Inomhuspool, 7 utomhuspooler, gratis cabanor och parasoller

Recensioner av DoubleTree by Hilton Resort & Spa Marjan Island

5 out of 5
DoubleTree by Hilton Resort & Spa Marjan Island
Marjan Island Boulevard, Ras Al Khaimah

Recensioner

8,0

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 203 av 517 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 179 av 517 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 69 av 517 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 40 av 517 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 26 av 517 recensioner" "

8,4/10

Renlighet

7,8/10

Personal och service

7,8/10

Bekvämligheter

8,4/10

Boendets skick och faciliteter

8,2/10

Hållbarhet

Recensioner

8/10 Bra

Robert

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Väldigt bra hotel med trevlig personal.
Bodde här 7 nätter i januari 2022

8/10 Bra

Karin

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i november 2021

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Myclet bra värde för pengar
Nytt fräscht resort med allt man kan önska sig för 5 stjärnor. Stranden kan synas liten men rymmer alla gäster utan problem. Rummen är stora och håller hög klass. Marjan Island utvecklas just nu i långsam takt pga covid och granntomterna har många ofärdiga fastigheter. Man kan dock ta en trevlig joggingtur på halvön och den svårs tiden för turismen är inget som påverlsr vistelsen på hotellet, som verkar ha god beläggning med mix av engelsmän, tyskar och olika östeuropeiska nationaliteter.
Bodde här 1 natt i januari 2021
Svar från DT Marjan 10 feb. 2021
Good morning, many thanks for your review and rating us 10, we appreciate your feedback and are happy to hear you enjoyed your stay with us. Hope to see you again soon, best regards

10/10 Fantastiskt

Emil

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Väldigt fint hotell med mycket aktiviteter för barn. Synd att ena poolen var under renovering, men det gynnar framtida gäster. Stora, fina och moderna rum.
Bodde här 5 nätter i januari 2020
Svar från DT Marjan 25 jan. 2020
Hi Emil, thank you for taking the time to review us, we are happy to read you enjoyed staying with us. Hope you will visit again. Best regards

10/10 Fantastiskt

Lisa

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fantastiskt hotell med en mycket bra buffet!
Bodde här 7 nätter i december 2019
Svar från DT Marjan 15 jan. 2020
Hi Lisa, thank you for your review, we are happy to hear you had a good experience while staying with us, hope you will visit again. Best regards

10/10 Fantastiskt

Hanna

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i februari 2019
Svar från DT Marjan 20 feb. 2019
Hi Hanna, thank you very much for your rate, wee are happy you are satisfied with your stay and hope you will visit again. Best regards

10/10 Fantastiskt

Peter

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra och fint
Superbra hotell, speciellt för barn. Det mesta finns på området. Flera pooler, ett vattenland, egen strand som är jättefin, vattensport, mm mm. Det enda vi saknade var en affär att köpa småsaker i (glass,dricka, frukt mm.) då det är väldigt dyrt med mat och dryck på hotellet. Ta all inclusive om ni kan. Jag skulle dock inte vilja ha det nu i efterhand heller pga av att det var väldigt stökigt och högljutt i stora matsalen där alla med all inclusive äter.

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i januari 2018

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Jonas, Anneberg

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Double tre by Hilton Marjan Island
Har inte varit på ett hotell med bättre service och trevligare personal.

10/10 Fantastiskt

Carina

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Fredrik

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Sofia, Österåker

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Skön resort! Bra gym.
Trevligt o välskött. Omständigt kring måltidsbokningen. Frukost ingick men det var inte anmält. Problem att övertyga personalen.

