Behandlingsrum för par, bastu, ångbastu och turkiskt bad/hamam

Recensioner av Eurostars Sitges

5 out of 5
Eurostars Sitges
Av. Cami De Miralpeix, 12, Sitges, Barcelona

Recensioner

9,0

Underbart

10 - Fantastiskt i betyg. 566 av 939 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 271 av 939 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 69 av 939 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 21 av 939 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 12 av 939 recensioner" "

9,2/10

Renlighet

9,0/10

Personal och service

8,6/10

Bekvämligheter

9,0/10

Boendets skick och faciliteter

8,6/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Andrea

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Rent och dyrt
Bodde här 4 nätter i augusti 2022
Svar från Armando Waser 25 aug. 2022
Thank you for taking the time to share your experience with us at Dolce by Wyndham Sitges Barcelona. We are delighted to receive your feedback and are happy to hear that you had a pleasant stay. I will share your comments with the team and appreciate you giving me this opportunity to celebrate with them. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future. Sincerely,

10/10 Fantastiskt

Zahra

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 6 nätter i juli 2022
Svar från Director General 22 juli 2022
Gracias por confiar en Dolce Sitges para su reciente estancia y por reflejar las impresiones de su experiencia como Cliente nuestro: nos alegra saber que disfrutó de nuestro establecimiento y de nuestro Equipo Humano y esperamos haber colmado sus expectativas. Esperamos verle muy pronto, de nuevo, por Dolce Sitges y ofrecerle la genuina muestra de hospitalidad mediterránea que nos apasiona. Muy cordialmente

10/10 Fantastiskt

Mats

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Tjusigt ställe
Nytt och fint hotell med rymliga rum och en fantastisk utsikt. Bra bar och bra frukost. Ligger 10 minuter från staden så kräver bil om man vill göra ngt annat
Bodde här 1 natt i april 2022
Svar från General Manager 2 maj 2022
Thank you for taking the time to share your experience with us at Dolce by Wyndham Sitges Barcelona. It is always a pleasure to receive feedback and we truly appreciate you taking the time out to share your experience with the on-line community. We do look forward to welcoming you back in the near future. Sincerely,

10/10 Fantastiskt

Annika

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i mars 2022
Svar från Conor Cushnahan 1 apr. 2022
Gracias por confiar en Dolce Sitges para su reciente estancia y por reflejar las impresiones de su experiencia como Cliente nuestro: nos alegra saber que disfrutó de nuestro establecimiento y de nuestro Equipo Humano y esperamos haber colmado sus expectativas. Esperamos verle muy pronto, de nuevo, por Dolce Sitges y ofrecerle la genuina muestra de hospitalidad mediterránea que nos apasiona. Muy cordialmente

10/10 Fantastiskt

Christian

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket trevligt hotell!
Hotellet är ett mycket och ligger strax utanför Sitges. Ca 4-5 km till stan. Rummen är rymliga och okey. Skulle behöva fräshas upp närmaste åren. Underbar frukost, underbar personal och en supermysig poolanläggning. Mycket prisvärt alternativ! Kommer sannolikt att boka detta hotell igen.
Bodde här 7 nätter i september 2021
Svar från Conor Cushnahan 15 sep. 2021
Thank you for taking the time to share your experience with us at Dolce by Wyndham Sitges Barcelona. We are delighted to receive your feedback and are happy to hear that you had a pleasant stay. I will share your comments with the team and appreciate you giving me this opportunity to celebrate with them. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future. Sincerely,

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i november 2019
Svar från Francisco José Jiménez 21 nov. 2019
Apreciado Viajero: Gracias por confiar en Dolce Sitges para su alojamiento en esta estancia así como por reflejar y compartir en Hotels.com las impresiones de su experiencia: nos alegra mucho saber que disfrutó de nuestro Hotel y le agradecemos sus tan positivas puntuación y notas sobre nuestra propiedad y su estadía, que apreciamos y valoramos muy sinceramente. Le agradecemos, una vez más, esta visita así como su comentario y esperamos su próxima ocasión en Dolce Sitges para mostrarle, de nuevo, la genuina muestra de hospitalidad mediterránea que nos apasiona. Muy cordialmente, Francisco José Jiménez

