Alla recensioner som visas är recensioner från verkliga gäster. Endast resenärer som har bokat en vistelse med oss kan publicera en recension. Vi verifierar recensioner i enlighet med våra riktlinjer och publicerar alla recensioner, både positiva och negativa.Mer informationÖppnas i ett nytt fönster
10 - Fantastiskt i betyg. 4 av 6 recensioner" "
10 - Fantastiskt
4
8 - Bra i betyg. 1 av 6 recensioner" "
8 - Bra
1
6 - Okej i betyg. 1 av 6 recensioner" "
6 - Okej
1
4 - Dåligt i betyg. 0 av 6 recensioner" "
4 - Dåligt
0
2 - Väldigt dåligt i betyg. 0 av 6 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt
0
9,4/10
Renlighet
6,0/10
Personal och service
8,0/10
Bekvämligheter
8,0/10
Boendets skick och faciliteter
8,0/10
Hållbarhet
Recensioner
10/10 Fantastiskt
Tiantian
Reste med familjen
15 jan. 2024
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Tiantian
Bodde här 2 nätter i januari 2024
10/10 Fantastiskt
Ann
Reste med familjen
10 nov. 2023
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Clean, spacious, well prepared apartment
Ann
Bodde här 2 nätter i november 2023
8/10 Bra
Mamoon
18 juni 2023
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Awesome Place but Pathetic Internet
Everything was great except the internet - It was pathetic and I had to use my phone's internet almost all the time.
The only time internet was good was from midnight till 6:00 AM - which did not help because I could not sit all night and use it for work
Mamoon
Bodde här 26 nätter i maj 2023
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
Affärsresenär
11 juli 2022
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 2 nätter i juli 2022
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
Reste i grupp
3 maj 2021
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Convenient location, simple access to station and city centre.
Verifierad resenär
Bodde här 2 nätter i april 2021
6/10 Okej
Khanh
Reste i grupp
28 dec. 2019
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Everything fine but except hot water
Khanh
Bodde här 2 nätter i december 2019
Svar från Homely Apartments 30 dec. 2019
We apologise for the hot water experience. We do have a hot water guide that was sent to you with the check-in instructions and we have a dedicated support phone number which you could have got in touch with us for any issues.