10/10 Fantastiskt

Mats, Sollentuna

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nybyggt vid havet
Nybyggt hotell på en konstgjord halvö, vilket innebar att det utanför området bara var en väg och resten grus; jag saknade möjligheten att t.ex gå och handla frukt och dricka att ha på rummet, som det var nu var man hänvisad till hotellets restauranger eller den lilla souvenirshopen om man inte ville åka taxi eller buss till al Hamra. Annars var allt bra: fin strand, gott om solstolar, flera stora pooler och allt var nytt och fräscht. Viss förvirring kring vår bokning uppstod vid incheckningen, men det löste sig och vi fick superfina rum till slut. Vi hade halvpension, och både frukosten och middagsbuffén var helt OK. Gott om hjälpsam och serviceinriktad personal.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Sådär bra hotell !
Hotellet håller INTE 5 stjärns klass ! Många pooler o gott om plats och kring aktiviteter, men håller inte 5 * klass! Varierande service nivå på personalen, och inte samma klass på frukostbuffé beroende på var man hade sin frukost. Huvudrestauranger eller Anchor. Ligger även lite för långt ut från ära och redighet. Kan bli bättre när man byggt upp fler boende och affärer närmare hotellet.

8/10 Bra

Dan, Båstad

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Rekommenderas för sol, bad & avkoppling!
10 dagar sol och bad med familj om 2 barn (6 & 8 år) med all inclusive. Hotellet är i strålande skick och städas bra. Gymmet är OK och enligt klassisk Hilton-modell. Servicen är generellt bra även om man inbland behöver vänta på att kunna beställa dryck under maten samt att de ibland missade delar av dryckbeställningen. Matbuffén är fräsch och väldigt omväxlande, kvalitativ mat och utbud. Vi tog all inclusive då priserna på mat och dryck är hutlösa (tex vatten 0.5l för 40 SEK...) Stranden är bra, dock är delen längst ner mot vattnet inte sand utan krossade snäckskal, dvs lite vasst. Poolerna är stora och bra med plats, känns inte trångt ens på helgerna när de lokalt boende kommer till hotellet. Nackdelen är att hotellet ligger i ingenstans, inga restauranger eller annat i närheten och transport till Dubai (t.ex. Dubai Mall) tar ca 1.5h så ingen man gör allt för ofta. Rekommenderas varmt till den som endast är ute efter sol, bad och avkoppling.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Familj med tonårsdöttrar
Bra och fint hotell med många olika badmöjligheter i olika poolomtåden eller i havet, finns väldigt många solstolar så ingen trängsel. Enda negativa var antalet restauranger, fanns bara en mot vad som beskrivet skall vara fem, men beror på att hotellet är helt nyöppnat och allt är inte helt klart än.

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Svetlana

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 11 nätter i maj 2024
Svar från Pieter Van Beugen, General Manager 15 maj 2024
Dear Svetlana,Thank you for sharing your experience!It was an absolute delight to have welcomed you to our resortDoubletree by Hilton Resort & Spa Marjan Island. We havereviewed your recent stay at our hotel and we appreciate yourfeedback.Your wonderful comments make our efforts so much moreworthwhile knowing they are appreciated.I do hope that we will have the opportunity of welcoming youback to stay with us again in the future.Warm Regards,Pieter Van BeugenGeneral Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i januari 2024
Svar från Pieter Van Beugen, General Manager 10 feb. 2024
DearWe are truly heartened to receive your generous review. Thank youfor letting us know how much you enjoyed it, we are especiallypleased that you felt well-looked after. We look forward to havingyou with us again in the near future.Kind Regards,

6/10 Okej

Islam

Reste med familjen
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Food quality was poor at breakfast & dinner and limited options. Restaurants staff aren’t professional.
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från Pieter Van Beugen General Manager 10 feb. 2024
Dear Islam,Thank you for taking the time to review us and I am terribly sorry tohear of the shortcomings encountered during your recent stay. Wehighly value your input as it will assist us in improving our servicelevels.We hope to redeem your faith in us, and to one day provide youwith a great experience that you well deserve.Until then I remain with sincere apologies.Kind regards,

