Exteriör

Recensioner av RIHGA Royal Hotel Osaka

4.5 out of 5
RIHGA Royal Hotel Osaka
5-3-68 Nakanoshima, Kita-ku, Osaka, Osaka-fu

Recensioner

8,8

Fantastiskt

10 - Fantastiskt i betyg. 1233 av 2093 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 560 av 2093 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 176 av 2093 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 71 av 2093 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 53 av 2093 recensioner" "

9,0/10

Renlighet

9,0/10

Personal och service

8,6/10

Bekvämligheter

8,6/10

Boendets skick och faciliteter

8,6/10

Hållbarhet

Recensioner

6/10 Okej

Tina

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Did like the shuttle bus and that the room had a power adapter woth both usb and a converter for eu
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Customer Service Manager 5 feb. 2024
Dear Tina,Thank you for staying with us RIHGA Royal Hotel Osaka. We are glad that you were able to take advantage of our shuttle service and that you were able to charge your decides. We hope that you can stay with us again one day.Sincerely,Customer Service Manager

10/10 Fantastiskt

Calvin

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Rekommenderas starkt!
Rihga hotel är bästa hotellet jag varit på utav många. Bästa servicen samt ett väldigt bra bemötande. Nästa gång jag besöker Osaka så kommer jag boka igen på detta hotellet!
Bodde här 13 nätter i september 2023

10/10 Fantastiskt

Simon

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
I liked how spacious the rooms were and that you had access to a shuttle taking you down-town. I feel like the area the hotel is in is both positive and negative. It was a very quiet and calm area, but there was not that much too see and not that many interesting areas around the hotel.
Bodde här 5 nätter i maj 2023
Svar från Customer Service Manager 31 maj 2023
Dear Simon,Thank you very much for choosing to stay at RIHGA Royal Hotel, Osaka and taking the time to leave us your valuable comments.We will continue to do everything we can to ensure that all of our guests enjoy their stay with us to the fullest.From all of our staff, we hope that you would choose RIHGA Royal Hotel again in the future.Sincerely,Customer Service Manager

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
The room we were assigned was incredibly old, outdated and dirty and was simply not worth the price of the stay, the hotel is also in an inconvenient place for sightseeing and overall we were not pleased
Bodde här 1 natt i april 2023

10/10 Fantastiskt

KAISHUN

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Restaurants need to be proved
Bodde här 2 nätter i maj 2024
Svar från Customer Service Manager 23 maj 2024
Dear KAISHUN,Thank you very much for choosing to stay at RIHGA Royal Hotel, Osaka and taking the time to leave us your valuable comments.We will continue to do all we can to ensure that all of our guests enjoy a comfortable stay with us.All of our staff hope that you would choose us again in the future.Sincerely,Customer Service Manager

10/10 Fantastiskt

takuya

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
この度はありがとうございました。 良い思い出になりました。 また、利用させて頂きたいと思いました。
Bodde här 2 nätter i maj 2024
Svar från カスタマーサービスマネジャー 23 maj 2024
takuya様この度は数ある中から私どもホテルの利用をお選びくださり、厚く御礼申しあげます。今後ともおもてなしの心を大切に、すべてのお客様に心に残るご滞在をご提供できますよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

8/10 Bra

Shigeru

Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i maj 2024

10/10 Fantastiskt

Saki

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
部屋が広めで良かった
Bodde här 2 nätter i maj 2024

8/10 Bra

ISAO

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
スタッフの対応、ホテル内の清潔とても素晴らしいと思います。しかし、日中工事の関係者か廊下から聞こえる騒音が気になった。
Bodde här 1 natt i maj 2024
Svar från カスタマーサービスマネジャー 17 maj 2024
ISAO 様この度はご宿泊賜りましたうえに感想をお寄せくださり、厚く御礼申しげます。改装工事によりホテルご利用のお客様にはご不便、ご迷惑をおかけいたしておりますのに、スタッフの対応や館内の清潔感にご満足いただけたとお伺いし、大変嬉しく存じます。頂戴しましたご指摘は関係部署責任者と共有させていただきます。今後ともおもてなしの心を大切に、すべてのお客様に快適なご滞在をご提供できますよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

