Boendets ingång

Recensioner av INNSiDE by Meliá Düsseldorf Seestern

4 out of 5
INNSiDE by Meliá Düsseldorf Seestern
Niederkasseler Lohweg 18 a, Düsseldorf, NW

Recensioner

8,2

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 138 av 388 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 174 av 388 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 42 av 388 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 20 av 388 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 14 av 388 recensioner" "

8,6/10

Renlighet

8,2/10

Personal och service

8,0/10

Bekvämligheter

8,4/10

Boendets skick och faciliteter

7,6/10

Hållbarhet

Recensioner

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
No resturant open. One morning no warm water ni the shower, no guest computer for internet
Bodde här 3 nätter i januari 2019
Svar från Kutlay Yergök- General Manager 26 juli 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your stay in our hotel and for taking the time to share your stay experience with us on Expedia. Your personal impressions are very welcome to us, as they mean the best support in order to achieve the high standards we aim for. I honestly feel deeply sorry to learn, that we disappointed you so much and clearly let you down with our missing personal care and customer service. Please let me present my honest apologies to you for this. Hoping for another chance to welcoming you soon again I remain with kindest greetings and best wishes from Düsseldorf, Kutlay Yergök General Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Good choice when going to the Dusseldorf Messe
The hotel was OK. Nothing more nothing less.

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Man skall ju vara medveten om att deras duschar är i glas så man står mitt i rummet o duschar med fri insyn..mycket mörkligt blir det när man delar rum med kollega..

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

C-F, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Düsseldorf
Helt ok hotell, tyvärr hann vi inte med spa avdelningen. Frukost ok, rummen ok, kudden i sängen va lite väl mjuk för min smak :-)

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fancy
Receptionist didn't know her job properly. Double charged me. Fortunately, that could be fixed afterwards. Fancy interior, but rooms might not be as practical as classical ones.

10/10 Fantastiskt

Jenny

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great value for the money
Great value for the Money. Only "complain" is a very small socalled spa area in the gym.

8/10 Bra

Fredrik Zetterberg, Sverige

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great hotel, boring location
Good service, nice rooms with a cool design, in a boring neighbourhood. However, good communications in to the city center. Definetely a good hotel for the business traveller!

10/10 Fantastiskt

Anders

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Spännande hotell
Design hotell med utsökt mat!! Kan varmt rekommenderas. Enda - var att det inte finns något gratis trådlöst nätverk. Inget som heller kunde regleras via hotellfakturan utan man var tvungen att använda ett hotspot nätverk.

2/10 Väldigt dåligt

Stefani

Affärsresenär
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Die Teppiche waren verschmutzt, die Dusche und das Waschbecken hatten Kalkflecken und die Dusche ist mitten im Zimmer um die man herumlaufen muss und wenn der eine duscht liegt der andere neben dran im Bett. Sehr unangenehm und eng
Bodde här 3 nätter i mars 2024
Svar från Joel Gomez 11 apr. 2024
Sehr geehrte Frau Stefani,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre persönlichen Eindrücke.Unser erklärtes Ziel ist es, alle unsere Gäste die bestmögliche Erfahrung anbieten zu können. Das haben wir offensichtlich nicht geschafft und möchten uns dafür entschuldigen. Den angebotenen Zimmerwechsel hätten wir liebend gerne für Sie getätigt aber Sie wollten unser Angebot nicht in Anspruch nehmen.Allerdings bedanken wir uns für Ihre ausführlichen Feedbacks, denn nur mit Ihrer Hilfe können wir die Qualität unseres Services verbessern. Ihre Anmerkungen leiten wir an die entsprechende Abteilungen gerne weiter und arbeiten daran, unsere Standards zu erhöhenBeste Grüße, Joel Gomez Front Office Manager INNSiDE by Melia Düsseldorf Seestern

