Utsikt från luften

Recensioner av Emporio Cancun Optional All Inclusive

4 out of 5
Emporio Cancun Optional All Inclusive
Blvd. Kukulcan, Retorno Gucumatz, Km.17, Lote 49, Segunda Etapa, Zona Htl., Cancun, QROO

Recensioner

8,0

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 597 av 1203 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 285 av 1203 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 134 av 1203 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 84 av 1203 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 103 av 1203 recensioner" "

8,8/10

Renlighet

8,4/10

Personal och service

8,4/10

Bekvämligheter

8,4/10

Boendets skick och faciliteter

8,6/10

Hållbarhet

Recensioner

6/10 Okej

Sandra

Reste med familjen
Gillade: Renlighet
Empirin är överlag ett bra hotell att rekommendera
Överlag är vi nöjda. Incheckningen gick smidigt om än väldigt liten lobby/reception. Vänlig och hjälpsam personal. Storleken på rummet var väldigt bra, dock kunde de vara lite sega på städningen av rummet men fullt förståeligt med tanke på antal rum. Frukost och middagsbuffé restaurangen var väldigt liten med tanke på antal gäster och det blev väldigt högljutt och rätt stökigt. De två à la carte restaurangerna var mycket trevligare att boka och ett stort plus att man kunde boka de obegränsat antal gånger under sin vistelse. Maten var överlag bra, ibland var de lite långsamma på att fylla på vid frukosten och middagsbufféen men allt var vällagat och smakade bra, tillräckligt utbud och inte överflöd av mat. Poolområdet var jätte fint och det fanns gott om pooler, kanske en aning då solstolar och speciellt på stranden. Stranden låg precis nedanför hotellet och servicen var perfekt. Barerna stängde lite för tidigt även för icke alkoholhaltiga drycker och rumsservice hade en saftig nota per beställning trots all inclusive. Gymmet var inte mycket att stoltsera med och avståndet till ”centrum” på hotellzonen var lite väl långt men det gick utmärkt att ta bussen överallt. Överlag var det ett bra hotell som kan rekommenderas.
Bodde här 11 nätter i februari 2023
Svar från José P. Caballero. Gästservicechef. 23 feb. 2023
Kära Sandra.Tack för att du delar med dig av en så detaljerad redogörelse för dina upplevelser på Emporio Cancun. Kommentarerna från våra gäster är mycket viktiga eftersom de hjälper oss att förbättra där det verkligen behövs. Vi kommer att arbeta med de upptäckta möjlighetsområdena och även på nya sätt att överraska och engagera dem under deras vistelse. Jag hoppas att du ger oss möjligheten att få tillbaka dem.Jag upprepar mitt tack och skickar dig varma hälsningar från det vackra mexikanska Karibien.

2/10 Väldigt dåligt

Daniel

Reste i grupp
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2023
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 11 jan. 2023
Estimado Daniel.Muchas gracias por su preferencia.Saludos cordiales.

10/10 Fantastiskt

Timothy

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Na
Bodde här 4 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

tyshayla k

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Nice property with friendly staff. Came for a solo trip and I felt very comfortable and accommodated.
Bodde här 3 nätter i april 2024

2/10 Väldigt dåligt

Angela

Reste med sin partner
Gillade inte: Bekvämligheter
I stayed at this property for 5 nights. First issue, this resort is not geared toward tourists. It is not. If you are coming hoping to communicate with anyone and have a good time, this isn't it. I've been to Cancun at least 6 times and this is the first resort where hardly anyone on staff speaks English. They answer the phone in spanish, they host karokee and movie night, in spanish. It was extremely hard to speak to people at the front desk because the communication barrier was vast. Overall it it wasn't welcoming like other resorts. No one speaks. Most of the staff seemed annoyed when I asked for help with something. I should have known when there was no 800 number to contact the hotel, that this was a bad idea. Second issue is the phones. You can't get anyone on the phones. They don't answer or return calls. I called asking for help with planning for our honeymoon. Not a peep. I emailed as well. I lost something the first day. They promised to follow up. Never a word. Third, issue was the hot water. There is no such thing. We haven't had a hot shower since our arrival. Water gets lukewarm at best. Fourth, the hotel doesn't seem to be at capacity however room service trays seem to linger in hallways for days. I don't understand it, they clean the room and leave the dishes. Lastly, thank the lord I didn't get all inclusive, because the food was beyond lackluster. Drinks were weak as well. Some of the food was just plain nasty. Now for the positives. The beach.
Bodde här 5 nätter i april 2024

