Exteriör

Recensioner av Hilton Mainz

Hilton Mainz
Rheinstrasse 68, Mainz

Recensioner

8,6

Fantastiskt

10 - Fantastiskt i betyg. 81 av 164 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 50 av 164 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 25 av 164 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 6 av 164 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 2 av 164 recensioner" "

8,6/10

Renlighet

8,6/10

Personal och service

8,8/10

Bekvämligheter

8,6/10

Boendets skick och faciliteter

8,6/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Johnny

Bodde här 2 nätter i augusti 2023
Svar från Hilton Mainz 30 sep. 2023
Dear Johnny what an amazing feedback score

8/10 Bra

Ulrik

Bodde här 3 nätter i januari 2023
Svar från Torsten Weller - General Manager 20 mars 2023
Dear Ulrik,Thank you for your review. We hope to welcome you back in the future to show you that we are a 10!

10/10 Fantastiskt

Magnus

Bodde här 1 natt i juni 2022

8/10 Bra

Magnus

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juni 2022

6/10 Okej

Lennart

Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i april 2022

8/10 Bra

Thomas

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Allt bra förutom parkeringen i källaren under hotellet. Betalning kunde bara göras med kontanter, och dessutom bara småsedlar förutom mynt. Fruktansvärt omodernt!
Bodde här 1 natt i oktober 2021

8/10 Bra

Jörg

Affärsresenär, Reste med sin partner
Gillade: Bekvämligheter
Super Hotel und Lage, geräumiges und sauberes Zimmer. Einziger Kritikpunkt: die 34 Euro Kosten für eine Nacht (Tag) parken steht in keinem Verhältnis.
Bodde här 1 natt i maj 2024
Svar från Torsten Weller, General Manager 13 maj 2024
Lieber, Jörg vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihre netten Worte über unsere unschlagbare Lage! Es tut mir jedoch leid, dass nicht alle Aspekte Ihres Aufenthalts Ihren Erwartungen entsprochen haben. Die Preise unserer Tiefgarage mussten wir anheben, da es sich um ein öffentliches Parkhaus handelt, und wir somit garantieren können, dass es weniger von lokalen Parkern benutzt wird, und somit unseren Gästen die Möglichkeit gibt, einen direkten Zugang zum Hotel ermöglicht. Gerne hilft unser Team unseren Gästen dabei, eine günstigere Parkmöglichkeit rund um unser Hotel zu finden. Wir würden uns sehr freuen, Sie in naher Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Torsten Weller General Manager Hilton Mainz

10/10 Fantastiskt

Charles

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Excellent day, great property. Fantastic service.
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från Torsten Weller, General Manager 13 maj 2024
Lieber Charles,vielen Dank für Ihr positives Feedback! Es war uns eine Freude, Sie bei uns zu haben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Beste Grüße,Torsten WellerGeneral Manager

6/10 Okej

Debbie

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet och personal och service
Though we had a view of river but was the furtherest room away from everything
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från Torsten Weller 7 maj 2024
Dear Deppie,thank you very much for your honest review.I am pleased that you were impressed with our central location and our team, but your lower score is concerning.I have taken note of your comment regarding the distance to your room and hope that you were able to contact our team to arrange a change to a closer room. We are very sorry that you were not completely satisfied. I hope to be able to welcome you again in the future.Yours sincerelyTorsten WellerGeneral Manager

10/10 Fantastiskt

rahul, chantilly

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Great location excellent staff
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från Torsten Weller 3 apr. 2024
Dear Rahul,thank you very much for your great feedback! This is exactly what we want to achieve - to make our guests feel valued and "at home". We are also very pleased that our entire team and our unbeatable location, has inspired you.We look forward to welcoming you again soon. With kind regardsTorsten WellerGeneral ManagerHilton Mainz

4/10 Dåligt

Richard, San Juan

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Things didnt work in room
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från Torsten Weller - General Manager 25 mars 2024
Dear Richard, Thank you for your review. I am sorry to see your low score and concerning comment. Please feel free to email Guest Relations so that they can follow-up on any in-room issues. Thank you and I hope we can welcoming you back for a better stay in the future. Warm Regards,

10/10 Fantastiskt

Takeshi

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i februari 2024
Svar från Torsten Weller 5 mars 2024
Dear Takeshi,Thank you very much for your perfect 5 rating! I was delighted that all aspects of your stay met your expectations. We look forward to welcoming you back soon. Kind regards

4/10 Dåligt

zvika, tel aviv

Affärsresenär
Dana is wonderful!!
Bodde här 2 nätter i februari 2024
Svar från Torsten Weller - General Manager 14 feb. 2024
Dear Zvika, Thank you for your review. I am very happy to see your kind words about our team member! I will let her know accordingly. However, I am sorry to see your low score and hope to welcome you back for a better stay in the near future. Warm Regards,

8/10 Bra

J.

