Exteriör

Recensioner av Hilton Yaounde

5 out of 5
Hilton Yaounde
Boulevard du 20 Mai, Yaoundé, Centre

Recensioner

7,8

Bra

10 - Fantastiskt i betyg. 51 av 118 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 30 av 118 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 17 av 118 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 11 av 118 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 9 av 118 recensioner" "

8,0/10

Renlighet

8,0/10

Personal och service

7,0/10

Bekvämligheter

7,2/10

Boendets skick och faciliteter

7,4/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Per

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Välskött hotell med högt pris.
Hilton Yaoundé är det enda hotellet av internationell standard i Yaoundé. Ingen konkurrens med andra ord. Sådant brukar leda till sämre service, eftersatt underhåll och höga priser. Priset är högt, faktiskt alldeles för högt, men servicen håller mycket hög klass och hotellet hålls i gott skick. Här finns inget av den lite loja inställning som annars är vanlig på hotell i Afrika. Personalen är mycket vänlig och förekommande. Frukostbuffén är välsorterad och fräsch. Man hinner knappt sätta sig till bords innan man erbjuds kaffe, juice av en vänlig kypare som presenterar sig med namn. Restaurangen håller hög klass också för övriga måltider. På översta våningen kan man slå sig ner i Panoramabaren, med fin utsikt över staden. Den är riktigt mysig; i alla fall innan någon sätter på någon fotbollsmatch på TV-skärmarna och drar upp ljudet. Gymmet är OK. Jag hade själv gärna sett en skivstång. Hotellet ligger i centrum av centrum i änden av Boulevard 20 Maj, där det anordnas parad varje år vid detta datum. Runt omkring ligger alla ministerier, en botanisk trädgård (som just nu är till hälften uppgrävd) och naturligtvis gatustånd.
Svar från Nadelge 16 maj 2018
Kära Per, vi tackar dig för att du tar dig tid att dela med dig av din erfarenhet i vårt hotell. Din åsikt räknas för oss. Vi noterar att din vistelse inte var trevlig, vi ber om ursäkt. Vi hoppas att välkomna dig igen snart och få möjlighet att förbättra.

6/10 Okej

Brad

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet och bekvämligheter
Check in took a long time. The lady was polite about the delay;however, both during check in and check out the reception tried to get me to pay again despite having already paid. The room was spacious and quiet, but dark at night. The pillows were too soft/flat. You can’t drink the water yet you only get two small water bottles, then you have to pay 2,500 XAF per small bottle. Carpet looked worn down. We went to the rooftop our first night and not a single waitress or other member of staff gave us a menu until 20 or so minutes of being there and then same problem trying to order so we left. The lady by the elevator then asked why we were leaving and when I explained she put her hands to her cheeks and said “O La La”… Breakfast was nice and so was the service in the restaurant. Internet was so bad that we stopped trying and bought data packages.
Bodde här 2 nätter i maj 2024
Svar från Operations Secretary 27 maj 2024
Dear Brad,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your detailed review as it helps us improve our services and facilities.We apologize for the inconvenience you experienced during check-in and check-out. Ensuring a seamless and efficient process is a priority for us, and we regret that we did not meet your expectations. We are addressing this issue with our team to prevent such occurrences in the future.We're glad you found your room spacious and quiet, though we regret that the lighting and pillows did not meet your comfort needs. We are in the process of updating our amenities and will take your feedback into account.Regarding the water and the carpet condition, we apologize for any inconvenience. We are reviewing our complimentary water policy and will inspect our facilities to ensure they meet our standards. Your experience at our rooftop bar is also concerning, and we are addressing this with our staff to ensure prompt and attentive service.We're pleased you enjoyed the breakfast and restaurant service. However, we apologize for the internet connectivity issues. We are currently upgrading our internet services to enhance the guest experience.Thank you once again for your valuable feedback. We hope to have the opportunity to provide you with an improved experience on your next visit.Warm regards,

