Alla recensioner som visas är recensioner från verkliga gäster. Endast resenärer som har bokat en vistelse med oss kan publicera en recension. Vi verifierar recensioner i enlighet med våra riktlinjer och publicerar alla recensioner, både positiva och negativa.Mer informationÖppnas i ett nytt fönster
10 - Fantastiskt i betyg. 86 av 350 recensioner" "
10 - Fantastiskt
86
8 - Bra i betyg. 160 av 350 recensioner" "
8 - Bra
160
6 - Okej i betyg. 69 av 350 recensioner" "
6 - Okej
69
4 - Dåligt i betyg. 27 av 350 recensioner" "
4 - Dåligt
27
2 - Väldigt dåligt i betyg. 8 av 350 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt
8
8,2/10
Renlighet
8,2/10
Personal och service
6,8/10
Bekvämligheter
7,6/10
Boendets skick och faciliteter
7,6/10
Hållbarhet
Recensioner
10/10 Fantastiskt
Sivert
30 juli 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Sivert
Bodde här 1 natt i juli 2021
Svar från Emma Ewan 11 sep. 2021
Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hôtel Mercure Béziers.
C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.
Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.
8/10 Bra
ulf
Reste med familjen
26 okt. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell snabb service trevlig personal
ulf
Bodde här 1 natt i oktober 2019
Svar från Karine CARTIER 21 nov. 2019
Kära kund,
Vi tackar dig för att du tog dig tid att dela din erfarenhet och vi är glada att läsa att du gillade din vistelse.
Vi ser fram emot att välkomna dig igen.
Vänliga hälsningar.
Karine CARTIER
General manager
8/10 Bra
Mats
4 aug. 2018
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mysigt hotell.
Ett litet ganska mysigt hotell i en trevlig liten stad.
Mats
Bodde här 1 natt i juli 2018
Svar från Karine CARTIER 16 aug. 2018
Kära gäst,
Vi är glada att läsa att du har uppskattat din senaste vistelse och vi tackar för dina trevliga kommentarer angående vårt hotell.
Vi kommer gärna att välkomna dig igen för din nästa vistelse.
vänliga hälsningar.
Karine CARTIER
General manager
4/10 Dåligt
Verifierad resenär
5 juli 2018
Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Trist men rent.
Väldigt lyhört, dåliga sängar, tråkig inredning, dyr frukost. Men trevlig personal och rent och snyggt. Bra läge.
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i juni 2018
Svar från Karine CARTIER 14 aug. 2018
Kära gäst,
Vi är glada att läsa att du har uppskattat din senaste vistelse och vi tackar för dina trevliga kommentarer angående vårt hotell.
Vi kan försäkra dig om att din kommentar har beaktats för att hjälpa oss att göra ständiga förbättringar för att erbjuda dig den allra bästa servicen.
Vi kommer gärna att välkomna dig igen för din nästa vistelse.
vänliga hälsningar
Karine CARTIER
General manager
8/10 Bra
Johan
16 apr. 2018
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
På väg till Arles.
Hotellet var jättebra! Killen som körde bussen från flygplatsen släppte av mig ett gathörn alldeles nära. Jag promenerade upp till stora torget och åt middag. Dagen därpå tog jag tåget till Arles.
Johan
8/10 Bra
Verifierad resenär
31 aug. 2017
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Nice town. Helpful staff.
Clean room and good breakfast
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i augusti 2017
6/10 Okej
Peter
21 juni 2016
Gillade: Renlighet
Peter
8/10 Bra
Thomas, Uppsala
4 nov. 2015
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra mellanklass i centrala Beziers
Bra mellanklass i centrala Beziers. Promenera gärna uppför gatan till det stora torget och njut av skaldjur i kiosken.
Thomas
6/10 Okej
Lars, Norrköping
2 nov. 2015
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Väldigt små rum utan plats för varken bagage o kläder.Liten och dyr frukost.
Lars
8/10 Bra
Gert
23 okt. 2015
Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Gert
10/10 Fantastiskt
Catharina och Lasse
3 aug. 2014
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Ett hotell nästan mitt i Berziers
Bra hotell med bra service. Hyfsat nära till restauranger. Garaget är lite lurig att ta in i då man passerar två portar och vid port 2, så har du en 90 graders sväng att passera.
Catharina och Lasse
8/10 Bra
Yngve, ja
26 maj 2014
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Trevlig atmosfär
Bra,nära till det mesta.