10/10 Fantastiskt

Pernilla

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
I det stora hela ett bra hotell
Inte fullt ut femstjärnig status i mitt tycke. Bra pris för ett bra boende dock. Trevligt hotell, dock en bra bit utanför Sitges. Vi hade hyrbil, men taxi är att föredra om du vill åka in till Sitges då det är otroligt svårt att hotta parkeringsplats inne i Sitges. Hotellet erbjöd gratis parkering i garage. Erbjöd även att parkera vår bil. Trevligt poolområde med många stolar. Enda nackdelen var utcheckningen kl 12 som tog en halvtimme - dvs alldeles för lång tid. Rummet var bekvämt med vacker utsikt över golfbanan och havet. Spa ingick i hotellpriset, Dick fick vi betala för obligatorisk badmössa. Ett minus.
Bodde här 2 nätter i augusti 2019
Svar från FRANCISCO JOSE JIMENEZ 21 aug. 2019
Dear Writer, First of all, we would like to apoligize for not answering in Swedish but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring and remarks concerning our property and your stay, the free parking, the pools the rooms, the views and Dolce Vital Spa, that we really appreciate. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely,

6/10 Okej

Verifierad resenär

Service är viktigt
Det var min andra vistelse på hotellet och jag såg fram emot att komma tillbaka till det. Hotellet ligger lite utanför stan vilket både är skönt och lite krångligt när man vill in till stan. Men det går att gå på ca 15-20 min där en liten vägbit gör det krångligt när det ä mörkt. Men det går. När vi kom fram fick vi information om att det rum vi hade bokat inte erbjöd två enkelsängar som vi hade angivit på bokningen. Det skulle kosta 60 euro per natt att uppgradera oss men de kunde tänka sig att rabattera priset. Att direkt behöva betala mer när man checkar in är verkligen inte något man som kund vill. När vi sa nej, då kunde man plötsligt lösa det hela. Då kunde man ställa in två sängar i rummet. Trots att det 3 minuter tidigare inte gick att lösa. Det är inte en bra början. Rummet var helt ok med fin utsikt mot havet och naturen. Poolområdet är fint men blir ganska fullt på helgerna eller i högsäsong. Vi åt bra och god lunch varje dag vid poolen. En kväll testade vi även deras restaurang som också var bra. Middagsbuffén testade vi inte. Frukosten är bra och det känns härligt att kunna sitta ute. Det hade varit enklare om gästerna själva kunde ta kaffe då personalen inte hinner gå runt och fylla på. Testade gymmet och SPA en dag och det var riktigt fint. Perfekt på vintern. Hotellet skulle kunna vara bra men det känns som att kanske inte riktigt servicekänslan finns där som man vill. Känns också som det snart är dags att renovera rummen. Hoppas komma tillbaka igen.
Bodde här 4 nätter i juli 2019
Svar från FRANCISCO JOSE JIMENEZ 23 aug. 2019
Dear Writer, First of all, we would like to apologize for not answering in Swedish but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this new stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest in this new occasion: we are happy to read your evaluation honouring our Hotel, the scoring and the positive remarks concerning our property and your stay, the rooms, the views, the pools, Restaurant Terrassa La Punta, Restaurant Esmarris, the breakfast, Dolce Vital Spa, the newly refurbished gym, and your wish to return, that we really appreciate. On the other hand, we regret the challenges you had upon arrival with your room check-in process and we sincerely apologize for it. We will proceed to review it with our Front Desk Team in order to understand it, analyze it and take appropriate measures for the future. Also, we take good note of your suggestion on property renovation, that we include in our future investment plans. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely,

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Familjeresa
Bra men dom tog 10 euro extra för room service vilket var mindre bra. Lätt att få plats vid polen
Bodde här 3 nätter i juli 2019
Svar från Francisco José Jiménez 31 juli 2019
Dear Writer, First of all, we would like to apologize for not answering in Sweddish but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring and remark concerning our property and your stay, that we really appreciate. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

