Utomhuspool, öppet 09.00 till 19.00, parasoller och solstolar

Recensioner av Vivaldi Hotel

4 out of 5
Vivaldi Hotel
Dragonara Road, St. Julian's, Malta

Recensioner

8,0

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 311 av 973 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 413 av 973 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 163 av 973 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 57 av 973 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 29 av 973 recensioner" "

8,2/10

Renlighet

8,2/10

Personal och service

8,2/10

Bekvämligheter

7,8/10

Boendets skick och faciliteter

7,8/10

Hållbarhet

Recensioner

8/10 Bra

Klenam

Bodde här 8 nätter i december 2023
Svar från GR 1 jan. 2024
Dear Klenam,Thank you very much for your last stay with us and for taking a moment to share your general appreciation with us. Your satisfaction is the purpose of our jobs, and that is why the entire team and I are delighted to hear you enjoyed your stay. Once again, thank you so much for visiting us and for recommending us so strongly. We do hope to have the opportunity to welcome you back soon within our property. Until then, we wish you all the best. Sincerely, DM

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service
Bodde här 4 nätter i mars 2023
Svar från GR 30 mars 2023
Dear Anon,We would like to thank you for taking the time to rate us. We regret that your stay was not entirely to your satisfaction. We would like to offer our sincerest apologies for not having been able to provide a memorable stay with us and let you know that if you shared with us your name or username, and not posted it anonymously, and defined what was wrong during your stay, we would have been able to pass on your comment with the relevant information to the appropriate department for investigation. We trust that you will take the opportunity to use our hotel again in the future. Yours Sincerely, DM

8/10 Bra

Kent

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 10 nätter i oktober 2022
Svar från GR 24 okt. 2022
Dear Kent,Thank you so much for choosing Golden Tulip Vivaldi while visiting the Maltese Islands, and for taking a moment to leave your feedback. Since your satisfaction is our priority, the entire team and I are delighted to see you enjoyed your stay. Once again, thank you so much for your loyalty towards Golden Tulip Vivaldi and for recommending us so highly. Kindly be assured that the entire management of Golden Tulip Vivaldi are already looking forward to welcome you back within our property. Until we do have this opportunity, we wish you all the best. Sincerely, DM

8/10 Bra

Björn

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra,fin utsikt.
Bodde här 6 nätter i oktober 2022
Svar från GR 14 okt. 2022
Dear Bjorn,Thank you for this review about Golden Tulip Vivaldi. We are really happy that your stay had such a good outcome and that everything worked well. Please do not hesitate to contact us if you are planning to come back to stay with us, as we would be very happy to host you. We look forward to provide you with another great experience. Best regards, DM

8/10 Bra

Lars

Bodde här 6 nätter i oktober 2022
Svar från GR 14 okt. 2022
Dear Lars,Thank you for your rating. We look forward to sharing your feedback with the entire team and to welcoming you back for another stay at the Golden Tulip Vivaldi Malta. Kind regards,DM

6/10 Okej

Jim

Reste med familjen
Gillade: Personal och service
Städningen var dålig dom första dagarna sedan blev det bättre. Service var bra, trevliga och hjälpsamma. Frukost var helt okej skulle bara varit lite mer variation på varma sidan. Poolen var liten och gymmet var riktigt dåligt, luktade unket och maskiner var gammla. Definitivt 3 stjärnor men inte 4 stjärnor.
Bodde här 7 nätter i juli 2022
Svar från GR 31 juli 2022
Dear Jim, Thank you for sharing your thoughts about your experience. We were sad to read that on this occasion we did not meet your expectations and we would like to express regret for this. Your housekeeping and food and beverage comments have been shared with the respective department for review. With regards to the 4 star rating comment, we would like to mention that the Malta Tourism Authority (MTA) which is Malta's national tourism industry’s regulator periodically comes to check and ensures that the hotel meets the 4 star standards’ requirements. Nonetheless, we apologise if we have caused you any inconvenience and that we did not meet your expectations. Thank you for using our hotel and we hope to see you again in the future. Regards, DM

10/10 Fantastiskt

Ariana

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Utmärk hotelet perfekt lägge rent alt bra
Det var perfekt förutom stad är ok men inte bra för familje mycket droger utt i gator men strander var som dröm finna
Bodde här 7 nätter i juli 2022
Svar från GR 18 juli 2022
Dear Ariana, Thank you for staying with us and for sharing your thoughts about your sojourn on Hotels.com. We were pleased to read that you enjoyed your sojourn with us. However, we were sorry to read that you did not like the hotel's location. Unfortunately, there is not much we can do about this, but the property's location is well-described on all online booking platforms and also pinned on the online maps to avoid any disappointments to our guests. Nonetheless, we would like to apologize for any inconvenience. Once again, we thank you for this last visit and we hope you will consider staying with us in a not too distant future. Until then, we wish you all the best. Regards, DM

