Restaurang

Recensioner av Clayton Hotel Düsseldorf City Centre

Clayton Hotel Düsseldorf City Centre
Immermannstr. 41, Düsseldorf, NW

Recensioner

7,8

Bra

10 - Fantastiskt i betyg. 365 av 1003 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 332 av 1003 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 152 av 1003 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 90 av 1003 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 64 av 1003 recensioner" "

8,2/10

Renlighet

7,8/10

Personal och service

7,8/10

Bekvämligheter

8,0/10

Boendets skick och faciliteter

8,2/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Tobias

Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från . 1 mars 2024
Dear guest, thank you very much for your 10 of 10 points score. We are happy that you have enjoyed the stay with us.Hope to see you soon.Your Clayton Hotel Düsseldorf

10/10 Fantastiskt

john

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från . 29 feb. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share this great score!We're so glad to know you had such an enjoyable experience with us at Clayton Hotel Düsseldorf. We would be happy if you consider our hotel again for your next stay in Düsseldorf.Your Clayton Hotel Düsseldorf

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från . 1 mars 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your score with us.We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. We do really apology for the inconveniences you may have experienced during your recent stay with us. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you, that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Kind regards,Clayton Hotel Düsseldorf

6/10 Okej

Johan

Gillade: Renlighet
Helt okej hotel men servicen i receptionen var inget vidare. Lite otrevlig personal. Spat var ett skämt. Iskall pool och bastu. Gymmet likaså, hur kan man kalla det ett gym. En maskin och inga vikter.
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från . 29 feb. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback.While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve our services in terms of staff and spa area.We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, we can assure you, that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Thank you, your Clayton Hotel Düsseldorf team

10/10 Fantastiskt

RICHARD

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great business hotel
Great business hotel in Japanese district of Düsseldorf close to both shopping and train station.
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från . 29 feb. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share this lovely review!We're so glad to know you had such an enjoyable experience with us at Clayton Hotel Düsseldorf. We're also thrilled you enjoyed our central location within the Japanese district and proximity to shopping area and train station. We'd love to host you again so we can share yet another unforgettable experience with you!Kind Regards,your Clayton Hotel Düsseldorf

2/10 Väldigt dåligt

Ola

Affärsresenär
Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från . 29 feb. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to pass on your feedback in relation to your last visit at our hotel. We are very disappointed that we did not meet your expectations on this occasion. We would welcome the opportunity to discuss your feedback in more detail, if you wish to afford us this opportunity please feel free to contact us by E-Mail that you will find our on our website.Thank you and all the best for you,Your Clayton Hotel Düsseldorf

10/10 Fantastiskt

Rebecca

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i oktober 2023

4/10 Dåligt

Mats

Gillade inte: Personal och service
4 stars?
Bodde här 2 nätter i juni 2023

10/10 Fantastiskt

Ulrika

Bodde här 2 nätter i maj 2023

10/10 Fantastiskt

Magnus

Bodde här 3 nätter i januari 2023

8/10 Bra

Henrik

Bodde här 3 nätter i januari 2023

10/10 Fantastiskt

JOENSSON

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Rekommenderas
Fantastisk frukost, trevligt spa med lysande utsikt över staden och mycket god rumsstandard. Inget att anmärka på!
Bodde här 3 nätter i december 2022

10/10 Fantastiskt

Emma

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i oktober 2022

8/10 Bra

Sten

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Long walking distances
Nice and clean hotel with high standards. The distance between the elevators and the room was surprisingly long. No view from the hotel room and the fact there is no roof top bar is a minus.
Bodde här 1 natt i september 2022

10/10 Fantastiskt

Rebecca

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i september 2022

6/10 Okej

Örjan

Affärsresenär
Gillade inte: Renlighet och personal och service
Superfina och generösa rum, tyvärr det enda här...
Suveränt rum, men dålig service, arrogant förhållande till gäster som bor två eller fler nätter när det gäller dagliga rengörningen på rummet. Uruselt skött och dessutom de som checkade ut före oss hade samma klagomål...
Bodde här 2 nätter i september 2022

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Väldigt trevligt hotell med bra service. bra frukost och rum. valuta för pengarna
Bodde här 3 nätter i april 2022
Svar från Hotel Nikko 25 apr. 2022
Dear guest, thank you for your very good review. Your Hotel Nikko