4/10 Dåligt

stephanie

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Skip this one. Kids pool drained and the regular pool was dirty. TV and lights flickered on and off. Lobby was hot and muggy without Air Conditioning. Stayed for 1 night and was happy to leave.
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 30 apr. 2024
Dear Stephanie.Thank you very much for your preference for Emporio Cancún.I am very sorry to hear about the maintenence details in your room. I hope they where fixed properly.We have a remodeling project this year to change the entire welcome area in the hotel.I wish you would give us a second chance to live the real Emporio experience.Warm greetings from Cancún!

8/10 Bra

johanne

Reste med familjen
Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Avril 2024 Buffet moyen pâtes 1 journée sur 6 et beaucoup de porc dans le buffet Chambre propreté moyen Aucun spectacle ou animation le soir Piscine plusieurs et tous sont très bien Resto à la carte Italien cinq étoiles c'est la coche👌
Bodde här 5 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Responsable du service clients. 29 apr. 2024
Chère Johanne.Merci beaucoup pour votre préférence et pour avoir partagé votre expérience à Emporio Cancún.Chez Emporio Cancún, les commentaires de nos clients sont les bienvenus car ils nous aident à améliorer nos produits et services.Je partage vos commentaires avec notre chef exécutif et notre responsable des animations pour discuter de tout changement nécessaire dans les domaines.Je vous invite à revenir très bientôt dans cette maison.

8/10 Bra

Alain

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 29 apr. 2024
Dear Alin.Thank you for your rating and your preference.Warm greetings from the Mexican Caribbean!

8/10 Bra

Michael, NEWTON

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
would have given a 5 star but the elevators were dirty and didn't work half the time in the E building.
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 29 apr. 2024
Dear Michael.I appreciate your feed back and preference for Emporio Cancún.We will checking your concerns to enhance as suggested.Warm greetings from the Mexican Caribbean.

6/10 Okej

Man Fan, Roslyn Heights

Reste med familj och småbarn
Gillade: Bekvämligheter
Gillade inte: Personal och service
It took too long to check in like 35 minutes when only one family before me. The front lobby is small and hot. The ceiling is leaking water near the waiting area. The staffs are not well trained and not able to provide the right information to us when we are checking out. The customer service experience was bad too. Also, things are just quite expensive overall.
Bodde här 6 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes 28 apr. 2024
Dear Man Fan.First of all, thank you for choosing Emporio Cancún for your vacation time. Our guests comments are really important for us, they help us to improve where needed.I am very sorry for the time it took us to check you in, we are already working to improve. Also, at the end of 2024 we are starting a remodeling on the main reception, we know our hotel is bigger for a lobby like we have now.Thank you again for your preference, warm greetings from Cancún.

8/10 Bra

Nadine

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Clean, safe, beautiful view
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 27 apr. 2024
Dear Nadine.Thankyou for your preference and rating.Warm greetings from Cancún.

10/10 Fantastiskt

JUAN

Gillade: Boendets skick och faciliteter
👍
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes 27 apr. 2024
Estimado Juan.Muchas gracias por su calificación.Reciba un cordial saludo desde Cancún.

8/10 Bra

Selena

Reste i grupp
Gillade: Bekvämligheter
The property is very nice and clean. Beautiful private beach. The staff is very friendly as well. The only reason I gave it 4 stars was because of the food. It wasn’t horrible, it wasn’t great, but it was edible if that helps. I’d stay here again but probably wouldn’t add the all inclusive package
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 25 apr. 2024
Dear Selena.Thank you very much for sharing your experience at Emporio Cancún.I am very glad to know you had a great time.I have shared your food concerns to our executive Chef.Warm greetings from Cancún.

10/10 Fantastiskt

Helon

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Emporio Cancun is a wonderful hotel! Staff were very friendly! Hotel had multiple restaurants and even great room service! We had an ocean front room in building M that led out to beach and it was impeccable! I will surely stay here again!
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes 25 apr. 2024
Dear Helon.Thank you very much for your preference and rating.I am very glad to know you had a great time at the hotel.We hope to serve you back in the future.Warm greetings from Cancún!

