Boendets ingång

Recensioner av The Level At Melia Barcelona Sky

5 out of 5
The Level At Melia Barcelona Sky
C/ Lope de Vega, 141-147, Barcelona, Barcelona

Recensioner

8,8

Fantastiskt

10 - Fantastiskt i betyg. 304 av 533 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 148 av 533 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 45 av 533 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 23 av 533 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 13 av 533 recensioner" "

9,0/10

Renlighet

9,0/10

Personal och service

8,8/10

Bekvämligheter

8,6/10

Boendets skick och faciliteter

8,4/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Helena

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i augusti 2023

8/10 Bra

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Wonderful hotel and great lounge areas.
Bodde här 1 natt i oktober 2019
Svar från Guest Experience Team 25 okt. 2019
Dear guest, Thank you for choosing our hotel for your stay at Barcelona and for the time you have spent sharing your review. We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since our guest´s satisfaction is our most important goal. In addition, we are glad to know that you appreciated our The level service, created for each of our guests to find their made-to-measure experience. We are looking forward to welcoming you soon. Kind regards, Guest Experience Team

10/10 Fantastiskt

Daniel

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Det va en bra upplevelse
Bodde här 3 nätter i september 2019
Svar från Guest Experience Team 16 sep. 2019
Dear Daniel, Thank you very much for choosing us and for sharing your comments about your stay with us. We are really glad to know that you ahve enjoyed a great experience with us and we hope you will come back soon. Best regards,

8/10 Bra

Eva

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i augusti 2019
Svar från Guest Experience Team 20 aug. 2019
Dear guest, Thank you very much for sharing your comments at Expedia.com. We are really glad to know that you have enjoyed a great experience with us. We hope you will come back soon. Best regards,

10/10 Fantastiskt

Felix

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
F
Very nice hotel, clean room witj awesome view of the city
Bodde här 1 natt i oktober 2018
Svar från Guest Experience Team 18 okt. 2018
Dear Felix, We would like to thank you for choosing Meliã Barcelona Sky during your stay in Barcelona. We are very pleased to see that you have enjoyed your experience in our hotel, and especially the bedrooms and the views of the city from the hotel. We are hoping to see you very soon among us in our hotel. Kindest regards, Guest Experience Team

8/10 Bra

Catarina

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fint hotell, bra frukost och trevligt med lounge. Fick fint bemötande i receptionen när vi klagade på röklukt i vårt tilldelade rum. Vi fick ett nytt på 1 min! Toppen! Tack för det :): Kändes dock inte som ett 5 stjärningt hotell. Saknades handtvål på rummet. Pyttesmå schampo, balsam & duschflaskor. Bodylotion fylldes inte på. Läget drar ner betyget, annars är vi nöjda.
Bodde här 2 nätter i september 2018
Svar från Guest Experience Team 18 okt. 2018
Dearest Catarina, First of all we would like to thank you for choosing Meliã Barcelona Sky during your stay in Barcelona. We are very pleased to see that you have enjoyed your overall experience in our hotel, and especially the reactivity of our staff. We would like to apologize for the lack ok body lotion in our room, we hope that above this incident you have enjoyed your overall experience in our hotel. Your satisfaction is our very first priority, and in this sense we are very sorry that we did not met your expectations.Rest assured that we have transmitted your experience to the department in charge so that I will not happen again. We are hoping to welcome you very soon among us in our hotel. Kindest regards, Guest Experience Team

6/10 Okej

Anna

Inte night in Barcelona
Nice room and fantastik breakfast at the club floor.. Pool area did not oden until 10am. Expensive minibar. Check out was extreemly slow. Parking was not possible to pay at the same desk as checkout..
Bodde här 1 natt i september 2018

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i augusti 2018

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fint hotell, nära till det mesta och otroligt fräscht! Skulle absolut rekommendera att boka den 5 stjärniga delen av hotellet. Bra service, frukost och fantastiska rum. Det enda jag inte tyckte om var att det var poolparty på eftermiddagarna fre-sön. Då var hissarna fulla med folk, otrevlig barpersonal och blev från ett lugnt hotell väldigt rörigt. Förutom det var det helt underbart!
Bodde här 4 nätter i augusti 2018

8/10 Bra

Stefan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Level.
Level var inte riktigt vad vi hade väntat oss. Bättre på Melia i Palma Mallorca.
Bodde här 5 nätter i juli 2017
Dear Stefan, First of all, thank you for choosing Melià Barcelona Sky for your stay in Barcelona. We would like to apologize if the Level was not what you expected. We are always trying to provide memorable experiences to our guests, specialy in The Level. We hope to have the opportunity to welcome you back again. Best Regards, Llorenç Cloquell Guest Experience Team.