10/10 Fantastiskt

Peter

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i mars 2022
Svar från Hotel Nikko 25 mars 2022
Dear guest, thank you for the very good review! Your Hotel Nikko

10/10 Fantastiskt

David

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2021
Svar från Hotel Nikko Düsseldorf 18 jan. 2022
Dear David, Thank you for the fantastic review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Your Hotel Nikko Düsseldorf

8/10 Bra

Andre

Affärsresenär
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i september 2021

8/10 Bra

Andre

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i september 2021

8/10 Bra

Lars

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i augusti 2021

10/10 Fantastiskt

niclas

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fina rum men DYR frukost
Fina rum, lite långsamt i receptionen. DYR frukost! behöver nya handdukar
Bodde här 9 nätter i januari 2020
Svar från Hotel Nikko 25 feb. 2020
Dear Niclas thank you very much for your positive rating. We hope to see you again very soon. Kind regards Hotel Nikko

10/10 Fantastiskt

Johan

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket bra hotel nära mässan.
Bodde här 2 nätter i januari 2020

6/10 Okej

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Bekvämligheter
In the room information it says free bottle of water. A bottle of water was in the room when I arrived but last time I stayed at Nikko, I had water every day as according to the booking agreements. This time I went to the front desk twice in five days, and both time they informed me they would bring bottles to my room. Didn´t recieve one of these water bottles during my stay. The room was very cold and the AC didn´t work. In the room they were an extra radiator to warm up the room. There is also poor lightning in the room as there are only spotlights in the hall and not in the actual room.
Bodde här 6 nätter i januari 2020

8/10 Bra

Åsa

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2019

10/10 Fantastiskt

Ronny

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
NIce hotel with nice big rooms
Bodde här 3 nätter i november 2019

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i oktober 2019

8/10 Bra

Alexander

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i september 2019

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juli 2019

10/10 Fantastiskt

Marcus

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i juni 2019

10/10 Fantastiskt

Mikael, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotell close to trainstation, Very nice
Very nice hotell close to the train-station. Nothing outstanding, but nothing bad either, a good hotel in many ways. Seems to be sponsored or something by Tassimo as there where such a coffe-machine in the room with the capsules. No milk or anything though, no spoons. So lacked that a bit, but other then that all good
Bodde här 1 natt i maj 2019

10/10 Fantastiskt

Marco

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket bra service. Jag behövde skriva ut några flygbiljetter och frågade om det var möjligt att checka ut senare. Det fick bra och utan extra kostnader. God frukost
Bodde här 1 natt i maj 2019

8/10 Bra

Kevin

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra overall.
Väldigt bra service men handdukarna som man fick luktade konstigt och var lite orena.
Bodde här 3 nätter i april 2019

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i april 2019

8/10 Bra

Mathias

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fina, moderna och rymliga rum. Bra frukost.
Bodde här 1 natt i mars 2019

10/10 Fantastiskt

Prof. Dan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i mars 2019

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i mars 2019

10/10 Fantastiskt

Mikaela

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i mars 2019

10/10 Fantastiskt

Trevor

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Large room, good bathroom facilities and a fairly short walk to the railway and tram station
Bodde här 4 nätter i april 2024
Svar från DeliaSeng 22 apr. 2024
Dear Trevor Jones,Thank you for leaving us with this 5-star detailed review!We are flattered to receive such generous compliments regarding your overall stay with us.That's what we like to see! We'd love to host you again so we can share yet another unforgettable experience with you!Have a wonderful day!Clayton Hotel Düsseldorf

8/10 Bra

Carl

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
I liked the Japanese restaurant
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från DeliaSeng 23 apr. 2024
Dear Carl Evink, Thank you for sharing a review of your experience. Our team here at The Clayton Hotel Dusseldorf is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you.We hope you’ll visit us again soon.With Kind RegardsClayton Hotel Düsseldorf

8/10 Bra

Hiroki

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service
フロントの対応を改善した方が良い
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Clayton Hotel 11 apr. 2024
Dear guest,Thank you very much for your feedback.We appreciate every review!Kind regardsYour Clayton Hotel Düsseldorf

