Värdeförvaringsskåp på rummet, skrivbord och mörkläggningsgardiner

Recensioner av NH Amsterdam Museum Quarter

4 out of 5
NH Amsterdam Museum Quarter
Hobbemakade 50, Amsterdam

Recensioner

8,6

Fantastiskt

10 - Fantastiskt i betyg. 435 av 1000 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 416 av 1000 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 88 av 1000 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 41 av 1000 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 20 av 1000 recensioner" "

8,6/10

Renlighet

8,8/10

Personal och service

8,2/10

Bekvämligheter

8,2/10

Boendets skick och faciliteter

8,4/10

Hållbarhet

Recensioner

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i november 2023
Svar från Andrea 12 nov. 2023
Dear guest,Thank you very much for sharing your experiences with us.We look forward to welcoming you again in the future!Kind regards,

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Comfortable enough but outdated and dirty
Our stay had its good and bad--the breakfast was great, the hotel is in a great spot, the staff was kind enough, the room was spacious and had a big soaking tub. But it's clear that the hotel is in serious need of renovation. It's not just the appearance of the room, which didn't seem to have been updated since 2002 or so. The hallways border on being creepy because they're so musty and dirty and dark. The mattress in the bed was so worn out that I could feel the springs digging into my back. The carpet is dirty, there were cracks in the bathroom tile, and the sink had enormous cracks in it. There were mystery stains and scratches on the walls in our room and bathroom as well as all over the hotel. The lobby and basement fitness area persistently smelled like sewage. There was an irritating sense of being nickle-and-dimed by the hotel as well, with a surprise fee at check-in and the "free" wifi is very slow--you're expected to pay for a faster connection. I had higher expectations for this hotel based on the images and the price. There was clear irritation from other guests as well. During our short stay here, I overheard several others express their discontent about these same things to the staff. Great potential, but this place really needs some policy changes and a big renovation.
Bodde här 3 nätter i januari 2023
Svar från Olena 4 feb. 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We will try to upgrade our service and product.We are looking forward to see you in our hotel again.Kind regards,FO TeamNH Museum Quarter

8/10 Bra

Peter

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2021
Svar från Chyntia 16 okt. 2021
Dear Peter, Many thanks for your nice review regarding your stay at NH Museum Quarter. Best regards, Chyntia

10/10 Fantastiskt

Peter

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i oktober 2021
Svar från Chyntia 16 okt. 2021
Dear Peter, It is always a pleasure to receive such a wonderful score! We hope to continue to exceed your expectations and look forward to your return back to us Best regards, Chyntia

8/10 Bra

Anna

Reste med familjen
Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Snålt med schampoo o annat för dusch.
Allt var bra. Storlek på rum o läge. Om jag gnäller var det väldigt lite schampooflaskor och dylikt. Eftersom städning fick beställas fick man också hämta nya handdukar själv i frontdesk med miniflaskor till duschen.
Bodde här 5 nätter i juli 2021

6/10 Okej

Annica

Reste med familjen
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Otrevlig frukostpersonal
Bra läge, stora rum men ngt hård säng. Bra frukost men faten fylldes på långsamt och med en otroligt otrevlig frukostvärdinna
Bodde här 1 natt i december 2019
Svar från Reception 3 jan. 2020
Dear Ms. Annica, Thank you for your review. We really appreciate it. Kind regards,

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Väldigt trevlig hotell och personal. Mitt i Amsterdam.
Bodde här 1 natt i december 2019
Svar från Luka 23 dec. 2019
Dear guest, Thank you for your kind review on our hotel. We hope to meet you again in the future. With kind regards, Reception

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Boendets skick och faciliteter
Förväntar mig mer av fyrstjärnigt
Fint hotell och god frukost men tyvärr lite märkliga omständigheter. Exempelvis stämde inte informationen gällande frukost mm som gavs i infopärmen. De städande inte rummet, tömde sopor eller fyllde på kaffe trots att vi stannade flera nätter. Tyvärr inget balsam och inga morgonrockar. Jag förväntar mig långt mer av ett fyrstjärnigt hotell på den prisnivån.
Bodde här 2 nätter i december 2019
Svar från Caitlin 18 dec. 2019
Dear guest, Thankyou for your feedback on your stay, we will take your feedback and use it to make our hotel better. We do hope to see you back soon. Kindest regards,

