Standard dubbelrum | Allergitestade sängkläder, skrivbord och mörkläggningsgardiner

Recensioner av Hotel Harmony

3 out of 5
Hotel Harmony
Na Porici, 31, Prague, Hlavní mesto Praha

Recensioner

8,8

Fantastiskt

10 - Fantastiskt i betyg. 237 av 436 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 140 av 436 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 42 av 436 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 10 av 436 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 7 av 436 recensioner" "

9,0/10

Renlighet

9,0/10

Personal och service

8,4/10

Bekvämligheter

8,4/10

Boendets skick och faciliteter

8,4/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Martin

Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från Lenka Vorlickova, Quality Management 22 dec. 2023
Dear Martin,Thank you for taking the time to share your positive experience at Hotel Harmony. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back soon and provide an even better experience. Happy Travels!

6/10 Okej

Dana

Gillade: Renlighet
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från Lenka Vorlickova, Quality management 18 dec. 2023
Dear Dana, Thank you for taking the time to review Hotel Harmony! I am sorry to hear you did not enjoy your stay. if you have any suggestions or specific tips on how we could improve our services, please do not hesitate to contact us as we always strive to improve for our future guests. I hope you have managed to enjoy Prague. Happy travels!

10/10 Fantastiskt

Yvonne

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från Lenka Vorlickova, Quality Management 18 dec. 2023
Dear Yvonne,Thank you for your fantastic review of Hotel Harmony! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

10/10 Fantastiskt

Ahed

Gillade: Bekvämligheter
Det var mycket bra hotell, position, städning, trevliga personal och allt.
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
Svar från Lenka Vorlickova, Quality Management 30 okt. 2023
Dear Ahed, Thank you so much for taking the time to write such a lovely review of Hotel Harmony! We are thrilled that you have enjoyed your stay and I am delighted to hear such kind words about our staff. It is always a pleasure to hear that their hard work does not go unnoticed not only by us but also by our guests. We hope to welcome you again!Happy Travels!

10/10 Fantastiskt

Jonsson

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Lenka Vorlickova, Quality Management 13 okt. 2023
Dear Jonsson,Thank you for taking the time to review Hotel Harmony! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

10/10 Fantastiskt

Siv Iris

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bästa Praghotel
Läget är toppen bra med spåvagn o buss utanför dörren.
Bodde här 3 nätter i september 2023
Svar från Lenka Vorlickova, Quality Management 29 sep. 2023
Dear Siv Iris,Thank you for your fantastic review of Hotel Harmony! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

8/10 Bra

Heleen

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra läge
Bra läge, fräscha och rena rum. Enda minus var att det var så varmt på rummen och ingen Ac, vi hade 2 fläktar men hjälpte inte riktigt.
Bodde här 3 nätter i september 2023
Svar från Lenka Vorlickova, Quality Management 25 sep. 2023
Dear Heleen,Thank you for your review of Hotel Harmony! I apologise for the inconvenience with the AC systems. We try to advertise our hotels as they are and since we cannot offer them, you will not find them listed on any of our websites. Nevertheless, we are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

8/10 Bra

Anita

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i september 2023
Svar från Lenka Vorlickova, Quality Management 25 sep. 2023
Dear Anita,Thank you for your review of Hotel Harmony! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

6/10 Okej

Mikael

Reste i grupp
Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Centralt men bullrigt och varmt.
Hotellet ligger väldigt centralt, så nära till det mesta, men ligger på en väldigt bullrig gata med bland annat spårvagnar. Hotellet saknar också AC vilket gör det väldigt varmt under sommaren. Fläkt finns dock i rummet... Trevlig och hjälpsam personal, parkering på gata, dock inga dedikerade platser för hotellgäster.
Bodde här 3 nätter i augusti 2023
Svar från Lenka Vorlickova, Quality management 28 aug. 2023
Dear Mikael, Thank you for taking the time to review Hotel Harmony! I am sorry to hear you did not enjoy your stay. Unfortunately, we are unable to offer air conditioners, however, we try to advertise our hotels as they are and you should not be able to find them offered on any of our websites. Due to the hotel being so central, all the parking around the building is in a residential zone. We rent places for our guests from the town, however, we are unfortunately unable to get specific spots. We are sorry for this inconvenience. I hope you enjoyed Prague and I sincerely hope we will be able to welcome you back. Happy Travels!