4/10 Dåligt

Karen Giovanna

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Tardaron mucho en darnos la habitación pero e general todo excelente
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes 21 apr. 2024
Apreciada Karen.Muchas gracias por su reciente visita. Agradezco su preferencia.El único motivo por el cual podría esperar hasta las 3 pm, hora de entrada, es si el hotel cerró completamente lleno la noche anterior. Por lo demás siempre otorgamos las habitaciones en el momento de la llegada. Le agradezco su paciencia.Reciba un cordial saludo desde el Caribe Mexicano.

10/10 Fantastiskt

Nancy Lopez

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes 21 apr. 2024
Apreciada Nancy.Muchas gracias por su preferencia.Esperamos volverlos a atender muy pronto.Reciba un cordial saludo desde Cancún.

10/10 Fantastiskt

Blair

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Wonderful staff wonderful views and experience
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 21 apr. 2024
Dear Blair.Thank you very much for your preference and rating.Warm greetings from the Mexican Caribbean!

8/10 Bra

Alejandro

Reste med familj och småbarn
The kids swimming pool is been closed since las year.😡😡
Bodde här 5 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 21 apr. 2024
Dear Alejandro.Thank you very much for your preference and rating.We dont have any pool closed, I wish I could have more information about that.Warm greetings from the Mexican Caribbean!

8/10 Bra

Samaneh

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 4 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 21 apr. 2024
Dear Samaneh.Thank you very much for your preference and rating.Warm greetings from the Mexican Caribbean!

10/10 Fantastiskt

Emmanuel

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very good.
Bodde här 7 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 18 apr. 2024
Dear Emmanuel.Thank you for your preference and for your rating.Warm greetings from the Mexican Caribbean!

10/10 Fantastiskt

Elizabeth

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
When we got there I was a little skeptical about this place when I saw the lobby. It needs to be updated, not a lot to do there like others places, not enough sitting, kind of dark. I did not like that it had to many stairs compare to other places. We always had to go up and down to go from one place to another. But the staff super nice and helpful. The restaurants were super clean and the food was great. The beach was beautiful.
Bodde här 7 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 18 apr. 2024
Dear Elizabeth.It is a great pleasure to read about your experience, thank you very much for your preference and rating.We are, actually starting a construction of a new Reception area along with a superb Lobby Bar and a brand new Spa. this must be over by the end of the year.At Emporio Cancún, we are always enhancing our products and services.Warm greetings!

10/10 Fantastiskt

Deborah

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Toda mi estancia fue excelente, lugar cómodo, cerca de la playa, excelente servicio y limpieza, comida muy deliciosa, definitivamente volvería a hospedarme aquí
Bodde här 4 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes 18 apr. 2024
Estimada Deborah.Muchas gracias por su preferencia y por compartir su experiencia en Emporio Cancún.Le invito a regresar muy pronto a esta su casa lejos de casa.¡Saludos cordiales!

10/10 Fantastiskt

Jamesia

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Great property
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 18 apr. 2024
Dear Jamesia.Thank you very much for your rating and for your visit.Warm greetings from Cancún!

10/10 Fantastiskt

Ervin

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes 18 apr. 2024
Apreciado ErvinMuchas gracias por su preferencia y por su calificación.¡Reciba un afectuoso saludo desde Cancún!

6/10 Okej

maria, El Segundo

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Staff needs to be more friendly and welcoming.
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 15 apr. 2024
Dear Maria.Thank you very much for your preference. We will review your concern for our staff friendliness.Warm greetings from Cancún!

2/10 Väldigt dåligt

Yessica

Reste med sin partner
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
I’ve been to Cancun 6 times now and this is by far the worst resort I’ve stayed at.1: When checking in it took over an Hour . The ladies in the front were Rude to begging with, when booking it said All inclusive but BEWARE it is not all inclusive. Only 2 restaurants in the resort. The waiters in the resort are rude. When washing my hands in my hotel room notice there was water coming from under the sink. Call for room service and was told to call back once I saw the menu and knew what I wanted to order since I was kind and told her what she recommended. Food is trash. I’ve stayed at cheaper hotels and they had better food. I would not be coming back and recommend for no one to do so as well.
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 15 apr. 2024
Dear Yessica.Thank you for your preference for Emporio Cancún.I am very sorry to hear all those details regarding your recent stay.Our guests comments are very important for us, we learn from them and always help us to improve our products and services.We will carefully review with the people in charge of these areas.Warm greetings from Cancún!

