Lounge

Recensioner av AC Porte Maillot Hotel

4 out of 5
AC Porte Maillot Hotel
6 Rue Gustave Charpentier, Paris, Paris

Recensioner

8,8

Fantastiskt

10 - Fantastiskt i betyg. 213 av 410 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 153 av 410 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 31 av 410 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 6 av 410 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 7 av 410 recensioner" "

9,4/10

Renlighet

8,8/10

Personal och service

8,0/10

Bekvämligheter

9,2/10

Boendets skick och faciliteter

8,8/10

Hållbarhet

Recensioner

8/10 Bra

Ann-sophie

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i september 2023
Svar från front Desk team 27 sep. 2023
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous évaluer sur Expedia à la suite de votre récent séjour à l’hôtel Ac Porte Maillot. Nous sommes ravis de voir que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous et espérons vous accueillir très prochainement.Cordialement,

8/10 Bra

Zoi

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i mars 2023
Svar från Kaitlin SALOPAGIO 30 mars 2023
Dear Guest,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for rating and sharing your experience in our hotel.It is always encouraging to see positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!We hope to welcome you again soon.Best Regards,Kaitlin SalopagioFront Desk Supervisor

8/10 Bra

Joel

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i februari 2020

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i maj 2018

8/10 Bra

ulrica

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i augusti 2017

8/10 Bra

Said, Göteborg

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Modern hotel med trevligt personal
Super trevligt personal och moderna faciliteter. Nära T-bana samt enekot att promenera till olika sevärdheter. Det enda som jag "kan" klaga på är att rummet vi hade hade separat bad och WC, där WC inte hade handfat. Bad/WC var fräscha och rena, men tycker det upplägget är väldigt gammaldags och opraktiskt.

10/10 Fantastiskt

Anders

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Pierre

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

NANCY

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Staff friendly and very responsive. Nice place to stay
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från Thomas DA COSTA - General Manager 16 apr. 2024
Dear Nandy, Many thanks for the superb rating of your stay and for your positive comments ! Your special mention of the friendliness and responsiveness of our staff means a lot to us. We look forward to welcoming you back soon ! Kind regards,Thomas DA COSTAGeneral Manager

6/10 Okej

Dennis

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
We called this property literally "the Hidden Hotel". It's location is hard to get on GPS, Maps, other apps Even Taxi Drivers couldn't find it. Directions would lead us down one way streets the wrong way. When we arrived, we found we had a room with a King Bed. I had reserved a twin bed room for my partner and myself. It was close to the Paris Metro but continually we would get lost in our comings and goings from this hotel property. The added area reconstruction did not help matters any at all.
Bodde här 3 nätter i september 2023
Svar från Thomas DA COSTA - General Manager 12 okt. 2023
Dear Dennis, Thank you for taking the time to give us your feedback. We are sorry to read that your stay in Paris did not quite live up to your expectations.We are surprised that your GPS did not find our property easily. In principle and with the address, it is easy to geolocate. As for finding your way out of the metro, we're sorry that it wasn't easy for you. As for the problem with the room allocation, we are once again sorry for the inconvenience caused. It seems to me that my team was very responsive and offered you another room, with a free upgrade. We hope to have the pleasure of welcoming you again the next time you are in Paris, and that this time everything is perfect!Kind regards, Thomas DA COSTAGeneral Manager

10/10 Fantastiskt

Najida

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i september 2023
Svar från Thomas DA COSTA - General Manager 12 okt. 2023
Dear Najida,Thank you very much for your excellent rating! Your satisfaction is our greatest reward.We hope you had a safe journey home.Kind regards, Thomas DA COSTAGeneral Manager

8/10 Bra

Liam

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i september 2023
Svar från front Desk team 27 sep. 2023
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous évaluer sur Expedia à la suite de votre récent séjour à l’hôtel Ac Porte Maillot. Nous sommes ravis de voir que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous et espérons vous accueillir très prochainement.Cordialement,Le front Desk

10/10 Fantastiskt

Lauren

Reste med familj och småbarn, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
The hotel was wonderful! The area was perfect! So many fabulous places to eat and shop and not too far from the center of Paris! Would definitely stay there again!
Bodde här 6 nätter i maj 2023
Svar från Front Desk Manager 11 juni 2023
Dear Lauren,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your experiences with us during your recent stay at the AC Hotel Paris Porte Maillot.It is always encouraging to see positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders but exceeding the expectations of our valued guests.Your feedback and rating have been shared with hotels management team and staff as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We thank you for choosing to stay with us.Looking forwards to welcoming you again soon.Sincerely,

6/10 Okej

il

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
괜찮은 호텔이지만 가격이..
생드니에 있는 회의에 참석하기 위해 예약했는데, 괜찮은 호텔이기 했지만, 호텔에 비해 가격이 비싸게 느껴집니다. 조금 더 찾아볼 시간이 없었던 게 아쉽네요
Bodde här 7 nätter i april 2023
Svar från Front Desk Manager 10 maj 2023
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us.I am glad that you have enjoyed your stay in general. Nevertheless, I have passed your comments for the hotels management team concerning your comments and feelings that the Hotel is overpriced compared to the hotels to try to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent such disappointments from occurring in the future.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback.All my best regards,