10/10 Fantastiskt

mildred

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Perfekt läge och nära till sevärdheter
Bodde här 2 nätter i augusti 2023
Svar från Lenka Vorlickova, Quality Management 21 aug. 2023
Dear Mildred,Thank you so much for taking the time to write a review of Hotel Harmony! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

6/10 Okej

Lucas

Reste med familjen
Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i juli 2023
Svar från Lenka Vorlickova, Quality Management 31 juli 2023
Dear Lucas,Thank you for taking the time to review Hotel Harmony! I am sorry to hear that you have not enjoyed your stay.Unfortunately, due to this review having no context, I cannot try to locate and repair any issues you may have had during your stay.If there is anything we can do better, please do not hesitate to contact us and we will do our best to evaluate and imply changes to make sure all our guests are comfortable.I sincerely hope we will be able to welcome you again.Happy Travels!

8/10 Bra

Ninna

Bodde här 4 nätter i juli 2023
Svar från Lenka Vorlickova, Quality Management 24 juli 2023
Dear Ninna,Thank you so much for taking the time to review Hotel Harmony! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

4/10 Dåligt

Betty Azucena

Gillade inte: Personal och service
Bodde här 3 nätter i juli 2023
Svar från Lenka Vorlickova, Quality Management 14 juli 2023
Dear Betty,Thank you so much for taking the time to review Hotel Harmony! I am sorry to hear that you have not enjoyed your stay. Due to this review having no text I cannot investigate nor repair any issues you may have encountered. If you do decide to visit us again, please do not hesitate to contact us and we will do our best to provide you with an experience you would enjoy. I hope we will be able to welcome you again.

10/10 Fantastiskt

Marinko

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i juli 2023
Svar från Lenka Vorlickova, Quality Management 17 juli 2023
Dear Marinko,Thank you so much for taking the time to review your stay at Hotel Harmony! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

8/10 Bra

Kristina

Reste med familjen
Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 2 nätter i juni 2023
Svar från Lenka Vorlickova, Quality Management 20 juni 2023
Dear Kristina,Thank you so much for taking the time to review your stay at Hotel Harmony! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

8/10 Bra

erik

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra läge med spårvagn och buss utanför dörren. Kanske lite högt ljud från trafiken om man bodde långt ner.
Bodde här 3 nätter i maj 2023
Svar från David 31 maj 2023
Kära Erik, tack så mycket för din vistelse på vårt hotell och ditt varma omdöme! Det är ett genuint nöje att se att du trivdes på vårt hotell! Vi är så glada att du uppskattade hotellets läge. Vi skulle vara hedrade att få ta emot dig igen när du återvänder till Prag. Med vänliga hälsningar, Fořt David front office, hotel Harmony

8/10 Bra

Tomas

Reste med familjen
Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
The hotel located in a good place, tram and bus stop just outside the hotel. It’s really close to the city center. Everything was good except cleaning of our room. This could be improved. Otherwise it’s ok to stay there.
Bodde här 3 nätter i april 2023
Svar från David 12 apr. 2023
Dear Tomas, thank you very much for your stay in our hotel and your warm review! Its a great pleasure to read that you had a great time with us. We are glad to agree that the location is very good indeed! We are downhearted to see that the cleaning was not adequate. Should you choose to return, we"ll make sure that the cleaning is done much better. We hope that youve had a safe journey home and hope to see you again soon in any of the AVE hotels. Best regards, Fořt David front office, hotel Harmony