2/10 Väldigt dåligt

Jeff

Reste med familjen
Gillade inte: Personal och service och bekvämligheter
Horrible treatment of me and my family. Most horrible service I've encountered anywhere.
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 15 apr. 2024
Dear Jeff.First of all, thank you for choosing us to spend your vacation time.In Emporio Cancún all our guests comments are very important for us, for them we can always improve our services and products.I wish I could know more about your experience.Please accept my apologies for whatever went wrong.Warm greetings from the Mexican Caribbean!

10/10 Fantastiskt

Sergio

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Todo Bien
Bodde här 4 nätter i mars 2024
Svar från José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes 13 apr. 2024
Apreciado Sergio.Muchas gracias por su preferencia y por compartir su reciente experiencia en Emporio Cancún.Reciba un cordial saludo desde el Caribe Mexicano.

10/10 Fantastiskt

hannia sophia

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
bien
Bodde här 6 nätter i mars 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 13 apr. 2024
Dear Hannia.Thank you very much for your preference.We hope to serve you back in the future.Warm greetings from Cancún!

6/10 Okej

Christine

Reste i grupp
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Options for food was mediocre. There really was only one option for food. As the Italian restaurant was not good at all. The Argentian restaurant was superb. Service was subpar. Especially if you did not speak Spanish. My friends had a hard time getting a drink etc. this seemed like a local getaway.
Bodde här 4 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 13 apr. 2024
Dear Christine.I am sorry to know about your experience, we will carefully review your concerns with our Executive Chef.Thank you very much for your preference.

6/10 Okej

jose, ontario

Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes 13 apr. 2024
Estimado José.Muchas gracias por su preferencia.Nos hubiera gustado saber sobre su experiencia.Reciba un cordial saludo desde Cancún.

4/10 Dåligt

Sandra

Reste med familjen
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service
El servicio a al cliente no es bueno
Bodde här 5 nätter i mars 2024
Svar från José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes 13 apr. 2024
Estimada Sandra.Antes que nada, muchas gracias por su preferencia.Lamento que tenga esa impresión de nuestros servicios, sin embargo, me gustaría saber un poco mas sobre su experiencia.¡Reciba un cordial saludos desde el Caribe Mexicano!

10/10 Fantastiskt

Xiomara Cuellar

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Visited with my boyfriend for spring break. The resort wasn’t too crowded and had family and adult areas. The infinity pool for adults was a blast. Bartenders were friendly and it had easy access for the private beach. It was really fun
Bodde här 4 nätter i mars 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 13 apr. 2024
Dear Xiomara.I am very glad to know you had a great time with us, we wish we could serve you back in the near future.Warm greetings from Cancún!

4/10 Dåligt

Roberto

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Lo que me parece un acto de engaño es como se presenta en la plataforma expedía, en mi caso particular el ponerle opcional all inclusive es engañoso y no te da certeza de que estás comprando, independientemente del precio, deben de ser claros y no tratar de engañar a las personas, por qué al momento de llegar hacer el checkin terminan decepcionados
Bodde här 7 nätter i mars 2024
Svar från José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes 13 apr. 2024
Estimado Roberto.Muchas gracias por su preferencia por Emporio Cancún.En el hotel tenemos tres tipos de servicios incluidos por lo que es mandatorio poner que el todo incluido es opcional. Una vez que usted hace su reservación elige el servicio de: solo alojamiento, todo incluido o habitación y desayuno y, una vez confirmado su documento de reservación detalla los servicios que eligió. Lamento mucho esta confusión.Reciba un cordial saludo desde Cancún.

4/10 Dåligt

Arturo

Reste med familjen
Gillade inte: Personal och service och bekvämligheter
La alberca helada, terrible.
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes 8 apr. 2024
Estimado Arturo.Muchas gracias por su preferencia.Hemos estado con temperaturas de mas de 29 en Cancún.Verificaremos su comentario, pero no hemos tenido quejas al respecto.Saludos cordiales.

10/10 Fantastiskt

Jessica

Bodde här 4 nätter i mars 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 8 apr. 2024
Dear JessicaThank you very much for sharing your experience.We look forward to serve you again shortly!