8/10 Bra

Johanna

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fint hotell
Fint hotell, med utmärkt frukost. Ligger lite utanför Sitges, men hotellet har bra service, härliga pooler och utmärkt frukost.
Bodde här 1 natt i juli 2019
Svar från Francisco José Jiménez 19 juli 2019
Dear Writer, First of all, we would like to apologize for not answering in Swedish but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your evaluation honouring our Hotel and the positive scoring and remarks concerning our property and your stay, the breakfast, the pools and the working performance and courtesy of the Service Team, that we really appreciate. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 7 nätter i juni 2019
Svar från Francisco José Jiménez 4 juli 2019
Apreciado Viajero: Gracias por confiar en Dolce Sitges para su alojamiento en esta estancia así como por reflejar y compartir en Expedia.com las impresiones de su experiencia: nos alegra mucho saber que disfrutó de nuestro Hotel y le agradecemos su tan positiva puntuación sobre nuestra propiedad y su estadía, que apreciamos y valoramos muy sinceramente. Le agradecemos, una vez más, esta visita así como su comentario y esperamos su próxima ocasión en Dolce Sitges para mostrarle, de nuevo, la genuina muestra de hospitalidad mediterránea que nos apasiona. Muy cordialmente, Francisco José Jiménez

8/10 Bra

Not Provided

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra för familjeresa. Mycket barn.
Bodde här 1 natt i juni 2019

8/10 Bra

Johan

Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Helt okej!
Bra hotell några kilometer utanför Sitges. Bäst är poolområdet. Rummen är bra, relativt stora och fina. Servicen generellt är sådär. I mina ögon är inte detta ett femstjärnigt hotell men ett prisvärt alternativ utanför den trevlig staden Sitges.
Bodde här 6 nätter i augusti 2018
Svar från FRANCISCO JOSE JIMENZ 16 aug. 2018
Dear Writer, We would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Expedia.com your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your evaluation honouring our Hotel and the positive scoring and remarks concerning our property and your stay, the calmness, the pools, our breakfast, the working performance and courtesy of our Service Team and your clear recommendation, that we really appreciate. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

10/10 Fantastiskt

Patric

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i juni 2018
Svar från FRANCISCO JOSE JIMENEZ 30 juli 2018
Dear Writer, We would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring and remarks concerning our property and your stay, the services provided and the working performance and courtesy of our Service Team, that we really appreciate. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Svar från FRANCISCO JOSÉ JIMÉNEZ 6 maj 2018
Apreciado Viajero: Gracias por confiar en Dolce Sitges para su alojamiento en esta estancia así como por reflejar y compartir en Expedia.com las impresiones de su experiencia: nos alegra saber que disfrutó de nuestro Hotel y le agradecemos su positiva puntuación sobre nuestra propiedad y su estadía, que apreciamos y valoramos muy sinceramente. Agradecemos, una vez más, esta visita así como su comentario y esperamos su próxima ocasión en Dolce Sitges para mostrarle, de nuevo, la genuina muestra de hospitalidad mediterránea que nos apasiona. Muy cordialmente, Francisco José Jiménez

8/10 Bra

Per

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
5-stjärnigt men inte hög kvalitet på allt.
Dolce är ett 5-stjärnigt hotell och det har säkert allt som ett 5-stjärnigt hotell ska ha enligt Wikipedia. Det man dock missar i det här är kvaliteten på alla dessa saker som ska finnas. Toalett som är halvtrasig, mini-bar som innehåller läskedrycker och vatten endast, receptionister som inte upplyser en om viktiga saker, AC som börjar låta ibland på nätterna och väcker en. Drinkar som var både goda och odrickbara (GT:n smakade hemskt!). Wi-fi är som vanligt uselt utomlands. Men det får man räkna med. Dock får hotellet absolut högsta betyg för utsikten, för den fantastiska maten som La Punta "bjöd" på, flera pooler i olika storlekar. Så visst kan vi absolut rekommendera hotellet! Det går utmärkt att gå ner till stranden. Det är 2 km. Annars går det en shuttle var 30 minuter från hotellet som man kan åka med. Glöm inte att registrera dig dock!! Du kan också bli hämtad vid stranden. Den här servicen var riktigt bra! Även om vi bara utnyttjade den två gånger. Kostar ungefär 7 EURO att åka mellan stranden/centrala Sitges till hotellet.
Bodde här 7 nätter i juli 2017
Apreciado Viajero: Gracias por confiar en Dolce Sitges para su alojamiento en esta estancia así como por reflejar y compartir en Hotels.com las impresiones de su experiencia como Huésped nuestro: nos alegra saber que disfrutó de nuestro Hotel y le agradecemos sus positivas puntuación y notas sobre nuestra propiedad y su estadía, que valoramos y apreciamos muy sinceramente. Le agradecemos, una vez más, esta visita así como su comentario y esperamos su próxima ocasión en Dolce Sitges para mostrarle, de nuevo, la genuina muestra de hospitalidad mediterránea que nos apasiona. Muy cordialmente, Francisco José Jiménez