4/10 Dåligt

AHMET

Affärsresenär
Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hilton ismine yakışmıyor
Otele ilk kayıt karşılama özensiz, onlar müşteri biz çalışanız gibi bir durum var. Otel eskimiş. Bize mecbursunuz ister kal ister kalma durumu
Bodde här 3 nätter i februari 2024
Svar från Operations Secretary 26 feb. 2024
Dear Ahmet,Thank you for your valuable feedback and for taking the time in answering our survey concerning your recent stay at Hilton Yaoundé.We would like to sincerely apologize for the inconvenience. Please be assured that we have passed your feedback to the concerned service, to ensure that our processes are revisited in order to avoid a recurrence. Thank you very much for your constructive feedback which is critical to us in our bid to improve and we sincerely apologize on behalf of the team for the inconvenience caused.We hope these shortfalls will not tarnish your overall impression of the Hilton Yaoundé and deter you from staying with us in the future. It would be our privilege to welcome you back, thus providing us with another opportunity to redeem ourselves. Yours sincerely,

2/10 Väldigt dåligt

Laurence

Affärsresenär
Bodde här 2 nätter i februari 2024
Svar från Operations Secretary 13 feb. 2024
Dear Laurence,Thank you for your valuable feedback and for taking the time to share with us your experience at Hilton Yaounde.We have noted your disappointment regarding your stay.May we please further inquire as to the specific incidents that occurred during your stay which led to your dissatisfaction? This is to ensure that we take the necessary actions within our service levels, if necessary. Our guests’ feedback is what helps us in meeting and exceeding our guest expectations, thus, every attempt will be made in order to make the necessary improvements. We look forward to hearing from you soon. Yours sincerely

8/10 Bra

Dag

Reste i grupp
Et fint døgn på Hilton Yaoundé
Vi tilbrakte et døgn på Hilton Yaounde. Vennlig betjening. God, men dyr mat. Fine rom, men noen "issues" med vask og klosett. Alt i alt en fin opplevelse, med svømming i basseng, massasje og fin temperatur på takterrassen. Sen check out var også svært kjærkomment.
Bodde här 1 natt i februari 2024
Svar från Operations Secretary 13 feb. 2024
Dear Dag,Thank you for your valuable feedback and for taking the time in answering our guest comment at Hilton Yaounde.On the other hand, the Technical Department has been informed of your remark concerning the restroom and corrective measures have been taken to this end.We look forward to your next visit in the near future.Yours sincerely,

4/10 Dåligt

Nicolas

Affärsresenär
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Truth
The Hilton Hotel in Yaounde falls short in several aspects. Their expensive transfer service lacks transparency, and inquiries go unanswered. Reception staff are cold, lacking in warmth and enthusiasm. The rooms feel outdated, with carpets exacerbating mosquito issues. Breakfast service is marred by rude management and unsmiling waitstaff, who appear bothered by requests and disorganized. Additionally, overheard negative remarks from staff contribute to an unpleasant atmosphere. Overall, this hotel's ranking seems inflated due to lack of competition. Rating: 4.5/10.
Bodde här 2 nätter i februari 2024
Svar från Operations Secretary 13 feb. 2024
Dear Nicolas,Thank you for your valuable feedback and for taking the time to share with us your feedback at Hilton Yaounde.We are sorry to hear that our services have not met your expectations and we apologize for that. Please be assured that we have passed your feedback to all the concerned services, to ensure that our processes are revisited in order to avoid a recurrence. Thank you very much for your constructive feedback which is critical to us in our bid to improve and we sincerely apologize on behalf of our team for the inconvenience caused.We hope these shortfalls will not tarnish your overall impression of the Hilton Yaoundé and deter you from staying with us in the future. It would be our privilege to welcome you back, thus providing us with another opportunity to redeem ourselves. Yours sincerely,

