Lobby

Recensioner av Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen

4 out of 5
Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen
Hotelveien, Gardermoen, Ullensaker

Recensioner

8,8

Fantastiskt

10 - Fantastiskt i betyg. 1641 av 2859 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 802 av 2859 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 235 av 2859 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 103 av 2859 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 78 av 2859 recensioner" "

9,0/10

Renlighet

9,0/10

Personal och service

8,8/10

Bekvämligheter

8,8/10

Boendets skick och faciliteter

8,8/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Miklovan

Gillade: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bra hotel
Bodde här 1 natt i mars 2024

8/10 Bra

Stefan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell
Knarrig toalettdörr i övrigt alldeles utmärkt! Suverän frukost!
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Kevin 24 jan. 2024
Dear Stefan, Thank you for your feedback! We are glad to hear that you had an overall excellent experience, despite the creaky toilet door. We appreciate your understanding and are thrilled that you enjoyed the breakfast. We value your input and hope to welcome you back for another great stay in the future!Sincerely, Kevin Radisson Blu Airport Hotel, Oslo.

10/10 Fantastiskt

Tim

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2024

4/10 Dåligt

Ivo

Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Under all kritik
Vid incheckningen fick vi ett slitet ostädat rum med defekta gardiner som vi så småningom fick byta mot ett något nyare och renare rum. Exakt samma sak hände vid vår föregående vistelse. Radisdon Blu skulle må bra av konkurrens. De verkar leva gott på sitt terminalnära läge. Vu upplevde servicekvaliteten som genomgående undermålig. Frukostrummet stänger redan kl 09:30??!!
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Kevin 24 jan. 2024
Dear Ivo, We apologize for any inconvenience you experienced during your stay, and we appreciate you sharing your feedback with us. It's disheartening to hear that your check-in experience involved receiving a worn and untidy room with defective curtains. I understand that a similar situation occurred during your previous visit. Your comments about the need for competition and the perceived subpar service quality are duly noted.We strive to provide a high standard of service and accommodation, and I'm sorry we fell short of your expectations on both occasions. Regarding the early closure of the breakfast room at 9:30 AM, we appreciate this observation, and we will review our operational timings to better accommodate our guests.Your feedback is valuable, and we take it seriously. I assure you that we will address the issues raised to improve our service and ensure a more pleasant experience for our guests in the future. If there's anything specific you would like us to investigate or address, please feel free to provide more details.We hope to have the opportunity to welcome you back. Radisson Blu Airport Hotel, Oslo.

8/10 Bra

Anders

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2024

8/10 Bra

Marja-Leena Anneli

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2024

10/10 Fantastiskt

Bram

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2023

10/10 Fantastiskt

Magdalena

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2023

8/10 Bra

Robert

Reste med familjen
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2023

8/10 Bra

Magnus

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Kallt på rummet med god mat i restaurangen och fin service. Ganska dyrt rum
Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från Kevin, Radisson Blu Airport Hotel Oslo 17 nov. 2023
Dear Magnus, Thank you for your feedback and a rating of 8 out of 10. We're glad to hear that you enjoyed the food in the restaurant and the service. We apologize if the room was cold, and we appreciate your input regarding the room temperature and pricing.Your comments are valuable to us, and we will review the room conditions and pricing to enhance our services for a better experience on your future visits.We appreciate you taking the time to share your thoughts. Looking forward to welcoming you again and providing an even better stay.Best regards,Kevin Guest Relations Radisson Blu Airport Hotel, Oslo.

10/10 Fantastiskt

Maria Kristina

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2023

8/10 Bra

Robert

Bodde här 1 natt i november 2023

8/10 Bra

Kim

Reste med familjen
Gillade: Boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

christian

Bodde här 1 natt i oktober 2023

8/10 Bra

Johnny

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i september 2023

8/10 Bra

Monica

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i augusti 2023

10/10 Fantastiskt

Terje

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i augusti 2023

4/10 Dåligt

Linn

Bodde här 1 natt i augusti 2023

8/10 Bra

Monica

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juni 2023

8/10 Bra

Staffan

Bodde här 1 natt i juni 2023

10/10 Fantastiskt

Terje

Bodde här 1 natt i maj 2023

8/10 Bra

Daniel

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i maj 2023
Svar från EP 28 maj 2023
Dear Daniel,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We're pleased to hear that you had a positive experience and rated us an 8 out of 10.We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to provide you with an even better experience on your next visit.Best regards,EmilijaFront office

