Terrass/Patio

Recensioner av Novotel Antwerpen

3 out of 5
Novotel Antwerpen
Luithagen Haven 6, Antwerp

Recensioner

7,8

Bra

10 - Fantastiskt i betyg. 177 av 714 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 323 av 714 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 160 av 714 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 35 av 714 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 19 av 714 recensioner" "

7,8/10

Renlighet

8,2/10

Personal och service

7,0/10

Bekvämligheter

7,6/10

Boendets skick och faciliteter

7,4/10

Hållbarhet

Recensioner

8/10 Bra

Peter

Bodde här 1 natt i augusti 2023
Svar från Marc Martens, General Manager 9 aug. 2023
Kära Peter,tack för att ni valde att bo hos oss.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna efter ett besök hos oss. Med vänliga hälsningar,Marc Martens, General Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i april 2023
Svar från Marc Martens, General Manager 22 apr. 2023
Kära gäst,tack för era ord efter ert besök hos oss.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna efter ett besök hos oss. Varma hälsningar,Marc Martens, General Manager

8/10 Bra

Mats

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juli 2022
Svar från Marc Martens, General Manager 25 juli 2022
Dear Mats, Thank you for letting us know how you rated your recent stay. We are happy to have met your requirements. We would love to know how we could have improved your experience with us. We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards, Marc Martens, General Manager

4/10 Dåligt

Ola

Affärsresenär
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i juli 2020
Svar från Steven Hameeuw, General Manager 27 juli 2020
Dear Ola, Thank you for taking the time to rate your stay. We would have liked to have met your requirements. Any suggestions on how we could improve? We hope to have the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards, Steven Hameeuw, General Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i november 2019

8/10 Bra

Tuija

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bad
Bra hotell för en natt, lät endel från lastbilarna från industri området.
Bodde här 1 natt i juli 2019
Svar från Steven Hameeuw, General Manager 15 dec. 2019
Käre Kenneth, Tack för utvärderingen av er vistelse hos oss på Novotel Antwerpen. Vi är glada över att ni var så nöjd trots vissa störningar från trafiken och vi hoppas att få välkomna er åter vid ert nästa besök i Antwerp! Med vänlig hälsning, Steven Hameeuw, General Manager

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Novotel Antwerpen
Ok Hotel i industriområde. Lätt att nå med bil, men inget strövområde direkt. Incheckningen tog väldigt lång tid, liksom beställningen i restaurangen.
Bodde här 1 natt i juni 2019
Svar från Steven Hameeuw, General Manager 12 juni 2019
Kära gäst. Tack för att ni har recenserat er vistelse hos Novotel Antwerpen. Vi ligger lite åt sidan vilket många uppskattar då det ger en lugn atmosfär, hoppas ni fick uppleva detta och vi är glada att ni kunde hitta hit enkelt. Tack för feedback om receptionen och restaurangens väntetid, feedback är alltid uppskattat och vi ska se över hur dessa områden kan bli bättre. Varmt välkommen åter Steven Hameeuw, General Manager

6/10 Okej

Marc

Gillade: Personal och service
Bra läge vid möte i hamnområdet
Standard Novotel stil till överpris. Ingen kontroll av rumsnummer vid frukosten får en att undra. Bra med gratis parkering. Ej fungerade Wi-Fi på rummet åtgärdades snabbt via support tjänst.
Bodde här 1 natt i mars 2019
Svar från Steven Hameeuw, General Manager 30 mars 2019
Käre Marc, Tack för era kommentarer Vi tackar för att ni tog er tid att skriva ett omdöme för Novotel Antwerpen. Vi beklagar att allting inte har varit till belåtenhet vid den här vistelsen, er feedback är så klart viktig och vi ska ta allt ni nämnde i åtanke. Vad gäller icke-kontrollen av rumsnummer vid frukosten så är det ingenting vi själv har haft ett problem med och hoppas det inte var något som störde er för mycket. Vi är glada att ni ändå var nöjda med läget och att fick användning för parkering. Vi hoppas att få chansen att välkomna er åter! Med vänliga hälsningar Steven Hameeuw, General Manager