10/10 Fantastiskt

Maliki

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Superb as Usual!
Superbe séjour, superbe Equipe! As usual! Merci à l'équipe de la réception : la superbe et souriante Lionelle qui a fait mon check in et check out et à su anticiper et répondre au moindre besoin. Merci à la belle équipe de réceptionnistes: Denise, Mildred et Elizabeth vous avez été à l'écoute, super avenantes et souriantes. Merci à l'équipe du Safoutier pour le petit déjeuner toujours au top, une mention spéciale à Larissa qui était déjà à l'écoute l'année dernière et qui reste fidèle à elle même dans la maîtrise de son art pour l'accueil le sourire et la communication. De même, merci à Ibrahim (équipe du dîner)pour sa douceur et son écoute. Il prend le temps de communiquer et d'écouter. Merci à Elizabeth et Rahab pour leur service. Merci à l'équipe du ménage, en remontant du petit déjeuner ma chambre était toujours impeccable ! Spécial Merci à Florence qui a su rendre la chambre des mariés aussi chaleureuse que romantique avec sa décoration cocooning. Merci à l'équipe de la Conciergerie, plus précisément à Léon qui était humainement incroyable et m'a aidé à sauver quelques minutes de batterie, mon téléphone étant à plat. Merci à Luc le Maître Nageur qui veille à la sécurité des résidents, ainsi que pour ses précieux conseils en natation. Merci à l'équipe du Panoramique au 11eme qui a rendu notre 31 décembre inoubliable, l'ambiance était au rdv! Merci pour les délicieux mocktails et la parfaite tenue des serveurs. Merci à l'équipe du wellness!
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från Secrétaire des Opérations 13 feb. 2024
Chère Maliki,Nous vous remercions de partager avec nous l’expérience de votre récent séjour au sein de notre hôtel.Nous sommes heureux d’apprendre que vous avez été satisfaite par nos prestations et vous remercions pour vos aimables commentaires à l’endroit de notre personnel. Vos chaleureux remerciements leur ont été transmis. C’est avec plaisir que nous vous accueillerons de nouveau parmi nous et nous comptons sur votre fidélité.Chaleureuses salutations

10/10 Fantastiskt

Unique

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
I like everything around And i only dislike their bed it not comfortable
Svar från HITC 22 nov. 2023
Thank you for your feedback. We have shared your comments with Ops Team for measures to be taken in order to provide you with a better experience for your next stay with us.

10/10 Fantastiskt

Maurice

Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från Hilton Yaounde 11 dec. 2023
Cher MonsieurNous vous remercions pour les bonnes notes que vous nous avez attribuées. Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau.Cordialement

2/10 Väldigt dåligt

Macoumba

Affärsresenär
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very expensive but facilities not ip to modern standards. Reception staff was unhelpful
Bodde här 4 nätter i oktober 2023
Svar från Patrick Minla'a 5 nov. 2023
Dear Mr. Macoumba,Thank you for your feedback regarding your recent stay in our Hotel. Our entire team is sharing your comment in order to improve our level of service.Sincerely

10/10 Fantastiskt

MARCEL

Reste med familjen
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Patrick Minla'a 25 okt. 2023
Dear Marcel,Thank you for your feedback regarding your experience in our Hotel.It will be a real pleasure to welcome you back.Warm regards

8/10 Bra

Thierry

Bodde här 4 nätter i september 2023
Svar från Patrick Minla'a 26 sep. 2023
Thank you for your feedback for your recent stay in our Hotel.We thank you for your recognition and expect to see you back in a not too long distance.Warm regards

10/10 Fantastiskt

François

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
A visiter à tout prix.
Très agréable tout le personnel accueillant. Encore grand merci pour l'organisation de l'anniversaire de mon fils.
Bodde här 1 natt i augusti 2023
Svar från Patrick Minla'a, Front Office Manager 7 aug. 2023
Nous vous remercions Monsieur Ngogji, et l'ensemble de notre équipe a été honoré de celebrer avec vous l'anniversaire de votre fils.Merci encore pour la confiance que vous faite à notre établissement, elle nous honore!