10/10 Fantastiskt

Jose R

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från Pieter Van Beugen, General Manager 10 feb. 2024
Dear Jose R,We are truly heartened to receive your generous review. Thank youfor letting us know how much you enjoyed it, we are especiallypleased that you felt well-looked after. We look forward to havingyou with us again in the near future.Kind Regards,

6/10 Okej

Vinicius

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Bekvämligheter
We opt for the 'all-inclusive' package, however, was very disappointing. Very limited options for drink and eat. Also, the food offered was average. I would not recommend.
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från Pieter Van Beugen General Manager 10 feb. 2024
Dear Vincius,Thank you for taking the time to share your review on your recentstaying experience with us.It is unfortunate that we were not able to meet up to yourexpectations. I have shared your feedback to the team especially onbetter communication with our guests for the packages and optionsavailable for upgrades to ensure that our guests are able to enjoythe facilities better.Once again, thank you for sharing and we do hope to have theopportunity of welcoming you back to our family.Kind regards,

8/10 Bra

paul

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Great accomodation and facilities. Water sports and beach position excellent. Breakfast buffet too noisy and busy.
Bodde här 6 nätter i december 2023
Svar från Pieter Van Beugen, General Manager 10 feb. 2024
Dear paul,Thank you for sharing your review with us.It is great to hear that you had a wonderful time and enjoyed withthe services and facilities that we have offer.We also hope that you brought back some memorable momentsduring your stay at property.We have taken note of your comments and shared them withrelevant department leaders as we constantly strive to improve ourguests' experience with us.Our purpose is, and will always be, to deliver a memorable serviceto each and every guest in our resort.We look forward to welcoming you back in the not too distantfuture and assure you of our best of attention and services at alltimes.Kind regards,

10/10 Fantastiskt

Ramy

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
It was amazing stay, we as a family enjoyed a lot. The hotel is very clean, well organised and the staff is so helpful.
Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från Pieter Van Beugen, General Manager 10 feb. 2024
Dear Ramy,Thank you for taking the time to share your recent experience andfor giving us perfect feedback. We are expecting to welcome youback to our hotel next time you will travel to our area - please letme know if we can assist with booking and arrangements.Kind Regards,

8/10 Bra

Ahmed

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good to stay!
the hotel is huge and nice to stay in, my only feedback was regarding the breakfast as it was not as it should be! the pool temperatures was controlled while the water at the kids water park was extremally cold!
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från Pieter Van Beugen, General Manager 10 feb. 2024
Dear Ahmed,Thank you for sharing your review with us.It is great to hear that you had a wonderful time and enjoyed withthe services and facilities that we have offer.We also hope that you brought back some memorable momentsduring your stay at property.We have taken note of your comments and shared them withrelevant department leaders as we constantly strive to improve ourguests' experience with us.Our purpose is, and will always be, to deliver a memorable serviceto each and every guest in our resort.We look forward to welcoming you back in the not too distantfuture and assure you of our best of attention and services at alltimes.Kind regards,

6/10 Okej

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Breakfast was limited The water in Kids playing area are so cold
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från Pieter Van Beugen, General Manager 10 feb. 2024
DearThank you for sharing your review with us.It is great to hear that you had a wonderful time and enjoyed withthe services and facilities that we have offer.We also hope that you brought back some memorable momentsduring your stay at property.We have taken note of your comments and shared them withrelevant department leaders as we constantly strive to improve ourguests' experience with us.Our purpose is, and will always be, to deliver a memorable serviceto each and every guest in our resort.We look forward to welcoming you back in the not too distantfuture and assure you of our best of attention and services at alltimes.Kind regards,

10/10 Fantastiskt

Amal

Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Pieter Van Beugen, General Manager 10 feb. 2024
Dear Amal,We are truly heartened to receive your generous review. Thank youfor letting us know how much you enjoyed it, we are especiallypleased that you felt well-looked after. We look forward to havingyou with us again in the near future.Kind Regards,

