Vi var två vuxna och ett barn som åkte till detta hotell, hotell bokades via Expedia. Vi anländer till hotell och personal på reception säger till oss att vi kan gå och äta först vårt rum är inte klar än, vi hade meddelat hotellet vilken tid vi skulle anlända och det var på kvällen, incheckningstid börjar vid 12 tiden och vi var där strax innan 20:00 på kvällen och vårt rum är inte än klar? Det var inte bra, men vi sa att vi var trötta vi kan vänta men vi vill till vårt rum vi är inte hungriga utan vill bara vila, fick vänta bara 2-3 minuter och fick vårt rum. Men grejen med rummet var att det inte var det rummet vi bokade utan vi fick mycket sämre rum. Dagen efter vi klagade på receptionen att det gör ont i ryggen pga. sängen är för hårda och några saker till som inte var bra med rummet, personen som var ansvarig kollade i deras bokningssystem och sa att dem hade ingen rum ledig just nu och bad oss komma tillbaka dagen efter då det skulle finnas ledigt och vi kan byta vårt rum. Dagen efter var inte samma ansvariga person där och vi fick förklara situationen igen, fast den personen hade skrivit redan va som var fel och vi skulle få något rum på 5e våningen så som vi hade bokat, men nu var en ny ansvarig person och tyckte att dem kunde fixa till sängen med lite mjukare extra lakan osv… men det hjälpte inte, för det första vi är inte barn att vi behöver förklara situationen 10 gånger till olika personer när man är på ett stort fint hotell. Vi har fortfarande ont i vårt rygg!