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i mars 2023

10/10 Fantastiskt

Madalina

Bodde här 1 natt i december 2022

8/10 Bra

Konstantina

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i december 2022

10/10 Fantastiskt

HENRIK

Bodde här 1 natt i december 2022

8/10 Bra

Mattias

Bodde här 4 nätter i november 2022

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Prisvärt mindre hotell med mycket bra läge.
Mindre hotell med bra läge nära till butiker, mat, metro och tågstation. Spårvagn utanför dörren. Stort rum, allt som behövdes fanns i rummet. Frukostutbudet bra och fylldes på löpande av vaken och trevlig personal.
Bodde här 5 nätter i oktober 2022
Svar från David 18 nov. 2022
Kära gäst, tack så mycket för dina vänliga ord om din vistelse på vårt hotell! Vi uppskattar djupt din fina recension och betyg av vårt hotell. Sådana kommentarer är verkligen glädjande och motiverande. Låt oss verkligen hoppas att du kommer att välja vårt hotell igen när du återvänder till vår magiska stad. Med vänliga hälsningar, Fořt David front office, Hotel Harmony

10/10 Fantastiskt

Jessica

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Prisvärt
Bra läge med gångavstånd till allt. Rent, bekväma sängar, stort badrum fint städat, vattenkokare, te och kaffe på rummet och litet kylskåp. Dygnetruntreception med trevlig engelsktalande personal. Frukostbuffén var helt OK. Hotellet hjälpte oss beställa taxi tillbaka till flygplatsen jättetidigt på morgonen och den stod och väntade när vi kom ner.
Bodde här 3 nätter i oktober 2022
Svar från David 21 okt. 2022
Kære Prisvärt, tak fordi du tog dig tid til at skrive sådan en flot anmeldelse om vores hotel! Vi er glade for at se, at du nød din ferie. Vores mål er at sikre, at alle de høje forventninger bliver opfyldt og overgået! Vi håber virkelig, at vi får muligheden for at byde dig velkommen på hotellet igen, når du vender tilbage til vores elskede by. Venlig hilsen, David Fořt front office, Hotel Harmony

6/10 Okej

Per Daniel Girisha

Gillade: Renlighet
Good price and location
Ok hotel with good location both close to the train station and the city center. Nice staff.
Bodde här 1 natt i augusti 2022
Svar från Ave Hotels Team 13 okt. 2022
Dear Mr. Per, thank you very much for your stay.Kind regardsAve Hotels Team

10/10 Fantastiskt

Daniel

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Harmony
Stort och fräscht hotellrum, eller egentligen två rum. Låg vid en rätt trafikerad gata, men å andra sidan nära till allt. Trivdes väldigt bra!
Bodde här 3 nätter i september 2022
Svar från David 28 sep. 2022
Kära Daniel, vi är tacksamma för dina vänliga komplimanger om vårt hotell! Vi är glada att vi har bidragit till din trevliga vistelse i vår underbara stad. Tveka inte att återvända till vårt hotell vi väntar på dig. Med vänliga hälsningar, Fořt David front office, Hotel Harmony

8/10 Bra

Christopher

Reste i grupp
Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i augusti 2022

8/10 Bra

Violeta

Bodde här 1 natt i augusti 2022
Svar från Ave Hotels Team 13 okt. 2022
Dear Mrs. Violeta,thank you very much for your stay.Kind regardsAve Hotels Team

8/10 Bra

Ingela

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra frukost. Blev väckt kl 6 av brandvarnare som pep, dåligt batteri förmodligen. Den pep ngr gånger. Ville inte vakna så tidigt.
Bodde här 1 natt i juli 2022
Svar från David 9 aug. 2022
Kära Ingela, tack för att du valde vårt hotell för din vistelse i Prag! Det är ett stort nöje att läsa att du hade en bra tid hos oss. Vi är glada över att hålla med om att frukosten är mycket bra! Du kan vara säker på att de beskrivna problemen inte kommer att hända igen, vi har redan åtgärdat det. Tveka inte att återvända till vårt hotell vi väntar på dig. Med vänlig hälsning, Fořt David front office, Hotel Harmony.

