6/10 Okej
Börje
19 feb. 2018
Gillade inte: Renlighet och personal och service
Vad är sanningen om vår incheckning .
Vi kom till hotellt den 8 februari 2018 runt klockan 9.00. Fick vårt rum först strax före 14.00. Vi är medvetna om att föregående gäst har rätt att behålla rummet till kl. 12.00 men det var något som inte stämde med verkligheten. Vi såg hur kunder kom långt senare än vi ,fick sina rum före oss. Märkliga och "mystiska" förklaringar kom de med. Det var ett mycket konstigt beteende receptionspersonalen hade gentemot oss, dök upp lite här o där och undrade hur vi mår... Ringde t o m dagen efter ankomsten från receptionen och frågade efter en person och när vi sa att det inte var vi så fick vi svaret; Har han redan checkat ut...... Mot slutet av vår vistelse där så kom en agent och ville höra hur vi hade de. Vi berättade hela historien för han och han lovade att de skulle kompensera oss på något sätt . MEN INGEN KOMPENSATION KOM OSS TILL DEL. Vi känner att något var fel, antingen att vi inte var incheckade eller att de hade råkat dubbelvika eller....... Sista dagen när vi satt och åt frukost kom ytterligare en agent och ville höra hur vi upplevt vistelsen . När vi sa vilket rumsnummer vi hade så blev han lite fundersam och svarade; Ja det har jag hört talas om. Hmmmm vad har snackats som vi inte fick veta. Vi är mycket kritiska till deras beteende mot oss. Rekommenderar inte hotellet till någon person.
Börje
Bodde här 6 nätter i februari 2018