Exklusiv duplex | Utsikt från rummet

Recensioner av Kaila Beach Hotel - All Inclusive

5 out of 5
Kaila Beach Hotel - All Inclusive
Göl mah. Atatürk cad. No:37, Alanya, Antalya

Recensioner

7,6

Bra

10 - Fantastiskt i betyg. 41 av 116 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 33 av 116 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 21 av 116 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 9 av 116 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 12 av 116 recensioner" "

8,0/10

Renlighet

7,6/10

Personal och service

7,0/10

Bekvämligheter

7,6/10

Boendets skick och faciliteter

7,4/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

SAULIUS

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i oktober 2022

10/10 Fantastiskt

David

Reste i grupp, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i september 2022
Svar från Guest Relations Manager 23 sep. 2022
Dear guest David,Thank you for your full point! Hope see you again...

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste i grupp, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 9 nätter i september 2022
Svar från Guest Relations Manager 23 sep. 2022
Dear Guest,Thank you for your full point! Hope see you again...

10/10 Fantastiskt

Ahmed

Bodde här 1 natt i september 2022
Svar från Guest Relations Manager 5 sep. 2022
Otelimizi değerlendirdiğiniz için teşekkür eder, sizleri tekrar aramızda görmekten sevinç duyarız.

8/10 Bra

Christian

Bodde här 10 nätter i juni 2022
Svar från Guest Relations Manager 30 juni 2022
Dear Guest, Thank you for your stay with us and for sharing your valuable review. It was delighted to have you in our hotel. We are looking forward to welcoming you back to Kaila Beach Hotel. Kind regards, Özlem ORAL TJAEREBORG Guest Relations Manager

6/10 Okej

Ali

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service
Bodde här 4 nätter i april 2022
Svar från Guest Relations Manager 22 maj 2022
DeğerliMisafirimiz, Konaklama sürecinde yaşadığınız olumsuzluklar adına otelimiz adına özür diliyoruz. Gerekli departmanlar ile görüşülüp, iyileştirme adına çalışmalar yapılacaktır. Saygılarımla Kaila Beach Hotel

10/10 Fantastiskt

Abdulmalik

Bodde här 5 nätter i april 2022

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste i grupp
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service
Bodde här 8 nätter i april 2022
Svar från Kaila Beach Hotel Front Office Team 26 apr. 2022
Dear Guest, Thank you for choosing Kaila Beach Hotel and for your good feedback. Hope to welcome you again, Best Regards,

6/10 Okej

Masoumeh

Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Var inte värd!
internetuppkopplingen var mycket dåligt, Wifi fungerar inte i hotellabi heller, städningen var dåligt, maten var ok, men de lagade mat med rester av mat som var kvar från kvällen. Ingen underhållning.
Bodde här 3 nätter i april 2022
Svar från Guest Relations Manager 22 maj 2022
Kära gäst, Jag önskar att du hade förmedlat de problem du upplevde under din vistelse till gästrelationerna, vi ber å vårt hotells vägnar om ursäkt för de besvär du upplevt. Nödvändiga avdelningar kommer att konsulteras och studier kommer att genomföras för förbättring. Vänliga Hälsningar Kaila Beach Hotel

8/10 Bra

Michel

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Prisvärt hotell med fin placering nära vattnet. God mat! Kan tycka att tider o utbud är lite ansträngt, det känns som att man vill minimera drickandet o ätandet.
Bodde här 4 nätter i april 2022
Svar från GuestRelations Manager 22 maj 2022
Kära gäst Vi uppskattar verkligen att du tar dig tid att ge oss feedback. Din recension betyder mycket för oss och visar oss att vi är på rätt väg! Vi hoppas kunna välkomna dig snart igen på vårt hotell. Vänliga Hälsningar Kaila Beach Hotel

10/10 Fantastiskt

Maryam

Bodde här 5 nätter i juni 2021
Svar från Kaila Hotels Management 7 juli 2021
Thank you for your 10 points! Best Regards

10/10 Fantastiskt

Halil

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i juni 2021
Svar från Kaila Hotels Yönetimi 30 juni 2021
Tatiliniz için otelimizi tercih edip bizi tam puan ile ödüllendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Bir sonraki tatilinizde yeniden görüşebilmek dileğiyle.

10/10 Fantastiskt

Mehmet Ali

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i september 2020

10/10 Fantastiskt

Kamilla

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fint hotell som byggs om
Vi hade en fantastisk resa med våra vänner och min dotter. Hotellet byggs om så det var lite rörligt, men väldigt fin renovation och fräscht. Det kommer nog bli fint när de är klara. Personalen var väldigt trevliga och maten var god. Dock saknades det variation av frukt och det var väldigt långa köer till buffén. En annan sak som fattades var strykjärn, man behöver betala för att stryka kläder. Vanligtvis kan man låna ett strykjärn ifall man inte vill betala för servicen, men det hade de inte vilket var synd. Jag skulle ge hotellet 4 stjärnor.
Bodde här 7 nätter i september 2020
Svar från front office manager 23 sep. 2020
thank you for your good recomends.

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Bodde här 11 nätter i augusti 2019

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
bara maten var bra .Hotellen var inte ren .personalen har inte erfarenhet och kompetent.vi behöver mer aktiviteter på natarna
Bodde här 9 nätter i juli 2019

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Bodde här 9 nätter i juli 2019

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service
Katya hotell
Okej hotell med nära till shopping och strand Personal trevlig Maten var dålig och nästan bara ryssar på hotellet så all underhållning på ryska Rummen enkla med halvbra ac
Bodde här 10 nätter i juli 2017

6/10 Okej

Panida

Reste med familjen
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
location is good food is average wifi connection is weak beds are uncomfortable no sufficient parking place staff is polite and helpful
Bodde här 4 nätter i april 2024
Svar från Hotel Management 24 apr. 2024
Dear Panida, we are sorry to know you are not fully satisfied with your experience in our hotel. You comments are importent to us. Thank you.