8/10 Bra

Wael

Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i maj 2023
Svar från Merete 6 maj 2023
Hei Wael,Takk for din gode tilbakemlding. Vi er glade for at du trivdes hos oss.Ønsker deg velkommen tilbake. Mvh,

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i april 2023
Svar från Ine 30 apr. 2023
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to give us your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back to our hotel sometime in the near future.Sincerely,IneFront Desk

8/10 Bra

Henrik

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i april 2023
Svar från EP 16 apr. 2023
Dear Henrik,Thank you for taking the time to rate your recent stay at our hotel. We are thrilled to see that you gave us a 8 out of 10 rating and hope that your experience with us was a pleasant one.We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to serve you again in the future. If there is anything we can do to improve your experience, please don't hesitate to let us know.Best regards,EmilijaFront office

10/10 Fantastiskt

Thomas

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Shuffleboard i baren
Perfekt att övernatta på och invänta flyg . Frukosten , En av dom bättre. Nära parkering
Bodde här 1 natt i april 2023
Svar från Tom 10 apr. 2023
Dear Thomas,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and that our location and breakfast exceeded your expectations. It is great to know that you were able to take advantage of our shuffleboard in the bar as well. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best regards,Tom

10/10 Fantastiskt

Erik

Bodde här 1 natt i mars 2023
Svar från Merete 21 mars 2023
Hei Erik,Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du trivdes hos oss.Håper å se deg igjen hos oss.Mvh,

8/10 Bra

Lars

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i mars 2023
Svar från Patrick 18 mars 2023
Hello.Thank you for your kind response. We appriciate this and wish you a wonderful day.Best wishes

8/10 Bra

Péter Gerhard

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i februari 2023
Svar från ep 13 feb. 2023
Dear Peter,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Airport Hotel, Oslo. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,EmilijaFront officeRadisson Blu Airport Hotel, Oslo

10/10 Fantastiskt

Nils

Bodde här 1 natt i januari 2023
Svar från Christine 9 feb. 2023
Kjære NilsTusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å se at du hadde en fint opphold her hos oss. Vennlig hilsenChristine

10/10 Fantastiskt

pekka

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2023
Svar från Sondre 21 jan. 2023
Hello Pekka,Thank you for the great feedback. We look forward to your next stay with us.All the bestSondreFront Desk

10/10 Fantastiskt

Jonas

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fantastiskt god frukost!
Vi hade en fantastisk vistelse på Radisson Blu Airport Hotel på Gardemoen. Trevlig personal, rena och fina rum, perfekt med gångavstånd till flygplatsen och en fantastiskt fin och god frukost! Kommer absolut bo här igen!
Bodde här 1 natt i december 2022
Svar från Mike 6 jan. 2023
Hej Jonas,Tusen tack för din fina review!Vi är glada att se att ni hade en fanastiskt vistelse hos oss med trevlig personal, rena och fina rum och inte minst fantastiskt fin och god frukost! Vi önskar dig välkommen tillbaka!Med vänlig hälsning

8/10 Bra

Björn

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket bra läge!! Precis vid flygplatsen. Men väldigt lyhört mellan våningarna, ett litet barn som sprang och skrek när vi försökte sova, det gick inte att somna och vi skulle upp mycket tidigt på morgonen.
Bodde här 1 natt i december 2022
Svar från Mike 6 jan. 2023
Hej Björn,Tack för att du tog dig tid att skriva ett review.Vi sätter pris på dina kommentarer och vi önskar dig välkommen tillbaka.

10/10 Fantastiskt

Ulf

Bodde här 1 natt i december 2022
Svar från Emilija 30 dec. 2022
Dear Ulf, Thank you for giving us your feedback. We really appreciate it, and hope to see you with us again. Best Regards, EmilijaFront Office

8/10 Bra

Ann-Charlotte

Bodde här 1 natt i december 2022
Svar från Merete 7 dec. 2022
Hei Ann-Charlotte,Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det setter vi pris på.Mvh,

8/10 Bra

Erland

Bodde här 1 natt i november 2022
Svar från Patrick 27 nov. 2022
Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på.Ønsker deg en fin dag tidligere

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i november 2022
Svar från Merete 24 nov. 2022
Hei,Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris påHåper å se deg igjen hos oss!Mvh,