10/10 Fantastiskt

Birgitta

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket nöjda
Detta var andra gången vi bodde på detta hotell och vi var väldigt nöjda. Jättefint poolområde, lugna kvarter men ändå lätt att ta sig till nattliv,restauranger etc. Personalen är mycket vänlig och hjälpsam. Bra hotell både för par och kompisgäng. Värt att boka the level om man vill äta frukost på terassen (annars får man äta på bottenvåningen) . Poolen är en av hotellets största kvaliteer.
Bodde här 3 nätter i juli 2017

10/10 Fantastiskt

Anders

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Glenn, Uppsala

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bästa hotellet jag bott på någonsin!
Trevlig personal. Fri cava och drinkar + smårätter och snacks. Bra städning. Underbar fräsh frukost. Kaffe på rummet. Sköna sängar. Jättefin utsikt på 22a våningen. Jag kommer absolut åka tillbaka igen och rekommendera detta hotell till alla jag känner. Enda minus var att det inte fanns toalettborste på toaletten och att det bara är en genomskinlig glasvägg mellan sovrum och badrummet så det var insyn när man skulle dusha. Fanns bara en glasdörr till toaletten så var god insyn där med, inget rum för blyga så vi fick blunda en hel del haha. Så det kändes lite konstigt.

10/10 Fantastiskt

Anna

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Två nätter i Barcelona
Fantastisk frukost, underbar, hjälpsam och mycket trevlig personal i lobbyn och vid frukosten. Top service verkligen!

6/10 Okej

Anna

Gillade: Rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Soroush

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
riktigt dålig service
fräsht rum men extremt dålig service - lät som att vårt rum skulle rivas en gång i timmen men fick inte byta - ingen hjälp med frågor osv och extra avgifter tillkommer vid utcheckning.

8/10 Bra

Kimberly

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket trivsamt hotell med trevlig personal och bra frukost. Underbart poolområde.

10/10 Fantastiskt

Therese, Kinna

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fantastiskt hotell
Vill man bo på bästa sätt i Barcelona så är det här det rätta stället. Fint hotell med fräscha rum, utomordentlig service och trevlig personal. Vi kände oss som kungligheter under vistelsen.

8/10 Bra

Jan, stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bekvämt och snyggt
Trevligt hotell, fritt wi-fi. Trevlig personal. Lounge på 25:e våningen med fria drycker och tilltugg hela dagen var toppen. Hotellets restaurang på bottenvåningen serverade en utmärkt frukost. Inte särskilt bra till middag dock. Gymet var som de brukar vara på hotell - knapphändigt utrustat men fungerande. Skulle absolut kunna bo där igen.

10/10 Fantastiskt

Martina, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Amazing views and friendly staff
Located in a slightly dull neighbourhood, but the room was very comfortable and the lounge was great, the service as well as the complimentary food and drinks they served were all very generous. I thoroughly enjoyed my stay and loved the views!

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Nice hotel with view
Nice hotel with excellent view. The breakfast buffe had variety for every taste. The location good if you want quiet location about 15 minutes to the centre of town.

10/10 Fantastiskt

Pär, Linköping

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Utmärkt hotell
Väldigt trevligt hotell med bra läge, utmärkt service (inkl lounge med gratis dricka och snacks), concierge etc. Fantastisk utsikt från rummen högst upp (bodde på våning 27, ca 100 m upp) och stora rum. Även poolområdet är mkt trevligt. Enda negativa är att golv och badrum i rummen är något slitna, borde fräschas upp för att fortfarande leva upp till 5 stjärnor, plus att man borde göra den hall som finns i rummen något mer personliga (men ett mkt bra ställe att förvara väskor etc när man reser med två barn). Hotellet kan varmt rekommenderas.

10/10 Fantastiskt

Topia

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Helnöjd!!!
Är helnöjd med vistelsen.. Hotellrum med underbar utsikt över staden. Några småsaker vi fick påpeka. Men det fixades på nolltid, hann knappt upp till rummet själv. Missa inte loungen med fri dricka och "mat" öppen nästan hela dagen. Avkopplande miljö med kanontrevlig och oerhört hjälpsam personal. Vi fick hjälp med stort som smått. Frukosten var helt perfekt, det fanns hur mycket gott som helst. Bra läge. Nära till kommunikationer, havet och restauranger. Vi kan varmt rekommendera att bo här.