8/10 Bra

Patrik

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
One night close to the highway.
Stannade en natt på väg med bil genom Europa. Nära motorväg och bra value for money.
Bodde här 1 natt i juli 2018
Svar från Steven Hameeuw, General Manager 23 aug. 2018
Kära Patrik, Tack för att ni tog er tid till att lämna ett betyg för er vistelse hos Novotel Antwerpen, Antwerp Det glädjer oss att höra att ni var nöjd med er vistelse, även om den var kort den här gången. Vi hoppas att få välkomna er tillbaka igen vid ett annat tillfälle Steven Hameeuw, General Manager

10/10 Fantastiskt

Kenneth

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Låg i ett industriområde långt att ta sig in till stan annars alldeles utmärkt med pool som behövdes i värmen
Bodde här 1 natt i juli 2018
Svar från Steven Hameeuw, General Manager 22 aug. 2018
Käre Kenneth, Tack för utvärderingen av er vistelse hos oss på Novotel Antwerpen. Vad roligt att höra att du hade en bra vistelse hos oss. Vi beklagar att du upplevde vårt läge som obekvämt med långt till centrum men med den närliggande tunnelbanan tar du dig till centrum på ca 20 minuter. Det glädjer oss att poolen uppskattades i värmen. Vi uppskattar er feedback och hoppas att se er här igen i framtiden. Med vänlig hälsning, Steven Hameeuw, General Manager

8/10 Bra

Erik

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Okej men inte mer
Helt okej hotel. Liten pool och skön trädgård med uteservering. Okej rum. Säker parkering utomhus. Pris i överkant som alla hotell i Belgien. Trist och fult område.
Bodde här 1 natt i juli 2018
Svar från Steven Hameeuw, General Manager 19 aug. 2018
Kära Erik. Tack för att ni har recenserat er vistelse hos Novotel Antwerpen Det är roligt att läsa att er vistelse hos oss var bra. Vi beklagar att du inte uppskattade våra omgivningar men det glädjer oss samtidigt att du uppskattade hotellets trädgård med pool och uteservering liksom våra parkeringsmöjligheter. Det var vår glädje att ha er med oss

10/10 Fantastiskt

Ulf

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Ideal one-night-stay.
The hotel is situated in an industrial area with a rather long distance to city centre. Ideal for just one night stay, especially with kids, since there is an outdoor heated pool and big garden. Bar and resturant is good with a great breakfast.
Bodde här 1 natt i juli 2018
Svar från Steven Hameeuw, General Manager 25 juli 2018
Dear Ulf. We thank you for taking the time to send us your feedback. We are glad to know that you had a pleasant stay at our hotel. Thank you for complimenting the breakfast and the facilities. In spite of being closer to the city centre, a tram stop nearby takes you to the city centre in 20 minutes. Once again, thank you for your feedback. We do hope to be able to welcome you back in the future. Kindest regards,

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service

10/10 Fantastiskt

Fredrik

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Anders

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

6/10 Okej

Ulla

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Ok för en övernattning på väg söderut.
Bra för en natts övernattning, svårt göra närmare bedömning. Personalens engagemang varierade: positiv in-och utcheckning och frukostpersonal men ointresserade personer vid middagen. God middag, För övrigt ok.
Bodde här 1 natt i november 2017

8/10 Bra

Hanspeter

Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Ok
Helt ok hotell för priset
Bodde här 1 natt i juli 2017

6/10 Okej

Hans

Gillade: Personal och service
Hög ljudnivå på hotellets gäster under fredag/lördag kvällar/nätter

8/10 Bra

Magnus, Trelleborg

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Lite tråkigt läge på hotellet men för oss som var på genomresa passade det riktigt bra. Innergården med pool var dessutom välkomnande och skyddad. Personalen var riktigt trevlig och hjälpsam!

6/10 Okej

Joakim

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Gillade inte: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

George, Landvetter

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
A bit pricey but very nice room and breakfast
Situated very of from the city, however clean room and excellent breakfast. The surroundings weren´t supernice but the pool made up for that as the children loved it. Will probably stay here again, not for the location but for the clean feeling, the breakfast and the pool...

8/10 Bra

Elena, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bro boende för några natter.
Stannat bara en natt, var trevliga personal, fina rum, simbassäng, god frukostbuffé.