10/10 Fantastiskt

Nils Magnus

Bodde här 1 natt i oktober 2022
Svar från Merete 4 nov. 2022
Hei Takk for din gode tilbakemelding.Det setter vi stor pris på!Vi er glade for å høre at du trivdes under ditt opphold.Håper å se deg igjen.Vennlig Hilsen,

8/10 Bra

Johan

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra lösning vid stopover
Övernattning mellan flighter.
Bodde här 1 natt i oktober 2022
Svar från Patrick 29 okt. 2022
Thank you for your kind response. We truly appriciate it.Wish you a wonderful day.Best wishes

8/10 Bra

Maivi

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i september 2022
Svar från Front Desk (Ammad) 24 sep. 2022
Hello Maivi!We are glad that you were satisfied with your stay at the hotel. We hope your stay will be 10/10 the next time you stay with us.

8/10 Bra

Jacob

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i september 2022
Svar från Front Desk (Ammad) 24 sep. 2022
Hi Jacob!We are glad that you were satisfied with your stay at the hotel. We hope your stay will be 10/10 the next time you stay with us.

10/10 Fantastiskt

Mats

Bodde här 1 natt i augusti 2022
Svar från Amal 21 aug. 2022
Hi Mats!Thank you for taking the time to leve us a feedback, as your feedback is very valuable to us. We are glad you enjoyed your stay and look forward to welcome you back in the future.Best regards, AmalFront desk

8/10 Bra

Mats

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra rum, sämre incheckling
Bra och funktionellt rum (även om det var svårt att sänka temperaturen), men omständlig incheckningsprocedur. Trots att vi hade förhandsregistrerat oss inkl betalkort (på uppmaning av hotellet) tog det fortfarande flera minuter att få ut nyckel. Parallellt fanns det en kö med säkert 20 sällskap som skulle checka in och där varje enskild process verkade ta en halv evighet.
Bodde här 1 natt i augusti 2022
Svar från Merete 2 sep. 2022
Hei Mats,Takk for tilbakemeldingen din. Det setter vi stor pris på!Godt å høre at du likte rommet. Vi beklager så mye fro langsom innsjekk. Dette jobber vi med å forbedre, og prøver å finne nye løsninger for at det skal gå fortere. Online-Check in / Online Registrering er også i oppstartfase, så beklager at dette ikke fungerte under ditt opphold.Ønsker deg en fin dag.Mvh,

8/10 Bra

Patrik

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Det var endast en övernattning då plan tiderna inte stämde så bra, så vi åt mat och sov och det var bra
Bodde här 1 natt i augusti 2022
Svar från Mike 11 aug. 2022
Hi, Thank you for your review! We appreciate this and wish you welcome back! Kind regards

10/10 Fantastiskt

Cecilia

Bodde här 1 natt i juli 2022
Svar från amal 7 aug. 2022
Hei Cecilia! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Vi er glade for at du var tilfredsstilt med oppholdet og ser frem til å ønske deg velkommen igjen i nær fremtid. Mvh, Amal Front desk

8/10 Bra

Mathias

Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i juli 2022
Svar från Mike 14 dec. 2022
Hi,Thank you for taking your time to give us your review!We wish you welcome back!Kind regards

10/10 Fantastiskt

Ali

Bodde här 1 natt i juli 2022
Svar från Merete 15 juli 2022
Hei Ali, Takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Ha en fin dag. Mvh,

6/10 Okej

Gunnel

Bodde här 1 natt i juni 2022
Svar från Eirik 16 juni 2022
Hei Gunnel, Tusen takk for at du tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt. Beklager at vi ikke levde opp til alle forventningene dine, men håper likevel å se deg igjen om ikke så altfor lenge! Vennlig hilsen, Eirik Front Desk

8/10 Bra

PETER

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Incheckning
Tycker incheckning tog lång tid, både kötid och tid vid desk
Bodde här 1 natt i juni 2022
Svar från Eirik 14 juni 2022
Hei Peter, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi er klar over problemet med tid ved insjekk, så dette er noe vi stadig jobber med å forbedre. Håper likevel å se deg igjen ved en senere anledning! Vennlig hilsen, Eirik Front Desk

4/10 Dåligt

Per-Viking

Bodde här 1 natt i maj 2022
Svar från Front Desk 16 maj 2022
Hei Per-Viking! Tusen takk for din tilbakemelding, og vi ønsker å beklage for at ditt opphold ikke var som forventet. Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger da dette hjelper med å kunne forbedre oss. Ha en fortsatt fin dag videre! Med vennlig hilsen, Radisson Blu Oslo Airport Hotel