännars va allt toppen! Bra yoga aerobics klasser! Fina uppvärmda pooler och god mat! Väldigt prisvärt!
Bodde här 3 nätter i februari 2019
Svar från Agustín Miranda. Holiday Concierge. 3 mars 2019
Dear Mrs. Maria, First of all, thanks for your comments. We appreciate your trust in us by choossing our hotel for your holiday stay. We are very glad that you enjoyed your stay with us. The most important thing is for us fulfill the request from our guest. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations. Your feedback will certainly motivate our team to continue delivering the best service to all our guests! It is always very rewarding to receive such compliments ensuring that every guest leaves with great satisfaction. We take note of your comments about the change of the room , and we ll try to improve that point. We always try to find you a room like the one you demand as soon as we have one available. Sometimes if the Hotel is full and you arrive at the end of the day we get out of options until the next day, but be sure that we ll take note and we ll change you as soon as it s available. If you want you can send all your requests before arriving to the Hotel and we ll do our best to give you a room like that already from the beginning. We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need. The best regards from Gran Canaria Agustín Miranda. Holiday Concierge Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess****

8/10 Bra

Peter

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fint hotel - men hårda sängar - vilket är synd.
Bodde här 5 nätter i februari 2019
Svar från Agustín Miranda. Holiday Concierge. 25 feb. 2019
Dear Mr. Peter, We want to thank you for taking some time to share with us your comments and valoration, that helps us to improve our Hotel. We re sorry to read about the bed . We ll do our best to improve that point. The Hotel has toppers that we can add to your mattress to make it softer, the Holiday Concierge and the reception staff can send someone to your room to organize it for you, do not hesitate to contact them next time. We expect that you have enjoyed other services of our Hotel and to welcome you in the future. Kind regards. Agustín Miranda. Holiday Concierge.

10/10 Fantastiskt

Jan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i februari 2019
Svar från Agustín Miranda. Holiday Concierge. 25 feb. 2019
Dear Mr. Jan, Thank you for taking some time to send us your valoration of the service you got during your holidays amongst us, it s very important for us and we feel rewarded by knowing that you have enjoyed your time with us. We ll keep on working hard to improve our service, and your feed back will always help us getting better. We look forward to welcome you again in our Hotel on another future holidays. Kind regards. Agustín Miranda. Holiday Concierge.

8/10 Bra

Peter

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Skön avkopplande resa från snö och is
Det var en härlig vecka med sol, värme och utflykter. Vi tyckte dock att hotellets mat, vi hade lunch och middag, var en aningen tråkigt och smaklöst. Miljön i restaurangen upplevde vi bullrik, stökig inte så mysigt att äta där.
Bodde här 7 nätter i januari 2019
Svar från Agustín Miranda. Holiday Concierge. 27 feb. 2019
Dear Mr. Peter, We want to thank you for taking some time to share with us your comments and valoration, that helps us to improve our Hotel. We re sorry to read about the noise at the restaurant . We ll do our best to improve that point. The Hotel is very big, and a lot of customers, though we try to keep a nice atmosphere in the restaurant. Sometimes where many people are is difficult to make a quiet atmosphere. Reception, the Maitre and the Holiday concierge are there to help you find any quieter table, do not hesitate to contact us if you need. We have a varied buffet everynight and two theme nights every week: oriental food, canary food, Mexican food and gala dinner. If you don t find anything that pleases you, there s a maitre at the restaurant that will always try to organize another dish for you. We expect that you have enjoyed other services of our Hotel and to welcome you in the future. Kind regards. Agustín Miranda. Holiday Concierge.

