Köpcentrum

Recensioner av Le Petit Marin Boutique Hotel

3.5 out of 5
Le Petit Marin Boutique Hotel
Graaf Florisstraat 70, Rotterdam

Recensioner

8,0

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 31 av 69 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 21 av 69 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 7 av 69 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 5 av 69 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 5 av 69 recensioner" "

8,8/10

Renlighet

8,0/10

Personal och service

7,2/10

Bekvämligheter

8,6/10

Boendets skick och faciliteter

8,0/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Sonja

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 1 natt i maj 2024

10/10 Fantastiskt

Sylvie

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Nous avons bien aimé le design de la chambre, jolie façade, la jeune femme a l’accueil extrêmement agréable, je recommande.
Bodde här 1 natt i april 2024

8/10 Bra

Lothar

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Stadthotel ohne Luxus,praktisch in Bahnhofsnähe
Bodde här 2 nätter i april 2024

10/10 Fantastiskt

Philippa

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Lovely suite. Staff were helpful. We arrived early and were able to leave our bags while we explored the area. Our bags were in our room when we arrived.
Bodde här 5 nätter i april 2024

6/10 Okej

Terry

Reste med sin partner
Be warned we had to lay out a €100 deposit on the room, that wasn’t on any of the pages on their site or Expedia. Not the end of the world of course but would of been better to have known that in advance and for the hotelier to be up front about these things. Overall a decent, albeit slightly creaky and noisy building when anyone left their room or walked through the tiny corridor to their own room, but again not bad, would return
Bodde här 1 natt i april 2024

2/10 Väldigt dåligt

Diana

Reste med familjen
Gillade inte: Personal och service
Horrible waiter
Bodde här 1 natt i mars 2024

8/10 Bra

Jeroen

Affärsresenär, Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Net hotel, schone kamer, vriendelijk personeel. Een aanrader.
Bodde här 1 natt i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Nathalie, Le pecq

Reste med familjen
Gillade: Bekvämligheter
Décor noir et doré un peu sombre pour moi même si très assorti
Bodde här 2 nätter i februari 2024

6/10 Okej

Brad

Reste med familjen
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Bekvämligheter
The representative admitted that they sometimes just delete incoming emails without reading them. I had emailed the hotel twice before arriving without a reply. It took 2 requests over 2 days to fix the drainage of our shower so that we could take more than a 4 minute shower without it overflowing into the bathroom. Our room ( 418 ) was comfortable and had a nice view, but only 4 hangars and no other "amenities". It was in a good location for our needs and easy to walk to from Rotterdam Centraal or a tram stop.
Bodde här 3 nätter i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Nora

Bodde här 4 nätter i januari 2024

8/10 Bra

Dilan

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i januari 2024

10/10 Fantastiskt

Christelle

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Tout était à côté c’était super
Bodde här 4 nätter i januari 2024

8/10 Bra

Marco

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i januari 2024

10/10 Fantastiskt

Amel

Bodde här 4 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Vivien

Gillade: Boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i december 2023

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Nice hotel
Nice looking place, room was nicely decorated, but terrible cold on the first floor, I could not go to the shower because the floor was freezing cold
Bodde här 1 natt i december 2023

8/10 Bra

JEONG HO

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i november 2023

6/10 Okej

Geert, Amstelveen

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i november 2023

8/10 Bra

Ms C

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Nice hotel but small room
Good experience but I had better! Very small room! Location: Good, at 10’ walking from Centraal Station. Check in: Good, quick. Additional tourist tax had to be paid, I didn’t know that. Check out: Very good, quick. Room: A nicely decorated room, all in black but small, very small! I had a room on the top floor, under the roof, being 5’9’’ I touched the low ceiling constantly, with my head. Small work space where also kettle & coffee machine stands, my laptop just fitted. Just! No place to put your clothes away, just a hanger, no place to put your suitcase. No bar/fridge. Nice bed and bed linnen. TV has Netflix & Videoland but you need to sign in with your own account. For foreigners that doesn’t work. Bathroom: Nice! Good shower and enough clean towels. It was raining, umbrella was not available.
Bodde här 2 nätter i oktober 2023

6/10 Okej

Shanalie

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Mooit hotel alleen wel gehorig wel te doen verder. Iets kleiner dan dat het lijkt op foto's wel erg mooi!
Bodde här 1 natt i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

