Boka ditt rum på NH Amsterdam Barbizon Palace

Rumstyp

Standardrum - 1 dubbelsäng eller enkelsängar

Maxbeläggning: 2 gäster (upp till 1 barn)

Standardrum - 1 dubbelsäng eller enkelsängar

Maxbeläggning: 2 gäster (upp till 1 barn, 1 spädbarn)

Superior-rum - 1 dubbelsäng eller enkelsängar - utsikt

Maxbeläggning: 2 gäster (upp till 1 barn)

Standardrum - 1 enkelsäng

Maxbeläggning: 1 gäst

Standardrum - 1 enkelsäng

Maxbeläggning: 1 gäst

Superior-rum - 1 enkelsäng - utsikt

Maxbeläggning: 1 gäst

Deluxe-rum - 1 dubbelsäng eller enkelsängar

Maxbeläggning: 2 gäster (upp till 1 barn, 1 spädbarn)

Hotell i lyxstil med 5 stjärnor, nära Oude Kerk i Amsterdam (De Dam - Centralstationen)

Läge

Detta hotell i lyxstil ligger i centrala Amsterdam, på gångavstånd till Sint Nicolaaskerk och Oude Kerk. I närheten ligger även De Dam och Nieuwe Kerk-museet.

Hotellfaciliteter

Förutom 2 restauranger har NH Amsterdam Barbizon Palace även bastu. Gäster har dessutom tillgång till bekvämligheter som bar och konferenscenter.

Bekvämligheter på rummet

Tv:n har kabelkanaler. Rummen har även gratis wi-fi, klimatreglering och sängtillbehör av högsta kvalitet.

Visa mer

Hotellbekvämligheter

Hotellbekvämligheter

Förutom bastu har NH Amsterdam Barbizon Palace ångbastu och fitnessanläggning. Gästerna kan äta på en av 2 restauranger på detta hotell. Hotellet har en bar/lounge där gästerna kan koppla av med en god drink. Gäster har tillgång till dator och kostnadsfri wi-fi.

Detta 5-stjärniga hotell tillhandahåller business-service, limousine- och taxibokning och mötesrum. Här erbjuds eventutrymmen på 1137 kvadratmeter med bland annat konferenscenter och konferensrum. Detta hotell i lyxstil har även bokning av biljetter och guidade turer, flerspråkig personal och kaffe i lobbyn. Mot en tilläggsavgift finns flygtransfer tur/retur enligt tidtabell för gästerna. Parkeringsplats på området finns (tilläggsavgift).

  • Byggnadsår 1600
  • Bastu
  • Frukost finns (tilläggskostnad)
  • Bar/lounge
  • Transport till/från flygplatsen (tilläggskostnad)
  • Tillgång till limousine- och taxitjänst
  • Mötesrum
  • Företagscenter
  • Konferenslokal
  • Portier/piccolo
  • Reception öppen dygnet runt
  • Värdeförvaringsskåp vid receptionen
  • Kemtvätt
  • Hiss
  • Antal våningar - 6
  • Gratis dagstidningar i lobbyn
  • Receptionstjänster
  • Gym
  • Gratis wi-fi
  • Datorplats
  • Totalt antal rum - 274
  • Flerspråkig personal
  • Bevakad parkering (avgift)
  • Bagageförvaring
  • Parkering (avgiftsbelagd)
  • Konferenslokal storlek (meter) - 1137
  • Antal restauranger - 2
  • Konferenslokal storlek (fot) - 12240
  • Konferensanläggning
  • Antal byggnader - 1
  • Ångrum
  • Kaffe/te i lobbyn
  • Bröllopstjänster
  • Utflykts- och biljettassistans
  • Antal mötesrum - 14
Visa mer

Internet

I alla rum finns: Gratis wi-fi

I vissa allmänna utrymmen finns: Gratis wi-fi

Parkering

Parkering (avgiftsbelagd), Bevakad parkering (avgift)

Bekvämligheter

  • Betalfilmer
  • Premiumsängar
  • Rumsbetjäning (24 timmar)
  • Klimatreglering
  • Mörkläggningsdraperier
  • Telefon
  • Minibar
  • Kaffe- och tebryggare
  • Uppbäddningsservice
  • Gratis toalettartiklar
  • Hårtork
  • Strykjärn/strykbräda
  • Värdeförvaringsskåp på rummet
  • Skrivbord
  • Extrasängar tillgängliga
  • Babysängar finns tillgängliga
  • Gratis wi-fi
  • Daglig städning
  • Privat badrum
  • Dusch/badkar
  • Dunbäddlakan
  • Kabel-tv
  • Kuddmeny
Visa alla bekvämligheter som finns på rummet

Restauranger

Frukost finns tillgänglig mot en avgift och serveras varje morgon mellan 07:00 och 11:00.

Hudson s Restaurant – restaurang som serverar frukost, lunch och middag. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren.

Restaurant Vermeer – restaurang som endast serverar middag. Bokning krävs. Öppet alla dagar

Hotellet har rumsservice dygnet runt.

Visa restaurangalternativ

Saker att göra i närheten

Gäster på detta hotell har tillgång till bland annat bastu, ångbastu och fitnessanläggning.

Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.

  • Vandrings- och cykelspår i närheten
  • Cykeluthyrning på området
  • Vespa/moped uthyrning på området
Visa alternativ för fritidsaktiviteter

Tillgänglighet

Om du vill ange särskilda krav på tillgänglighetsanpassning fyller du i avsnittet "Speciella önskemål eller krav på tillgänglighetsanpassning" under "Reseönskemål" när du bokar hotellet.

  • Handikappanpassat badrum
  • Handikappanpassad sträcka
  • Tillgänglighetsanpassad parkering
  • Handikappanpassat rum
  • Rullstolsvänlig dusch

Hotellregler

Incheckning

Incheckningstiden börjar kl. 15:00

Incheckningsinstruktioner:

Guests may check in until 5 PM on Sundays.

Utcheckning

Utcheckningstiden är kl. 12:00

Betalningstyper

Att hålla koll på

Avgifter för extragäster och extrasängar kan tillkomma.

Statligt utfärdat foto-ID och kreditkort eller kontantdeposition krävs vid incheckning för avgiftsbelagd service.

Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

Särskilda regler och avgifter kan gälla för avbokning av gruppbokningar (fler än 8 rum på samma hotell och vistelsedatum).

Visa alla regler

Avgifter

Du ombes att betala följande avgifter på hotellet:
  • En lokalskatt på 5 procent tas ut
Vi har listat alla tilläggsavgifter som hotellet har upplyst oss om. Avgifter kan emellertid variera, beroende på till exempel vistelsens längd eller vilket rum du bokar.
Visa icke-obligatoriska avgifter Dölj

Bra att veta

Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Ingen avgift tas ut för barn som är 11 år eller yngre som bor i samma rum som sina föräldrar eller vårdnadshavare om ingen extra sängutrustning krävs.

Nationell klassificering

Detta boende har fått sin officiella stjärnklassificering från Nederländernas turistnämnd.

Tyvärr blev något fel när vi laddade vår innehållskontroll. Försöka igen?