10/10 Fantastiskt

Anja

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 4 nätter i april 2024

8/10 Bra

Sumintra

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
It’s in an amazing area , I love the environment . The staff was very lovely and the breakfast was such a great variety
Bodde här 4 nätter i april 2024
Svar från Sara Domingo, Guest Service Coordinator 12 maj 2024
Dear Sumintra,Thank you for this great review.We are delighted to hear that you enjoyed the vibrant area surrounding our establishment and felt the warmth of our service culture. Your appreciation for the variety of our breakfast offerings reflects our commitment to providing a rich gastronomic experience. It's wonderful to know that our team's efforts to deliver exceptional service contributed positively to your stay and that the room cleanliness met your expectations. We take pride in maintaining high standards for our accommodations and amenities.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Sara Domingo, Guest Service Coordinator

10/10 Fantastiskt

Surinder

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Our stay there was made all the more enjoyable by the helpful and friendly staff. The place is maintained well and very clean
Bodde här 4 nätter i mars 2024
Svar från Paola Franco, Guest Experience Manager 4 apr. 2024
Dear Mr. Surinder,Thank you for such a positive review of your stay.We are thrilled to hear that our team's dedication to service culture made your stay enjoyable and that our commitment to cleanliness met your expectations. It's great to know that our staff's friendliness and helpfulness added to the richness of your room experience. We take pride in maintaining our premises to offer guests a pristine and welcoming environment. Should you choose to visit us again, we invite you to indulge in our gastronomic experiences at Merkado or unwind at the YHI SPA for a rejuvenating retreat.We look forward to seeing you again on another occasion.Best wishes,Paola Franco, Guest Experience Manager

10/10 Fantastiskt

claudia

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
It is my second time at this hotel and always receive excellent service. I highly recommend this hotel. Location is very good.
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från Sara Domingo, Guest Service Coordinator 30 mars 2024
Dear Madam,Thank you for taking the time to leave a review of your stay with us.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to meet your expectations.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Sara Domingo, Guest Service Coordinator

8/10 Bra

Alma

Bodde här 5 nätter i januari 2024

10/10 Fantastiskt

Laurent

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Erika

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Highly recommended
What a great moment!!! It was my daughter birthday and we had a fabulous time in the Barcelona Sky Melia. Check in faultless, hotel foyer spotless, staff professional and courteous and friendly. The room is great, comfortable, spacious, airy, and bright. The level experience is on floors 24 and 24, utilising both lounges. I couldn’t be more grateful to receive for personal attentive service and experience for me and family. Thank you so much for the kindness special for Javier and Paola… all staff members!!! Well done for the super time. Highly recommend
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från Júlia Pérez Guest Service Team 2 nov. 2023
Dear Erika,Thank you for positively reviewing your stay.We are thrilled to hear that you and your family had a fabulous time celebrating your daughter's birthday with us. It's great to know that you found our check-in process smooth, our hotel clean, and our staff professional, courteous, and friendly. We appreciate your kind words about our comfortable and spacious rooms, as well as the exclusive Level experience on the 24th and 25th floors.We are especially grateful for your recognition of Javier and Paola, and we will be sure to pass along your compliments to them. Our team takes pride in providing personalized and attentive service to ensure a memorable stay for our guests.We hope you will return for another memorable stay.Best wishes,Júlia PérezGuest Service Team

8/10 Bra

Diego

Bodde här 4 nätter i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Martha

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i augusti 2023

2/10 Väldigt dåligt

Lucy

Bodde här 3 nätter i juli 2023

4/10 Dåligt

Rebecca

Reste i grupp
Gillade inte: Personal och service och rummets bekvämlighet
Rude staff not enough sunbeds
Bodde här 3 nätter i augusti 2023
Svar från Paola Franco, Guest Experience Manager 17 aug. 2023
Dear Rebecca, Thank you for taking the time to share your feedback.We are very sorry you were not happy with your experience. We would love to know more about what we could do to improve our facilities, so please don't hesitate to share any suggestions you may have. In the meantime, please be assured that we will address our service standards with the team. We hope we can provide you with an improved stay in the future. Kind regards,Paola Franco, Guest Experience Manager