6/10 Okej

Hooman

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

6/10 Okej

CH

Gillade: Renlighet
Svar från Bram 1 nov. 2014
Dear, Thank you for rating our hotel via this site. Best regards Bram Maes Hotel Manager

6/10 Okej

Tommy, Grästorp

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Hotel Novotel i Antwerpen
Ett ok hotel med en suverän restaurang

6/10 Okej

Raquel

Bodde här 2 nätter i maj 2024

8/10 Bra

Holger, Frankfurt am Main

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Marc Martens, General Manager 30 apr. 2024
Dear Holger,Thank you very much for this kind review of your recent stay.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We would be delighted to welcome you back on another occasion. All the best,Marc Martens, General Manager

8/10 Bra

Nao

Reste med familjen
Gillade: Renlighet och personal och service
Hotel is under construction so 8:00-18:00 is very loud plus you cannot watch TV (no receptions) so they should give other extras to guests…
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från Marc Martens, General Manager 4 apr. 2024
Dear Nao,Thank you for taking the time to give us feedback about your recent stay.We are delighted to hear that you found our room cleanliness and service to meet your expectations, as we strive to provide a comfortable and enjoyable stay for all of our guests.We regret to hear that the noise from the construction affected your stay and apologize for the inconvenience with TV reception. Please be assured that our team is always on hand to assist with any in-room amenities to enhance your comfort. Additionally, we are exploring ways to further compensate our guests during periods of renovation to ensure a more pleasurable experience.We are continuously working to improve our hotel's condition and amenities to better serve our guests and appreciate your feedback as it helps us in this endeavor.We hope to see you again in the future. Best wishes,Marc Martens, General Manager

10/10 Fantastiskt

Nao

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
We are often at this hotel. Hotel personal are very helpful and friendly all the time. And one of few hotels in Antwerp area, don’t charge parking and can travel with pet.
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från Marc Martens, General Manager 12 mars 2024
Dear Nao,Thank you for your positive review.We're delighted to hear that our team's helpfulness and friendliness stood out during your frequent stays. It is our pleasure to offer complimentary parking and to accommodate your pet, ensuring a convenient and stress-free visit.We hope that you will return in the future. Best wishes,Marc Martens, General Manager

10/10 Fantastiskt

Bénie

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i februari 2024
Svar från Marc Martens, General Manager 29 feb. 2024
Beste gast,Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste aanbeveling.Wat leuk dat u een aangenaam verblijf had bij ons en dat u tevreden was met onze bediening en uw kamer.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten,Marc Martens, General Manager

4/10 Dåligt

Steen

Affärsresenär
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Koldt, slidt og dårlig oplevelse
Værelset var koldt og vinduerne utætte. Vi rejste som en kroppe af 9 personer og alle oplevede det. Morgenmaden var ok, men hver morgen manglede der bacon eller scramle æg. De var dårlige til at fylde op. Værelserne var slidte og trænger til en renovering. Jeg kommer ikke til at bruge dette hotel igen.
Bodde här 4 nätter i januari 2024
Svar från Marc Martens, General Manager 14 jan. 2024
Kære Steen,Tak fordi du tog dig tid til at anmelde dit ophold hos os.Det glæder os at høre, at morgenmaden faldt i jeres smag, selvom der desværre manglede bacon eller scrambled æg på nogle morgener. Vi bestræber os altid på at være opmærksomme og fylde op løbende, så vores gæster har en bred vifte af valgmuligheder fra vores varme og kolde buffet. Vi er kede af at høre, at I oplevede værelserne som kolde og vinduerne som utætte. Vores hotel har en centralvarmesystem, som sikrer en behagelig temperatur i hele hotellet, og vi er altid klar til at tilbyde ekstra varmeapparater eller tæpper, skulle det være nødvendigt. Hvad angår tilstanden af værelserne, så stræber vi kontinuerligt efter at vedligeholde vores faciliteter for at sikre et behageligt ophold for alle vores gæster, og vi tager jeres feedback til os med henblik på fremtidige forbedringer.Vi håber at få muligheden for at byde jer velkommen igen og vise jer de forbedringer, vi arbejder på.Marc Martens, General Manager