10/10 Fantastiskt

Shahriar

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Location, friendly staff, clean room, reasonable price, free shuttle bus to train station.
Bodde här 8 nätter i maj 2024
Svar från Customer Service Manager 13 maj 2024
Dear Shahriar, Thank you very much for choosing to stay at RIHGA Royal Hotel Osaka and taking the time to leave us your valuable comments. We will continue to do everything we can to ensure that all of our guests enjoy their stay with us to the fullest. From all of our staff, we hope that you would choose RIHGA Royal Hotel Osaka again in the future.Sincerely,Customer Service Manager

10/10 Fantastiskt

Edward, Tempe

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very convenient. 25 m pool was appreciated Lounge on priority floor was under construction
Bodde här 4 nätter i maj 2024
Svar från Customer Service Manager 13 maj 2024
Dear Edward, Thank you very much for choosing to stay at RIHGA Royal Hotel Osaka and taking the time to leave us your valuable comments. We will continue to do everything we can to ensure that all of our guests enjoy their stay with us to the fullest. From all of our staff, we hope that you would choose RIHGA Royal Hotel Osaka again in the future.Sincerely,Customer Service Manager

4/10 Dåligt

CHAN LAI

Reste med familj och småbarn
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
When I booked online, it wrote the hotel will offer 1 double bed and 1 sofa bed, so it worth HK$1347 is reasonable. But when we checked in, the staff just offered to us two single beds in 180 sq feet room. The staff also insisted to increase the room fee of JPY5,000 without increase the bed size or room size, also no additional pillow and blanket offered. Because we have one additional kid. So we lived in very crowed room. The staff said : we have no more room. All rooms are fully booked. But when we walked around the hotel, it is conducting decoration, repair and maintenance works in many other floors. In addition, the hotel lobby is very old.
Bodde här 1 natt i maj 2024
Svar från Customer Service Manager 13 maj 2024
Dear CHAN LAI,First, we would like to thank you for choosing to stay at RIHGA Royal Hotel Osaka. We also thank you for taking the time to leave us your valuable comments. However, we are very sorry to hear that your recent stay did not meet expectation. Your honest opinion has been shared with the relevant department. We will continue to do all we can to ensure that all of our guests enjoy a comfortable stay with us, and we hope that this experience will not discourage you from choosing us again in the future. All of our staff hope that we have the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely,Customer Service Manager

10/10 Fantastiskt

RAMIN, Reno

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i maj 2024

10/10 Fantastiskt

Sho

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
すばらしい
Bodde här 1 natt i maj 2024
Svar från カスタマーサービスマネジャー 13 maj 2024
Sho様この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。今後ともすべてのお客様にご満足いただけますよう、サービス品質の向上と快適な空間づくりに努めてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

4/10 Dåligt

Atsuko

Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i maj 2024

6/10 Okej

Jonathan

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i april 2024

8/10 Bra

HARUKA

Reste med familjen
Gillade: Personal och service och bekvämligheter
Gillade inte: Renlighet
アクシデントがあったのですが、その際のスタッフの方の対応が良かったです。さすが、老舗ホテル!
Bodde här 1 natt i maj 2024
Svar från カスタマーサービスマネジャー 7 maj 2024
HARUKA様この度はご宿泊賜りましたうえに感想をお寄せくださり、厚く御礼申しあげます。スタッフ対応にご満足いただけたご様子で、大変嬉しく存じます。今後ともおもてなしの心を大切に、すべてのお客様に安心・快適にご滞在いただけるよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

10/10 Fantastiskt

????

