8/10 Bra
Rebecca, Göteborg
Reste med sin partner
28 mars 2020
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet och bekvämligheter
Vi skulle lämna vårt bagage i lobbyn och så skulle de komma upp med det men det gjorde de inte så vi fick själva gå ner efter 30-40 minuter och bära upp det själva. Det hade inte gjort något om vi hade fått göra det själva från början men nu blev det bara en dålig start på hela resan.. Vårt rum var dåligt städat när vi checkade in (långa, svarta hårstrån i duschen och sängen) och det blev inte bättre under vår 2,5 veckas långa semester. Vi åt frukost 2 dagar (ej prisvärt) och blev riktigt dåliga i magen båda gångerna... Förmodligen berodde det på att det var så lite folk (coronatider) så att de plockade fram samma mat flera dagar i rad efter att det hade fått stå framme i värmen i flera timmar. Det var massor med flugor i salladen och frukten, superäckligt. De hade inga lock på någonting, förutom riset och nudlarna, så all mat kändes ofräsch.
De var jättetrevliga i receptionen dock! De hjälpte oss med allt de kunde och frågade hela tiden hur det gick för oss (vårt flyg blev inställt iom corona). Hotellets läge var över förväntan. Det tog 10 minuter att gå till stranden, dock inte den fina delen av stranden (grumligt vatten) utan då fick man gå 15-20 minuter till. Ca 10 minuters promenad till Jungceylon så det var ju bra.
Vi tycker ej att hotellet var värt pengarna och hade inte åkt tillbaka.
Rebecca
Bodde här 14 nätter i mars 2020