8/10 Bra

Nao

Reste med familjen, Reste med husdjur
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
My family and I like Novotel Antwerp and we have been several time because staff is friendly and family friendly.
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från Marc Martens, General Manager 19 jan. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review.We're delighted to hear that you and your family enjoy our hotel's friendly atmosphere and that you've chosen to stay with us multiple times. It's wonderful to know that our dedicated team has contributed to your positive experience.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Marc Martens, General Manager

10/10 Fantastiskt

Lennie

Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Marc Martens, General Manager 29 jan. 2024
Beste Lennie,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk zien we je snel nog eens!Marc Martens, General Manager

8/10 Bra

Timi

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
All went well
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Marc Martens, General Manager 5 jan. 2024
Dear Timi,Thank you for your positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope that you will return in the future. Wishing you a very Happy New Year,Marc Martens, General Manager

10/10 Fantastiskt

RAAKESH

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Marc Martens, General Manager 29 dec. 2023
Beste gast,We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling.Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!Met vriendelijke groet,Marc Martens, General Manager

4/10 Dåligt

Jean Marc

Affärsresenär
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Bodde här 4 nätter i december 2023
Svar från Marc Martens, General Manager 11 dec. 2023
Dear Jean Marc,We thank you for taking the time to send us your feedback.We are sorry that your time with us did not exceed your expectations and regret that you did not tell us a bit more as to the issues which you may have faced. We endeavour to provide an excellent standard for all our guests. Please make us aware of any concerns at the time, so that we may take the appropriate action.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,Marc Martens, General Manager

6/10 Okej

Jolanda

Reste med familjen
Gillade: Personal och service
prima ontvangst bij de receptie. Eenmaal op onze kamer bleek er een flinke lekkage te zijn bij het raam waarbij het water naar binnen druppelde. De man achter de receptie heeft direct een nieuwe vergelijkbare kamer geregeld. Dat was super. In vroege ochtend renden er spelende kinderen over de gang. De slaapbank sliep echt niet goed. Slechte matras en klein dekbed. Het ontbijt was echt niet voldoende; twee keer een pan met spek die binnen een minuut leeg was, geen gekookte eieren, geen melk, geen yoghurt schaaltjes. jammer
Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från Marc Martens, General Manager 20 nov. 2023
Beste Jolanda,Bedankt voor uw positieve reactie.We zijn blij te horen dat de ontvangst bij de receptie naar wens was en dat onze medewerker snel een oplossing kon bieden bij het ongemak van de lekkage. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat elke gast een aangenaam verblijf heeft.Wat betreft de geluidsoverlast in de vroege ochtend, bieden wij onze excuses aan. Wij streven naar een rustige omgeving voor al onze gasten en zullen dit intern bespreken om herhaling te voorkomen. We betreuren het ook dat de slaapbank niet voldeed aan uw comfortverwachtingen. Onze slaapbanken worden binnenkort vernieuwd om onze gasten een betere nachtrust te bieden. Met betrekking tot het ontbijt, onze excuses dat het niet voldeed aan uw verwachtingen. We nemen uw feedback serieus en zullen dit aankaarten bij ons keukenteam om ervoor te zorgen dat alle items tijdig worden aangevuld en dat er voldoende voorraad is voor al onze gasten.Met hartelijke groet,

10/10 Fantastiskt

eric

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
tres bon hotel
tres grande chambre ,et accueil sympathique , un peu de renovation ferait du bien
Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från Manager 13 nov. 2023
Cher Éric,Merci d'avoir pris le temps de nous laisser un commentaire.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié la grande chambre et l'accueil sympathique de notre équipe.Nous prenons en compte votre suggestion. Votre satisfaction est notre priorité.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau.Bien à vous,

6/10 Okej

Nao

Reste med familjen
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
We are three of us (adult x 1, 2 kids) but not enough towels, sofa bed was not ready and pillows they did not provided until we complained. And bed legs are broken also. I stayed this Novotel so many times but this one first time we got this bad quality.
Bodde här 2 nätter i november 2023
Svar från Marc Martens, General Manager 13 nov. 2023
Dear Nao,Thank you for taking the time to give us feedback about your recent stay.We are glad to hear that you have stayed with us multiple times and appreciate your loyalty. However, we apologize for the inconvenience you experienced during your recent stay regarding the towels, sofa bed, and pillows. Our team is committed to providing a comfortable stay for all our guests, and we should have ensured that your room was properly prepared before your arrival.We have taken note of your concerns about the bed legs and will address this issue with our maintenance team. Our hotel strives to maintain a high standard of quality and cleanliness, and we will work diligently to prevent such issues from occurring in the future.We hope that we have the pleasure of seeing you again in the near future. Kind regards,