10/10 Fantastiskt

Jeanne

Bodde här 1 natt i juli 2023
Svar från Hilton Yaounde 19 juli 2023
Chère Jeanne,Nous vous remercions pour votre retour d’information. C'est une joie pour nous de savoir que vous avez apprécié votre séjour au Hilton Yaoundé.Nous vous remercions pour les bonnes notes que vous nous avez attribuées à l'endroit de nos services.C'est avec enthousiasme que nous vous accueillerons à nouveau et nous espérons rester à la hauteur de vos attentes. Cordialement. La Réception,

10/10 Fantastiskt

EMMANUEL T.

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Generally very good we would like to come back, but the lady at the salon/ nails and hair was very condescending.
Bodde här 3 nätter i juni 2023
Svar från Hilton Yaounde 22 juni 2023
Dear Emmanuel T,We thank you to the time you have taken to share your experience about your recent stay at Hilton Yaounde. It is a pleasure to us to hear that you overall enjoyed your experience in our establishment. We thank you for goods annotations.Our teams are more than proud to know that you remember and encourage their efforts. However, we particularly note the information about woman at the salon/ nails and hair who was very condescending with you. Our teams with a view to taking corrective action to improve the customer experience currently share your observations. We apologize for any concerns you have encountered during your stay.It would be with renewed joy that we would welcome you back among us, and we hope to always be able to offer you the quality of service you deserve.Yours sincerely,

10/10 Fantastiskt

Sandrine, framingham

Reste med familjen
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Very convenient, the staff was very professional and friendly.
Bodde här 1 natt i juni 2023
Svar från Patrick Minla'a 12 juni 2023
Dear Sandrine,Thank you very much for your feedback and your special mention to our staff.We are locking forward to welcome you back in a not to long distance.Best regards

10/10 Fantastiskt

Willie

Bodde här 3 nätter i maj 2023
Svar från Hilton Yaounde 22 juni 2023
Thanks for taking the time to leave us your feedback, as it means a lot to us. We thank for your great note. It would be with renewed joy that we would welcome you back among us, and we hope to always be able to offer you the quality of service you deserve.Kind Regards,

10/10 Fantastiskt

Willie

Bodde här 5 nätter i maj 2023
Svar från Hilton Yaounde 22 juni 2023
Thanks for taking the time to leave us your feedback, as it means a lot to us. We thank for your great note. It would be with renewed joy that we would welcome you back among us, and we hope to always be able to offer you the quality of service you deserve.Kind Regards,

10/10 Fantastiskt

Willie

Svar från Hilton Yaounde 22 juni 2023
Dear willie,Thanks for taking the time to leave us your feedback, as it means a lot to us. We thank for your great note. It would be with renewed joy that we would welcome you back among us, and we hope to always be able to offer you the quality of service you deserve.Kind Regards,

6/10 Okej

Catalin

Affärsresenär
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet och rummets bekvämlighet
Plutôt 3 étoiles
Rien à voir avec un 5 étoiles - plutôt un 3 européen . Trop vétuste et entretien délaissé - appart le lobby qui est jolie le reste est très délaissé . Chambres très vétustes ( voir photos ci-dessous ) . Porte-fenêtre du balcon qui n’est pas étanche , salle de bain dans un état ( avec moisissure et carreaux cassés , pas de brosse de toilettes ) . Bref un bon vieux 3 étoiles non digne de ce qu’on peux attendre d’un 5 étoiles . Le personnel comme partout au Cameroun est très sympa et serviable et un très bon service .
Bodde här 2 nätter i maj 2023
Svar från Martin Ze Bekolo. 19 maj 2023
Bonjour Monsieur,Nous accusons réception de votre feedback ci-dessous et vous remercions.Des ameliorations seront effectuées et nous serons heureux de vçous recevoir une fois de plus au Hilton Yaoundé.Cordialement.La Réception.