8/10 Bra

Andreas

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Trevligt hotell nära Rijksmuseum
Trevligt hotell i ett lugnt område bredvid kanalen. Vi hade rum högst upp med fönster från golv till tak med utsikt över Amsterdams takåsar. Mycket fint! Nära till tunnelbana de Pijp och även spårvagn. Enda negativa var att de glömde städa vårt rum en dag men de löste det bra och vi fick gratis frukost så vi blev nöjda.
Bodde här 3 nätter i juli 2019
Svar från jeffrey 21 juli 2019
Dear, thank you for your nice feedback. we hope to welcome you again in our hotel

10/10 Fantastiskt

Monicka

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i april 2019
Svar från Magdalena 29 apr. 2019
Dear guest, Thank you for staying at our hotel. We are glad you enjoyed your stay. Kind regards, Magdalena Front office

8/10 Bra

Tomas

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Trevligt hotell med bra läge
Vi tillbringade tre nätter här. Fick rum med utsikt mot kanalen som vi såg som en uppgradering mot bokningens innergård. Hotellet ligger i ett lugnt och trevligt område och det är verkligen gångavstånd till några av de mer kända museer. Det är också nära till kollektivtrafik, spårvagn och tunnelbana, så man tar sig snabbt till andra delar av staden. Rummet var verkligen väl tilltaget, 40kvm enligt bokningsinformationen. Det var dock också lite slitet, även om det inte var farligt alls. Heltäckningsmatta som hade lite fläckar framför minibaren. Badrummet var bra med både dusch och badkar, man fick alltså stå i badkaret när man duschade som inte var något problem för oss, men har man lite svårt med rörligheten så kan det vara bra att känna till. Det fanns ett långt svart hårstrå på kaklet som var där när vi anlände, såg det direkt när jag gick in i badrummet för första gången, och var där under hela vår vistelse, trots daglig städning. Sängarna var mer åt det hårda hållet, men riktigt bekväma, tyckte vi, med bra kuddar också. Vi båda sov gott och vaknade alltid utvilade. Allt som allt, ett trevligt hotell med bra läge och fina, stora rum, som dock börjar visa spår efter lite slitage.
Bodde här 3 nätter i augusti 2018
Svar från Ellie 27 aug. 2018
Dear Mr. Tomas, Thank you for taking your time to write us an review. We are really glad to hear that you have enjoyed most of your stay. We also sincerely apologize that the room clean did not meet your expectation. We will take your feedback seriously and share it with our Housekeeping team. We hope to be able to welcome you again in the near future! With kind regards, Ellie

10/10 Fantastiskt

Leonard

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Trevligt hotell med nära till allt
Bodde här 3 nätter i augusti 2018
Svar från Front Office 20 aug. 2018
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell vi kanalen
bra hotell närhet till det mesta, frukosten var dock lite dyr men det var bra. Närhet till det mesta och utsikten från hotellrummet var fantastiskt. personalen trevlig och väldigt hjälpsamma
Bodde här 3 nätter i april 2018
Svar från Mara, Front Office 16 apr. 2018
Dear guest, Many thanks for taking the time to write about your experience at NH Museum Quarter. We are more than happy to read that you had a good stay with us and that you enjoyed Amsterdam. We are looking forward to welcome you soon again at NH Hotels!

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Det var ett trevligt hotell. Nära till små frukost ställen samt andra resturanger. Lite i utkanten av Amsterdam men superlätt att ta sig in med tram på ca 10 min.
Bodde här 3 nätter i december 2017
Svar från Beatrijs van Vliet 23 dec. 2017
Dear Guest, Thank you for your positive feedback. We appreciate it! Kind regards, Beatrijs van Vliet Receptionst NH Hotel Museum Quarter

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Välj EJ detta hotel
Dålig standard på rummet, väldigt obekväm säng, unken lukt i rummet. Slitet badrum. ABDOLUT INTE 4-stjärnigt
Bodde här 2 nätter i oktober 2017
We will adress this directly!