10/10 Fantastiskt

Michael

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i april 2023
Svar från Front Desk Manager 3 maj 2023
Dear Michael,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for rating your experiences with us during your recent stay at the AC Hotel Paris Porte Maillot.It is always encouraging to see positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders but exceeding the expectations of our valued guests.Your feedback and rating have been shared with hotels management team and staff as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We thank you for choosing to stay with us.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Reem Poulalion

8/10 Bra

Feleena

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
A great hotel to stay especially to attend a conference nearby in the Palais de congress. Large room with a great view. Very clean and really comfortable bed. Easy walking distance to the metro and nearby shops and large park.Friendly and helpful staff.
Bodde här 8 nätter i mars 2023
Svar från Reem Poulalion 2 apr. 2023
Dear Feleena,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us at the AC Hotel Paris Porte Maillot .It is always encouraging to read positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders but exceeding the expectations of our valued guests.Your feedback and rating have been shared with hotels management team and staff as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We thank you for choosing to stay with us.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Front Desk Manager

10/10 Fantastiskt

Hannah

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Tolles Hotel!
Bodde här 2 nätter i mars 2023
Svar från Front Desk Manager 16 mars 2023
Dear Hannah,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for rating your experiences with us during your recent stay at the AC Hotel Paris Porte Maillot.It is always encouraging to see positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders but exceeding the expectations of our valued guests.Your feedback and rating have been shared with hotels management team and staff as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We thank you for choosing to stay with us.We hope to welcome you again soon.Reem PoulalionFront Desk Manager

8/10 Bra

Isabelle

Bodde här 3 nätter i januari 2023
Svar från Front Desk Manager 29 jan. 2023
Dear Isabelle,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for rating your experiences with us during your recent stay at the AC Hotel Paris Porte Maillot.If you have any recommendations, you would like to share with us to better improve your rating in general to become 10/10 please feel free to contact me by email.Kindly note your rating has been shared with the hotel's Management team and staff as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,

8/10 Bra

Antonius

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Hotel mit sehr gutem Preis-Leistungsverhältnis, gutem Zustand, sehr umfassendem Frühstück, guter Lage am Rand der Innenstadt und Parkmöglichkeit.
Svar från Front Desk Manager 12 jan. 2023
Dear Antonius,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your experiences with us during your recent stay at the AC Hotel Paris Porte Maillot.Your feedback and rating have been shared with hotels management team and staff as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We thank you for choosing to stay with us.We hope to welcome you again soon.Sincerely,

2/10 Väldigt dåligt

Christophe

Bodde här 1 natt i december 2022
Svar från Front Office Team 3 jan. 2023
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience lors de votre dernier séjour au AC Hotel Paris Porte Maillot. Vous fournir le niveau de qualité le plus haut dans l'hôtellerie est notre priorité numéro un et nous nous excusons sincèrement de n'avoir pas pu satisfaire vos attentes.Nous avons fait part de votre note et votre commentaire à la direction, qui se joint à nous et vous présente ses excuses par rapport à votre expérience et le ressenti qu'elle vous a laissé. Nous espérons que vous nous donnerez une deuxième chance lors d'un prochain séjour, au cours duquel nous nous assurerons que tout se passera au mieux. N'hésitez pas à me solliciter personnellement par email afin de vous garantir une expérience à la hauteur de vos attentes. Cordialement,

10/10 Fantastiskt

BEN DRISS

8/10 Bra

Stephane

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Très bien placé pour les congrès
Très bon hôtel très bien situé pour les congrès dans lequel je séjourne chaque année. L’accueil et les différents services sont bons. Je trouve néanmoins que les chambres ont tendance à vieillir un peu (sol, miroir …)
Bodde här 2 nätter i november 2022
Svar från Alicia 23 nov. 2022
Bonjour Monsieur,Nous tenions à vous remercier pour votre retour.Nous prenons en compte vos observations et nous ne manquerons pas d'en informer nos supérieurs. Merci de votre fidélité, au plaisir de vous revoir l'année prochaine.Bien à vous

10/10 Fantastiskt

Jacques

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Valet service could be provided for guests coming with cars so they don’t have to go to the remote parking entrance.
Bodde här 1 natt i november 2022
Svar från Alicia 7 nov. 2022
Good evening,First of all, we would like to thank you for staying with us and we hope you had a great stay.Also, thank you for your suggestion to improve the quality of our service.Best regards.The Front Desk Agent