10/10 Fantastiskt

luc

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
acceuil ,personnel à l'écoute et disponible securité propreté
Bodde här 6 nätter i maj 2023
Svar från Patrick Minla'a 16 maj 2023
Bonjour,Nous vous remercions de cet excellent feedback et vous rassurons sur le fait que nos équipes ne menageront aucun éffort dans le sens d'une progression constante.En esperant vous acceuillir une fois de plus aux Hilton Yaoundé, Veuillez recevoir nos remerciement les plus sincères.Cordialement

8/10 Bra

Luigi

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
5 stelle un poco overpriced
Bodde här 3 nätter i maj 2023
Svar från Patrick Minla'a 12 maj 2023
Dear Mr. Luigi,Thank you for your feedback and i hope this finds you in a good health.It will always be a real pleasure having you with us.Regards

10/10 Fantastiskt

David

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
We greatly enjoyed this property. The workout room seemed not quite clean enough, but everything else was great.
Bodde här 2 nätter i april 2023
Svar från Patrick Minla'a 2 maj 2023
Dear Valuable guest,We thank you for sharing the feedback of your recent stay in our Hotel.Our Housekeeping team have also shared your remark concerning the cleaning in order to improve.We also notice that you had a good stay globally and thank you for your choice of our Hotel.We hope to see back shortlyRegards

10/10 Fantastiskt

luc

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
service exellent personnel diponible rien à rajouter
Bodde här 8 nätter i april 2023
Svar från Esther 13 apr. 2023
Bonjour,Nous vous remerçions de votre retour.Nous sommes heureux d'apprendre que nos prestations ont été à la hauteur de vos attentes, et espérons une prochaine opportunité de vous satisfaire de nouveau.Cordialement

10/10 Fantastiskt

Mark

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i februari 2023
Svar från Patrick 15 feb. 2023
Dear Mark,Thank you for sharing this feedback with us.It will always be our pleasure to continue to improve and provide you with an impressive level of service.

2/10 Väldigt dåligt

Shiri

Reste med sin partner
Gillade inte: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Extremely dirty running water in the bathroom
Svar från Patrick 15 feb. 2023
Dear Shiri,Thank you for your feedback regarding a color of a tap water in room. Kindly receive our sincere apologies. We have recently performed some tests and can confirmed that our tap water is actually perfect.

10/10 Fantastiskt

cornelius

Bodde här 17 nätter i september 2022
Svar från Can Ali SELIK Director of Operations P.O. Eugenie 9 nov. 2022
Dear Cornelius,Thank you for the great rating! We are thrilled that you enjoyed our hotel! We are looking forward to having you stay with us in the near future.

8/10 Bra

JOSEPH CLAUDE

Bodde här 2 nätter i oktober 2022
Svar från Hippolyte TCHAPET F&B Manager P.O. Eugenie 9 nov. 2022
Merci cher Joseph d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. Nous sommes impatients de vous accueillir parmi nous dans un futur proche.Cordialement

2/10 Väldigt dåligt

KTNG

Bodde här 3 nätter i september 2022
Svar från Hippolyte TCHAPET F&B Manager P.O. Eugenie 9 nov. 2022
Cher KTNG,Nous vous remercions pour votre retour d'information. Au regard de votre annotation, nous constatons que la qualité du service n’était pas au rendez-vous. Pourrons-nous en avoir plus de détails? C'est avec enthousiasme que nous vous recevrons une fois de plus au Hilton Yaoundé, afin de pouvoir répondre à vos attentes. Cordialement.

10/10 Fantastiskt

Brian

Bodde här 4 nätter i juni 2022
Svar från Martin Ze Bekolo. 8 juni 2022
Dear Mr. BRIAN, Thank you for your response below. It was a real pleasure to welcome you at Hilton Yaoundé. For your next stay, we will present you our Panoramic bar. Looking forward to welcome you. Best regards. Reception.