10/10 Fantastiskt

Tushar

Reste med familj och småbarn
Gillade: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Great property for families and kids while retaining adult only areas for guests who don’t come with kids. Good sized rooms, excellent staff and plenty of activities for everyone. This resort is my and my family’s top 2 destinations in UAE. However, there are a few small issues that I noticed. I got the impression that some (very few) facilities are struggling due to their age and with the huge influx of guests. Toilets near the pool and Pirate ship splash pad were clogged one day. Splash pad showed signs of wear and tear. Kids club has limited options and also needs a refresh. Breakfast options for vegetarians was limited. But these are very small issues and overall the resort facilities and staff are amazing, among the best I have experienced in UAE. Highly recommended!
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Pieter Van Beugen, General Manager 10 feb. 2024
Dear Tushar,Thank you for sharing your review with us.It is great to hear that you had a wonderful time and enjoyed withthe services and facilities that we have offer.We also hope that you brought back some memorable momentsduring your stay at property.We have taken note of your comments and shared them withrelevant department leaders as we constantly strive to improve ourguests' experience with us.Our purpose is, and will always be, to deliver a memorable serviceto each and every guest in our resort.We look forward to welcoming you back in the not too distantfuture and assure you of our best of attention and services at alltimes.Kind regards,

6/10 Okej

Mehtab

Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från Pieter Van Beugen, General Manager 10 feb. 2024
DearWe are truly heartened to receive your generous review. Thank youfor letting us know how much you enjoyed it, we are especiallypleased that you felt well-looked after. We look forward to havingyou with us again in the near future.********************************************DearWe are truly heartened to receive your generous review. Thank youfor letting us know how much you enjoyed it, we are especiallypleased that you felt well-looked after. We look forward to havingyou with us again in the near future.Kind Regards,

8/10 Bra

PAUL

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 6 nätter i november 2023
Svar från Pieter Van Beugen, General Manager 10 feb. 2024
Dear Paul,We are truly heartened to receive your generous review. Thank youfor letting us know how much you enjoyed it, we are especiallypleased that you felt well-looked after. We look forward to havingyou with us again in the near future.Kind Regards,

10/10 Fantastiskt

Muhammad Ali

Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från Pieter Van Beugen, General Manager 10 feb. 2024
Dear Muhammad Ali,We are truly heartened to receive your generous review. Thank youfor letting us know how much you enjoyed it, we are especiallypleased that you felt well-looked after. We look forward to havingyou with us again in the near future.Kind Regards,

4/10 Dåligt

Moussa

Reste med familjen
Gillade: Personal och service
Chambres déçu
Ayant payer une chambre vue mer et ayant reçu une chambre vue bâtiment chaufferie Très déçu
La mer ???
Où est la mer ???
Bodde här 5 nätter i oktober 2023
Svar från Pieter Van Beugen, General Manager 10 feb. 2024
Dear Moussa,Thank you for taking the time to review us and I am terribly sorry tohear of the shortcomings encountered during your recent stay. Wehighly value your input as it will assist us in improving our servicelevels.We hope to redeem your faith in us, and to one day provide youwith a great experience that you well deserve.Until then I remain with sincere apologies.Kind regards,

8/10 Bra

Jani

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i oktober 2023
Svar från Pieter Van Beugen, General Manager 10 feb. 2024
Dear Jani,We are truly heartened to receive your generous review. Thank youfor letting us know how much you enjoyed it, we are especiallypleased that you felt well-looked after. We look forward to havingyou with us again in the near future.Kind Regards,