8/10 Bra

Henriette

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i april 2022
Svar från GR 29 apr. 2022
Dear Henriette, Thank you for taking the time to share your feedback. We were pleased to know that you enjoyed most aspects of the hotel but at the same time, we were sorry to read that on this occasion the experience did not meet your expectations fully and we would like to apologise for this. Thank you for your custom and we sincerely hope to see you again in the future. Kind regards, DM

10/10 Fantastiskt

Fredrik

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Close to the water!
Fantastic location and very clean rooms. I werent overly impressed with the breakfast. I liked the tidyness and cleaning the best. We also had an enormous patio. Overall totally worth the money (we got a good room price). Very convinient location when diving with Divewise.
Huge!
Bodde här 9 nätter i november 2021
Svar från GR 27 nov. 2021
Dear Fredrik, Thank you for taking the time to share your feedback. We were pleased to read that you enjoyed the hotel's location and cleanliness in the rooms but nonetheless, we were sorry to hear that the experience did not meet your expectations due to breakfast. We would like to convey to you our most sincere apologies for this inconvenience and rest assured that your comments have been shared with the restaurant manager for review. Thank you for staying at Golden Tulip Vivaldi and we hope to see you again in the future. Sincerely, DM

8/10 Bra

Ida

Gillade: Personal och service
Väldigt obekväma sängar och extremt dåligt vattentryck i duschen. Bortsett från det ett bra hotell! Trevligt med uppvärmd pool i källaren och terass på taket med pool och solstolar.
Bodde här 6 nätter i oktober 2021
Svar från GR 18 okt. 2021
Dear Ida, Thank you for taking the time to share your feedback. We were pleased to read that you enjoyed most aspects of the hotel but at the same time, we were sorry to read that on this occasion the experience did not meet your expectations fully and we would like to apologise for this. Please note that we take these comments very seriously and that we will try and resolve some of the issues you mentioned for future guests. In the meantime, your comments have been shared with senior management for review. Thank you for your custom and we sincerely hope to see you again in the future. Kind regards, DM

10/10 Fantastiskt

Petra

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Rekommenderar
Ett fint och bra hotell. Perfekt för min vistelse. Bra läge nära det mesta, mataffär, restauranger, butiker och havet. Trivsamt poolområde med härlig utsikt över havet. Hade önskat något bättre städning av golven på rummet. Men allt som allt väldigt bra och skulle absolut kunna bo där igen.
Bodde här 6 nätter i september 2021
Svar från GR 20 sep. 2021
Dear Petra, Thank you for taking the time to share your feedback. We were sorry to read that on this occasion the experience did not meet your expectations fully and we would like to apologise for this. Please note that we take these comments very seriously and that we will make sure these issues are addressed for the future. In the meantime, your comments have been shared with the housekeeping department for review. Thank you for being loyal to Golden Tulip Vivaldi and we sincerely hope to see you again in the future. Kind regards, DM

10/10 Fantastiskt

Camilla

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Jättefint hotell, sköna sängar, rent och trevlig och service till topp från personalen. Läget perfekt.
Bodde här 7 nätter i december 2019
Svar från GR 29 dec. 2019
Dear Camilla, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to write a review. We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations as well as the location of our property. Our hotel aims to provide a truly unique experience and we are thrilled that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Until then, best wishes. Sincerely, DM

4/10 Dåligt

moses

Reste i grupp
Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Tv:n fungerade inte, och värdeskåpet var låst.
Bodde här 3 nätter i november 2019
Svar från GR 25 nov. 2019
Dear Moses, We would like to thank you for taking the time to review us after your most recent stay with us. We regret to hear that your stay was not entirely to your satisfaction due to the TV not working and a locked safe. We would like to offer our sincerest apologies for not having been able to provide a memorable stay with us and let you know that your TV not working comment has been shared with the maintenance department for investigation. With regards to the locked safe, we would have opened this for you if you informed us of the issue at the time of your stay. We trust that you will take the opportunity to use our hotel again in the future. Yours Sincerely, DM

