Terrass/Patio

Recensioner av Occidental Praha

4 out of 5
Occidental Praha
Na Strzi 32, Prague

Recensioner

8,2

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 207 av 555 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 229 av 555 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 79 av 555 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 23 av 555 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 17 av 555 recensioner" "

8,6/10

Renlighet

8,2/10

Personal och service

8,2/10

Bekvämligheter

8,4/10

Boendets skick och faciliteter

8,6/10

Hållbarhet

Recensioner

8/10 Bra

Marie Ann-Sofie

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 5 nätter i juli 2023

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 3 nätter i september 2019

8/10 Bra

Babak

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i oktober 2018

10/10 Fantastiskt

Mevlit

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Thank you
Everything was good, good staff and good service
Bodde här 3 nätter i december 2018
Svar från Alain Lago 17 dec. 2018
Dear guest, Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Occidental Praha. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience.  Thank you again for this heartwarming review of your stay with us, we look forward to your next visit. Best regards,

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Svar från General Manager 5 sep. 2016
Dear Guest, Thank you for your rating and for choosing our hotel for your stay in Prague. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards, Alejandro Martín Álvarez General manager

10/10 Fantastiskt

Christina , Uppsala

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell.
Bra hotell i lugnt område, 5 - 10 minuters promenad till tunnelbanan och några stationer in till stan. Rena nyrenoverade rum, mycket att välja på till frukost och trevlig personal.

6/10 Okej

Sofia, Göteborg

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Bra hotell. Men jag trodde att jag bokade Barcelo praha five. Helt ok frukost. Trevlig personal. Bra rum.

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

6/10 Okej

Gustav

Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

6/10 Okej

dts, sweden

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
the hotel needs to be taken care
The room ia quite large and spacious. The mini bar fridge was empty, not working, and dirty. There were a lot dirt spots on the ceiling. The doors of the closet were not opening properly. Thw toilet was spacious. The hotel has a large parking (both open and closed). There is a metro station nearby.

10/10 Fantastiskt

Tomas, Sverige

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket bra hotell
Lite strul inledningsvis då deras bokningsservice inte bokat med sonen men de löste det helt ok genom att uppgradera oss till en junior suite :) Vi åt bara i loungen men maten var riktigt bra. Enda nersidan var frukostbuffén som mest påminde om en skolbespisning i både utbud och bemötande.

10/10 Fantastiskt

Nawfal Mustafa

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
bra servic
Område och servic.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra frukost
Hotellet ligger nära tunnelbanna...ca 10min till fots. Fina rum och trevlig personal. Bra service. Väldigt bra frukost mellan 7:00-10:00 :-).

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Prag resa 2-dagar
Hotell med bra rum. Frukosten var bra. Dock lite långt in till Prag men funkade bra med tunnelbanan ca. 400 meter till närmaste station.

8/10 Bra

lars H

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Jonas, Sweden

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good hotel, nice breakfast buffé. The dinner buffé wasn't very good though and it was too expensive. Nice room, nice view although not very close to the city centre.

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotel
Otroligt bra hotel. Jag skulle rekommendera andra om detta Hotel .

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

leila, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Mariami

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service
Bodde här 7 nätter i april 2024

10/10 Fantastiskt

Christopher

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från Roberto Mateos, General Manager 8 apr. 2024
Dear Christopher,Thank you for your review.We have taken good note of your comments and are truly sorry you did not feel our service met your expectations; our team works daily to provide the best possible service so that our guests feel genuinely cared for.We are, nevertheless, pleased that you had an enjoyable stay with us.We hope to see you again in the future. Kind regards,Roberto Mateos, General Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great breakfast - Bad dinner
The staff at the hotel were amazing - friendly and helpful - both the barman and the lady at reception. We were slightly disappointed that upon arrival the room allocated to us did not have a bath (Junior Suite) as requested via email. The lady at reception changed the room for us when we asked if the room had a bath. We then went all the way up to the room to discover that it only had a shower. So back down we went and had to have the room changed again - She kindly gave us a voucher for a free drink at the bath. I feel that our email request was simply ignored. The only other negative would like to mention was dinner - my husband had the burger and I had the goulash - both big NOs - the burger comes with a black bun (we are all for trying new things, but it should be mentioned on the menu) - it did not look good and it certainly did not taste nice either. I have no idea what "meat" was used for my goulash but it tasted like plastic -the dumplings were not good at all - I left my entire plate. The deserts were stale and also not tast. On the flip side - breakfast was divine, well prepared, fresh and very yummy. Overall we would stay again - but just have dinner somewhere else :-)
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Roberto Mateos, General Manager 3 feb. 2024
Dear Guest,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are truly sorry to hear about the confusion regarding your room's amenities, and the disappointment you encountered with your dining experience. It's concerning to hear that the dishes did not meet your expectations, and we apologize for any dissatisfaction caused. Your feedback is incredibly valuable to us, as it highlights areas where we can improve.We are delighted, however, to learn that you found our staff to be friendly and helpful, and that you enjoyed our breakfast selection. Our team takes great pride in providing fresh, well-prepared meals to start the day right, and it pleases us to know that we succeeded in this regard during your stay.Thank you again; we hope that you will return. Best wishes,Roberto Mateos, General Manager