10/10 Fantastiskt

Carla

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Very nice hotel. The view from the top floor is very nice. Staff very friendly and helpful. Recommend location because so charming with the canal and the nearby outdoor cafes. Very nice!
Bodde här 1 natt i maj 2024
Svar från Marta 19 maj 2024
Dear Carla, Thank you for your kind review. We glad that you liked the location and the service. Your feedback is very valuable to us. Looking forward to welcoming you again in NH Museum Quarter. Best regards, Marta Receptionist

8/10 Bra

Lisa

Gillade: Personal och service
Bodde här 1 natt i maj 2024
Svar från Marta 17 maj 2024
Dear Lisa, Thank you for your kind review. We glad that you liked your stay with us. We hope to see you again in NH Museum Quarter in the near future! Best regards, Marta NH Museum Quarter

8/10 Bra

Ian

Gillade: Renlighet och personal och service
We liked the location as it was quiet but still in a convenient location with restaurants and shopping nearby. Close to museums. We upgraded to a “renovated “ room - not sure it was worth it as looked just like the website pictures.
Bodde här 4 nätter i maj 2024
Svar från Marta 14 maj 2024
Dear Ian, Thank you for sharing your experience in NH Museum Quarter. We are delighted to hear that you had a positive experience with us and liked the location. We look forward to welcoming you again in the future!Kind regards,Marta NH Museum Quarter

8/10 Bra

Benita

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Close to museums
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från Marta 10 maj 2024
Dear Benita, Thank you very much for sharing your experiences with us.We are happy to see that you had a nice overall stay. We look forward to welcoming you again in the future!Kind regards, Marta NH Museum Quarter

10/10 Fantastiskt

Takeshi, Yokohama-Shi, Kanazawa-Ku

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
全面ガラス張の窓から運河が望める素晴らしい部屋でした。朝食もとても美味しかったです。チェックイン時に近くで開いていた路上マーケットも紹介してくれて、街歩きを楽しめました。部屋の照明が暗いのがちょっと残念でしたが、とても良いホテルと思います。
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från Marta 10 maj 2024
Dear Takeshi, Thank you very much for sharing your experiences with us.We are happy to see that you had a nice overall stay. We look forward to welcoming you again in the future!Kind regards, Marta NH Museum Quarter

8/10 Bra

Fritz

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 6 nätter i april 2024
Svar från Sergio 2 maj 2024
Dear Fritz,Thank you so much for your wonderful score.We sincerely hope that you enjoyed your stay with us and that our service was up to your standard. We hope to receive you back as our guest in the near future.With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter

4/10 Dåligt

felice

Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
When I checked in, I was downgraded. Downstairs lobby bathroom smelled like sewage
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Sergio 1 maj 2024
Dear Felice,Thank you for your input.We want you to know we take your experience really serious. Our sincere apologies for the inconvenience. We will make sure this will be shown to the rest of management. We are still busy to complete the renovation and therefore we can guarantee that this will be solved really soon. With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter

8/10 Bra

margarita

Reste med familjen
Gillade: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Staff is very nice but very stretched. Few people taking care of too many things.
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från Lourdes 21 apr. 2024
Dear Margarita,Thank you so much for sharing a review.We are glad that you have had a nice overall stay! We will share your review with the departements involved.We hope to welcome you soon again at NH Museum Quarter!Best regards,Lourdes

8/10 Bra

Richard

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The hotel and staff were great - everything looks like new and is spotlessly clean. The rooms we had were on the 6th floor overlooking the canal, so we had wonderful views. I know it is common now in hotels, but personally I prefer a wardrobe and drawers to a hanging rail and shelves. (Though I guess it cuts the costs of furnishing rooms and means that I am less likely to leave stuff behind when I leave, which is no bad thing.)
Svar från Marta 12 apr. 2024
Dear Richard, Thank you for your kind review. We glad that you like the room and location. We look forward to welcoming you back again soon in Amsterdam! Best regards, Marta Front Office Team NH Museum Quarter