6/10 Okej

Verifierad resenär

Reste i grupp
Gillade: Rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i oktober 2019
Svar från GR 15 okt. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate us. We were sorry to see that on this occasion the experience did not meet your expectations and we would like to apologise for this. Please note that we take these ratings very seriously and if you shared with us where we failed you, we would have made sure these issues were addressed for the future. We apologise if we have caused you any inconvenience. Thank you for being loyal to Golden Tulip Vivaldi and we sincerely hope to see you again in the future. Kind regards, M Gatt, Duty Manager

10/10 Fantastiskt

Ahmed

Bodde här 4 nätter i oktober 2019

10/10 Fantastiskt

Per

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Skön semester
Vi, ett par runt 50 som gillar resa och vara aktiva. Då ligger hotellet bra. Lite väl mycket ungdomar nere i centrum men absolut inget som stör på hotellet. Bra pool på taket och lätt att ta sig till saker.
Bodde här 7 nätter i september 2019
Svar från GR 1 okt. 2019
Dear Per, Thank you very much for your last stay with us and for taking a moment to share your general appreciation with us. Your satisfaction is the purpose of our jobs, and that is why the entire team and I are delighted to hear you enjoyed everything and that you did not find any negative things to report. Once again, thank you so much for visiting us and for recommending us so strongly. We do hope to have the opportunity to welcome you back soon within our property. Until then, we wish you all the best. Sincerely, M Gatt, Duty Manager

8/10 Bra

Fredrik

Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 11 nätter i juli 2019
Svar från GR 14 aug. 2019
Dear Fredrik, Thank you so much for choosing Golden Tulip Vivaldi while visiting the Maltese Islands, and for taking a moment to leave your feedback. Since your satisfaction is our priority, the entire team and I are delighted to hear you enjoyed your stay. Once again, thank you so much for your loyalty towards Golden Tulip Vivaldi and for recommending us so highly. Kindly be assured that the entire management of Golden Tulip Vivaldi are already looking forward to welcome you back within our property. Until we do have this opportunity, we wish you all the best. Sincerely, M Gatt, Duty Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i juli 2019
Svar från GR 24 juli 2019
Dear Guest, Thank you for staying at the Golden Tulip Vivaldi and for captivating the positive experience of your vacation on Hotels.com. We were thrilled to read that you enjoyed your stay comprehensively and that you had a great experience in our hotel. We are already looking forward to welcoming you back at our hotel. Until then, everyone at Golden Tulip Vivaldi wish you all the best. Kind regards, M Gatt, Duty Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 7 nätter i juli 2019
Svar från GR 21 juli 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Golden Tulip Vivaldi while visiting Malta, and for taking a minute to express your opinion on Expedia. Since your happiness is our main concern, the whole team and I were thrilled to read that you enjoyed your stay comprehensively. Once again, thank you so much for your fidelity towards Golden Tulip Vivaldi and for recommending us so highly. Kindly rest assured that the management of Golden Tulip Vivaldi are already looking forward to greet you again within the hotel. Until we do have this occasion, we wish you all the best. Sincerely, M Gatt, Duty Manager

8/10 Bra

Isobel

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i maj 2019
Svar från GR 5 juni 2019
Dear Isobel, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to rate us. We are so glad to see that you enjoyed the property. Our hotel aims to provide a truly unique experience and we are thrilled that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Sincerely, M Gatt, Duty Manager

8/10 Bra

Tor-Björn

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell.
Trevligt hotell men stora, bekväma rum. Väldigt rent och snygg lobby. Sängarna var i mjukaste laget och wi-fi seg att koppla upp mot. Frukosten var ok. Hade det viktigaste. Extra plus för poolen uppe på taket och närheten till alla 3 casinon.
Bodde här 4 nätter i oktober 2018
Svar från Guest Relations 14 dec. 2018
Dear Tor-Björn, Thank you so much for your delightful feedback. I was thrilled to read you had a fabulous stay with us. Here at the Golden Tulip Vivaldi we always strive to take an extra step to make each stay a truly memorable experience. Your words are inspiring and this kind of feedback is the greatest reward for the efforts we make on a daily basis. I hope that we will have the privilege to accommodate you on another occasion. Until then, best wishes. Kind regards, Mark Gatt, Duty Manager

6/10 Okej

Lina

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Parvistelse
Bodde här 7 nätter i oktober 2018
Svar från guest relations 18 okt. 2018
Dear Lina, thanks for your feedback and for having booked our hotel. We were pleased to have you over and we look forward to your next visit to this beautiful island, sincerely, Massimiliano Bartolini Duty Manager