10/10 Fantastiskt

Qingxia

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Good location and free parking.
Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från Marc Martens, General Manager 13 nov. 2023
Dear Qingxia,Thank you for this great review.We are delighted to hear that you appreciated our convenient location and the availability of free parking on-site.We look forward to seeing you again very soon.Best wishes,Marc Martens, General Manager

10/10 Fantastiskt

Luciën

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
It was nice
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Marc Martens, General Manager 5 nov. 2023
Dear Lucien,Thank you for this feedback concerning your recent visit.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Marc Martens, General Manager

8/10 Bra

Vladan

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
An Outstanding Service
Our family spent one night only in this Hotel but Novotel Antwerp fully met our expectations. Although the place itself was a little bit outdated, the bed was comfy and the room clean. The highlight of our stay came the following morning when we received the Service from Driss, F&B attendant. His people skills, warm welcoming attitude and overall attention to details were exceptional. Driss, one more time I take this opportunity to express gratitude of our family for making our day with Novotel unforgettable. You are the real asset to that place.
Bodde här 1 natt i september 2023
Svar från Manager 5 nov. 2023
Dear Vladan,Thank you for your feedback about your stay.We are glad to hear that you found our bed comfortable and the room clean during your stay. It is our priority to provide a pleasant experience for our guests.We truly appreciate your kind words about the impact our team members had on your experience. Their exceptional service and attention to detail are indeed valuable assets to our team, and we will make sure to pass on your compliments to them. We are delighted that their warm and welcoming attitude made your stay unforgettable.We look forward to welcoming you back.Kind regards,

8/10 Bra

Christelle

Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Marc Martens, General Manager 29 okt. 2023
Dear Christelle,Thank you for your positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope that you will return in the future. Best wishes,Marc Martens, General Manager

10/10 Fantastiskt

Sue

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Helpful & attentive staff
We really enjoyed our overnight stay. The reception staff were lovely. Same for the restaurant and bar staff, all very helpful and attentive. The room was comfortable and the bathroom was great.. Plenty parking too.
Bodde här 1 natt i september 2023
Svar från Marc Martens, General Manager 21 sep. 2023
Dear Sue,Thank you for your positive review.We are delighted to hear that you found our team to be lovely, helpful, and attentive. We always strives to provide exceptional service to ensure our guests have a comfortable and enjoyable stay. It's also great to know that you appreciated the comfort of your room and the bathroom facilities, as well as the ample parking available on site.We hope that you will return in the future. Best wishes,

8/10 Bra

Rosemary

Gillade: Personal och service
Bodde här 3 nätter i september 2023
Svar från Marc Martens, General Manager 19 sep. 2023
Beste Rosemary,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk zien we je snel nog eens!Marc Martens, General Manager

10/10 Fantastiskt

Frederick

Bodde här 1 natt i september 2023
Svar från Marc Martens, General Manager 18 sep. 2023
Beste Frederick,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Marc Martens, General Manager

8/10 Bra

Henk

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Second time staying here. Overall i think iit is a good hotel. Breakfast is very overpriced for the limited choices.
Bodde här 1 natt i augusti 2023
Svar från Manager 11 sep. 2023
Dear Henk,We appreciate the time you have taken to share your feedback.We are glad to hear that you found our hotel to be good overall and that you chose to stay with us for a second time.We apologize if you felt that our breakfast was overpriced and had limited choices. Our breakfast buffet offers a variety of warm and cold items, including scrambled eggs, bacon, pastries, fresh fruit, and more. We also provide gluten-free options upon request. We will take your feedback into consideration as we continuously strive to improve our offerings and provide a satisfying experience for our guests.We look forward to welcoming you back for another visit. Best wishes,

8/10 Bra

Iwona

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i september 2023
Svar från Marc Martens, General Manager 11 sep. 2023
Dear Iwona,Thank you for your positive review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We hope that you will return in the future. Best wishes,Marc Martens, General Manager