2/10 Väldigt dåligt

Stefani

Affärsresenär
Gillade inte: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Die Zimmer sind klein und die Teppiche waren dreckig. Die Dusche ist mitten im Zimmer. Wir waren nur einchecken und sind direkt wieder augecheckt. Leider nicht zu empfehlen. Preis war viel zu hoch für das kleine dreckige Zimmer. Leider kann ich nichts besseres sagen.
Bodde här 3 nätter i mars 2024
Svar från Joel Gomez 11 apr. 2024
Sehr geehrte Frau Stefani,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre persönlichen Eindrücke.Unser erklärtes Ziel ist es, alle unsere Gäste die bestmögliche Erfahrung anbieten zu können. Das haben wir offensichtlich nicht geschafft und möchten uns dafür entschuldigen. Den angebotenen Zimmerwechsel hätten wir liebend gerne für Sie getätigt aber Sie wollten unser Angebot nicht in Anspruch nehmen.Allerdings bedanken wir uns für Ihre ausführlichen Feedbacks, denn nur mit Ihrer Hilfe können wir die Qualität unseres Services verbessern. Ihre Anmerkungen leiten wir an die entsprechende Abteilungen gerne weiter und arbeiten daran, unsere Standards zu erhöhenBeste Grüße, Joel Gomez Front Office Manager INNSiDE by Melia Düsseldorf Seestern

10/10 Fantastiskt

Thomas

Affärsresenär, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Geile Leute cooles Hotel
Bodde här 1 natt i februari 2024
Svar från Joel Gomez 6 feb. 2024
Lieber Thomas,ein wunderbares Feedback für uns, haben Sie vielen herzlichen Dank!Es freut mich sehr, dass alles zu Ihrer vollsten Zufriedenheit war und unser Team Sie bestmöglich unterstützt hat.Beste Grüße,Joel Gomez Front Office Manager INNSiDE by Melia Düsseldorf Seestern

10/10 Fantastiskt

Marina

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i januari 2024

10/10 Fantastiskt

zsolt

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i december 2023

2/10 Väldigt dåligt

Frank

Reste med familjen
Gillade inte: Personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i december 2023

6/10 Okej

Constanze

Bodde här 1 natt i december 2023

10/10 Fantastiskt

Bilal

Bodde här 1 natt i december 2023

8/10 Bra

Konstantin

Bodde här 2 nätter i november 2023

10/10 Fantastiskt

Sophie, Bergisch Gladbach

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Alles gut
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Fariba Gholamalischahi 17 okt. 2023
Liebe Sophie, vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung. Es ist schön lesen, dass alles so gewesen ist, wie Sie sich das vorgestellt haben, denn genau das können Sie von uns erwarten. Wir senden herzliche Grüße und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager

2/10 Väldigt dåligt

Luigi

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Evitatelo
Evitare questo hotel spariscono cose dalla camera e nessuno prende la responsabilità
Bodde här 1 natt i september 2023
Svar från Innside Seestern 27 sep. 2023
Dear Guest,Thank you very much for your stay in our Hotel.We would like to inform you that we have a hard measures against theft in our Hotel. In case there is any suspicion of theft will be checked with security measures and after a long procedure about your case, we need to inform you that we have no solid evidence of the alleged theft.We are looking forward to welcoming you as our guest.Innside Seestern

2/10 Väldigt dåligt

Luigi

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
No more there
Terrible experience. Someone Steak in My room end no one in the Hotel take the responsibility… Very bad for an 4 stars hotel not to suggest
Bodde här 2 nätter i september 2023
Svar från Innside Seestern 27 sep. 2023
Dear Guest,Thank you very much for your stay in our Hotel.We would like to inform you that we have a hard measures against theft in our Hotel. In case there is any suspicion of theft will be checked with security measures and after a long procedure about your case, we need to inform you that we have no solid evidence of the alleged theft.We are looking forward to welcoming you as our guest.Innside Seestern