8/10 Bra

Horacio Alberto

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
The área is very límited and far from everywhere. The floor of the rooms si unconfortable to walk barefoot. The wardrobe withiut doors is not conveniente. It is a very good and Nice hotel but it does not suit my likes.
Bodde här 4 nätter i augusti 2023
Svar från Sara Domingo, Guest Service Coordinator 14 aug. 2023
Dear Horacio Alberto.We thank you for taking the time to provide us with your feedback.It is a pleasure to know that you had a pleasant stay and we truly appreciate your feedback about our dedicated team, as this encourages us to continue upholding our high standards. We are however sorry that our location was not exactly what you were looking for, our team are always available to assist with directions and recommendations on the best way to make the most of the area.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Sara Domingo, Guest Service Coordinator

8/10 Bra

Yanelis

Bodde här 4 nätter i juni 2023

8/10 Bra

Jose Angel

Bodde här 3 nätter i juni 2023

10/10 Fantastiskt

Katarzyna

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Great stay , friendly staff, delicious breakfast, clean room , hallways & amazing view
Bodde här 2 nätter i maj 2023
Svar från Paola Franco, Guest Experience Manager 26 maj 2023
Dear Katarzyna, Thank you for sharing this positive review.We take pride in catering to our guests’ needs the best way we can and appreciate your kind words about the high standards and quality service which we strive to uphold. We are glad that everything met your expectations during your time with us. It's great to know that we helped start your day off on the right foot with our tasty breakfast buffet.We hope to see you again.Kind regards,Paola Franco, Guest Experience Manager

10/10 Fantastiskt

gissela

Bodde här 2 nätter i januari 2023

10/10 Fantastiskt

Andreas Vik

Bodde här 5 nätter i april 2023

4/10 Dåligt

Guy

Affärsresenär
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
A pretty tired building and interiors which was not reflected in the price.
Bodde här 1 natt i mars 2023
Svar från Paola Franco, Guest Experience Manager 14 mars 2023
Dear Guy, Thank you for taking the time to share your feedback.Unfortunately, it seems that we did not meet all of your expectations; we are sorry to hear that our decor and facilities were not to your tastes. We appreciate your comments in this regard and will certainly pass on your remarks to our management team.Kind Regards, Paola Franco, Guest Experience Manager

6/10 Okej

ARTURO

Gillade: Renlighet
Este debería ser catalogado como un hotel 4.5 estrellas. No 5
Bodde här 2 nätter i februari 2023
Svar från Guest Service Team 16 mars 2023
Estimado Arturo Martinez, En primer lugar queremos agradecerle por habernos elegido durante su estancia en Barcelona, lamentamos profundamente no haber podido alcanzar sus expectativas. Esperamos poder tener la oportunidad de recibirle en un futuro y demostrarle lo que The Level@Melia Barcelona Sky tiene para ofrecer. Saludos Cordiales,

10/10 Fantastiskt

wahida

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Svar från Guest Service Team 16 mars 2023
Dear Wahida Chowdhury, Thank you very much for choosing The Level@Melia Barcelona Sky during your visit to Barcelona and for rating in such a positive way your stay with us. We wish we can welcome you back to your home in Barcelona. Best Regards

10/10 Fantastiskt

Refael

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great hotel!
Very lovely stuff great and nice to stay in this hotel!
Bodde här 3 nätter i november 2022

2/10 Väldigt dåligt

Andrew

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Poor stay
Power cut on last two days Suffer from a disability which impacts legs and had to walk 26 floors as lifts were off then eventually they got two lifts working again. Had to go to spa to dry hair as the floors above 15 had no power all day . Offered a 50% refund of one night stay which was an utter joke Could not move room as hotel fully booked It ruined the last two days of holiday and the apology from hotel was poor
Bodde här 5 nätter i oktober 2022

4/10 Dåligt

MARIA C

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service och bekvämligheter
El servicio de check in del Level fue excepcional. Sin embargo, el servicio a la habitación es verdaderamente malo. La comida costosa y llega fría. Llamé decenas de veces para que me subieran unos huevos en el desayuno y jamás me atendieron desde el Room Service. Luego del mal rato, creo no volveré a este hotel.
Bodde här 1 natt i oktober 2022

10/10 Fantastiskt

Suleiman

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very good location and very nice staff
Bodde här 4 nätter i september 2022
Svar från Guest Service Team 29 sep. 2022
Dear Suleiman,Thank you for choosing The Level at Melia Barcelona Sky and for taking the time to give us your feedback.Im delighted to read you enjoyed your stay with us!We look forward to welcoming you back again soon!

8/10 Bra

Andras

Bodde här 3 nätter i augusti 2022
Svar från Guest Service Team 18 aug. 2022
Dear Andras, Thank you for your rating!