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Trevligaste personalen i Prag!
Otroligt hotel, och det var personalen som gjorde hela skillnaden! Supercentralt läge, helt OK rum, städat och snyggt. Lite slitet hotel, men absolut inte nedgånget. Rent. Frukosten var OK, inga trolleritricks direkt, men med tanke på att vi betalade 10kr per person och dag så var det världsklass! Personalen gjorde hela upplevelsen. Dom kunde svara på alla frågor som uppkom, rekommendera dom bästa restaurangerna utifrån önskemål och hade alltid ett leende på läpparna! Hela vistelsen blev smidig och problemfri tack vare personalen!
Bodde här 2 nätter i juli 2022
Svar från David 13 aug. 2022
Kära gäst, tack för att du tog dig tid att skriva en sådan trevlig recension om vårt hotell! Det är ett stort nöje att höra att du gillade din vistelse på vårt hotell till dina fulla förväntningar. Jag har förmedlat dina vänliga ord till resten av teamet och alla var nöjda. Vi hoppas verkligen att vi får möjligheten att välkomna dig på hotellet igen, när du återvänder till vår älskade stad. Med vänliga hälsningar, Fořt David front office, Hotel Harmony

10/10 Fantastiskt

Ardalan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i juli 2022

8/10 Bra

Mikael

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Incheckningen gick bra, trots att kl var 23.20. Bra och rymliga rum och sköna sängar. Bra frukost. Glutenfritt bröd fanns på frukosten, bara att fråga.
Bodde här 2 nätter i juni 2022
Svar från David 12 juli 2022
Kära Mikael, tack så mycket för att du valde vårt hotell för din vistelse i vår älskade stad! Det är en fröjd att höra att du trivdes med oss! Vi jobbar hårt för att se till att allt är precis rätt för alla våra gäster. Vi ser fram emot att välkomna dig på hotellet vid ditt nästa besök i Prag. Vänliga hälsningar, Fořt Davidd front office, Hotel Harmony

6/10 Okej

Kent

Bodde här 1 natt i maj 2022

6/10 Okej

Bruce

Reste med familjen, Reste med sin partner
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
.
Bodde här 4 nätter i april 2022

10/10 Fantastiskt

Billy

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Friendly staff
Bodde här 2 nätter i maj 2024

10/10 Fantastiskt

Kvetuse

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Close to centre lots if shops restaurants and cafes not crowded
Bodde här 3 nätter i maj 2024
Svar från Lenka, Quality management 14 maj 2024
Dear Kvetuse,Thank you so much for taking the time for such a fantastic review!We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

10/10 Fantastiskt

Kulbir

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very friendly staff, assisted with accommodation and travel arrangements. Great buffet style breakfast. Close to all shops and amenities. Clean and safe property and rooms.
Bodde här 4 nätter i maj 2024
Svar från Lenka, Quality management 13 maj 2024
Dear Kulbir, What a fantastic review! Thank you so much for your kind words about our hotel and our staff. It is such a pleasure to see their hard work being recognized. We are all thrilled you have enjoyed your stay and we are looking forward to welcoming you back, hopefully very soon. Happy travels!

10/10 Fantastiskt

Melanie

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Patrick, Arina and Jill Are excellent as front persons -accommodating, knowledgeable and have excellent rapport.
Bodde här 5 nätter i maj 2024
Svar från Lenka, Quality management 13 maj 2024
Dear Melanie, What a fantastic review! Thank you so much for your kind words about our staff. It is such a pleasure to see their hard work being recognized. We are all thrilled you have enjoyed your stay and we are looking forward to welcoming you back, hopefully very soon. Happy travels!