8/10 Bra

Brigitte

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Ich finde die Zimmereinrichtung nicht gut gelöst mit dem offenen Bad.Wer möchte vom Bett aus sehen, wie sich der andere die Zähne putzt oder duscht? Wenigstens die Toilette hatte eine eigenen Raum... Die Gänge des Hotels erinnern an Gefängnisgänge, hätte man freundlicher und hübscher machen können. Wenn man in ein Hotel zum Empfang kommt, möchte man auch nett empfangen werden. Ich fand die Empfangsdame zwar hübsch und jung aber nicht gerade freundlich, was schade ist. Das Frühstück war sehr schön auch nettes Personal.
Bodde här 1 natt i september 2023
Svar från Fariba Gholamalischahi 15 sep. 2023
Hallo Brigitte, herzlichen Dank für Ihre Buchung bei uns und Ihre anschließende Bewertung. Wir freuen uns, dass Ihnen unser Frühstück sowie unser Personal zugesagt hat. Das offene Badkonzept finden Sie in all unseren INNSiDE Häusern, aber sicherlich gefällt es nicht jedem. Unser Hotel steht hinter einer freischwebenden Betonwand und hat in der Tat einen einzigartigen Charakter. Bezüglich Ihres Kommentares über den Empfang, kann ich Ihnen mitteilen, dass mit der Dame sofort gesprochen wurde. Bei Ihrem nächsten Besuch werden Sie den gewohnt herzlichen Empfang genießen können.Viele Grüße und bis bald, Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager

10/10 Fantastiskt

John

Bodde här 6 nätter i augusti 2023

10/10 Fantastiskt

David

Bodde här 2 nätter i augusti 2023

8/10 Bra

Vibe Cecilie

Bodde här 2 nätter i augusti 2023

10/10 Fantastiskt

Kazuaki

Bodde här 1 natt i juli 2023
Svar från Fariba Gholamalischahi 26 juli 2023
Thank you very much for your great rating Kazuaki!We hope to welcome you back soon again!Warm Regards, Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager

8/10 Bra

Christoffer Skov

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
In general a good hotel , Value for money. There was a very good breakfast , and check in was easy. A minor irritation point was that hotel staff hadnt checked if the charging station in the basememt worked. So it meant we could not charge (the reason why we choose it) . We found another solution . But overall a hotel we would return to
Bodde här 1 natt i juli 2023
Svar från Fariba Gholamalischahi 25 juli 2023
Dear Christoffer Skov, thank you very much for your recent stay and of course for your good review. Have you informed the front office team that the charging station is not working properly? I'm sure our technician could have helped immediately and you wouldn't have had to look for any other solution. After your comment we checked it immediately and it works fine. So we are happy to welcome you back soon!Warm Regards,Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager

10/10 Fantastiskt

Frank

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Sehr freundliches Personal
Bodde här 1 natt i juni 2023
Svar från Fariba Gholamalischahi 15 juni 2023
Was für ein tolles Kompliment für unser gesamtes Team lieber Frank! Vielen herzlichen Dank dafür und selbstverständlich für Ihre 5 von 5 Bewertung.Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch und senden herzliche Grüße, Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager

2/10 Väldigt dåligt

Xin

Bodde här 6 nätter i mars 2023

10/10 Fantastiskt

eric

Bodde här 2 nätter i januari 2023

10/10 Fantastiskt

Marco

Bodde här 1 natt i januari 2023

8/10 Bra

Karina

Bodde här 2 nätter i januari 2023

10/10 Fantastiskt

Roberto

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
alles bestens herrliches Hotel
Svar från Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager 24 jan. 2023
Lieber Roberto, vielen lieben Dank für Ihre Zeit uns eine Bewertung zu hinterlassen! Wir freuen uns sehr, dass wir Sie vollkommen überzeugen konnten und hoffen Sie bald wieder bei uns willkommen zu heißen.Herzliche Grüße, Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager

4/10 Dåligt

Paul-Thomas

Affärsresenär
Gillade: Renlighet
Bodde här 2 nätter i januari 2023

10/10 Fantastiskt

Bernhard

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i januari 2023

10/10 Fantastiskt

Olaf

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i december 2022

10/10 Fantastiskt

Luis

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
En general el personal es muy atento y preocupado. Sobre todo la recepcionistas Sofia
Bodde här 7 nätter i november 2022
Svar från Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager 28 nov. 2022
Thank you so much for your recent stay and your rating Luis! Wonderful to see, that Sofia and as well the whole Team has given you a great experience.Hopefully we can welcome you back soon and sending warm regards, Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager

8/10 Bra

Tim

Bodde här 1 natt i oktober 2022

8/10 Bra

Andrea

Bodde här 1 natt i juni 2022

2/10 Väldigt dåligt

kamal

Bodde här 3 nätter i maj 2022

4/10 Dåligt

Linda

Affärsresenär
Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet och personal och service
Terrible service
Booked five rooms on business. One of them was not cleaned on arrival and, in spite of promising to fix this soonest, we returned four hours later (ready for bed) to find nothing had been done about it. In my own room, the sheets were stained. The receptionists on the evening shift seemed like they both started that day, couldn't understand the most basic of instructions, generally looked shell-shocked, stressed and out-of-their depth. decent staff in the morning and in the kitchen but we stayed here five years ago and the breakfast was amazing. Now it was reduced to a fraction of its former glory. Won't be coming here again.
Bodde här 3 nätter i maj 2022

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet
Bodde här 1 natt i april 2022
Svar från Simon Brandt 5 maj 2022
Dear Guest, Thank you very much for sharing your feedback with us. Your honest opinion is very important to us, as it only helps to improve our performance where necessary. I see that we did not meet the standards of service that you quite rightly expected to find at our hotel. I would like to apologize for any inconveniences caused and nevertheless, we would be very pleased to welcome you back to us. Kindest regards, Simon Brandt Front Office Manager

8/10 Bra

Danny

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet
Prima accommodatie voor de prijs. Afhankelijk van je buren kan het best luidruchtig zijn. Prijs kwaliteit is prima.
Bodde här 1 natt i december 2021
Svar från Guest Experience Manager 28 apr. 2022
Dear Danny, Thank you very much for your very good rating. It´s really nice to see, that you have liked our hotel and the location. We hope to welcome you back soon! Best Regards Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager

10/10 Fantastiskt

Perry

Bodde här 1 natt i april 2022
Svar från Simon Brandt 14 apr. 2022
Dear Perry, Thank you so much for your great rating and recommendation for us! I would personally like to thank you for having taken the time to share your experiences with regard to your recent stay at our hotel. We´re already looking forward to your next stay! Warm regards, Simon Brandt Front Office Manager

8/10 Bra

Nolan

Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet
Bodde här 2 nätter i mars 2022
Svar från Simon Brandt 8 apr. 2022
Dear Nolan, Thank you very much for your extensive feedback and rating with regard to your recent stay at INNSiDE Düsseldorf Seestern. We`re already looking forward to welcome you back in the hopefully near future! All the best in the meantime and warmest regards from beautiful Düsseldorf, Simon Brandt Front Office Manager

6/10 Okej

Dirk

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
WLAN war in unserem Zimmer sehr schlecht. Wirkt sehr schick u. futuristisch. Schwächen sind jedoch sichtbar.
Bodde här 1 natt i februari 2022
Svar från Guest Experience 7 mars 2022
Hallo Dirk, vielen Dank dass Sie sich Zeit genommen haben uns zu bewerten. Wir freuen uns sehr, dass Sie unser Hotel schick und futuristisch finden. Das liegt an der besonderen Bauart mit der freischwebenden Betonwand. Normalerweise ist unser WLAN Signal stark, aber ich gebe es sofort an unsere Haustechnik weiter, damit es zukünftig keine Schwierigkeiten mehr gibt. Bitte wenden Sie sich beim nächsten Mal direkt an unsere Kollegen vom Front Office, damit wir Ihnen sofort weiterhelfen können. Wir hoffen Sie bald wieder begrüßen zu dürfen. Fariba Gholamalischahi; Guest Experience Manager