2/10 Väldigt dåligt

Ocean

Reste med familjen
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The property is outdated and few amenities inside the rooms. Our bidet in our room is rusty and we are so scared to use it. The TV was an outdated one, the air conditioning was too noisy as well. Didn’t sleep well and the pillows in our room are not that good it flattens all the time. The buffet if you are on a all inclusive has fewer selections, same set of appetizers everyday no fruits such as blueberries, and other berries. Better to choose the ultra inclusive which u can eat everything. I was so totally disappointed since it was our first time here. It did not met my expectations at all since it was nice on the picture.
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Pieter Van Beugen, General Manager 10 feb. 2024
Dear Ocean,Thank you for taking the time to review us and I am terriblysorry to hear of the shortcomings encountered during yourrecent stay. We highly value your input as it will assist us inimproving our service levels.We hope to redeem your faith in us, and to one day provideyou with a great experience that you well deserve. Until then Iremain with sincere apologies.Kind regards,

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade inte: Personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i september 2023
Svar från Pieter Van Beugen, General Manager 10 feb. 2024
Dear Anonymous,Greetings! Thank you for taking the time to share your experienceabout your recent stay at our hotel.Please accept our sincere apology if your experience this time wasnot up to your expectation. Your comment is forwarded to theconcerned managers to take the necessary action.The entire team looks forward to the pleasure of welcoming youback very soon.Kind Regards,

6/10 Okej

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet
Large resort with good family options
A big resort with lots of beachfront and plenty to keep the kids occupied. Rooms are okay with good space and all the basics. However the Hilton TV system is terrible and when it actually loaded we were unable to connect any devices to it from the built-in Hilton menu. If you've got a Samsung TV remote at home, bring it with you and simply use the Screen Mirroring built into the actual TV OS. Each night we had to register with the front desk about noise complaints for the guests upstairs and although this can happen anywhere, a good hotel knows how to respond quickly to resolve the situation for guests. Here we had no luck and the front desk didn't do anything and was very disappointing. So lots of good with the trip, but unfortunately lots of bad and wouldn't stay there again (given so many competing options next door and nearby).
Bodde här 2 nätter i juli 2023
Svar från Pieter Van Beugen , General Manager 6 aug. 2023
Dear Guest ,Thank you for taking the time to review us and I am very sorry to hear of the shortcomings encountered during your recent stay. We highly value your input as it will assist us inimproving our service levels.We hope to redeem your faith in us, and to one day provide you with a great experience that you well deserve. Until then I remain with sincere apologies.Kind regards,Pieter Van BeugenGeneral Manager

10/10 Fantastiskt

Hany

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i maj 2023
Svar från Pieter 24 maj 2023
Dear Hany,Thank you for taking the time to share your review with us.We are delighted to know that you had a pleasant stay,We are expecting to welcome you back in near future.Kind Regards,Pieter Van BeugenGeneral Manager

10/10 Fantastiskt

MOHAMMED

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Good hotel for kids with family
Good service and different feasibility And I liked the kids club
Bodde här 1 natt i maj 2023
Svar från Pieter 21 maj 2023
Dear MOHAMMED,We are truly heartened to receive your generous review. Thank youfor letting us know how much you enjoyed it, we are especiallypleased that you felt well-looked after. We look forward to havingyou with us again in the near future.Kind regards,Pieter Van BeugenGeneral Manager

6/10 Okej

Badr

Bodde här 1 natt i mars 2023
Svar från Pieter Van Beugen , General Manager 13 maj 2023
Dear Badr,Thank you for sharing your review with us.It was an absolute delight to have welcomed you to our resortDoubletree by Hilton Resort & Spa Marjan Island.We have reviewed your recent stay at our hotel and we appreciateyour feedback.Your wonderful comments make our efforts so much moreworthwhile knowing they are appreciated.I am sorry to hear that at some point shortcomings encounteredduring your recent stay hence we highly value your input as it willassist us in improving our service in certain level of highlightedconcerns.We hope to redeem your faith in us, and to one day provide youwith a great experience that you well deserve.Until then I remain with sincere apologies.Kind regards,Pieter Van BeugenGeneral Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
checkin took time, however, overall it was a pleasant trip
Bodde här 1 natt i mars 2023
Svar från Pieter Van Beugen , General Manager 13 maj 2023
Dear Guest ,Thank you for sharing your review on your recent stay with us.It is great to hear that you had a wonderful time and we look forward to welcome you back in the near future.In the meantime, please stay safe!With kind regards, Pieter Van BeugenGeneral Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Weekend stay
Really love this hotel - good location on the lagoon and lots of good facilities. Great breakfast - loads of option and now included with room price.
Bodde här 2 nätter i mars 2023
Svar från Pieter Van Beugen , General Manager 13 maj 2023
Dear Guest ,Thank you for sharing your review on your recent stay with us.It is great to hear that you had a wonderful time and we look forward to welcome you back in the near future.In the meantime, please stay safe!With kind regards, Pieter Van BeugenGeneral Manager