6/10 Okej

Jean Paul

Reste med familjen
Gillade inte: Bekvämligheter
Hôtel bruyant
Bodde här 4 nätter i april 2024
Svar från Lenka Vorlickova, Quality management 13 maj 2024
Dear Jean Paul, Thank you for your review. We appreciate your feedback. Unfortunately due to the hotel's location, being exceptionally central, we cannot avoid a bit of noise. We try our best to avoid most of it via heavy curtains, or complimentary earplugs in all of our rooms. We understand this may be frustrating. If you ever find yourself in a similar situation, please do not hesitate to contact the receptionists as they will do their best to assist you with the situation. I hope you enjoyed your trip to Prague. Happy travels!

6/10 Okej

Rina

Reste med familjen
Gillade: Personal och service
Great location. Old hotel but big rooom. However, too much noise from the street and room is warm. Did not know it did not have A/C.
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från Lenka, Quality management 13 maj 2024
Dear Rina, Thank you for your review. We appreciate your feedback. Unfortunately due to the old age of the building and the position of the hotel, any reconstructions, such as fitting new AC units is extremely complicated. However, we try to advertise our hotels as they are and since we cannot offer them, you should not be able to find the air conditioner units offered on any of our websites. I do understand the Czech Republic has been abnormally hot these past weeks and we try to help our guests to be as comfortable as possible, therefore we also offer fans at the reception upon asking. I hope you managed to enjoy your trip to Prague. Happy travels!

8/10 Bra

Renata, New ayork

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Lenka, Quality management 2 maj 2024
Dear Renata, Thank you for your review! We are thrilled you have enjoyed your stay and hope to welcome you back soon. Happy travels!

2/10 Väldigt dåligt

Mattia

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service
Se ti porti via una mela ti prendono per un ladro. Ho girato tanti alberghi, però una cosa del genere mai vista,la signora arriva con un artello a tavola xche volevo portami una mela,visto che avevo presso solo un caffe,e dopo, lei anche sparita. Vergonatevi
Bodde här 1 natt i april 2024

6/10 Okej

Brendan

Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Lenka, Quality management 13 maj 2024
Dear Brendan, Thank you for your review. I am glad you enjoyed your stay and I hope we will be able to welcome you back. Happy travels!

8/10 Bra

Cristina

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
The staff was very helpful and the breakfast was very good. It was an easy walk to the old town center. The tram line ran in front of the hotel, if needed. Our room was very warm so we opened our window to cool it down. There was a Lidl next to the hotel which was convenient
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från Lenka, Quality management 15 apr. 2024
Dear Cristina,Thank you so much for taking the time to write such a fantastic review of your stay at Hotel Harmony! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

8/10 Bra

Pierre

Gillade: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
En général tout était bien, la dame a l’accueil était d’une gentillesse sans limite , les déjeuners sont bon et le personnel très gentil et propre, le seul bémol c’est le nettoyage des chambres même avec des pourboires au quotidien la douche n’a jamais été nettoyé pendant mon séjour de 2 semaines
Bodde här 13 nätter i mars 2024
Svar från Lenka Vorlickova, Quality Management 4 apr. 2024
Dear Pierre,Thank you so much for taking the time to write such a fantastic review! I am sorry about the issues you encountered with our housekeeping. I will be discussing this review with them thoroughly to ensure this does not happen again in the future. Despite this, we are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

6/10 Okej

Stefanie

Gillade: Renlighet och personal och service
Solides Hotel, mitten in der Innenstadt.
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från Lenka, Quality management 4 apr. 2024
Dear Stefanie, Thank you for your review! We are thrilled you have enjoyed your stay and hope to welcome you back soon. Happy travels!

