Hotellet är trångt och lyhört, allt är kantstött och slitet. Små saker gör detta: Sönderrivet överkast, halvt fungerande dusch, smutsigt i hörnen, sladdar som hänger slarvigt, söndrig balkongdörr.
Det verkar saknas någon som bryr sig om hotellet. Men detta är bara detaljer.
Vad som är ännu värre är personalen som jobbar där. Frukostpersonal dök ej upp i tid, så vi fick tända och förse oss med det som stod framme (sedan gårdagen?). Sedan hade, en 15 min försenad, frukostpersonal mage att uttrycka irritation över att vi börjat äta.
Receptionisten var ännu sämre. Ingen känsla för service. Dagen innan avfärd bad vi om hjälp att ordna transport t flygplatsen, vilket hen ville ha 60€ för, cash. Taxin dök ej upp och receptionisten hävdade att den krockat. Väl i en 30 min sen taxi på flygplatsen stannade taxametern på 50€, dvs att receptionisten tog 10€ för "servicen". Vi kände oss lurade.
Ingen bra hotellupplevelse, men Paris är fortfarande fantastiskt :-)