Yngve
8/10 Bra
Anki, Stockholm
20 maj 2014
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra läge
Vi är nöjda med vår vistelse. Rummet var visserligen litet men fungerade bra ändå då det var trevligt och bekvämt inrett. Personalen var trevlig och vi uppskattade att det fanns parkeringsgarage. Det var nära att gå till stadens centrala delar.
Anki
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
18 apr. 2013
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
6/10 Okej
Göran, Sverige
10 apr. 2013
Gillade: Renlighet och personal och service
Vettigt hotel för affärsresenärer.
Trevlig och hjälpsam personal. Rummen var väldigt små och garderoben mycket liten. Luftkonditioneringen var i vanlig ordning avslagen och ventilationen var obefintlig så det var tur att förstret gick att öppna. Mörka korridorer och något sliten matta men rent och snyggt i övrigt. Bra läge nästan mitt i staden.
Göran
6/10 Okej
Verifierad resenär
20 apr. 2012
Gillade: Renlighet och personal och service
Verifierad resenär
10/10 Fantastiskt
Francois
Reste med sin partner
6 apr. 2024
Pratique, propre, près de tout.
Francois
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från Ewan Emma 10 apr. 2024
Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.
6/10 Okej
SERGE
Reste med sin partner
3 mars 2024
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Besoin d une bonne renovation de la chambre surtout de la salle de bain ... surprenant pour un mercure une telle médiocrité...
SERGE
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från Ewan Emma 22 mars 2024
Monsieur,Nous vous remercions d'avoir donné votre avis, nous sommes désolées que le service et la prestation n'aient pas été à la hauteur de vos attentes.Nous vous prions d'accepter nos plus sincères excuses.Sincères salutations
8/10 Bra
Morgan
Affärsresenär
5 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Service plus qu’impeccable, vraiment dommage, l’état du pommeau de douche et du lavabo.
Morgan
Bodde här 1 natt i januari 2024
10/10 Fantastiskt
Serge
27 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Très bien !
Très bien.
Serge
Bodde här 2 nätter i december 2023
10/10 Fantastiskt
David
Affärsresenär
5 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
David
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Ewan Emma 8 dec. 2023
Monsieur,C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l'attente de votre prochain séjour, nous vous prions de croire en nos sincères salutations.
8/10 Bra
Joel
Reste med familj och småbarn
7 nov. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Calme
Joel
Bodde här 1 natt i augusti 2023
Svar från Ewan Emma 8 dec. 2023
Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.
2/10 Väldigt dåligt
Emmanuel
Affärsresenär
23 sep. 2023
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
A éviter
Hotel Mercure annoncé en 4 étoiles ne vaut pas plus de 2 étoiles Attention : ils ont encaissé 2 fois = en procédure judiciaire en cours
Emmanuel
Bodde här 1 natt i september 2023
10/10 Fantastiskt
philippe
Reste med sin partner
24 juni 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Très bien.
philippe
Bodde här 1 natt i juni 2023
Svar från Ewan Emma 4 juli 2023
Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hôtel Mercure Béziers.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments lesmeilleurs
10/10 Fantastiskt
ERSIN ERKAN
6 juni 2023
ERSIN ERKAN
Bodde här 1 natt i juni 2023
Svar från Ewan Emma 16 juni 2023
Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
10/10 Fantastiskt
David
5 juni 2023
David
Bodde här 1 natt i juni 2023
Svar från Ewan Emma 16 juni 2023
Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.
10/10 Fantastiskt
Abdalmajeed
7 apr. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Abdalmajeed
Bodde här 1 natt i april 2023
Svar från Ewan Emma 14 apr. 2023
Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.
10/10 Fantastiskt
Hervé
Affärsresenär
2 apr. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hervé
Bodde här 2 nätter i mars 2023
Svar från Ewan Emma 14 apr. 2023
MonsieurNous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.
4/10 Dåligt
kazuro
19 mars 2023
Gillade inte: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
kazuro
Bodde här 2 nätter i mars 2023
Svar från Ewan Emma 14 apr. 2023
Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci.
10/10 Fantastiskt
AUGURE
21 feb. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
AUGURE
Bodde här 1 natt i februari 2023
Svar från Ewan Emma 14 apr. 2023
Monsieur,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hôtel Mercure Béziers.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.
10/10 Fantastiskt
Guillaume
18 jan. 2023
Guillaume
Bodde här 1 natt i januari 2023
10/10 Fantastiskt
Ghitha
15 jan. 2023
Ghitha
Bodde här 1 natt i september 2022
8/10 Bra
salvatore
2 jan. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotel silencieux
Sejour agreable . hotel bien situé. Parking sur place
salvatore
Bodde här 2 nätter i december 2022
8/10 Bra
SAMUEL
Affärsresenär
11 okt. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
SAMUEL
Bodde här 1 natt i oktober 2022
Svar från Emma Ewan 15 okt. 2022
Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.