Bodde här 2 nätter i april 2024

10/10 Fantastiskt

setsuko

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
私達の宿泊した部屋のお風呂のお湯のパッキンが不良でお湯が抜けていきフロントにお伝えするの忘れました。点検よろしくお願いします
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från カスタマーサービスマネジャー 1 maj 2024
setsuko様この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。今後ともお客様からお寄せいただいた貴重なご意見を参考とさせていただき、サービス品質の向上と設備の改善に努めてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

8/10 Bra

Junichi

Bodde här 1 natt i april 2024

6/10 Okej

MASA SHI

Reste med sin partner
値段は安かったですが、期待ハズレでした。
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från カスタマーサービスマネジャー 1 maj 2024
MASA SHI 様この度はご宿泊賜り厚く御礼申しあげます。しかしながら折角のご利用にもかかわらず、ご期待に沿えず深くお詫び申しあげます。今後ともすべてのお客様に快適なご滞在をお楽しみいただけるよう、サービス品質の向上と施設の改善に努めてまいりますので、引き続きごひいきくだされば幸いでございます。またのご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

8/10 Bra

YURI

Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i april 2024

2/10 Väldigt dåligt

Azizul

Reste med sin partner
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
This hotel does not have enough amenities :(
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från Customer Service Manager 2 maj 2024
Dear Azizul,Thank you for staying with us at RIHGA Royal Hotel Osaka. We are sorry that you found your stay unsatisfactory, we will use your feedback to look for ways that we can improve in the future.Sincerely,Customer Service Manager

10/10 Fantastiskt

Junko

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
とても素敵な環境で、お値打ちに宿泊できました。また行きたいと思います。
Bodde här 1 natt i februari 2024
Svar från カスタマーサービスマネジャー 30 apr. 2024
Junko 様この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。今後ともおもてなしの心を大切に、サービス品質の向上と施設の改善に努めてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

6/10 Okej

Chie

Bodde här 1 natt i april 2024

8/10 Bra

??

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
スタッフのサービスが行き届いてます。
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från カスタマーサービスマネジャー 26 apr. 2024
この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。今後ともおもてなしの心を大切に、サービス品質のさらなる向上と施設の改善に努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

2/10 Väldigt dåligt

Megumi

Bodde här 1 natt i april 2024

10/10 Fantastiskt

J

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
ほとんど完璧でした。 朝ごはんは種類も多く味も良かったです。 インテリアもゴージャスな感じがして楽しいひとときを過ごせました。 唯一残念だったのは、バスマットを広げた時に髪の毛が挟まっていたことです。
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från カスタマーサービスマネジャー 26 apr. 2024
J様この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。オールデイダイニング リモネの朝食ビュッフェにもご満足いただけ、ご滞在中は楽しいひとときをお過ごしになったとお伺いし、大変嬉しく存じます。しかしながら、備品点検が行き届いておりませず大変不愉快な思いをおかけいたし、深くお詫び申しあげます。今後ともお客様からお寄せいただいた貴重なご意見を参考とさせていただき、快適なご滞在をお楽しみいただけるよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

8/10 Bra

Lucy

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Place was absolutely amazing. Staff was great too, the only gripe is the location. Not really great but everything else was good
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från Customer Service Manager 25 apr. 2024
Dear Lucy,Thank you for choosing RIHGA Royal Hotel Osaka for your stay, we are very glad that you found your visit pleasant and we hope that you will return again. Sincerely,Customer Service Manager

2/10 Väldigt dåligt

hajime

Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
残念
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från カスタマーサービスマネジャー 26 apr. 2024
hajime様この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。しかしながら折角のご利用にもかかわらずご期待に沿えず、深くお詫び申しあげます。今後ともお客様からお寄せいただいた貴重なご意見を参考とさせていただき、サービス品質の向上と施設の改善に努力を重ねてまいりますので、再度ご利用の機会を賜りますれば幸いでございます。カスタマーサービスマネジャー

6/10 Okej

???