Bodde här 3 nätter i februari 2024
Svar från Torsten Weller 23 feb. 2024
Lieber J.vielen herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Schade das Sie uns nicht mitgeteilt haben was wir besser machen können, damit Sie uns beim nächsten Mal mit einer 10 bewerten können.Und würden uns sehr freuen, wenn Sie uns die Gelegenheit geben würden, Ihnen zu zeigen das wir es besser können.Mit freundlichen GrüßenTorsten WellerGeneral ManagerHilton Mainz

8/10 Bra

Rosetta

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Sehr sauber
Bodde här 2 nätter i februari 2024
Svar från Torsten Weller - General Manager 12 feb. 2024
Sehr geehrte Rosetta, Thank you for your high score. I am very happy to see that our hotel and cleanliness met expectations. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 Bra

Bernhard

Bodde här 1 natt i februari 2024
Svar från Torsten Weller 5 mars 2024
Lieber Bernhard,herzlichen Dank für Ihr Feedback. Wir bedauern sehr das es nur für 8 Punkte gereicht hat. Ich hoffe sehr, das Sie mit unserem Team sprechen konnten, damit Sie uns beim nächsten Mal mit einer 10 bewerten können. Wir freuen uns Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen, damit wir Ihnen zeigen können, das wir es besser können.Mit herzlichen Grüßen

10/10 Fantastiskt

Mathias

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Exelent
Bodde här 1 natt i februari 2024
Svar från Torsten Weller - General Manager 22 feb. 2024
Dear Mathias, Thank you for your high score and kind feedback. We are thrilled to see that you thoroughly enjoyed your recent stay and look forward to welcoming you back soon!Warm Regards,

10/10 Fantastiskt

Jacob

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
The room and staff was very good indeed. the showers are amazing! the best we've ever seen!! However the car park is way too expensive!
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från Torsten Weller - General Manager 5 feb. 2024
Dear Jacob, Thank you for your stellar review and top score! As the car park underneath our house is city owned and simply ran by our hotel, please feel free to use the nearby carparks. This includes the one directly next door at the Rhinegoldhalle which also has a cheaper rate! We hope to welcome you back again soon.Warm Regards,

10/10 Fantastiskt

Gunnar

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från Torsten Weller 5 mars 2024
Lieber Gunnar,vielen Dank für Ihre perfekte 10er-Bewertung! Es hat mich sehr gefreut, dass alle Aspekte Ihres Aufenthalts Ihren Erwartungen entsprachen. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße,

10/10 Fantastiskt

stephan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från Torsten Weller 5 mars 2024
Lieber Stephan,vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Hilton Mainz.Wir sind sehr erfreut über Ihre tolle Bewertung. Vielen Dank, dass Sie uns mitgeteilt haben,dass Sie sich bei uns gut aufgehoben gefühlt haben.Wir freuen uns darauf, Sie in naher Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen

6/10 Okej

JP

Affärsresenär
Gillade: Renlighet och personal och service
Hilton?
Prima bed. Douchen in bad is al niet mijn favoriet maar als je dan ook nog op de afvoer staat die je dicht trapt… Geen laadmogelijkheid in de eigen (32 euro) of naastgelegen garage. Eea ziet er gedateerd uit. Drankje drinken in de bar: vrijwel geen andere gasten maar heel veel herrie. Koelkasten oid die dichtslaan, personeel wat elkaar aanroept.
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från Torsten Weller - General Manager 17 jan. 2024
Sehr geehrter JP, Vielen Dank für Ihre Bewertung Ihres jüngsten Aufenthalts. Es tut mir leid, Ihre niedrigere Punktzahl und Ihre Kommentare zu sehen. Wir haben vor kurzem alle Bäder in unserem Rheinflügel erneuert und werden sehr bald in unseren Cityflügel umziehen! Die Garage unter unserem Haus gehört der Stadt und wird nur von uns betrieben, daher kann ich Sie an die Rhinegoldhalle verweisen, die sich direkt nebenan befindet, wenn Sie Ihr Auto aufladen möchten.Ich habe auch Ihre Kommentare zu unserer Bar zur Kenntnis genommen und werde sie an alle zuständigen Manager zur Überprüfung weiterleiten. Ich hoffe, dass wir Sie in Zukunft bei einem besseren Aufenthalt wieder begrüßen können. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 Bra

Susumu

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
設備や環境も良く朝食も美味しかったです。1点良く分からなかったのが、チェックイン時にデポジットとしてカードで50€支払いを求められました。部屋に有料の飲料等はありませんでした。デポジットはチェックアウト時に戻したとのことでしたが、ドイツ滞在でこのホテルだけデポジットがあったのが意味不明でした。
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Torsten Weller - General Manager 13 jan. 2024
Dear Susumu,Thank you for your review. I am happy to see your high score and kind words about your recent stay! As you may have seen at most other hotels, a hold will be put on your card per night for incidentals. This in fact, is not actually charged unless there are damages or smoking in the room found during cleaning. I am sorry if this was not communicated to your properly. We hope to welcome you back in the near future!Warm Regards,

10/10 Fantastiskt

Roger

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Sehr schöner Aufenthalt
der Aufenthalt was erwartungsgemäss sehr gut. Das Hotel liegt optimal und ist ruhig. Die Zimmer sind sehr angenehm und auch das Frühstück ist üppig, vielfältig und sehr gut. Service, Lage und Preis-Leistungsverhältnis stimmen.
Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från Torsten Weller - General Manager 8 jan. 2024
Sehr geerhter Roger, Vielen Dank für diese Top-Bewertung und die freundlichen Worte über Ihren letzten Aufenthalt. Ich bin begeistert, dass wir alle Erwartungen erfüllt haben und freue mich darauf, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße,

10/10 Fantastiskt

Rauel

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

vincenzo

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nice job
Very helpful workers.
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Torsten Weller - General Manager 5 jan. 2024
Dear Vincenzo, Thank you for your top score! An additional thank you for mentioning our team. It is a true honor to read feedback about the hospitality you experienced. We look forward to welcoming you back in the near future. Warm Regards,

10/10 Fantastiskt

Jennifer Fink

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Wonderful Front Desk, Concierge & Restaurant Staff. Comfy King, Immaculate Quality Bed Linens, Picturesque River View. Quiet location. Quick easy walk to Xmas Markets. Simple sidewalk stroll across Rhine bridge to/from Train station. Just a perfect Stay—Will return!
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Torsten Weller - General Manager 5 jan. 2024
Dear Jennifer Fink, Thank you for your 5 star review and top feedback! I am thrilled to read that we have met expectations during your visit and hope to welcome you back for another perfect stay in the near future. Warm Regards,

10/10 Fantastiskt

Xavier

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i december 2023

8/10 Bra

Nicole

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i december 2023

6/10 Okej

Rebecca

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service
Enttäuschend, schlechter Service
Beim Checkin in unser Zimmer standen wir einer Dame im Zimmer gegenüber die gerade aus der Dusche kam. Für uns beide eine sehr unangenehme Situation. Das Zimmer war scheinbar doppelt vergeben wurden. Als wir wieder an der Rezeption waren und von unserem Erlebnis berichteten, gab es keine Reaktion, nicht mal eine Entschuldigung. Im zweiten Zimmer angekommen, stand dort ein Babybett. Wir haben dann am Empfang angerufen und gefragt, ob sie sich sicher sind, dass das Zimmer frei ist. Die Rezeptionistin kam dann vorbei um sich von dem Babybett zu überzeugen. Statt es mitzunehmen wurden wir darauf hingewiesen, dass es gleich vom Housekeeping abgeholt wird. Da nach 30 min noch keiner da war stellten wir es auf den Flur, da wir uns hinlegen wollten. Der Früstücksraum ist leider sehr ungemütlich, super hellhörig und damit sehr laut. Für ein vier Sterne Hotel leider kein guter Service. Beim Frühstück war Selbstbedienung angesagt sich mit den Getränken. Auch beim checkout wurden wir nicht gefragt ob wir uns wohlgefühlt haben. Wir waren sehr enttäuscht.
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Torsten Weller - General Manager 11 dec. 2023
Sehr geehrte Rebecca, Thank you for your review. I am very sorry to read your concerning comments. I have noted your experience with the double booked room and baby bed and will inform our housekeeping managers accordingly. As our house is currently at capacity for the month of December, I sincerely apologize for the high capacity at breakfast. We do our best to handle the breakfast rush as best as we can, however in the winter months we do have less seating available as our terrace is not able to be used. I hope we can welcome you back for a better stay in the future.Warm Regards,

10/10 Fantastiskt

Katherine

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
It was clean, pet friendly, and big.
Bodde här 1 natt i december 2023

10/10 Fantastiskt

Chuk Mui

Bodde här 2 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Scott

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i december 2023

8/10 Bra

Peter

Bodde här 4 nätter i november 2023

8/10 Bra

Sharon

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Staff were not well informed. One told us they could book us airport transport and when we went to do it another desk clerk said who told you that in a very accusing tone.
Bodde här 3 nätter i november 2023
Svar från Torsten Weller - General Manager 5 dec. 2023
Dear Sharon, Thank you for your review. I am happy to see your higher rating however I apologize for the experience you had at our front desk. Although we do not have a shuttle or Hilton service for airport transfers, we can always call a taxi on request. I have noted this incident and will forward it directly to our front desk manager. Thank you again and we hope to welcome you back soon.Warm Regards,

8/10 Bra

Christoph

Bodde här 2 nätter i november 2023

8/10 Bra

Raphael

Bodde här 1 natt i november 2023

10/10 Fantastiskt

Mirko, Satsuma

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Good hotel, like to stay there.
Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från Torsten Weller - General Manager 28 nov. 2023
Dear Mirko, Thank you for your 5/5 review and nice comment. We look forward to welcoming you back soon!Warm Regards,

10/10 Fantastiskt

Jana

Bodde här 1 natt i november 2023

8/10 Bra

Tomcon Gmbh

Bodde här 1 natt i november 2023

10/10 Fantastiskt

Jaisuk

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2023

8/10 Bra

Gerhard

Affärsresenär, Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Schöne Lage am Rhein
Bodde här 2 nätter i november 2023
Svar från Torsten Weller - General Manager 15 nov. 2023
Sehr geehrter Gerhard, Vielen Dank für Ihre Bewertung und die netten Worte. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße,

10/10 Fantastiskt

Tobias

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Perfekt
Alles perfekt!
Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från Torsten Weller - General Manager 14 nov. 2023
Sehr geehrter Tobias,Vielen Dank für Ihre Top-Bewertung und die freundlichen Worte über Ihren Aufenthalt! Es hat mich sehr gefreut zu lesen, dass alle Erwartungen erfüllt wurden. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen

6/10 Okej

Dennis

Bodde här 1 natt i november 2023

10/10 Fantastiskt

Paul F.

Bodde här 1 natt i november 2023

8/10 Bra

John

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
It’s a good hotel. Services are good and price is reasonable. Location is great. Will stay here next time.
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Torsten Weller 30 okt. 2023
Dear John,thank you for your great feedback! This is exactly what we want to achieve - to make our guests feel appreciated and like they are "at home" with us. Also, we are very pleased that our entire team, our restaurant our facilities and our unbeatable location, has inspired you.We look forward to welcoming you back very soon.With kind regardsTorsten WellerGeneral ManagerHilton Mainz

10/10 Fantastiskt

Jan

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Nice business hotel, conveniently located downtown. Clen and professional. Would come again. Reception to hardsell her Breakfast bufett. don’t fall for it.
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
Svar från Torsten Weller - General Manager 30 okt. 2023
Dear Jan, Thank you for your top review and kind words about our house. We have recently begun offering our breakfast buffet at a discounted price if told upon check-in for BIO purposes. Being able to have an idea of how many guests will join us on any given morning helps us with less food waste. The discount is our thank you for this heads up!We look forward to welcoming you again soon. Warm Regards,

10/10 Fantastiskt

Marco

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Super Hotel in top Lage
Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend. Der Ausblick auf den Rhein ist wirklich einmalig und das Zimmer großzügig und sauber. Der einzige Kritikpunkt ist wie auch beim letzten Aufenthalt der TV, der dringend durch ein aktuelles Model ersetzt werden sollte.
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Torsten Weller - General Manager 30 okt. 2023
Sehr geehrter Marco, Vielen Dank für Ihre erstklassige Bewertung und Ihre freundlichen Worte über Ihren kürzlichen Aufenthalt! Ich kann Ihnen versichern, dass alle Fernsehgeräte im kommenden Jahr ersetzt werden.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

4/10 Dåligt

Bo

Bodde här 1 natt i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Robert Bellato

Bodde här 1 natt i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Erin

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Nice clean modern property with a great location on the river while still being close to the historic center. Rooms were extremely comfortable, great breakfast with plenty of options. Staff was friendly and helpful. Only negative was that some of the rooms are in a different tower across the road so it is a bit of a walk from the front desk, but was not an issue for us. Overall a great stay.
Bodde här 3 nätter i september 2023
Svar från Torsten Weller - General Manager 16 okt. 2023
Dear Erin, Thank you for your top review and kind words about your experience in our house. We look forward to welcoming you back in the near future!Warm Regards,