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Magnifique
Magnifique hôtel on est dans l excellence à tous les niveaux
Bodde här 5 nätter i maj 2022
Svar från Can Ali SELIK Director of Operations P.O. Eugenie 10 juni 2022
Bonjour, C'est avec une grande joie que nous recevons votre avis sur notre hôtel. Merci pour votre commentaire positif. Au plaisir de vous accueillir très prochainement, Cordialement,

6/10 Okej

Eva

Affärsresenär
Gillade: Renlighet och personal och service
Service aimable, un peu lent sur les check out et au niveau du restaurant (surtout à la piscine) mais toujours gentil. Wifi laborieux. A rafraîchir dans l'ensemble
Bodde här 1 natt i mars 2022
Svar från Martin Ze Bekolo. 23 mars 2022
Bonjour Madame EVA, C'est avec beaucoup d'engouements que nous avons reçu votre commentaire c-dessus. Nous avons bien noté votre remarque sur la lenteur du check out et du service au niveau de la piscine. Des actions correctives seront prises, avec une bonne communication interne. Au plaisir de vous recevoir au Hilton Yaoundé. Cordialement. La Réception.

8/10 Bra

Eva

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i mars 2022
Svar från Martin Ze Bekolo. 22 mars 2022
Bonjour Madame EVA, Nous accusons réception de votre commentaire et vous remercions. Vous avez été particulièrement sensible à nos services dans les restaurants ainsi que du staff de l'hôtel. Notre rapport qualité-prix , pas à la hauteur de vos attentes. Nous vous promettons d'être à vos soins lors de votre séjour actuel et vous prions de bien vouloir nous conatcter au (0) pour toute assistance. Cordialement. La Réception.

8/10 Bra

Eva

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Très cher pour la prestation mais bien dans l'ensemble
Bodde här 1 natt i mars 2022
Svar från Martin Ze Bekolo. 22 mars 2022
Madame EVA, Faisant suite à notre précédente reponse, nous vous invitons à vous inscrire dans le programme de fidelité de l'hôtel. Ceci dans l'optique de vous faire decouvrir notre Bar Panoramique et ses différentes promotions. Nous restons à votre disposition. Cordialement.

8/10 Bra

Luigi

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i februari 2022

10/10 Fantastiskt

EGYA-BOI

Bodde här 1 natt i februari 2022

2/10 Väldigt dåligt

Terence

Bodde här 1 natt i december 2021
Svar från Martin Ze Bekolo. 22 feb. 2022
Dear Mr. TERENCE, Thank you for your response below. It will be a real pleasure to welcome you again at Hilton Yaoundé. Best regards. The Reception.

10/10 Fantastiskt

Denis

Bodde här 3 nätter i december 2021
Svar från Martin Ze Bekolo. 25 dec. 2021
Dear DENIS, Thank you for your confidence in Hilton Yaoundé. Best regards

10/10 Fantastiskt

Stéphane

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
tres beau hôtel avec un excellent service
Bodde här 3 nätter i november 2021
Svar från Martin Ze Bekolo. 20 dec. 2021
Bonjour Monsieur, Merci de votre retour. C'est avec joie que nous vous accueillerons une fois de plus au Hilton Yaoundé. Nous vous recommandons de visiter notre Bar Panoramique lors de votre prochain séjour. Cordialement. La Réception.

8/10 Bra

Mary

Bodde här 10 nätter i november 2021
Svar från Martin Ze Bekolo. 20 dec. 2021
Bonjour Madame, Au plaisir de vous revoir une fois de plus. Cordialement.

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 13 nätter i augusti 2021

8/10 Bra

Philippe

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Vieilissant mais sauvé par la qualité du personnel
Le personnel est extraordinaire d'attentions et de gentillesse mais l'hôtel mérite vraiment un rafraîchissement. Dommage.
Bodde här 1 natt i juli 2021
Svar från Martin Ze Bekolo. 5 juli 2021
Bonjour Monsieur PHILIPPE, Nous accusons reception de votre retour ci-dessus et vous remercions. Nous vous informons que l'hôtel a entrepris de nombreux travaux de renovations que nous nous ferons le plaisir de vous presenter lors de votre prochain séjour au Hilton Yaoundé. Notre Bar Panoramique, nouvellement ouvert est un specimen des efforts de rénovations que nous vous invitons à visiter. Nous restons à votre entière disposition, au plaisir de vous revoir très prochainement. Cordialement.