10/10 Fantastiskt

JERRY

Reste med familjen
Great location near museums and trolley. Our room was recently remodeled. Spotless and very comfortable
Bodde här 6 nätter i april 2024
Svar från Marta 12 apr. 2024
Dear Jerry, Thank you for sharing a review! We are glad to hear you liked the hotel and enjoyed the location as well! We hope to welcome you soon again at NH Hotels. Best regards, Marta Front office team

6/10 Okej

Tanveer

Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från Marta 30 apr. 2024
Dear Tanveer, Thank you very much for sharing your experiences with us.We are happy to see that you had a nice overall stay. We look forward to welcoming you again in the future!Kind regards,NH Museum Quarter

10/10 Fantastiskt

Chenggang

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från Samuel 3 apr. 2024
Dear Cheng gang,Thank you very much for this rating.We are happy to see that you had a nice overall stay. We look forward to welcoming you again in the future!Kind regards,

10/10 Fantastiskt

SALOMON

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Excelente hotel!!! Muy buena ubucacion
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från Marta 29 mars 2024
Dear Salomon, Thank you for your 5 star review. We hope too see you in NH Museum Quarter in the future again!Best regards, Marta

10/10 Fantastiskt

Matheus

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Extremely spacious and comfortable room
The room was quite spacious and very comfortable. There was a small balcony overlooking one of Amsterdam's canals. I didn't have breakfast at the hotel, so I can't review the restaurant. The location is a little far from the tram stops, but it's not a problem unless you have heavy luggage. When I contacted the hotel staff, everyone was very polite and kind. I would certainly stay at the hotel again.
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från Samuel 21 feb. 2024
Dear Matheus,Thank you very much for sharing your experiences with us.We are happy to see that you had a nice overall stay. We look forward to welcoming you again in the future!Kind regards,SamuelFront Office NH Museum Quarter

2/10 Väldigt dåligt

Jonathan, Solihull

Affärsresenär
The property was closed for renovations and I was moved (without prior notice) to another hotel
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från Sergio 18 feb. 2024
Dear Jonathan,Thank you for your message.We are sorry for the inconvenience. Our team has tried our utmost best to contact everyone in a timely manner and to arrange an upgraded accomodation with some complimentary services. We hope that your stay at the other hotel met your standards. With kind regards,SergioDesk Manager

2/10 Väldigt dåligt

Jiyoung

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Lourdes 30 jan. 2024
Dear Jiyoung,Thank you for writing a review for our hotel.We hope to welcome you soon again in Amsterdam.Best regards,Lourdes

8/10 Bra

CAMILO

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Convenient
Svar från Lourdes 30 jan. 2024
Dear Camilo,Thank you for writing a review for the hotel.We are glad to hear you have had a nice stay.We hope to welcome you again at NH Museum Quarter.Best regards,Lourdes

10/10 Fantastiskt

Joanna

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Excellent location for museums. Good access to transport and restaurants. Ideal for short city break
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från lourdes 26 jan. 2024
Dear Joanna,Thank you for writing a review.We are glad to hear you had a nice stay and enjoyed the location.We hope to welcome you again soon at NH Museum Quarter.Best regards,Lourdes

8/10 Bra

Jane

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very well located for Museumsplein. Room overlooked the canal. Rooms light and airy. Great choice at breakfast buffet and lovely staff. Reception is not adequately staffed at weekends meaning long waits at busy times (10am/12.00). Leave plenty of time for check out if you have a timed museum ticket. Also guests at Reception were not served in order in our experience.
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från Samuel Front Office 21 jan. 2024
Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We will share your feedback with our Front Office department. Kind regards,

10/10 Fantastiskt

Angel

Reste i grupp, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Nice hotel!
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från Samuel Front Office 21 jan. 2024
Dear Angel,Thank you very much for sharing your experiences with us.We are happy to see that you had a nice overall stay. We look forward to welcoming you again in the future!Kind regards,