10/10 Fantastiskt

lucas

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Great place for families.
Bodde här 6 nätter i mars 2023
Svar från Pieter Van Beugen , General Manager 13 maj 2023
Dear Lucas,Thank you for sharing your review on your recent stay with us.It is great to hear that you had a wonderful time and we look forward to welcome you back in the near future.In the meantime, please stay safe!With kind regards, Pieter Van BeugenGeneral Manager

10/10 Fantastiskt

Sietze

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Superb
Bodde här 6 nätter i mars 2023
Svar från Double Tree By Hilton Resort & SPA Marjan Team 20 mars 2023
Dear Sietze,Thank you for sharing your review on your recent stay with us.It is great to hear that you had a wonderful time and we look forward to welcome you back in the near future.In the meantime, please stay safe!Kind Regards,Double Tree By Hilton Resort & SPA Marjan Island Team

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i februari 2023
Svar från Double Tree By Hilton Resort & SPA Marjan Team 20 mars 2023
Dear Guest , we would like to thank you for staying with us and glad to learn that you have enjoyed you recent stay .hope to welcome you again at the nearest future.

10/10 Fantastiskt

Donal

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i februari 2023
Svar från Double Tree By Hilton Resort & SPA Marjan Team 20 mars 2023
Dear Donal , we would like to thank you for staying with us and glad to learn that you have enjoyed you recent stay .hope to welcome you again at the nearest future.

10/10 Fantastiskt

Tone Cecilie

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Flott hotell, fin utsikt og de mest hyggelig ansatte..Fine basseng, og fin strand. Mange aktiviteter for barn. Litt begrensede spisemuligheter, det er langt til sentrum og andre restauranter. Prisene på mat og drikke på hotellet er skyhøye, så all inclusive er å anbefale.
Bodde här 8 nätter i februari 2023
Svar från Double Tree By Hilton Resort & SPA Marjan Team 19 feb. 2023
Dear ToneThank you for sharing your review on your recent stay with us.It is great to hear that you had a wonderful time, and we look forward to welcoming you back in the near future.In the meantime, please stay safe!Kind Regards,Double Tree By Hilton Resort & SPA Team

10/10 Fantastiskt

Laura

Reste med familjen
Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2023
Svar från Double Tree By Hilton Resort & SPA Marjan Team 19 feb. 2023
Dear LauraThank you for sharing your review on your recent stay with us.It is great to hear that you had a wonderful time, and we look forward to welcoming you back in the near future.In the meantime, please stay safe!Kind Regards,Double Tree By Hilton Resort & SPA Marjan Island Team

10/10 Fantastiskt

Shams

Bodde här 2 nätter i december 2022
Svar från Pieter Van Beugen , General Manager 13 maj 2023
Dear Shams , Thank you for sharing your review on your recent stay with us.It is great to hear that you had a wonderful time, and we look forward to welcoming you back in the near future.In the meantime, please stay safe!With Kind Regards,Pieter Van Beugen , General Manager

2/10 Väldigt dåligt

Aleksi

Reste med familjen
Bodde här 7 nätter i december 2022