6/10 Okej

Åsa

Gillade: Rummets bekvämlighet
Perfekt läge , men hotellet överskattat.
Fantastiskt läge. Däremot var inte bilderna helt sanningsenligt. Takpoolen och dess utrustning var i dåligt skick. Takbaren såg inte ut att ha använts på ett tag, då det hängde lösa elkablar på flera ställen.
Bodde här 5 nätter i oktober 2018

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Bra hotell, medioker frukost.
Har bott här 5 ggr de senaste 6 åren. Rent och snyggt, men frukosten har changerat under åren.
Bodde här 8 nätter i juli 2018
Svar från guest relations 3 sep. 2018
Dear Guest, it is an authentic pleasure for me and our management to learn that you stayed at this property so many times and we wish to have you over for many years to come. Your comment with regard to the breakfast selection is being assessed always aiming to new enhancements. Best regards Massimiliano Bartolini Duty Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fint hotell nära till det mesta
Fint hotell och väldigt nära till kommunikationer. Fint frukost, fint utsikt och väldigt bekväm.
Bodde här 5 nätter i juli 2018
Svar från guest relations 7 aug. 2018
Dear Guest, thanks for your precious feedback rewarding our service and product. We are more than happy that you had such a great experience with us and we wish to welcome you back soon, kind regards Massimiliano Bartolini Duty Manager

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet
Bodde här 14 nätter i maj 2018
Svar från guest relations 14 juni 2018
Dear Anonymous, Your feedback has been acknowledged and thanks for choosing our hotel. Cordially Massimiliano Bartolini Duty Manager

8/10 Bra

Catharina

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Svar från Sales Team 15 maj 2018
Dear Catharina, Thank you for giving us a great rating and for recommending our hotel to other travelers. We are looking forward to hosting you at the Golden Tulip Vivaldi hotel in the future! Kind regards, Sales Team

8/10 Bra

Olivia

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Location is great!
The location is great, near to everything and a quiet spot though it's near Paceville crowdest streets. The breakfast is ok, I miss more fruit to the yoghurt. I'm here for work, and I start very early, so it's a pity that the gym doesn't open 6.30 in the morning to be able to exercise before breakfast.
Svar från guest relations 12 maj 2018
Dear Olivia, Thanks for your feedback about the last stay at the Golden Tulip Vivaldi hotel. I am glad you appreciated our privileged location and its quietness as well. Regarding the gym please note that, upon guest request, we can open it earlier than usual, based on our discretion from time to time. Wishing to see you soon, Massimiliano Bartolini Duty Manager

4/10 Dåligt

Nichlas

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Välj ett annat hotell!
Dåliga sängar och väldigt mycket oljud från bargatan nedanför. 25% av hotellet har bra utsikt och där debiterar dom 25€ extra om man är sugen. Finns bättre alternativ för samma pengar.
Bodde här 2 nätter i oktober 2017
Svar från Giacomo Magi Duty Manager 5 nov. 2017
Dear Nichlas, Thanks for reviewing the Golden Tulip Vivaldi hotel. We are sorry that the bed was not satisfying. Please note that our housekeeping department is always available and willing to find the solution to accommodate our guests needs. Anyway the situation you reported has been verified and rectified where needed. The pricing is well specified on all the booking platform that we use; we are always willing to upgrade guests room category when requested according to availability. I honestly do not understand what you were implying by saying : - " they charge 25 € extra if you are in a hurry". Best regards Massimiliano Bartolini Duty Manager

8/10 Bra

Heidi

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Rent och fint med god frukost och fin pool
Mycket nöjd med hotellet. Ok frukost, middag och poolområdet var bra både sett till sol- och badmöjligheter samt mat/dricka/glass/snacks i restaurangen på taket vid poolen. Snabb och mycket bra service vid in- och utcheckningen. Ligger väldigt centralt och bra. Kort promenad till småstensstrand, affärer, restauranger och bussar skulle man vilja åka till exempelvis Mdina. Inget att klaga på gällande hotellet men med facit i hand hade det kanske passar oss bättre att bo i Sliema då vi använde oss en hel del av färjan till Valetta samt gjorde ett par båtutflykter. Mycket nöjd i alla fall och skulle det bli St Julians igen blir det definitivt Vivaldi The Golden Tulip. Dottern, 9 år, gillade det också.
Bodde här 7 nätter i juli 2017

10/10 Fantastiskt

Weronika, sweden

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nice hotel in a great location
Great hotel! Clean, good location, nice breakfast.
Bodde här 5 nätter i augusti 2017