10/10 Fantastiskt

Kazuhiro

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
2月下旬に利用しました。 チェックイン時には丁寧に対応いただき、わからなかったことにもしっかり説明いただけました。 部屋は狭かったですが清潔で、滞在に問題はなく必要なものは全て揃っていました。 朝食会場でもスタッフはフレンドリーで感じが良く、飲み物、食べ物共に一通り提供されていました。また同建物内にベーカリーがあり、ホテルから直通できます。 主要駅から近く、コストパフォーマンスはかなり良いと思います。 地図情報が間違っていたので、複数の地図で確認されることをお勧めします。
Svar från Lenka Vorlickova, Quality Management 26 mars 2024
Dear Kazuhiro,Thank you so much for taking the time to write such a fantastic review! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

6/10 Okej

Yuliia

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet
Leider war das Hotel etwas enttäuschend. 1. Bevor ich das Hotel gebucht habe, war es mir wichtig das der Parkplatz frei ist (und das wurde vom Hotel besprochen). Als ich angekommen bin, hat mir der junge Mann an der Rezeption gesagt, das sie keine Parkplätze haben, das ich mir irgendwo draußen einen Parkplatz suchen muss mit mindestens 20 Euro pro Tag (was in der Innenstadt sehr schwierig war). Es war nichts frei, auf meine Bitte um Hilfe kam keine Reaktion. Überhaupt einen Parkplatz zu finden hat eine Stunde gedauert. Warum schreibt man bei diesem Hotel, dass der Parkplatz dazugehört? 2. Ich habe es in der EU noch nie erlebt, dass man beim Einchecken zusätzliche Gebühren, sozusagen Steuern zahlen muss. (Warum informiert man seine Gäste nicht vorher?) 3. das Hotel ist schlecht schallisoliert. 4. Ein großes Lob an die sehr nette und fleißige Mitarbeiterin in der Küche und überhaupt Küchenservice, das ist der einzige Pluspunkt. Vielen Dank für das leckere Frühstück und die freundliche Bedienung.
Bodde här 3 nätter i mars 2024
Svar från Lenka, Quality management 4 apr. 2024
Dear Yuliia,I am sorry to hear you were disappointed with your stay. However, I would like to point out a couple of things. Due to the hotel's central location, we have to rent parking spots from the town. As a result, we are unable to provide free parking. This information is clearly stated on all of our websites. When you book through the Expedia website, we clearly state the parking situation as follows: "Uncovered self-parking on site (EUR 20 per day), Limited on-site parking." Additionally, I tried to find any conversations our staff might have had prior to your arrival, but I have only found the pre-arrival email. The taxes that you mention in your review are a so-called city tax. This tax is mandated by the country, and every hotel in the Czech Republic has to collect this fee and send it to the corresponding municipality. The reason this fee cannot be included in the room price is that there are exceptions (such as children or disabled people) and because the hotel does not keep this tax. Other countries that impose a city tax include Austria, Belgium, Croatia, France, Germany, Greece, and more. I do apologize for the lack of soundproofing in your room. This is an issue we will be diligently working on during our future reconstructions.Lastly, I would like to thank you for your kind words about our breakfast staff. I will be passing your kind words to them.I truly hope these inconveniences have not impacted your stay too much and that you were still able to enjoy Prague.Happy travels!

10/10 Fantastiskt

ioseph, bari

Gillade: Bekvämligheter
Tutto ok
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från Lenka Vorlickova, Quality management 12 mars 2024
Dear Ioseph, Thank you for your review!We are thrilled you have enjoyed your stay and hope to welcome you back soon. Happy travels!

6/10 Okej

Odon

For 4 days staying at the hotel they didn’t change the bedsheets
Bodde här 4 nätter i februari 2024
Svar från Lenka Vorlickova, Quality management 12 mars 2024
Dear Odon, Thank you for taking the time to review your stay! I apologize if you have felt like your room has not been cleaned. We try our best to conserve and save water as we recognize the impact wasting water may have on the planet. Therefore we only change your bedsheets every two days if not requested otherwise. All this information is stated in your room and on our websites. I have spoken to the housekeeping team and they assured me yours was changed as well. However, I have asked them to be more mindful to avoid this happening in the future. I sincerely hope this misunderstanding has not impacted your stay and I hope we will be able to welcome you again in the future! Happy travels!