10/10 Fantastiskt

Ayrton

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great
Bodde här 1 natt i februari 2021
Svar från Eugenie Noel MENGONG, Secretary 23 feb. 2021
Dear Ayrton, We thank you for choosing our establishment and are very glad to know, through your good note, that you have been very satisfied with our various services. Your satisfaction is recognition of our efforts and we hope to stay up your expectations. It would be a pleasure for us to welcome you back again. Yours sincerely, Can Ali SELIK Director of Operations P.O. Eugenie Noel MENGONG Secretary

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Bodde här 2 nätter i januari 2021
Svar från Eugenie Noël MENGONG, Secretary 23 feb. 2021
Dear Guest, Thank you for agreeing to share with us the experience of your recent stay in our establishment. It is our pleasure to read the positive note you gave to our services. We are happy to know that your stay was pleasant and that we were able to satisfy you. We look forward to welcoming you next time. Regards, Can Ali SELIK Directeur des Opérations P.O. Eugenie Noël MENGONG Secretary

2/10 Väldigt dåligt

SEOK WON

Affärsresenär
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 8 nätter i december 2020

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Séjour très agreabke
Hôtels avec de bonne de prestations, calme et reposant
Bodde här 6 nätter i september 2020
Svar från Martin Ze Bekolo 14 sep. 2020
Bonjour, Nous vous remercions de votre reponse et sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre dernier séjour. C'est avec joie que nous vous accueillerons une fois de plus et restons à votre entère disposition pour toute autre assistance. Cordialement.

8/10 Bra

Philippe

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bon choix mais des travaux s'imposent
L'hôtel est un bon choix à Yaoundé et le personnel offre un service de grande qualité. En revanche il est grand temps de rénover les chambres qui ont vraiment fait leur temps.
Bodde här 1 natt i augusti 2020
Svar från Martin ZE BEKOLO / Reservations Supervisor. 19 aug. 2020
Bonjour Monsieur Jean Philippe, Heureux de lire votre commentaire ci-dessus et de savoir que vous avez passé un excellent séjour au Hilton Yaoundé. Nous confirmons que vos remarques seront traitées par la Direction de l'hôtel. Au plaisir de vous recevoir très prochainement. Cordialement.

8/10 Bra

Vishal

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
front office staff was swift. Best in the town, but far more expensive. Very old property, needs renovation. Internet was slow
Bodde här 3 nätter i januari 2020
Svar från Martin Ze 4 mars 2020
Dear Sir, Thank you for your feedback and it will be areal pleasure to receive you again at Hilton Yaoundé. Best regards.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Improved since last stay
Nice hotel, need an upgrade to be at today’s Hilton standing. Super polite and friendly staff. Great stay, better than the previous one.
Bodde här 1 natt i december 2019
Svar från Claire Andela, Secretary 10 dec. 2019
Dear Guest, Thank you for agreeing to share with us the experience of your recent stay at our hotel. We are delighted to read that you had a great stay among us, better than the previous and we thank you for your warm comment about our staff that you found super polite and friendly. Regarding upgrading to the Hilton standards, we assure you that a renovation project is underway to improve our establishment at all levels. We count on your patience and your good understanding. It's always a joy for us to receive you and we hope to stay up to your expectations in our establishment. Yours sincerely, Julien Besancon General Manager P.O. Claire Andela Secretary

6/10 Okej

Verifierad resenär

Affärsresenär, Reste med sin partner
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet
Highlight ist der Chefkoch Raimund, Das Buffet und die Speisen allgemein sind wirklich sehr guter Standard.
Bodde här 4 nätter i oktober 2019
Svar från Nadelge 15 okt. 2019
Thank your for taking time to leave a review on our page. We are happy you enjoyed our buffet and your positive comment has been forwarded to Chef Raimund and the kitchen team. Regards