8/10 Bra

Katja

Reste med familjen, Reste med husdjur
Gillade: Personal och service och bekvämligheter
Sehr freundlicher Service.Für unseren kleinen Hund wurde nichts berechnet und wir haben einen Frühstückstisch etwas abseits eingedeckt bekommen, wo wir mit Hund sitzen konnten!
Bodde här 1 natt i september 2022
Svar från Alicia 7 nov. 2022
Good evening,First of all we thank you for your feedback and we are delighted that your stay went well.We hope to see you and your dog again.Best regards,The Front Desk Agent

8/10 Bra

Alfred

Bodde här 5 nätter i augusti 2022

2/10 Väldigt dåligt

Sandra

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service
Bodde här 1 natt i augusti 2022

10/10 Fantastiskt

Kevin, Duncan

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Staff was very helpful. We asked many questions about local dining, transportation to Versailles, etc and every person was knowledgeable and pleasant to work with.
Bodde här 3 nätter i juli 2022

6/10 Okej

arnold

Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i augusti 2022

6/10 Okej

Patrick

Bodde här 1 natt i augusti 2022

10/10 Fantastiskt

HORALD

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The breakfast, the room
Bodde här 2 nätter i juli 2022

2/10 Väldigt dåligt

Teitur

Bodde här 7 nätter i juni 2022

4/10 Dåligt

Linsey

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Bekvämligheter
The hotel was very clean, quiet, and the breakfast had many options. However the french pastries were never fresh. We didn't have any conditionner in the room, no shower cap or make up removal wipes, which is a bit disappointing for a four star hotel. The metro was a 10 minute walk away which was nice. I wouldn't recommend taking the bus or a car around the area during pick hours as you could get stuck in the same vicinity for 15 minutes because of traffic and constructions.
Bodde här 2 nätter i juni 2022

10/10 Fantastiskt

fabrice

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juni 2022

8/10 Bra

YOON JAE

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 6 nätter i maj 2022

10/10 Fantastiskt

Shweta

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The hotel was exceptionally clean and all staff were very efficient and helpful.
Bodde här 3 nätter i april 2022

10/10 Fantastiskt

Tuyet, Roswell

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Updated, modern decor. Good value for a nice Parisian hotel; I chose it for that reason (as a solo traveler) and to earn Marriott Bonvoy points. Best part is that it's only a 3-5 minute walk to the Port Maillot metro station which makes it convenient to easily go anywhere you want to in Paris.
Bodde här 3 nätter i april 2022

8/10 Bra

Sarah

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bathroom too small. Area rug old. Insulation is poor and we can hear people talking in common areas.
Bodde här 1 natt i december 2021

10/10 Fantastiskt

emmanuel

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Propreté et confort irréprochables
Hotel tres agréable, personnel accueillant. Le confort et la propreté de la chambre sont irréprochables. Merci.
Bodde här 2 nätter i december 2021

10/10 Fantastiskt

Patrick

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Top hotel
Hotel agréable avec un staff tres pro! Tres bon rapport QP
Bodde här 1 natt i december 2021

10/10 Fantastiskt

JEAN-MICHEL

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i december 2021

10/10 Fantastiskt

David

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i november 2021

10/10 Fantastiskt

David

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i november 2021

8/10 Bra

Janice

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Goede ligging, nette wijk en maar 2 metrohaltes vd Eiffeltoren. Schone kamers, verzorgd hotel. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam (uitleggen hoe te reizen, waar te eten etc) minpunt was dat je niet in het hotel kon lunchen, enkel uit de grijp apparaat in de lobby wat eten kopen. Hebben buiten gegeten, je kan het zo bont maken als je wil. Goed hotel, zeker een aanrader!
Bodde här 2 nätter i november 2021

10/10 Fantastiskt

Lotte

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Super schoon en net hotel. Kamers zijn ruim genoeg en erg modern en straks ingericht, maar toch gezellig. Ruime douche en aparte wc. Zou het hotel zeker aanraden!
Bodde här 2 nätter i november 2021

10/10 Fantastiskt

Marius

Reste i grupp, Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very good
Bodde här 5 nätter i november 2021

8/10 Bra

Vanessa

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bon sejour
Bon séjour, personnel sympathique dans l’ensemble. Bon rapport qualité prix
Bodde här 4 nätter i september 2021

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i augusti 2021

8/10 Bra

Jeonghoon

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Very good condition of bedding and easy access to Metro! One of best for in and out to drive away to outskirts of Paris with free parking
Bodde här 6 nätter i augusti 2021

6/10 Okej

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet och personal och service
Service au top! axes d’améliorations suggérés
Le service est au top, et le staff aux petits soins, très agréable dans ce contexte Covid compliqué pour tous. Axes d’améliorations suggérés: un espace pour se restaurer à partir de livraisons de l’extérieur certes, mais ça évite de manger dans sa chambre. Vérifier la température des douches, pas assez chaudes, entre le tiède et le froid lors de ce séjour
Bodde här 2 nätter i april 2021

6/10 Okej

Jean Michel

Gillade: Rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet
Bodde här 2 nätter i januari 2021