6/10 Okej

Jan

Reste med familjen
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet
Svar från Sergio 11 jan. 2024
Dear Jan,Thank you for taking the time to make a review.We sincerely hope that you enjoyed your stay with us. We are always open to feedback to improve our services. We hope to receive you back in the near future, so we can exceed your expectations.With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter

8/10 Bra

John

Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från Sergio 11 jan. 2024
Dear John,Thank you for taking the time to give us such a nice score.We are glad to see you enjoyed your stay with us. We sincerely hope to receive you back as our guest in the near future.With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter

2/10 Väldigt dåligt

Riaz

Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
We paid over €500 a night and got a dirty room.
Bodde här 4 nätter i augusti 2023
Svar från Sergio 11 jan. 2024
Dear Riaz,Thank you for your message!We are sorry to hear this has happened during your stay. This is not the level of service we try to uphold. We made a note of your experience and share it with the team. Thank you nonetheless for staying with us.With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i december 2023
Svar från Andrea 27 dec. 2023
Dear guest,Thank you so much for the score.We hope to receive you back as our guest in the near future.Kind regards,

6/10 Okej

Melika

Gillade: Personal och service
There was lots of black mould in the bathroom around the tub, and the shower curtain was covered in black mould at the bottom. The tables and lamps were dusty.
Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från Andrea 27 dec. 2023
Dear Ms. Melika,Thank you for taking your time to review your stay with us. We are really sorry to hear about the inconvenience you have experienced. I do like to let you know that the situation has been taken very seriously and discussed with our department involved. In case there is anything we can do to enhance your future stay with us, please feel free to contact us directly.Kind regards,

10/10 Fantastiskt

JOSE ALBERTO ANDRADE

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Excelente
Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från Sergio 21 dec. 2023
Dear Jose,Thank you so much for giving us such a high score.We are glad to see that you had such a nice experience with us. We would love to see you back in the near future.We wish you happy holidays for the upcoming days.With kind regards,SergioNH Museum Quarter

6/10 Okej

Emilia

Reste med sin partner
Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från Reception 17 dec. 2023
Dear Ms. Emilia,Thank you so much for the score.We hope to receive you back as our guest in the near future.With kind regard,

8/10 Bra

Franco

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från Reception 17 dec. 2023
Dear Mr. Franco,Thank you for sharing your experience at NH Museum Quarter..Kind regards,

10/10 Fantastiskt

LUIS

Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Sergio 11 dec. 2023
Dear Luis,Thank you so much for the good score. We are glad you enjoyed your stay with us.We hope to receive you back as our guest in the near future.With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter

10/10 Fantastiskt

James

Gillade: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Great value for the price.
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från Sergio 11 dec. 2023
Dear James,Thank you for taking the time to write this nice review. We appreciate that the value we offered was up to your standards.We would love to receive you back as our guest, in the near future!With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter

6/10 Okej

JITESH

Reste med sin partner
Location was good. Room was clean but tired/dated.
Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från Jeffrey 6 dec. 2023
Dear Jitesh,thank you for your review, we hope you have had a great stay with us.

8/10 Bra

Shay

Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från Andrea 25 dec. 2023
Dear Shay,Thank you so much for the score.We hope to receive you back as our guest in the near future.Kind regards,

10/10 Fantastiskt

Guðrún

Reste i grupp
Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i november 2023
Svar från Jeffrey Joling 5 dec. 2023
Dear Guorun,thank you for your outstanding review, we are very happy you have had a great stay with us.

2/10 Väldigt dåligt

UMEHARA

Bodde här 3 nätter i november 2023
Svar från Sergio 21 dec. 2023
Dear Umehara,We are sorry to see that we did not meet your expectations during your stay with us. If it is possible, I would like to kindly ask you to elaborate about your experience with us. Please send an email to fo.nhmuseumquarter@nh-hotels.com, to share your experience, we would like to see where we could improve.Thank you nonetheless for staying with us.With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter

10/10 Fantastiskt

Michael

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Convenient to museums and walkable to dining options. Enjoyed overlooking canal.
Bodde här 3 nätter i november 2023
Svar från Andrea 30 nov. 2023
Dear Mr. Michael,Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We look forward to welcoming you again in the future!Kind regards,