James

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Le Marin Hotels
Stayed at both the main hotel and Le Petit a few times now and it’s always the same great service. Really nice rooms and friendly staff, very consistent in delivering a very comfortable stay
Bodde här 4 nätter i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Ashley

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Convenient for getting to Rotterdam Central station for train, tram and bus routes.
Bodde här 6 nätter i augusti 2023

10/10 Fantastiskt

David

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i september 2023

10/10 Fantastiskt

Romeo Jr, Singapore

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Nice and pleasant to stay
Bodde här 2 nätter i augusti 2023

10/10 Fantastiskt

Nephtali

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 6 nätter i juli 2023

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i juli 2023

10/10 Fantastiskt

Markus

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juli 2023

4/10 Dåligt

A.J.

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service
Ik vomd de accomodatie leuk en was super mooi en chic. Maar nummer 018 was gelijk in de lobbie en was te roemorig bij de balie, waardoor het moeilijk was om te slapen.. door de herrie werd ik elke keer wakker. Er werd geen rekening gehouden dat er andere mensen daar zijn. Ik zou het in ieder geval niet aanraden om bij die kamers beneden te logeren.
Bodde här 1 natt i juli 2023

6/10 Okej

Keng Pheng

Gillade inte: Personal och service och boendets skick och faciliteter
The location is good. I do not know if I will return to this property as the air conditioning did not work for at least 10 days ( I stayed for 14 days). Bizarre air conditioning where I had to WhatsApp the reception every time I wanted to switch on or off.
Bodde här 15 nätter i maj 2023

4/10 Dåligt

catherine, san luis obispo

Gillade inte: Personal och service
Bodde här 2 nätter i juni 2023

10/10 Fantastiskt

Stephanie

Bodde här 4 nätter i maj 2023

2/10 Väldigt dåligt

Alina

Bodde här 1 natt i maj 2023

8/10 Bra

Harma

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Het is een prima hotel, maar bij het inchecken spraken ze Engels en niet iedereen spreekt Engels. Jammer dat het hotel in een wijk is geplaatst. Optie: Privé pakeerplaatsen is wel handig.
Bodde här 1 natt i januari 2023

10/10 Fantastiskt

Ervin

Bodde här 2 nätter i oktober 2022

10/10 Fantastiskt

pankaj

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet och personal och service
Decor was very nice though very dark. Excellent shower. Room size is small and may be a problem with lots of luggage. Excellent service and friendly front desk. Free cappuccino.
Bodde här 2 nätter i september 2022
Svar från Marketing 8 sep. 2022
Dear Pakaj,Thank you for your 5 star review! We are very happy to read you had a good stay with us. All the best from our team.

2/10 Väldigt dåligt

Önder

Reste med sin partner
Gillade inte: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Das Zimmer war durchgehend eiskalt, es gab keinen Föhn, keine gescheiten Spiegel und Lichter, keine Minibar, Parken sehr teuer und schwer zu finden, direkt daneben ist eine Grundschule und dementsprechend Lärm, Kaution von 100€ welche man nur mit Kreditkarte zahlen konnte und auch nicht bar zurück bekommt
Bodde här 2 nätter i augusti 2022
Svar från Marketing 1 sep. 2022
Dear Önder,Thank you for reviewing our hotel. We are sorry to read your experience in our hotel. Please note that we do our upmost best to give you the best experience in Rotterdam. We will evaluate your review to optimise our service towards our future guests.We wish you all the best,Team Le Marin Hotels

10/10 Fantastiskt

Nils

Bodde här 2 nätter i augusti 2022

8/10 Bra

Zeynep

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i augusti 2022
Svar från Marketing 24 aug. 2022
Thank you, Zeynep, for your kind review. Hope to see you again in the future!Best wishes,Team Le Marin Hotels

8/10 Bra

Oliver

Bodde här 1 natt i augusti 2022
Svar från Marketing 24 aug. 2022
Thank you, Oliver, for your positive review! We hope you had a good stay with us!