4/10 Dåligt

Gautham

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The check in took us about an hour standing in line.
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 8 apr. 2024
Dear Gautham.We are very sorry to read about that. We are working with our Reception Manager to improve our check in process.Warm greetings from Cancún!

8/10 Bra

Vanessa

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
We got an oceanview room and it was gorgeous. We didn’t get the all inclusive but did get the breakfast. Breakfast was delicious! International breakfast but a great variety of Mexican food. We knew we were going to venture out so that’s why we didn’t get the all inclusive. There is not a lot around the hotel to eat if you don’t want to eat at their restaurants for lunch/dinner. There is an Oxxo next to it and a 7-eleven across the street. We used the red busses to get around. Just let the driver know where you are headed and they’ll let you know when it’s time to get off. Be careful with the hotels elevators! They close really fast and don’t stop.
Bodde här 4 nätter i mars 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 8 apr. 2024
Dear Vanessa.Thank you very much for your preference and for sharing your recent experience at Emporio Cancún. We are currently checking the situation with a particular elevator.Warm greetings from the Mexican Caribbean!

8/10 Bra

Tiffany

Bodde här 7 nätter i februari 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 8 apr. 2024
Dear Tiffany.Thank you very much for sharing your experience.We look forward to serve you again shortly!

6/10 Okej

Maylin J

O
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 8 apr. 2024
Dear Maylin.Thank you very much for sharing your experience.We look forward to serve you again shortly!

4/10 Dåligt

Raul

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
The buffet was poor and bad food i do not go back
Bodde här 7 nätter i mars 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 8 apr. 2024
Dear Raúl.Thank you for your preference.We will follow up with our Executive Chef.Warm Greetings from Cancún!

10/10 Fantastiskt

Cynthia

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Beautiful, clean resort. Cannot say enough about the wonderful, friendly staff! Great place to stay!
Bodde här 10 nätter i mars 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 8 apr. 2024
Dear Cynthia.Thank you very much for sharing your experience.We look forward to serve you again shortly!

8/10 Bra

maite

Bodde här 5 nätter i mars 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 21 apr. 2024
Dear Maite.Thank you very much for your preference and rating.Warm greetings from the Mexican Caribbean!

8/10 Bra

Karla

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Le faltan palapas o ranchos al área de la playa.
Bodde här 5 nätter i mars 2024
Svar från José P. Caballero. Gerente de servicio a huéspedes 5 apr. 2024
Estimada Karla.Muchas gracias por su preferencia.Estamos en el proceso de construcción de 10 unidades y la reposición de 30 sombrillas, mil disculpas.Un cordial saludo.

10/10 Fantastiskt

Jennifer

Bodde här 5 nätter i mars 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 21 apr. 2024
Dear Jennifer.Thank you very much for your preference and rating.Warm greetings from the Mexican Caribbean!

10/10 Fantastiskt

fatima

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
I had an awesome ocean view from my balcony and the room was always very clean and food was very good. I was very impressed with the whole resort I will come back again
Bodde här 7 nätter i januari 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 30 mars 2024
Fatima.It is a great pleasure to read comments as yours.We invite you to come back really soon.Warm greetings from the Mexican Caribbean.

10/10 Fantastiskt

Adrianna

Reste med familj och småbarn, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Loved it ! Definitely will stay again
Bodde här 4 nätter i januari 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 30 mars 2024
Dear Adrianna.We appreciate your preference and your rating.Thank you very much for staying with us.Sincerely!

10/10 Fantastiskt

Lisa

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The hotel is well maintained and well staffed! The staff is friendly too.
Bodde här 5 nätter i mars 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 30 mars 2024
Dear Lisa.Thank you for your rating and your preference.We invite you to come back really soon.Cordially!

10/10 Fantastiskt

Valeria

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Loved the location! It’s paradise!
Bodde här 5 nätter i mars 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 30 mars 2024
Dear Valeria.Thank you very much for your comments and rating.Warm greetings from Cancún!

10/10 Fantastiskt

Jose

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Nice place. No complaints at all. Well expensive a bit.
Bodde här 7 nätter i mars 2024
Svar från José P. Caballero. Guest service manager. 30 mars 2024
Dear José.Thank you very much for your rating and for your preference.Warm greetings from Cancún!