10/10 Fantastiskt
Carina
19 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bästa Hotellet!
Jag bokade ett standard rum.OBSERVERA att standard rummen INTE har ett fönster.De har en vanlig dörr som går till balkongen. Vilket resulterade i att rummet blev väldigt mörk.Vi gick ner till receptionen och blev erbjuden att uppgradera för inte mycket pengar alls och erbjudna att titta på de olika kategorierna de hade för att vi skulle få den bästa vistelsen.De hade jätte mycket tålamod med oss.Även om vi ställde många frågor så var de jätte tillmötesgående och alltid trevliga.JÄTTE bra service i övrigt på hotellet. Hotellet var ren och fin.Rummet var ren, hade bra ac, bekväm säng och även om vi inte ville ha städning varje dag så var tjejerna som städade väldigt snälla och gav oss toapapper och vatten varje dag.Poolen hade få solstolar men det var knappt fullt under den tiden vi var där. Solen försvann rätt så snabbt bakom den höga byggnaden som var en del av hotellet.De hade oxå en pool på taket men de hade inga parasoller där.Frukosten var bra.Dock behöver den kanske lite variation.Det blev ganska enformigt att få samma frukost varje dag i 2 veckor.Men de har mycket att välja mellan.Måste tipsa: Om du har receptionen framför dig, gå till vänster ut på gatan.Rakt fram finns en liten restaurang med stolar och bord utanför.Kvinnan där verkar lite butter men är super trevlig och lagar mat som en gud! 100 baht för bra och god mat + dricka.Amata ligger jätte centralt till allt.Trots det fick vi en bra godnatt sömn då det inte hördes något alls till vårt rum. Återvänder gärna!
Carina
Bodde här 14 nätter i mars 2024