10/10 Fantastiskt
Nicolas
15 sep. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Très bien
Nicolas
Bodde här 1 natt i augusti 2022
Svar från CARTIER Karine, Directrice 22 sep. 2022
Cher Client,Merci d’avoir pris le temps de mettre un commentaire suite à votre séjour au Mercure Béziers Centre.Nous sommes ravis de vous avoir accueilli dans notre établissement et heureux de voir que vous y avez passé un excellent séjour grâce à la qualité de notre service.Nous sommes impatients de vous accueillir de nouveau dans notre établissement lors de votre prochaine visite à Béziers.Bien Cordialement,
10/10 Fantastiskt
joel
13 sep. 2022
joel
Bodde här 1 natt i september 2022
Svar från CARTIER Karine, Directrice 22 sep. 2022
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Il est toujours agréable de recevoir de bonnes notes !Nous espérons vous revoir très bientôt !Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.
8/10 Bra
eve
7 sep. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
eve
Bodde här 1 natt i september 2022
Svar från CARTIER Karine, Directrice 22 sep. 2022
Cher Eve,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience et nous sommes heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau.
10/10 Fantastiskt
Jg
1 sep. 2022
Jg
Bodde här 1 natt i augusti 2022
Svar från CARTIER Karine, Directrice 22 sep. 2022
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Il est toujours agréable de recevoir de bonnes notes !Nous espérons vous revoir très bientôt !Veuillez agréer, nos salutations distinguées.
10/10 Fantastiskt
Arturo
28 aug. 2022
Arturo
Bodde här 1 natt i augusti 2022
Svar från CARTIER Karine, Directrice 22 sep. 2022
Cher Arturo, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Il est toujours agréable de recevoir de bonnes notes !Nous espérons vous revoir très bientôt !
10/10 Fantastiskt
Andrew
14 aug. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great setting lovely town
Andrew
Bodde här 1 natt i augusti 2022
Svar från Emma Ewan 14 aug. 2022
We very much appreciate your comments regarding your stay.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
8/10 Bra
halil ibrahim
6 aug. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Value for money
Very helpful and friendly front desk personnel. Adequate breakfast and good service. Walking distance to city center.
halil ibrahim
Bodde här 7 nätter i juli 2022
Svar från Emma Ewan 14 aug. 2022
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
10/10 Fantastiskt
andreas
5 aug. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Veldig bra hotell
andreas
Bodde här 6 nätter i juli 2022
Svar från Emma Ewan 14 aug. 2022
Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à {hotel}.
C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.
8/10 Bra
Eddy
22 juli 2022
Eddy
Bodde här 1 natt i juli 2022
Svar från Ewan Emma 26 juli 2022
Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.
Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.
10/10 Fantastiskt
Léa
7 juli 2022
Léa
Bodde här 2 nätter i juli 2022
Svar från Ewan Emma 26 juli 2022
C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.
Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.
8/10 Bra
jean-luc
3 juli 2022
Gillade: Renlighet och personal och service
Bien placé
Chambres petites pour un4*
jean-luc
Bodde här 1 natt i juni 2022
Svar från Emma Ewan 9 juli 2022
Monsieur,
Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.
Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.
10/10 Fantastiskt
Joseph
28 juni 2022
Joseph
Bodde här 3 nätter i juni 2022
Svar från Emma Ewan 9 juli 2022
Monsieur,
Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.
Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.
10/10 Fantastiskt
Alexandre
6 juni 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Alexandre
Bodde här 1 natt i juni 2022
Svar från Emma Ewan 7 juni 2022
Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour.
C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.
6/10 Okej
Ron
5 juni 2022
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Ron
Bodde här 1 natt i juni 2022
Svar från Emma Ewan 7 juni 2022
Monsieur,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!
Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.
4/10 Dåligt
XAVIER
23 maj 2022
Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
mais quelle horreur cet hôtel. Le MERCURE des années 1980 ! chambres minuscules.
XAVIER
Bodde här 1 natt i maj 2022
Svar från Emma Ewan 13 juni 2022
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci.
8/10 Bra
BAULO
15 maj 2022
Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
BAULO
Bodde här 1 natt i maj 2022
Svar från Karine CARTIER 19 maj 2022
Cher Client,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Il est toujours agréable de recevoir de bonnes notes !
Nous espérons vous revoir très bientôt !
Veuillez agréer, cher Client, nos salutations distinguées.
Karine CARTIER
Directrice