8/10 Bra

Carolien

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Semester
Jättetrevligt Hotel med nära gång till strand och restaurang
Bodde här 6 nätter i juli 2017

8/10 Bra

Anette

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Helt okej hotell nära nöjen
Hotellet ligger nära nöjen samt den lilla strand dom finns i St Julian. Bra men liten pool på taket. Okej frukost. Minus att gymmet öppnade klockan 9.
Bodde här 7 nätter i juli 2017

6/10 Okej

Anita, Malmö

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet och rummets bekvämlighet
Jag fick ett rum med heltäckningsmatta (allergiproblem) och en vägg utanför fönstret (klaustrofobi). Eftersom rummet var stort klarade jag det här med instängdheten. Sämre med allergin, tog tabletter. Hade haft svårt att klara en natt till.
Bodde här 5 nätter i maj 2017

8/10 Bra

Helena

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i juni 2017

10/10 Fantastiskt

Ulrika, St Julien

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fint hotell nära många restauranger.
Nyrenoverat fint hotell med hjälpsam personal. Jättegod frukostbuffé med småfrallor, färsk frukt, varm mat, youghurt, bakverk etc. Fräsha stora rum i bra standard.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Diana

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Rent och bekvämt hotel mycket bra läge!
Bra och rejäl frukost. Pålitlig wi-fi på rummet som fungerade hela vistelsen. Hjälpsam personal.

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service och boendets skick och faciliteter
The hotel is under renovation - so part of the hotel was sealed off. I Would not have booked the hotel having known that. Noisy and NOT cosy at all. The room however was ok.

6/10 Okej

Caroline

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet
Okej hotell med bra läge
Minus: Väldigt dåligt tryck i duschen på rummet och ont om varmvatten i spaduschen i källarplanet, så jag fick några kallduschar. Var tvungen att be om kod varje gång man ville använda wi-fi i lobbyn, vilket var lite smådrygt, men det var i alla fall gratis. Plus: Trevlig personal. OK frukost. Bra läge om man vill ha både utelivet och havet runt hörnet. Wi-Fi på rummet.

6/10 Okej

Nicklas

Gillade: Renlighet
Svar från Giacomo Magi Duty Manager 24 juni 2016
Dear Nicklas, Thank you so much for reviewing us after your recent stay at the Golden Tulip Vivaldi hotel. Your mark shows a good perception of our hotel with its service and offer. I wish to have the opportunity to provide you the memorable experience we always strive to deliver. On behalf of the entire Golden Tulip Vivaldi I appreciate your trust in our hotel I do hope to have the pleasure of hosting you again in the near future. Sincerely,

8/10 Bra

SlotRocco

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Ett hotell med bra läge i San Guiljan, utmärkt service samt frukost.

10/10 Fantastiskt

Viktor

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell i bra område!
Hotellet är fint och fräscht, men servicen sådär. Rent materiellt ett toppenhotell, roof top restaurangen men underbar havsutsikt och trevlig personal! Men servicen(speciellt städningen) kunde varit bättre.

8/10 Bra

Christer, Stockholm

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
bra läge och prisvärt
om ni räknar med att komma till ett fyrstjärnigt Hotell kommer ni bli besvikna men med tanke på vad vi betalade så blev vi nöjda och läget var väldigt bra. Frukosten var ok men kaffet var fruktansvärt från maskinerna. Fråga efter torrkaffe som de har i någon av skåpen. Jag föredrog det i alla fall.

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hemskt hotell, åk inte dit!
Hemskt hotell.

6/10 Okej

p, stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Ett hyggligt hotell nära casinon och nöjesliv
Ett hotell som hade fått betydligt högre betyg om man inte låtit det förfalla. hissar som var urfunktion, Spabad där bara poolen var duglig ,bubbelpoolen hade samma tempratur som poolen och var för kall och ingen av bastuvarianterna ( ånga och vanlig) fungerade. Trist då det är viktigt för mig. Även WIFI uppkopplingen försvann hela tiden så man blev tvungen att skriva in lösenord varje gång ,Fruktansvärt irriterande.

6/10 Okej

Danne, Malta

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Inte så fint som det vill vara :(
Bedrövlig service och krångligt med ombyggnation

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Usel service stundtals
Inte ok i förhållande till priset

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet
en ljuvlig vistelse på malta
Ett bra och mysigt hotell. Bra service och hyfsade rum. Vi fick ett stort som var rent och bra men skulle behöva nya sängar. Poolen var bra och jättegod mat i poolbaren. Solstolarna skulle behövas bytas ut. Ett bra hotell.