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fantastisk ställe för romantisk avkoppling!
Svar från Melanie 18 apr. 2017
Dear Writer, We would like to apologize for not answering in your language but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring and notes concerning our property and your stay, that we really appreciate! Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bekvämt och avkopplande med fantastisk utsikt. Extra plus för golfare. Ett litet minus är restaurangerna, den ena med temakvällar och den andra lite för mycket "fine dining". Det hade varit bra om shutteln till centrum även gått på kvällar efter 19 och tillbaka på kvällen. Taxibilar var en bristvara i Sitges.
Svar från Melanie 27 juli 2016
Dear Writer: We would like to apologize for not answering in Swedish but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your evaluation honouring our Hotel and the positive scoring and remarks concerning our property and your visit, the comfort and practicality of the hotel and the views, that we really appreciate! On the other hand, we regret that our food offer did not reach your expectations and we certainly apologize for it. Also, we would like to inform you that Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

10/10 Fantastiskt

Magnus, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Lyxhotell lite utanför Sitges
Lyxhotell lite utanför Sitges. Spa. Inomhus- och utomhuspooler. Stora, bekväma, lyxiga rum. Utmärkt servicenivå hos personalen. Gratis transferbuss dagtid till stranden. Fantastisk frukostbuffé med stort urval. Gratis parkering i garage under hotellet. Hotellet ligger som sagt lite utanför Sitges och man får antingen köra själv eller ta taxi in till stan (taxi kostar ca 10-12 euro enkel väg och är lätt att få tag på).
Svar från Melanie 18 juli 2016
Dear Writer: We would like to apologize for not answering in Swedish but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring and remarks concerning our property and your visit, Dolce Vital Spa, our pools, the rooms, the shuttle bus to the beach, our breakfast, the free parking and the working performance and courtesy of our Service Team, that we really appreciate! Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Svar från Melanie 16 juli 2016
Apreciado Viajero: Gracias por confiar en Dolce Sitges para su alojamiento en esta estancia así como por reflejar y compartir en Hotels.com las impresiones de su experiencia como Huésped nuestro: nos alegra saber que disfrutó de nuestro Hotel y le agradecemos su positiva sobre nuestra propiedad y su estadía, que valoramos y apreciamos muy sinceramente. Le agradecemos, una vez más, esta visita así como su comentario y esperamos su próxima ocasión en Dolce Sitges para mostrarle, de nuevo, la genuina muestra de hospitalidad mediterránea que nos apasiona. Muy cordialmente, Francisco José Jiménez

8/10 Bra

Osyris

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Svar från Melanie 14 nov. 2015
Dear Guest: We would like to thank you for your recent stay at Dolce Sitges and for taking the time to fill in your comments We are very pleased to learn that you had a positive and pleasant experience in our Hotel and Resort and that we have reached your expectations for your stay. Likewise, I thank you very sincerely for sharing your comments and impressions about your stay: they are very useful observations to work on the experiences we offer to our Guests and therefore, they have been transmitted to the Leaders of the concerned departments to understand them, to learn from them and to put into practice in order to improving the experience of future stays. Again, I reiterate the appreciation for the confidence in Dolce Sitges, where we hope to see you soon and keep showing you our interest to improve and satisfy the stay of our Guests and Customers. Sincerely yours, Francisco José Jiménez General Manager