10/10 Fantastiskt

alexandra

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Superfint hotell med underbart poolområde med poolbar, flera pooler, många solstolar. Fantastiskt att spa-avdelning med jacuzzi, tyst område, bastu och ångbastu var öppet för alla. God mat i restaurangen. Vi saknade morgonrock, vinglas, vinöppnare och varmare täcke på rummet men annars är vi väldigt nöjda.
Bodde här 2 nätter i januari 2019
Svar från Agustín Miranda. Holiday Concierge. 25 feb. 2019
Dear Mrs. Alexandra, First of all, thanks for your comments. We appreciate your trust in us by choossing our hotel for your holiday stay. We are very glad that you enjoyed from the first moment to your departure your stay with us. The most important thing is for us fulfill the request from our guest. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations. Your feedback will certainly motivate our team to continue delivering the best service to all our guests! It is always very rewarding to receive such compliments ensuring that every guest leaves with great satisfaction. We take note of your comments about the robes and facilities in the room , and we ll try to improve those points. We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need. The best regards from Gran Canaria Agustín Miranda. Holiday Concierge Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess****

10/10 Fantastiskt

Yvonne

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 14 nätter i december 2018
Svar från Agustín Miranda. Holiday Concierge. 26 feb. 2019
Dear Mrs. Yvonne, Thank you for taking some time to send us your valoration of the service you got during your holidays amongst us, it s very important for us and we feel rewarded by knowing that you have enjoyed your time with us. We ll keep on working hard to improve our service, and your feed back will always help us getting better. We look forward to welcome you again in our Hotel on another future holidays. Kind regards. Agustín Miranda. Holiday Concierge.

10/10 Fantastiskt

Alla

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Very high quality hotel
Nice and clean hotel, kind staff, lots of avtivities, and of course amazing Sol och Bad area :)
Bodde här 6 nätter i december 2018
Svar från Agustín Miranda. Holiday Concierge. 27 feb. 2019
Dear Guest Alla, We highly appreciate your comments you have published regarding your stay at our hotel Sentido Gran Canaria Princess. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. We will forward your comments to the staff. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations. We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need. Best Regards, Agustín Miranda. Holiday Concierge Hotel Sentido Gran Canaria Princess****

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Trevligt hotell
Mycket bra frukost, härligt poolområde. Plus för det lilla SPA-området som fanns och ingick i priset! Sängarna lite hårda för min smak. Upplevde att personalen ibland hade lite tråkig attityd när man frågade om något.
Bodde här 7 nätter i december 2018
Svar från Agustín Miranda. Holiday Concierge. 27 feb. 2019
Dear Guest, We want to thank you for taking some time to share with us your comments and valoration, that helps us to improve our Hotel. We re sorry to read about the bed . We ll do our best to improve that point. The Hotel has toppers that we can add to your mattress to make it softer, the Holiday Concierge and the reception staff can send someone to your room to organize it for you, do not hesitate to contact them next time. Our staff is very professional and friendly, we ll try to find out what happened and improve that point. We expect that you have enjoyed other services of our Hotel and to welcome you in the future. Kind regards. Agustín Miranda. Holiday Concierge.

8/10 Bra

Ronny

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Härligt hotell.
Mycket fint hotell med allt som kan tänkas behövas på plats. Stora rymliga rum med balkong.
Bodde här 6 nätter i december 2018

10/10 Fantastiskt

Niina

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket bra hotell!
Mycket bra hotell. Bra rum med stor balkong. Fint poolområde. Tillgång till bastu och gym. Nära till affärer och restauranger. Gångavstånd till stranden. Bra frukostbuffé och stora valmöjligheter på middagsbuffén. Kan verkligen rekommendera detta hotell!
Bodde här 12 nätter i december 2018

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Bodde här 7 nätter i december 2018

8/10 Bra

tomas

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell
Bra standard, bra daglig städning. Fri internet på1mb, om vill ha mer får du betala extra. Hade havsutsikt. Fanns pool, men då föredrar stranden så besökte jag den bara en gång, verkade dock vara välbesökt. För första gången halvpension. På minussidan ingen färskpressad juice till frukost. På plussidan att det skedde kontinuerlig tillagning av stekta ägg, omelett och pannkakor till frukost samt av färskt kött och fisk till mlddag.
Bodde här 13 nätter i december 2018

