4/10 Dåligt
Margit, Kalmar, Sweden
30 dec. 2015
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Dålig servis, missvidande bilder på deras website
Det var jätte dåligt service. Jag hade bokad rum mot trädgården, men fick rum mot gatan och en parkeringsplats. 2 veckor i förväg ringde jag samt skrev till dem för att försäkra mig om sängens kvalitet eftersom det är jätte viktig för mig som har ryggproblem. De lovade att de skulle fixa en mjuk madrass eller typ bäddmadrass, men de hade inte fixat något alls. När jag satte frågetecken vid detta fick jag bara beskedet att deras madrasser var bra. I övrigt inget intresse av att avhjälpa problemet.
Vi hyrde en lägenhet inklusive frukost. Det finns en anledning till att man hyr en fult utrustat lägenhet och betalar extra för det, nämligen att man vill ha tillgång till kök. I denna lägenhet fanns ingen spis eller mikro, endast en vattenkokare, en gryta och en stekpanna, inga tallrikar, koppar eller glas.TVen som de säger har satellit kanaler hade så dåligt antenn så man knappt kunde se bilden. Och enda stället på hela hotellet vart det fanns Wifi var i lobbyn.
Restaurangen var av gammal rysk standard, det var stökigt och slamrigt och smutsigt. Frukosten var mycket spartanskt, men för den som gillar havregrynsgröt till frukost var det perfekt.
Man har gjort en makeover på vissa ställen och det sägs vara handikapp vänligt,vilket det också är runt poolen och gångarna i trädgården men hissen är liten och trång, inga rullstolar går in där, max två personer.
Så detta hotell blev en jätte stor besvikelse och jag kan inte rekommendera det till andra.