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
大阪での宿泊はロイヤルさんと決めています。今回一つ残念なことは、送迎バスが30分遅れでライブ参戦が遅れてしまった事です.
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från カスタマーサービスマネジャー 2 maj 2024
平素よりご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。今後ともお客様からお寄せいただいた貴重なご意見を参考とさせていただき、サービス品質の更なる向上と施設の改善に努力を重ねてまいりますので、変わらぬご愛顧を賜りますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

8/10 Bra

Tomoko

Bodde här 1 natt i april 2024

10/10 Fantastiskt

Kazuomi

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 1 natt i april 2024

10/10 Fantastiskt

Miguel, Sunnyvale

Bodde här 3 nätter i april 2024

8/10 Bra

??

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i april 2024

4/10 Dåligt

Sakura

Gillade inte: Renlighet och personal och service
Clean but low service
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Customer Service Manager 18 apr. 2024
Dear Sakura,Thank you for staying with us at RIHGA Royal Hotel Osaka. We are happy that you found us cleanly and we will continue to work to improve our offerings for our customers. We always strive to offer a stay with comfort similar to that of one's own home. Please take care,Customer Service Manager

8/10 Bra

Iijima

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
部屋はきれいだが、エアコンが古い印象だった。 バスやトイレはリノベーションしてあり良い。
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från カスタマーサービスマネジャー 15 apr. 2024
Iijima 様この度はご宿泊賜りましたうえに感想をお寄せくださり、厚く御礼申しあげます。今後ともお客様の声を第一として、サービス品質の向上と施設の改善に努めてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

10/10 Fantastiskt

YOSHINORI

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
とても清潔に保たれていてとても心地よいホテルでした。また目的地にも近く、立地も最高でした。また機会があれば、利用したいです。
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från カスタマーサービスマネジャー 11 apr. 2024
YOSHINORI様この度は数ある中から私どもホテルの利用をお選びくださり、厚く御礼申しあげます。部屋の清潔感にご満足いただけたご様子で、大変嬉しく存じます今後ともおもてなしの心を大切に、心地よいご滞在をお楽しみいただけるよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

10/10 Fantastiskt

Kenmochi

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i april 2024

10/10 Fantastiskt

Kozue

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
大阪駅との往復バスが頻度高く出ていたり、地下鉄が建物とほぼ直結しており、どこに移動するのにも非常に便利でした。地下にコンビニや近くに飲食店、スーパーなどもあるため、長期で滞在する際にも便利だと思います。
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från カスタマーサービスマネジャー 9 apr. 2024
Kozue 様この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。今後ともおもてなしの心を大切に、すべてのお客様に快適なご滞在をお楽しみいただけますよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

10/10 Fantastiskt

Masayuki

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i april 2024

6/10 Okej

Brice

Gillade: Renlighet och personal och service
Alll the food is way over priced and not as good as a random restaurant you could find within a 10min walk. The bar was overpriced considering the 711 in the basement sellls same drink for 100-200 yen.
Bodde här 6 nätter i april 2024
Svar från Customer Service Manager 9 apr. 2024
Dear Brice,Thank you for choosing to stay with us at RIHGA Royal Hotel Osaka. Our 18 restaurants provide an assortment of options for customers and hire chefs that will deliver quality, we would first like to thank you for dining at our facilities. We will use your feedback to implement improvements in the future by contacting the appropriate departments and notifying them of your experience.It would be our pleasure to serve you once again.Sincerely,Customer Service Manager

10/10 Fantastiskt

Naofumi, Inage ku

Affärsresenär, Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Direct access to subway provides good access to east and west. Nice to walk riverside.
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Customer Service Manager 9 apr. 2024
Dear Naofumi, Thank you for your feedback of our hotel. We are glad you enjoyed our connection to the Keihan Line's Nakanoshima station, it makes travelling to Kyoto very easy for our guests. We hope that you return again one day.Sincerely,Customer Service Manager