8/10 Bra

Jenny

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i december 2018

10/10 Fantastiskt

Kjell

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket bra
Fräscht och välskött hotell med allt som du behöver för en trevlig vistelse. Med en önskan om att standard wifi på hotellet var snabbare
Bodde här 7 nätter i november 2018

10/10 Fantastiskt

Hans

Trevligt hotell,bra mat
Bodde här 7 nätter i november 2018

8/10 Bra

Jenny

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Trevligt
Trevligt hotell med fint poolområde med gott om plats. Bra att den ena poolen var uppvärmd. Ok frukost och middagsbuffé. Vissa delat börjar se lite slitna ut. I stort trevlig personal.
Bodde här 6 nätter i oktober 2018

10/10 Fantastiskt

Mojgan, Sverige

Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Vi expanderade en fantastiskt vecka där. Allt var perfekt enligt oss. Trevlig personal, god service, rymlig hotell rum, modern, perfekt mat med mycket variation. Perfekt lokation, nära till allt. Varmt rekomenderar.
Bodde här 7 nätter i oktober 2018

10/10 Fantastiskt

Marie

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Trivsamt hotell några minuters promenad från havet
Väldigt trivsamt hotell med bara några minuters promenad ner till havet. Trevlig och omtänksam personal. Mysigt rum med rymlig balkong. En helt fantastisk frukostbuffé med allt man kan drömma om. Hotellet ligger nära restauranger och affärer, det mesta finns runt hörnet.

10/10 Fantastiskt

Lotta

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Vuxenhotell
Trevligt hotell med gångavstånd till stranden. Lugnt poolområde för vuxna
Bodde här 4 nätter i januari 2018

8/10 Bra

Maria, Västerås

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Fint hotell nära till strand och shopping.
Alltför hårda sängar. Ont i ryggen varje morgon. Mycket god och vsrierande mat att välja på.
Bodde här 5 nätter i december 2017

10/10 Fantastiskt

Hans

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i november 2017

10/10 Fantastiskt

Timmy

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket bra och över förväntan
Det enda man kan ha åsikter om med detta hotell var att det var för få hissar till antalet personer. Annars var hotellet och allt runt det över förväntat. Vi hade middag inkluderat vilket vi trodde att vi bara skulle använda någon dag. Visade sig vara så pass bra kvalité att vi åt på hotellet hela vistelsen. Kommer bo här fler gånger.
Bodde här 7 nätter i november 2017

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good hotel for relaxing and sport.
Very good hotel with great gym facilities. Great pool facilities. Great steam and sauna. The breakfast was good, but loud. The rooms where very nice and clean. And we liked the concept, not to have our towels cleaned every day. Very organic thinking. The only minus was the beds that where quite hard. But better then many other places.

10/10 Fantastiskt

Friedrich

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Rolf

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

John, Skara

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Fina rum men snålt i övrigt
Hotellet fungerade bra med ett fint rum. Det som irriterade var att det tillkom flera var för sig inte så stora avgifter vilket gjorde att kostnaden för rummet steg. (säkerhetsskåp, kulskåp användbart internet kostade tillsammans nästan 10€ per dag extra. Gemensamma saker var mycket snålt tilltagna, så få hissar att folk måste gå i trapporna även långt upp i huset tröttnade folk att stå länge och vänta på hissen. Matsalen räckte inte till det var periodvis lång kö till frukost och till middag. Vilket gör att halvpension inte kan rekommenderas enklare att äta på annan restaurang.

