Vi hade en 3 bädds rum,bekväma sängar men väldigt litet rum. Hade önskat vattenkokare och minibar i rummet, vilka fanns men minibaren fungerade inte och var trasig, när vi framförde till receptionen om detta, togs inga åtgärder för att byta ut eller laga den.Litet hotell med slitna heltäckningsmattor i korridorer och på rummen, det skulle kännas mycket bättre med fina och rena mattor. Rummen var renoverade och fräsch badrum.I vår bokning ingick frukost buffe men när vi kom fram då sa personen i receptionen att vi hade express frukost som serverades på rummet, men vi var säkra på att vid bokningen stod frukost buffe,så vi kontaktade Hotel.com och de ringde hotellet och pratade med personalen och det visade sig att vi hade rätt. Buffen var mycket god med bröd och crossiant,olika salami,ost,ägg,flingor,te,kaffe,juice,frukkompott med yoghurt, men jag tycker inte att det var värt om man skulle betala 16 euro per person varje dag vilket var priset. Läget var perfekt, i en bakgata , lugn och ändå nära huvudgata och mycket nära Metro stationen Grand Boulevard. Nära till Opera och Ru De Rivoli för Shopping och Forum Le Halles. Till Flygplatsen bästa alternativ färdväg var Roissybus från Opera direkt till Charle de Goule, tog 45 minuter och kostade 11 euro per person. promenad från hotellet till Opera ca 20 minuter. Om man tar tåget till flygplatsen måste man byta tåg 3 gånger och inga rulltrappor och därmed svårt med bagage.
Trevlig personal förresten och hjälpsam.