4/10 Dåligt

Panagiotis

Affärsresenär
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Very disappointing
We arrived earlier than the checkin time. The receptionist greeted us at the door (not even allow us to enter the facilities) and since the rooms were not ready she refused to store somewhere our luggage (although in the comments we saw this was the case). When we went again on time (15:00), my room was still not ready and i waited in the room of my colleague to be informed by mail when it would be ready. I went to my room to check the cleaning status by myself (15:30) and the cleaning lady told me it was ready. The mail arrived at 16:30, 1h after the cleaning was finished and 1.5h after the official checkin time. The rooms are tiny small, nothing like what they look in the photos, the heating system hard to control and in dutch, the cleaning was not the best, since under the bed there was a lot of dust and in the bathroom there were footprints from shoes. Also the decoration is in black and grey colours without a lot of lights, which made it hard to find something in your suitcase if you didn't put the luggage under the lamp.
Bodde här 4 nätter i juni 2022
Svar från Le Petit Marin Boutique Hotel 28 juli 2022
Dear Panagiotis, Thank you for your review. We always appreciate sincere feedback about our rooms. We regret to read your experience in our boutique hotel. Our official check in time is indeed 15:00 hrs and your room should have been ready. The feedback about the dust and footprints in the bathroom have been sent to our house keeping department. Again, our apologises for your experience in our hotel.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i juni 2022

8/10 Bra

Elona

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Superbe hôtel , mais prévoyez la caution
Superbe hôtel ! La salle de bain est fantastique . Cependant une caution d’un montant assez importante nous as été demandé à notre arrivée , cela n’étais pas stipulé. Et elle as mis une bonne semaine avant d’être restituée .
Bodde här 3 nätter i april 2022

8/10 Bra

Pieke

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Mooie ruime kamer.
Bodde här 1 natt i maj 2022

10/10 Fantastiskt

Nahiomis

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i april 2022

8/10 Bra

Bruno

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i april 2022

10/10 Fantastiskt

ROVSAN

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i februari 2022

2/10 Väldigt dåligt

Mireille

Gillade inte: Personal och service
Bodde här 1 natt i februari 2022

8/10 Bra

Polina

Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
check-in was a bit weird as when reserving through platforms does mot provide a code you need to check-in, so it took a long time. the floor of the shower was a bit dirty. otherwise the bed was very comfortable, all the utilities worked well.
Bodde här 2 nätter i oktober 2021
Svar från Le Marin Hotels 24 okt. 2021
Dear Polina, Thank you very much for taking the time to leave us with a nice review. Your feedback about the confusing check in is always welcome. We take it with us to improve this procedure in the near future. Also the fact that the shower floor was not completely clean, we apologise for. This is not the standard we would like to show. We hope to have you back one day in the all improved Le Marin Hotels. Kind regards, Luuk Olsthoorn | Team Le Marin Hotels

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service och rummets bekvämlighet
Average - Lots more improvement needed
The hotel rooms are very very very tiny so I do not recommend it for people that aim to arrive with lotsa luggage. The lights in the room are always dimmed and you can’t control them, to a point where it gets very stress to find things in your luggage. I understand the aim to create an ambiance but lets be honest, it is not relaxing to try and find stuff from your luggage in a 5m2 room, with dark colours and has got dimmed lights. I must say I think the staff can be a bit more cheered up, often we felt like we were staying there for free or sth. Ofc there were one or two staff members that understood what positivity actually meant but for the rest I must stay, there is some serious training that needs to be done. We also had some problems with the heating/cooling in our room, not designed for guests to control I guess but we got over that at some point. We did not have a good experience here and I would not recommend. I was going to arrange/suggest this hotel for our clients that frequently fly to Rotterdam, but I will definitely not do that now. To be fair I will talk about the good sides too. Good sides: Good location, shampoo etc smells really good, clean rooms, availability to drop luggage before check in time
Bodde här 7 nätter i oktober 2021
Svar från Front Office Manager 18 okt. 2021
Dear Guest, Thank you for your honest feedback! It is sad to hear that we did not meet your expectations you had from us. My apologies for all the inconvenience you had experienced, sadly I am not able to have a look at your past reservation to take correct measures. Perhaps you are willing to contact us directly on info@lemarinhotels.com so we can receive your feedback in person. It is feedback such as yours that gives us a chance to improve ourselves to prevent this from happening again, since we just opened our doors a few months ago. Nevertheless, I do understand that this cannot change your recent experience. Hopefully we do receive your email! Best regards, Jay Dipotaroeno Front Office Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i oktober 2021
Svar från Le Marin Hotels 24 okt. 2021
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to leave a nice review score with us. We suppose you enjoyed your stay with us and love to have you back one day at Le Marin Hotels. Kind regards, Luuk Olsthoorn | Team Le Marin Hotels