8/10 Bra

Matthew

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The property had a beautiful lobby!! They need to upgrade the hallways and rooms because they are outdated and looks old.
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från Customer Service Manager 9 apr. 2024
Dear Matthew,Thank you for your compliments of our lobby. It is one of the main features of our hotel and we show it off with pride, there are even seasonal flower arrangements that change every so often. We will use your feedback to look for ways we can improve our hotel in the future. It would be an honour to serve you once again.Please take care,Customer Service Manager

10/10 Fantastiskt

Miguel

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Tiene un shuttle que te lleva a Umeda Station
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från responsable de atención al cliente 8 apr. 2024
Muchas gracias por su opinión acerca de nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de su alojamiento con nosotros. Es algo de lo que nuestro personal se enorgullece, así que valoramos su opinión. Esperamos que vuelva a visitarnos. Atentamente,responsable de atención al cliente

10/10 Fantastiskt

tooru

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
部屋はもちろんの事清潔感もありロビーの雰囲気も素晴らしいです あと駐車場も停める台数も多く困ることなく 良かったです
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från カスタマーサービスマネジャー 8 apr. 2024
tooru 様この度はご宿泊賜りましたうえに感想をお寄せくださり、厚く御礼申しあげます。館内の清潔感や駐車場利用にもご満足いただけたご様子で、大変嬉しく存じます。今後ともおもてなしの心を大切に、すべてのお客様にご満足いただけますよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

10/10 Fantastiskt

Margaret

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
We loved the shuttle bus to Osaka station and plenty of shops underneath and also at 711, which was handy.The breakfast was lovely, great.Buffet highly recommended. The staff were so helpful
Bodde här 4 nätter i mars 2024
Svar från Customer Service Manager 7 apr. 2024
Dear Margaret,Thank you for taking the time to leave us a positive review about our shuttle bus service. Handy is one of the words we hope our customers will describe our shuttle as, as well as convenient. Our buffet offers an extensive amount of food options, so we hope that you were able to enjoy it to your heart's content.Sincerely,Customer Service Manager

10/10 Fantastiskt

Colleen

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
This hotel wasn't as conveniently located as I had hoped for sightseeing but it was very well priced and the included breakfast was extensive. The room was clean but on the older or more dated side. You can tell it was a very grand hotel when it was built. Even though it is dated, it is kept up well and clean. The staff was very helpful as we had some pressing personal issues that came up during out stay. It was easy to find an English speaking staff person to help us. I wished there was a laundry facility onsite, that was the only thing lacking. The price was very economical and we were happy with our stay.
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från Customer Service Manager 7 apr. 2024
Dear Colleen,Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We are pleased to know that you were able to find the help you needed at our hotel, we do our best to assist our customers regardless of the language. We understand your concerns regarding the laundry and we will work to improve this matter for the future. Please come back one day so that we can show you an even more pleasurable stay.Sincerely,Customer Service Manager

10/10 Fantastiskt

Tadatoshi

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
駐車場での出庫の際、駐車券が使用不能になっていたのが残念
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från カスタマーサービスマネジャー 3 apr. 2024
Tadatoshi様この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。しかしながら、駐車場出庫の際にご迷惑をおかけいたしましたこと、誠に申し訳ございません。今後ともお客様からお寄せいただいた貴重なご意見を参考とさせていただき各部門で共有し、サービス品質の向上と施設の改善に努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

10/10 Fantastiskt

JUN, Hiroshima city

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
フロントスタッフの方はもちろん、お掃除スタッフも笑顔で気持ちよく挨拶してくださり、本当に気持ちよく宿泊することができました。 駐車場もじゅうぶんにあり宿泊客には嬉しい価格でした。 オフィス街なので夜は静かですが、川を渡ればいくらでも飲食店があるのでとても便利です。
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från カスタマーサービスマネジャー 3 apr. 2024
JUN様この度はご宿泊賜りましたうえに感想をお寄せくださり、厚く御礼申しあげます。ご滞在中はスタッフの接客にご満足いただけたご様子で、大変嬉しく存じます。今後ともおもてなしの心を大切に、サービス品質の向上と快適な空間づくりに努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー