Familjerum - anslutande rum | Allergitestade sängkläder, värdeförvaringsskåp på rummet och skrivbord

Recensioner av Hilton Munich Park

Hilton Munich Park
Am Tucherpark 7, Munich

Recensioner

8,4

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 444 av 1000 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 359 av 1000 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 117 av 1000 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 52 av 1000 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 28 av 1000 recensioner" "

8,6/10

Renlighet

8,6/10

Personal och service

8,0/10

Bekvämligheter

8,2/10

Boendets skick och faciliteter

7,8/10

Hållbarhet

Recensioner

6/10 Okej

Richard

Affärsresenär
Gillade inte: Renlighet
Smutsigt. Dålig service i bar/restaurang.
Bodde här 1 natt i oktober 2022

8/10 Bra

Daniel

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juni 2021

8/10 Bra

Stefan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Trevlig och hjälpsam personal. Cyklar till uthyrning och fantastisk frukost
Bodde här 2 nätter i oktober 2020

8/10 Bra

Joakim

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i september 2020

10/10 Fantastiskt

Per

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Amazing!
Perfekt hotel med utmärkt service och frukost!
Bodde här 1 natt i december 2019
Svar från Karin van den Berg 20 dec. 2019
Dear Per, Thank you for staying with us during your recent trip to Munich. We appreciate the time you took to share your valued feedback with us over expedia. I am delighted to see that your stay was to your complete satisfaction. I hope you had a pleasant time in Munich and I would be happy to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Karin van den Berg General Manager

8/10 Bra

Anders

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i oktober 2019
Svar från Karin van den Berg 12 dec. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us during your recent trip to Munich. We appreciate the time you took to share your valued feedback with us over expedia. I am delighted to see that your stay was to your complete satisfaction. I hope you had a pleasant time in Munich and I would be happy to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Karin van den Berg General Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fri uppgradering!
Bodde här 1 natt i oktober 2019
Svar från Karin van den Berg 15 okt. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us during your recent trip to Munich. We appreciate the time you took to share your valued feedback with us over Expedia. I am delighted to see that your stay was to your complete satisfaction. I hope you had a pleasant time in Munich and I would be happy to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Karin van den Berg General Manager

8/10 Bra

Henrik

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i juli 2019

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet
Bodde här 1 natt i juli 2019
Svar från Karin vn den Berg 29 juli 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us during your last visit to Munich. We greatly appreciate the time you took to share your valued feedback with us over expedia. It is nice to see that you liked our hotel. I hope you enjoyed your time in Munich and had a great time staying with us. It would be my pleasure to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Karin van den Berg General Manager

8/10 Bra

Peter

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juli 2019
Svar från Karin van den Berg 23 juli 2019
Dear Guest, thank you very much for taking the time to rate your stay here on expedia. I am delighted to see that you had a satisfied stay with us and it would be my pleasure to welcome you back in Munich. Kind regards, Karin van den Berg

8/10 Bra

georg

Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Helt ok
Mycket bra läge och trevlig personal
Bodde här 3 nätter i juni 2019
Svar från Karin van den Berg 1 juli 2019
Dear georg, Thank you for staying with us during your last trip to Munich. We are happy you decided to share your valued feedback with us over expedia. I am happy to hear that you liked our hotel’s location right next to the Eisbach River. I hope you had a pleasant time during your stay in Munich and I am already looking forward to welcoming you back in the near future and send my best regards. Karin van den Berg General Manager

10/10 Fantastiskt

Annika

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Toppenhotell med högklassig service. Ligger vid ett industriområde men läget mot floden med bl a restaurang kompenserar.
Bodde här 1 natt i juni 2019
Svar från Karin van den Berg 5 juni 2019
Dear Annika, Thank you for staying with us during your last visit to Munich. We greatly appreciate the time you took to share your valued feedback with us over expedia. It is nice to see that you liked the service provided by our team members. I hope you enjoyed your time in Munich and had a great time staying with us. It would be my pleasure to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Karin van den Berg General Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i maj 2019
Svar från Karin van den Berg 13 maj 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us during your last visit to Munich. We greatly appreciate the time you took to share your valued feedback with us over expedia.. It is nice to see that you liked our hotel’s location right next to the English Garden. I hope you enjoyed your time in Munich and had a great time staying with us. It would be my pleasure to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Karin van den Berg General Manager

6/10 Okej

Sofia

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mkt dåligt wi-fi. Fick inte rummet med utsikt som vi betalat extra för.
Bodde här 1 natt i april 2019
Svar från Karin van den Berg 24 apr. 2019
Dear uest, Thank you for choosing the Hilton Munich Park as your hotel in Munich and for the time you took to review the experience you made during your stay in expedia. Unfortunately it seems that you were not completely satisfied with our service during your visit and I am really sorry about that. Let me express my apologies for the inconvenience you experienced regarding the Wifi. Please rest assured that I will take up the situation you mentioned as soon as possible at the next manager meeting, in order to find a way to avoid such situations better in the future. I hope you had a great time in Munich and I would be fantastic for me to welcome you back as our guest the next time your travels bring you back to Munich. With kind regards, Karin van den Berg General Manager

10/10 Fantastiskt

Martin

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Very comfortable and nice staff
Bodde här 5 nätter i december 2018
Svar från Nicola Hladik 8 feb. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing the Hilton Munich Park as your hotel in Munich and we greatly appreciate the time you took to share your valued feedback with us over Expedia. I am happy to hear that you enjoyed your stay with us at Hilton Munich Park . I am already looking forward to welcoming you back as our guest in the near future. With kind regards, Nicola Hladik

10/10 Fantastiskt

Klas

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket bra hotell för semestervistelse
Nära till centrum - gångavstånd. Ligger nära en trevlig park att promenera i. Stora rum - åtminstone de som vi valde. Bra spa anläggning. I vårt rum ingick gratis en välfylld minibar med vatten och läsk som fylldes på varje dag. Wifi kostade 10 Euro men drogs av vid utcheckning.
Bodde här 2 nätter i december 2018

10/10 Fantastiskt

Horst, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket nöjd med hotellet & servicen
Har bott på detta hotell många gånger. Mycket trevligt med hög servicenivå. Behöver man inte bo centralt är detta ett topp val.
Bodde här 2 nätter i september 2018

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet
Not that good
Unbeliveable that a first class Hotel chain in year 2018 charge you for WI-FI. Not accepted! The shower wasn’t that good, you couldn’t get cold water.
Bodde här 2 nätter i juli 2018

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Ann-Charlott

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 6 nätter i maj 2017

8/10 Bra

Stefan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell
Bra fräscht hotell. Ligger lite avsides men en kort taxiresa är man mitt i stan. Ligger vid en park där man kan vandra omkring i sommartid.
Svar från General Manager 16 mars 2017
Dear Stefan, Thank you for your recent stay at Hilton Munich Park and for the time you took to share your valued feedback with us. I am glad to read that you were content with the overall experience you made at our hotel and I hope you had an excellent time visiting Munich. It would be my pleasure to welcome you back as our guest the next time your travels bring you back to our city and I send my best regards. Erwin Verhoog General Manager

10/10 Fantastiskt

Katarina

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket trevligt
Stort rum och välplanerat rum (de luxe). Kortet till rummet var ovanligt känsligt och avmagnetiserades så fort jag stoppade ner det i väskan även om det inte var intill mobiltelefonen. Mycket bra frukost och utmärkt service. Trevligt läge vid Engelska parken men det tog lite väl lång tid att promenera till Altstadt - annars kan jag mycket väl tänka mig att boka detta igen.
Svar från General Manager 25 okt. 2016
Dear Guest, Thank you for choosing the Hilton Munich Park as your hotel in Munich and for the time you took to share your valued feedback with us via Hotels.com. It was my pleasure to read that you enjoyed our hotel’s location next to the English Garden and that you were content with our restaurant’s breakfast offer and with the level of service you experienced during your time at our hotel. I hope you had a fantastic time in Munich and I would gladly welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Erwin Verhoog General Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Lite trött och daterat lyxigt storstadshotell med vänlig och serviceinriktad personal och en fantastisk frukost.
Svar från Erwin Verhoog, General Manager 12 maj 2016
Dear Guest, thank you for choosing the Hilton Munich Park as your hotel in Munich. We greatly appreciate your decision to share your valued feedback with us via Expedia. I am happy to hear that you liked the level of service our staff provided as well as our restaurant’s breakfast offer. We hope you have spent a fantastic time in Munich and it would be our pleasure to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Erwin Verhoog General Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra
Toppen

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Gillade inte: Personal och service
Undvik!
Överfullt, dålig frukost. För lite personal trist område. Absolut inte 5 stjärnigt

10/10 Fantastiskt

Aymen

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Your Hilton Munich Park Team 24 apr. 2024
Dear Aymen,It is wonderful to hear that your stay at the Hotel Hilton Munich Park was satisfying. We continuously strive to provide our guests with an exceptional experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards

10/10 Fantastiskt

Markus, Hidalgo

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Great location for business in the city.
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Your Hilton Munich Park Team 10 apr. 2024
Dear Markus,It's delightful to hear that our location served your business needs well. At Hilton Munich Park, we strive to provide an ideal setting for all our guests, aiming to facilitate their endeavors, whether they're visiting for business or pleasure.We hope that on your next business trip, you will once again choose us as your preferred accommodation.Kind regards,

8/10 Bra

Lukas Gustav

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Nice Lounge Area.
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Your Hilton Munich Park Team 9 apr. 2024
Dear Lukas Gustav,It's wonderful to hear that you appreciated our Executive Lounge Area. Our team strives to provide an inviting and comfortable space for every guest.We're glad to know that we were able to meet your expectations during your visit and we hope to have the opportunity to serve you again soon.Kind regards,

10/10 Fantastiskt

Sabine

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 4 nätter i april 2024
Svar från Your Hilton Munich Park Team 9 apr. 2024
Dear Sabine,Your feedback on your recent stay at our hotel brings us much joy. It's wonderful to see that you had such a pleasant experience at Hotel Hilton Munich Park. Your satisfaction is our topmost priority, and we always strive to provide the highest quality of service to our guests.We look forward to welcoming you back soon for another delightful stay.Kind regards,

8/10 Bra

Liliana

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Es un buen hotel pero está alejado de la zona céntrica, sin embargo nosotros fuimos a un partido de futbol del Bayern y está ideal porque está a 14 min en taxi del estadio y a 14 minutos del centro también. Las habitaciones son grandes, la zona muy tranquila, rodeado de naturaleza.
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från Your Hilton Munich Park Team 5 apr. 2024
Dear Liliana,It is a pleasure to hear that you enjoyed your stay at our hotel and your experience at the Bayern soccer match. We are proud to know that our location, equidistant from both the stadium and the city center, was convenient for you.We are also glad that you found our rooms comfortable and that you appreciated the tranquility of our natural surroundings.We hope you will choose us again when you decide to return to Munich. Best regards,

10/10 Fantastiskt

Fernando Ramon

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
El hotel está excelente, el servicio de 10!
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Your Hilton Munich Park Team 9 apr. 2024
Dear Fernando Ramon,We are very pleased to read that you had an exceptional experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we are pleased to know that our service met your expectations. We look forward to having the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future.Best regards,

8/10 Bra

Ingo

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från Your Hilton Munich Park Team 28 mars 2024
Dear Ingo,We appreciate your positive rating of your stay at Hilton Munich Park. We're glad to see that you had a good experience. We aim to provide the best service and comfort for our guests, and we hope to welcome you back in the future for an even better stay.Best Regards,

4/10 Dåligt

Annalena

Reste med sin partner
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Zimmer entsprach nicht dem aktuellen Standards; sehr unbequeme Betten
Svar från Ihr Hilton Munich Park Team 28 mars 2024
Sehr geehrte Annalena,es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt bei uns nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir schätzen Ihr Feedback bezüglich der Zimmer und der Betten. Ihre Zufriedenheit ist uns sehr wichtig, und wir hoffen, dass Sie uns in der Zukunft eine weitere Chance geben, um Ihnen einen besseren Aufenthalt zu bieten.Herzliche Grüße,

8/10 Bra

Matthias

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Xxx
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från Your Hilton Munich Park Team 28 mars 2024
Dear Matthias,Thank you for your rating. We're glad to see that you had a satisfactory stay at our hotel. We strive to provide the best possible service and experience for our guests, and we're always looking for ways to improve. We look forward to welcoming you back to Hilton Munich Park in the future.Best Regards,

10/10 Fantastiskt

Reinhold

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Der Zustand der Einrichtung und der hinteren Fassade entspricht dem Baujahr des Gebäudes und würde eine Renovierung vertragen.
Bodde här 1 natt i februari 2024
Svar från Ihr Hilton Munich Park Team 15 feb. 2024
Lieber Reinhold,es freut uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt im Hilton Munich Park genossen und uns die volle Punktzahl gegeben haben. Wir schätzen Ihr Feedback bezüglich der Einrichtung und der Fassade. Es ist unser ständiges Bestreben, unseren Gästen ein angenehmes und komfortables Erlebnis zu bieten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Fantastiskt

Marie

Bodde här 1 natt i februari 2024
Svar från Your Hilton Munich Park Team 12 feb. 2024
Dear Marie,Thank you for your rating. It's always heartening to hear that our guests had a "10/10 nice stay" at Hilton Munich Park. Providing an enjoyable and comfortable time with us is our primary mission, and we are glad we were able to deliver that to you.We aspire to continue offering the same high-quality experience on your future visits. Kind regards,

10/10 Fantastiskt

Tomoaki

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
10 min walk to the supermarket and very close to the park. Quiet and nice
Bodde här 2 nätter i februari 2024
Svar från Your Hilton Munich Park Team 12 feb. 2024
Dear Tomoaki,Your feedback is greatly appreciated. It is delightful to hear that our location, close to the park and nearby amenities, contributed to a tranquil and enjoyable stay for you. We always strive to offer a peaceful environment that allows our guests to have a pleasant experience.Once again, thank you for your comments. We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,

10/10 Fantastiskt

Harald

Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Ihr Hilton Munich Park Team 25 jan. 2024
Lieber Harald,es freut uns außerordentlich zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel so positiv bewertet haben. Es ist immer unser Bestreben, unseren Gästen einen angenehmen und unvergesslichen Aufenthalt zu bieten. Ihre Höchstbewertung ist eine wunderbare Bestätigung für unser Team.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns im Hilton Munich Park begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße,

8/10 Bra

Alexander

Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Das Hotel liegt sehr schön am Englischen Garten. Das Bad ist in die Jahre gekommen. Der Pool ist sehr klein und zu flach (95 cm) und das Schwimmbad dürftig beheizt. Der Fitness-Bereich ist top.
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från Ihr Hilton Munich Park Team 23 jan. 2024
Lieber Alexander,es freut uns zu hören, dass Sie die Lage unseres Hotels am Englischen Garten schätzen. Ihre Anmerkungen bezüglich des Bades und des Pools haben wir zur Kenntnis genommen. Es ist schön zu hören, dass Sie unseren Fitness-Bereich als "top" empfunden haben.Es ist unser oberstes Ziel, unseren Gästen ein angenehmes und zufriedenstellendes Erlebnis zu bieten. Ihre Rückmeldung hilft uns dabei, unsere Leistungen stets zu verbessern und unser Bestes zu geben.Vielen Dank für Ihre Zeit uns Ihre Eindrücke zu schildern.Mit freundlichen Grüßen

4/10 Dåligt

Ahmed

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från Your Hilton Munich Park Team 22 jan. 2024
Dear Ahmed,It's unfortunate to hear about your recent experience at Hilton Munich Park, since we always strive to provide our guests with exceptional service. Please accept our sincerest apologies that your stay was not as enjoyable as it could have been. We appreciate your feedback as it helps us understand where we can potentially improve.We are committed to ensuring that all our guests have a memorable experience, and we hope that you will give us another opportunity to serve you better in the future.Kind regards,

10/10 Fantastiskt

Weiqing

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Das Personal in der Lobby verfügt über sehr proactive Service Fähigkeiten.
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Ihr Hilton Munich Park Team 18 jan. 2024
Sehr geehrter Gast,Wir freuen uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Es ist immer schön zu wissen, wenn unsere Gäste unsere Bemühungen schätzen und unser Personal freut sich über das Lob sehr. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch!Herzliche Grüße,

6/10 Okej

Mathis

Svar från Ihr Hilton Munich Park Team 22 jan. 2024
Dear Mathis,We appreciate your rating of our hotel. We strive to provide the highest quality of service and hospitality to our guests, and we're always eager to learn how we can enhance your future stays. While we understand that we did not fully meet your expectations this time, we look forward to welcoming you back in the future and providing you with an improved experience.Kind regards,

6/10 Okej

Katrina

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet och personal och service
Pros - The staff were very attentive and the hotel was very clean. Cons - The lifts need to be recalibrated. They seem to have a mind of their own and you could go up and down several times before arriving on the correct floor. At least one lift was out of order for the entirety of our 4 night stay and a second lift was out of order for at least the third day, causing some long delays in waiting for a lift. The mattress on our bed was very stiff and uncomfortable. I found food and drink at the hotel to be very expensive - €4 for a bottle of water, €29 for breakfast! - It feels as though they were taking advantage of there not being many places to get food and drink in the immediate vicinity of the hotel.
Bodde här 4 nätter i december 2023
Svar från Your Hilton Munich Park Team 18 jan. 2024
Dear Katrina,It's wonderful to hear that you found our staff attentive and our hotel exceptionally clean. These are aspects of our service we continuously strive to excel in.We apologize for the inconvenience caused by the lifts during your stay. Providing a seamless experience for our guests is our utmost priority, and we regret if this was not fully achieved. In terms of the comfort of our mattresses, we understand that comfort can be subjective and we're sorry to hear that it didn't meet your personal preference.Lastly, we take note of your comments about our food and beverage pricing. We aim to offer a diverse selection to cater to all our guests' preferences while maintaining competitive pricing.Thank you for sharing your feedback with us, it's crucial in helping us enhance our service.Kind regards,