8/10 Bra

David wyn

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good hotel
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från Roberto Mateos, General Manager 10 jan. 2024
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Roberto Mateos, General Manager

8/10 Bra

Clara

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Cumplió las expectativas
Pedimos cama doble y cuando llegamos estaban las camas separadas. Por suerte, desde la recepción no nos pusieron ninguna pega y nos cambiaron de habitación. Por otro lado, las camas estaban un poco deformadas del uso y la bañera no terminaba de tragar bien el agua. Aún y así, cumplió las expectativas. Personal super amable.
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från Roberto Mateos, General Manager 8 jan. 2024
Apreciada Clara,Nos complace saber que nuestro personal fue excepcionalmente amable y que pudimos atender su solicitud de cambio de habitación de manera eficiente. Agradecemos sus comentarios sobre las camas y la bañera; la satisfacción de nuestros huéspedes es nuestra prioridad, y aunque no mencionamos los detalles específicos de cada habitación en nuestra información general, tomamos muy en serio su retroalimentación para mantener la calidad de nuestras instalaciones.Quedamos a la espera de su pronto regreso. Un cordial saludo,Roberto Mateos, General Manager

10/10 Fantastiskt

Mehemmed

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 4 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Abdelhakim

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Danke für alles
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från Roberto Mateos, General Manager 6 nov. 2023
Sehr geehrter Abdelhakim,herzlichen Dank für Ihre Bewertung.Über Ihr positives Feedback freuen wir uns sehr! Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Es freut uns sehr, dass Sie wieder bei uns buchen würden. Bis zum nächsten Mal!Roberto Mateos, General Manager

10/10 Fantastiskt

Ana

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mis cuatro dias en Praga
Bodde här 4 nätter i oktober 2023
Svar från Roberto Mateos, General Manager 6 nov. 2023
Estimada Sra. Ana,Nos gustaría expresar nuestro agradecimiento por los comentarios que ha realizado sobre su reciente visita, puesto que nos ayudan a entender como nuestros huéspedes disfrutan de su estancia con nosotros.Nos alegra saber que disfrutó de la limpieza de la habitación, la comodidad y el excelente servicio que ofrecemos. Nos enorgullecemos de mantener altos estándares en todos estos aspectos para garantizar una estancia agradable para nuestros huéspedes.Gracias de nuevo por esta revisión reconfortante sobre su estancia con nosotros, esperamos su próxima visita muy pronto.Atentamente,Roberto Mateos, General Manager

8/10 Bra

Willem

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very clean and very spacy
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Roberto Mateos, General Manager 2 nov. 2023
Dear Willem, Thank you very much for your kind feedback.We are thrilled to hear that you found our hotel clean and your room spacious. Our team works hard to maintain a high standard of cleanliness and comfort for our guests, and we are glad that it met your expectations.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Roberto Mateos, General Manager

8/10 Bra

John

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Mahamat

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The parking isn’t free. You have to pay parking fees.
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
Svar från Roberto Mateos, General Manager 9 okt. 2023
Dear Guest,Thank you for your review.Thank you for your feedback on our car parking rates. We understand that additional fees can be inconvenient and do everything in our power to keep this price as low as possible and in line with that of nearby hotels with this service. Please keep in mind that this area is secure and monitored by our security staff. Alternatively, free parking is available outside the hotel, however, we cannot take any responsibility for vehicles parked there. We thank you for highlighting the high standards of our installations, being fully aware that this is of primary importance for our guests.We hope that we have the opportunity to see you again soon. Kind regards,Roberto Mateos, General Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i augusti 2023

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 11 nätter i augusti 2023

10/10 Fantastiskt

marion

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Ok
Bodde här 1 natt i juli 2023
Svar från Roberto Mateos, General Manager 7 aug. 2023
Dear Marion,Thank you for your positive feedback.We are thrilled to hear that you found our room cleanliness and hotel condition to be exceptional. Our team works diligently to maintain a high standard of cleanliness and comfort for our guests. We appreciate your kind words and are glad that it contributed to a pleasant stay.However, we noticed that you were not completely satisfied with the service provided. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. Our staff is committed to providing excellent service, and we will continue to work on improving in this area to ensure all our guests have a memorable experience.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Roberto Mateos, General Manager

10/10 Fantastiskt

INES

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Seajou
Bodde här 1 natt i juli 2023
Svar från Roberto Mateos, General Manager 30 juli 2023
Chère Ines,Nous voulons vous remercier de ce résumé si positif de votre séjour que vous nous avez fait parvenir.Nous sommes heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour, ainsi que la chambre que nous vous avons réservée et que vous l'ayez trouvée propre et confortable à tout moment.Nous vous remercions pour votre valorisation du service. Ceci a bien sûr été partagé avec toute l'équipe. C'est toujours une grande source de motivation pour notre personnel d'apprendre que nos hôtes apprécient la qualité du service.Nous serions ravis de vous recevoir une nouvelle fois très prochainement. Bien à vous,Roberto Mateos, General Manager