10/10 Fantastiskt

staffan, sweden

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Underbart hotell
Ett underbart hotell i bra skick och med serviceinriktad personal. Hotellet ligger en liten bit utanför Sitges' och en bit från stranden med det går shuttel från hotellet hela dagen så det är inget problem. Härligt poolområde med tre pooler, bar och restaurang. Det är ett lugnt hotell mycket beroende på dess stora ytor. Åker gärna dit igen.
Svar från FRANCISCO JOSE JIMENEZ 23 juli 2015
Dear Guest: We would like to thank you for your recent stay at Dolce Sitges and for taking the time to fill in your comments We are very pleased to learn that you had a positive and pleasant experience in our Hotel and Resort and that we have reached your expectations for your stay. Likewise, I thank you very sincerely for sharing your comments and impressions about your stay: they are very useful observations to work on the experiences we offer to our Guests and therefore, they have been transmitted to the Leaders of the concerned departments to understand them, to learn from them and to put into practice in order to improving the experience of future stays. Again, I reiterate the appreciation for the confidence in Dolce Sitges, where we hope to see you soon and keep showing you our interest to improve and satisfy the stay of our Guests and Customers. Sincerely yours, Francisco José Jiménez General Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Håkan, Bromma

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Lyxig känsla!
Härligt hotell men en bit ifrån Sitges. Med buss utanför dörren och hotellets shuttle buss var det ändå lätt att ta sig till Sitges.
Svar från Melanie 22 aug. 2015
Dear Writer: First of all, we would like to apologize for not answering in Swedish but in English. Also, we would like thank you for trusting Dolce Sitges for your stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such a positive remark around our property, that we really appreciate! Again, we thank you for this visit and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket bra
Mycket trevligt. Bra och hjälpsam personal. Har man bil så rekommenderas det. Dock ligger det lite off.
Svar från Melanie 14 feb. 2015
Dear Guest: We would like to thank you for your recent stay at Dolce Sitges and for taking the time to fill in your comments We are very pleased to learn that you had a positive and pleasant experience in our Hotel and Resort and that we have reached your expectations for your stay. Likewise, I thank you very sincerely for sharing your comments and impressions about your stay: they are very useful observations to work on the experiences we offer to our Guests and therefore, they have been transmitted to the Leaders of the concerned departments to understand them, to learn from them and to put into practice in order to improving the experience of future stays. Again, I reiterate the appreciation for the confidence in Dolce Sitges, where we hope to see you soon and keep showing you our interest to improve and satisfy the stay of our Guests and Customers. Sincerely yours, Melanie Mc. Pherson

10/10 Fantastiskt

Peter

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Trevligt
Mycket trevligt och service på topp. Bara positivt att säga, ligger dock lite off om man vill ut och käka. Taxi kostar ca 10 Euro ner till det centrala. Går även att promenera men tar ca 30 min.
Svar från Melanie 11 okt. 2014
Dear Writer: First of all, we would like to apologize for not answering you in Swedish but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for your stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your evaluation honouring our hotel and the positive remarks related to our property and our Service Team performance. We really appreciate them! Again, we thank you for this visit and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Allt bra
Fint hotell. Allt bra. Frukosten inte värd priset.

10/10 Fantastiskt

Fredrik,cia, Sweden

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Enastående
Vi var där i fyra dagar absolut i topp klass. Bra mat ,bra personal , super fina rum, Kan verkligen rekomendera detta hotel. Kommer att åter besöka nästa år.
Svar från Melanie 20 sep. 2014
Dear Writer: First of all, I would like to apologize for not answering you in Swedish but in English. Also, I would like to thank you for trusting Dolce Sitges for your stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your comments honouring our hotel and your positive remarks related to our property, the facilities, our food offer, your personal recommendation and our Team Service performance. We really appreciate them! Again, we thank you for this visit and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next visit to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