10/10 Fantastiskt

Petra

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Das Personal vor allem im Restaurant war sehr sehr nett!
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från Ihr Hilton Munich Park Team 18 jan. 2024
Liebe Petra,Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und besonders das Restaurantpersonal hervorheben. Unser Team ist stets bemüht, jeden Gast glücklich zu machen und ein unvergessliches Erlebnis zu schaffen. Es ist immer schön zu hören, dass unsere Bemühungen anerkannt und geschätzt werden.Wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Besuch in München wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße,

4/10 Dåligt

Theresa

Reste med familjen
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service
Probably the worst customer service Ive ever recieved. Checking in we recieved absolutely no information about the hotel facilities. Nothing was organized for us, for example parking. The first morning there was not enough spaces for breakfast, so we were sat in the lobby with FAR less choice for the same price. The hostess checking people in to breakfast on the second day was immensely rude. Booked a room with a balcony to see the fireworks. Was put on a lower floor so couldn't actually see them. I booked this months ago. I should've been given a better room. Extremely disappointing. The bed was rock hard. The pillows were comfortable though. Any engagement with reception took a ridiculously long time. They even served other people who just arrived and pushed in line, before people who had been waiting. I doubt I'll bother with staying at any Hilton again.
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från Your Hilton Munich Park Team 12 feb. 2024
Dear Theresa,thank you for taking time to rate your stay at Hilton Munich Park.We're truly sorry to hear about your dissatisfaction with our service and facilities. It's clear your experience did not match up to the high standards we usually strive to uphold.We regret to hear about your breakfast experience and the inconvenience that it caused. We also deeply apologize for any perceived rudeness from our staff; it is certainly not reflective of the level of service we aim to provide.It's unfortunate to hear that you were not satisfied with the bed comfort and the room allocation to the usual most popular park view. We take such matters to heart as we aim to provide a pleasant and comfortable stay for our guests.Our team is trained to provide efficient reception services and it's disheartening to hear that you felt overlooked. We appreciate you bringing these issues to our attention now after your stay and we're sorry for any discomfort caused.Your feedback is valuable, and it helps us understand where improvements can be made. We hope you will give us another chance to offer you a more enjoyable and satisfying experience in the future.Kind regards,

10/10 Fantastiskt

André

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Sehr aufmerksames und freundliches Personal. Die Lage ist perfekt für Ausflüge zu Fuß.
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från Ihr Hilton Munich Park Team 7 jan. 2024
Lieber Gast, es freut uns sehr, dass Sie die Freundlichkeit unseres Personals sowie die perfekte Lage unseres Hotels hervorheben. Wir sind stolz darauf, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen und freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Fantastiskt

Andres

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
La atención, la comida y el servicio bueno. La limpieza en la habitación de mi señora y mis otros dos hijos deficiente y no se realizó oportunamente.
Bodde här 4 nätter i december 2023
Svar från Su Hilton Munich Park / Your Hilton Munich Park 5 jan. 2024
Estimado Andres, Lamentamos mucho escuchar sobre su experiencia con la limpieza de su habitación. Su satisfacción es nuestra principal prioridad y trabajamos arduamente para lograrlo. La excelencia en el servicio es uno de nuestros pilares y nos complace saber que disfrutó de nuestra atención al cliente y de nuestra comida. Nos esforzamos por ofrecer una experiencia culinaria de alta calidad a todos nuestros huéspedes.Agradecemos su valioso comentario y nos comprometemos a mejorar en los aspectos señalados. Saludos cordiales,Dear Andres, We are very sorry to hear about your experience with the cleanliness of your room. Your satisfaction is our top priority and we work hard to achieve it. Service excellence is one of our pillars and we are pleased to hear that you enjoyed our customer service and food. We strive to offer a high quality dining experience to all our guests.We appreciate your valuable feedback and are committed to improving in the areas noted. Best regards,