10/10 Fantastiskt

Danilo

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Excelente
Bodde här 4 nätter i juli 2023
Svar från Roberto Mateos, General Manager 18 juli 2023
Caro Danilo, agradecemos o seu simpático comentário.Ficamos encantados com o seu feedback. É em busca da plena satisfação dos nossos hóspedes que damos o nosso melhor diariamente. Esperamos ter a oportunidade de o rever brevemente.Com os melhores cumprimentos,Roberto Mateos, General Manager

10/10 Fantastiskt

Martin

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i juli 2023

6/10 Okej

Linn Terese

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i juli 2023

10/10 Fantastiskt

Zaki

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i juli 2023

10/10 Fantastiskt

Johnny

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
We are coming back…
Bodde här 3 nätter i juni 2023
Svar från Roberto Mateos, General Manager 23 juni 2023
Dear Johnny, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Roberto Mateos, General Manager

10/10 Fantastiskt

maria

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i juni 2023

6/10 Okej

Ursa

Bodde här 1 natt i maj 2023

8/10 Bra

Kentaro

Affärsresenär
Gillade: Renlighet och personal och service
The hotel is a little bit far from the nearest station.
Bodde här 3 nätter i maj 2023
Svar från Roberto Mateos, General Manager 29 maj 2023
Dear Kentaro,Thank you for your review.We are happy to hear that overall you had a pleasant stay.However, we are sorry that our location was not entirely what you were looking for. Our team members are always available with information and advice on the best way to reach your destination.We hope to welcome you back again soon. Best wishes,Roberto Mateos, General Manager

10/10 Fantastiskt

Maggie

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
While a few miles from town center, we found it easy to park at the Palladium parking in town and save money by staying at this very nice, clean, nearby hotel. Cold a/c in room was great. Good experience.
Bodde här 1 natt i maj 2023
Svar från Roberto Mateos, General Manager 22 maj 2023
Dear Maggie,Thank you for your positive feedback.We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated the high standards we set ourselves. Your kind recommendation is very rewarding for our team.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Roberto Mateos, General Manager

10/10 Fantastiskt

Jenny

Gillade: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i maj 2023

8/10 Bra

Bastien

Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
La chambre est de très bonne qualité conformément au descriptif. Par contre l isolation phonique est de qualité très moyenne, les bruits extérieurs sont très présents.
Bodde här 3 nätter i maj 2023
Svar från Roberto Mateos, General Manager 16 maj 2023
Cher Bastien,Merci beaucoup pour le temps que vous avez consacré à partager vos impressions personnelles sur votre séjour au sein de notre hôtel Occidental Praha. Nous accueillons toujours de bon gré les commentaires de nos hôtes car ceux-ci nous permettent d'améliorer constamment les expériences que nous délivrons.Nous sommes heureux que vous ayez apprécié le confort de nos chambres.Nous vous prions de nous excuser pour le désagrément.Lors d'une prochaine visite, n'hésitez pas à demander une chambre plus au calme.Encore merci pour votre aimable appréciation sur notre hôtel, nous espérons vous avoir à nouveau bientôt parmi nous. CordialementRoberto Mateos, General Manager

8/10 Bra

Yonghui

Bodde här 3 nätter i maj 2023

6/10 Okej

Sarah-Marie

Reste i grupp
Gillade: Boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service
Das Personal war zu Beginn unfreundlich. Bett war ungemütlich und locker. Positiv war, dass jede Person zwei Kissen hatte. Das Zimmer war modern eingerichtet und einigermaßen sauber. (ausgenommen, Haare auf dem Bett) Unglücklich ist, dass die Toilette nur eine Schiebetür hat. Außerdem ist die Parksituation sehr kritisch, da das Parkhaus nur für kleine Fahrzeuge (Smart, VW Up,..) geeignet ist und die anderen Parkflächen zu wenig vorhanden. Ansonsten ganz ok.
Bodde här 1 natt i maj 2023
Svar från Roberto Mateos, General Manager 15 maj 2023
Sehr geehrter Gast, wir bedanken uns für Ihre positive Bewertung unseres Hotels.Es freut uns, dass Sie insgesamt einen schönen Aufenthalt bei uns hatten.Wir bedanken uns für Ihren Hinweis zur Sauberkeit und werden hier in Zukunft ein besonderes Augenmerk darauf legen.Roberto Mateos, General Manager

10/10 Fantastiskt

david wyn

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Excellent hotel, very friendly at reception
Bodde här 4 nätter i maj 2023
Svar från Roberto Mateos, General Manager 15 maj 2023
Dear Wyn, Thank you very much for your kind feedback.Our dedicated team always aims to give the best experience to all our guests and it is rewarding for us that you appreciated the high standards we set ourselves.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Roberto Mateos, General Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i maj 2023