10/10 Fantastiskt

Lam

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Alles super!
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från Clayton Hotel 1 apr. 2024
Lieber Gast,wir bedanken uns für Ihr Feedback und freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten.Ihr Clayton Hotel Düsseldorf

6/10 Okej

Hou I

Reste i grupp
We are with friends, we would like to have a drink in the evening, but the bar is closed at 21:30, a little bit disappointed. The reception didn’t tell us how the elevator works, we had to find out by ourselves. Outside the elevator is a small screen, there we need to choose the floor and then the screen shows which of the 3 elevators we need to take.
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från Clayton Hotel 1 apr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback.While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve our service.We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you, that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Clayton Hotel Düsseldorf

8/10 Bra

Victor

Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från Clayton Hotel 15 apr. 2024
Dear Guest,Thank you very much for your review.We are delighted that you enjoyed your stay with us.Your Clayton Hotel Düsseldorf

8/10 Bra

Simon

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från . 26 mars 2024
Dear Guest,Thank you for leaving us with this 4 out of 5 points score!We are flattered to receive such generous compliments regarding your overall stay with us.That's what we like to see! We'd love to host you again so we can share yet another unforgettable experience with you!Have a wonderful day!Your Clayton Hotel Düsseldorf

8/10 Bra

David

Gillade: Personal och service och bekvämligheter
Lovely hotel in terms of contemporary decor and great facilities (pool and spa). Only downsides were that The room had a horrible damp smell and the breakfast a bit average
Bodde här 3 nätter i mars 2024
Svar från . 26 mars 2024
Dear Guest,Thank you for leaving us with this 4 out of 5 points score!We are flattered to receive such generous compliments regarding your overall stay with us.We will inform our housekeeping team to train the team again to avoid such an experience in the future.We would be happy to welcome you again in Clayton Hotel DüsseldorfHave a wonderful day!Your Clayton Hotel Düsseldorf

8/10 Bra

nick

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Hotel zelf was goed alleen als je als hollander daar een club binnen wil wordt je overal geweerd als hollander
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från . 19 mars 2024
Dear Guest,Thank you for leaving us with this 4 out of 5 points score!We are flattered to receive such generous compliments regarding your overall stay with us.Hope to see you soon in Clayton Hotel Düsseldorf.Kind regards

2/10 Väldigt dåligt

corinne

Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 4 nätter i mars 2024
Svar från . 15 mars 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your score regarding your recent stay with us.At the Clayton Hotel Düsseldorf, we always welcome our guest’s feedback, positive or negative as we believe this is our most important tool we have to help improve our services.We are very disappointed about the given score, its apparent from your feedback we failed on this occasion, for this we are truly sorry. We would welcome the opportunity to discuss your feedback in more detail, if you would like to afford us this opportunity please feel free to contact us by E-Mail that you will find on our official hotel website.Best Wishes,your Clayton Hotel Düsseldorf

6/10 Okej

Sahra

Affärsresenär
Gillade: Personal och service och bekvämligheter
Die Dusche in meinem Zimmer hat leider nicht funktioniert. Es kam kaum bis gar kein Wasser aus der Brause raus und der Druck des Wassers war miserabel. Die Temperatur ließ sich leider ebenfalls schlecht einstellen. Für den Zimmerpreis > 150€ die Nacht darf das nicht sein. Und für den Preis war das Zimmer sowie das Hotel nur „mittelmäßig“.
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från . 14 mars 2024
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu Ihrem letzten Besuch in unserem Hotel zu geben. Wir sind sehr enttäuscht, dass wir Ihre Erwartungen dieses Mal nicht erfüllt haben. Wir versicheren Ihnen, dass wir alle Ihre Anmerkungen in unserem täglichen Management-Meeting mit der Technischen Abteilung besprechen werden. Wir arbeiten mit großen Anstrengungen daran, unseren Gästen ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten, und es ist offensichtlich, dass uns das bei Ihnen nich gelungen ist. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns bei nächster Gelegenheit noch einmal die Chance geben, Ihr Vertrauen zurückzugewinnen, um Ihnen zu beweisen, dass dies nicht unserem Standard und Ansprüchen entspricht. Wir wünschen Ihnen alles Gute.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Clayton Hotel Düsseldorf