10/10 Fantastiskt

Sharlene

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
There is nothing I can complain about food excellent, facilities excellent
Bodde här 7 nätter i april 2024
Svar från Agustín Miranda. Public Relations. 17 apr. 2024
Dear Mrs. Sharlene,Thank you very much for your kind review, and for having taken some time to send it to us.I really appreciate your gesture on my name and on behalf of the staff. Your gratitude and kindness means very much for all of us and it motivates us for working harder and happier everyday in order to give you the best service.We will be pleased to welcome you again soon in the hotel.Kind regards.Agustín Miranda.Public Relations.Hotel Gran Canaria Princess.

10/10 Fantastiskt

Marie

Reste med familjen, Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
From check in to check out first rate service Food high standard plenty of options even for a vegetarian
Bodde här 9 nätter i april 2024
Svar från Agustín Miranda. Public Relations. 17 apr. 2024
Dear Mrs. Marie,Thank you for taking the time to share your feedback, it will be very useful for us in order to improve our service.We are very happy that you have enjoyed your experience with us and proud when we read how much you appreciate it and that we have met your expectations, that s our main goal. We thank you sincerely for choosing the Gran Canaria Princess and we wish to have the opportunity to welcome you again in the near future.Kind regards.Agustín Miranda.Public Relations.Hotel Gran Canaria Princess.

8/10 Bra

jerome

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Très satisfaisant dans l'ensemble
Bodde här 9 nätter i mars 2024
Svar från Agustín Miranda. Public Relations. 17 apr. 2024
Cher M. Jerome,Merci beaucoup pour votre aimable critique et d'avoir pris le temps de nous l'envoyer.J'apprécie vraiment votre geste en mon nom et au nom du personnel. Votre gratitude et votre gentillesse comptent beaucoup pour nous tous et nous motivent à travailler plus fort et plus heureux chaque jour pour vous offrir le meilleur service.Nous serons heureux de vous accueillir à nouveau bientôt dans cet hôtel.Sincères amitiés.Agustín Miranda.Relations Publiques.Hôtel Gran Canaria Princess.

8/10 Bra

Shervon

Reste i grupp, Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Staff and property was lovely. Location to everything was very walkable Menu was a bit basic and lacked seasoning
Bodde här 4 nätter i mars 2024
Svar från Agustín Miranda. Public Relations. 17 apr. 2024
Dear Mr. Shervon,We highly appreciate your comments you have published regarding your stay at our hotel Gran Canaria Princess.We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. We will forward your comments to the staff. We are paying special attention to the service level in the hotel .We’re sorry to read about the problem at the restaurant. We ll do our best to improve that point. Reception, the Maitre and the Public Relations are there to help you if you miss something in the buffet and prepare you something you like as soon as we can or organizing it for the next meal.We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need.Best Regards,Agustín Miranda.Public Relations.Hotel Gran Canaria Princess****

10/10 Fantastiskt

Marion

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Only disappointed with the drinks in all inclusive,,,the usual cheap and nasty,but everything else was top notch!!
Bodde här 3 nätter i mars 2024
Svar från Agustín Miranda. Public Relations. 17 apr. 2024
Dear Mrs. Marion,Thank you very much for your kind review, and for having taken some time to send it to us.I really appreciate your gesture on my name and on behalf of the staff. Your gratitude and kindness means very much for all of us and it motivates us for working harder and happier everyday in order to give you the best service.We take note about the drinks and we send your comments to the food and beverages departament for them to check it. We will be pleased to welcome you again soon in the hotel.Kind regards.Agustín Miranda.Public Relations.Hotel Gran Canaria Princess.

8/10 Bra

Ashwin

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The staff were very friendly and the room was very clean and comfortable, as was the entire hotel. It was only the included buffet that was a bit inconsistent and disappointing
Bodde här 4 nätter i mars 2024
Svar från Agustín Miranda. Public Relations. 19 mars 2024
Dear Mr. Abinashi, Thank you for lettinf us know how your holidays were, we re glad that you have enjoyed them.We ll pass your comments to the management and the chef for them to check the service and improve it, we re sorry for the inconvinience.We d love to welcome you back.Kind regards.