10/10 Fantastiskt

Lian

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Underbar Pool Garden
Fantastiskt bra, visserligen lite utanför Sitges men med ett perfekt läga & utsikt över havet. Härlig Pool garden, bra service, ljuvligt Spa. Det ända att klaga på var att sängarna var väldigt hårda.
Svar från Melanie 14 dec. 2013
Dear Writer: Thank you for trusting Dolce Sitges for your stay and for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your comments honouring Dolce Sitges and your positive remarks related to the location, the property, our pools and gardens and our Dolce Vital Spa. We really appreciate them! Sorry to read that you felt that our mattresses are too hard: upon request, and as explained in the welcome package, we can change those to softer ones so we can adapt to your sleeping needs. Again, we thank you for your visit and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to having the opportunity of welcoming you very soon again at Dolce Sitges. Your sincerely, Francisco José Jiménez

10/10 Fantastiskt

Malini

Reste med familjen
Gillade: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Friendly and helpful staff but cleanliness in the rooms need an improvement
Bodde här 5 nätter i maj 2024

8/10 Bra

Michiko

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
A wonderful place to stay in Sitges! We will be back
Bodde här 2 nätter i april 2024

8/10 Bra

Ysidora

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Bekvämligheter
Absolutely nothing to do
Bodde här 3 nätter i april 2024

10/10 Fantastiskt

Laura Jean

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The staff is really wonderful! Ask about the shuttle service to the beach from the hotel and you can walk to the Sitges Rail Station from there.
Bodde här 3 nätter i april 2024

10/10 Fantastiskt

Helvio

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Fantástica estancia en el hotel, en especial agradecido a Javier el recepcionista, Sergio el Maitre por su profesionalidad
Bodde här 1 natt i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Anthony

Bodde här 1 natt i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Michele

Bodde här 3 nätter i januari 2024

10/10 Fantastiskt

Ernest

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Stay was excellent
Bodde här 3 nätter i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Charles J

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Suneet, Princeton

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Amazing staff and an amazing modern well appointed positive atmosphere location. Little far from Sitges center and reachable via taxi for around e15 each way.
Bodde här 2 nätter i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

jamal

Bodde här 3 nätter i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Kailey

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great Experience
Staff were incredible, room was spectacular, and we would visit again.
Bodde här 4 nätter i oktober 2023

8/10 Bra

Adam

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nice stay
Great hotel. Unfortunately after multiple conversations with reception about the missing hotels.com silver VIP sparkling wine being missing and a call to hotels.com nothing appeared which defeats the point of using hotels.com Hotel itself was nice but located quite a distance from town and taxis were often an issue. Clean and friendly staff.
Bodde här 6 nätter i september 2023

8/10 Bra

sebastien

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Jolie chambre confortable avec une terrasse sympa. L’hôtel ne fait aucun différence entre un client occasionnel et un client très régulier ce qui est dommage : aucune attention rien Nada même si on vient trois fois en deux mois et pour la quinzième fois . La fidélité c’est pas leur truc . Sinon le personnel est très serviable
Bodde här 3 nätter i september 2023

8/10 Bra

J C

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
A good four star hotel.
A massive hotel. One had to walk miles. Conference orientated. Pools a little disappointing. Views from sea facing side, excellent. Breakfasts good. Staff very nice.
Bodde här 3 nätter i september 2023

10/10 Fantastiskt

Itziar

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i september 2023

6/10 Okej

Juan Carlos

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i september 2023

2/10 Väldigt dåligt

Sherri

Gillade inte: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
I would not stay again
I informed staff 3x our hot tub was not hot and it wasn't until the last evening I contacted Expedia that they finally sent maintenance to fix the problem, so we had ONE NIGHT in our hot tub out of 5. The hotel was also too far from everything. The hallways smelled bad. The carpet in the hallways was nasty. Breakfast was the same every day and not very good. The coffee was awful. The maid left our patio door wide open one day and unlocked another day. You had to have a door key in for the AC to work and we left one of ours in so the room was cool when we returned but she would remove it. All the signs says Spa was open until 9pm but they would close at 7pm.
Bodde här 5 nätter i september 2023

8/10 Bra

Robertus

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Nice service friendly staff
Bodde här 1 natt i september 2023

10/10 Fantastiskt

John

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i september 2023