Innehållet på den här sidan kan ha skapats med maskinöversättning
Vad ingår och vad ingår inte?
Bra att veta innan du bokar
- Resplanen kan ändras beroende på trafik, väder eller andra operativa skäl.
- På grund av vädret, trafikförhållandena eller driftstopp kan vi ha en möjlighet att inte genomföra alla aktiviteter. Turnén kommer att gå till alternativ plats eller ge ut en gåva som kompensation beroende på situationen vid den tiden. Återbetalning kommer inte att ges för dessa ändringar.
- Lunchen/restaurangen kan ändras på grund av driftskäl.
- Vegetariska och muslimska alternativ finns tillgängliga, men vänligen begär detta vid bokningstillfället. Halal, veganska måltider, allergivänliga måltider etc. är inte tillgängliga. Vänligen boka turen utan lunch och ta med egen lunch.
- Observera att du inte kan ta med stort bagage som överskrider en total höjd, bredd och längd på 160 cm till icke-reserverade vagnar på Shinkansen. (T.ex. 80cm x 50cm x 30cm)
- Kunder som behöver varje alternativ kommer att debiteras mer för ändringar på dagen, därför vänligen välj med lunchalternativ i förväg
- Vänligen meddela oss ditt bokningsnummer och det totala antalet personer före turen om du har flera bokningar eller om du har bokat separat.
- I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för aktivitetstjänster. Leverantörens avbokningsregler gäller.
Det här kan du förvänta dig
Städning och säkerhet
Utökade städrutiner
- Vanliga kontaktytor rengörs och desinficeras
- Fordon och lokaler rengörs med desinficeringsmedel
- Fordon och lokaler står tomma mellan resenärer
Social distansering
- Kontaktfri inlösen av biljetter
Säkerhetsåtgärder
- Handdesinfektionsmedel erbjuds
Denna information tillhandahålls av våra partners