4/10 Dåligt

Zhaoxia

Reste med familjen
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service
Noise room. Food limited, need to pay 3 euro for fresh orange juice in breakfast buffet. Cheap quality of food. Staff training needed in this hotel. English language training needed in this hotel. Overall don't expect 5star. Customer paid 5 star price but on arrival it's 3 Star in this hotel in my options.
Bodde här 5 nätter i april 2024
Svar från Hotel Managament 18 apr. 2024
We are sorry that you were not satisfied with your stay. Our hotel has a detailed all-inclusive beverage list. However, as in many hotels, freshly squeezed orange juice is chargeable. It is presented to your preference. Best Regards,

10/10 Fantastiskt

Özgür

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Otelde herşey elinizin altında olduğu için aşıri rahat oluyorsunuz temizlik personeli Güler yüzlü hergun uğrayıp odaya bakılıyor yemekler mükemmel sahile yakın olması büyük artı biz bayıldık☺️
Bodde här 4 nätter i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

serap

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mükemmel görevli çalışanlar
Bodde här 6 nätter i oktober 2023
Svar från Guest Relation Kaila Beach hotel 31 okt. 2023
Dear Guest,Thank you for your comments. We would be happy to see you again with us.Your Kaila Beach Hotel

10/10 Fantastiskt

Dennis

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i oktober 2023
Svar från Guest Relation Kaila Beach Hotel 31 okt. 2023
Dear Guest,Thank you for your comments. We would be happy to see you again with us.Your Kaila Beach Hotel

6/10 Okej

Bent

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Flot hotel, men dårlig komfort.
Hotellet er flot, men komforten erdårlig - sengen er hård som sten at ligge på. Betegnelsen “All Inclusive” bør ændres til : “All Inclusive Light”. Man kan vælge mellem 3 drinks, andre end dem skal der betales for. Strandbaren er ikke omfattet af All Inclusive - ligger man på, den overfyldte, strand, kan man ikke engang få en øl uden at skulle betale for den, det er for dårligt, og slet ikke samme standard som de omkringliggende hoteller, som vi også har prøvet, og syntes bedre om. Maden i buffeten er noget af det kedeligste jeg har oplevet. Hotellet bør Max have 3 stjerner, og ikke de 5 som de praler med.
Bodde här 12 nätter i september 2023
Svar från Guest Relation Kaila Beach Hotel 31 okt. 2023
Kære gæst, Vi beklager, at du ikke var helt tilfreds med dit ophold på vores hotel. De nødvendige afdelinger vil blive hørt, og der vil blive gennemført undersøgelser med henblik på forbedring. Med venlig hilsen...

6/10 Okej

Mert

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i september 2023
Svar från Guest Relation kaila Beach Hotel 31 okt. 2023
Değerli Misafirimiz, Konaklama sonrası yapmış olduğunuz puanla içi,n teşekkür ederiz. Saygılarımızla...

10/10 Fantastiskt

ADEM

Bodde här 2 nätter i september 2023
Svar från otel yönetimi 12 sep. 2023
Merhaba Adem Bey,Otelimiz için yaptığınız olumlu değerlendirme için teşekkür ederiz.Bir sonraki tatilinizde yeniden görüşebilmek dileğiyle.

2/10 Väldigt dåligt

Aysel

Bodde här 2 nätter i augusti 2023
Svar från Kaila Beach hotel Önbüro Müdürü 28 aug. 2023
Değerli Misafirimiz, Konaklamanız süresince yaşadığınız sorunları misafir ilişkilerine iletmiş olmanızı diler, yaşamış olduğunuz olumsuzluklardan dolayı otelimiz adına üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Saygılarımızla...

6/10 Okej

Bülent

Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Güzel bir otel ama çok çocuk vardı bu bizi rahatsız etti Havlular eski ve kirliydi Oda temizliği yeterli değildi
Bodde här 4 nätter i augusti 2023
Svar från Otel Yönetimi 19 aug. 2023
Değerli Misafirimiz, Konaklama sürecinde yaşadığınız olumsuzluklar adına otelimiz adına özür diliyoruz. Gerekli departmanlar ile görüşülüp, iyileştirme adına çalışmalar yapılacaktır. Saygılarımızla...

2/10 Väldigt dåligt

Samee

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
As soon as i walked into this hotel there was a lot of commotion between the staff and some customers, which told me that the staff must have a lot of attitude and when i was about to check into my room the staff was shouting at me and one of them even spat in my face and i was very cross about that, but that wasnt the only thing, when i checked into my room i went into the bathroom and there was human waste still in the toilet and as soon as i saw that i complained to the receptionist and they said just flush it. The facilities here r rubbish no personal space, food was trash and not much variety, worst of all they charged us extra for no apparent reason will definitely will not be recommending this hotel
Bodde här 8 nätter i augusti 2023
Svar från Kaila Beach Hotel Management 24 aug. 2023
Dear Guest,Unfortunately, when we checked our records, it is not possible for us to accept the claims that you had stated as true. First of all, we would like to point out that you were provided with a free upgrade, and you had stayed in a Deluxe room with higher category room standards for your entire holiday. In addition, although the check-out time was 12.00 on the day of your departure, you had benefited from the facilities of our hotel until 23.30 at night, free of charge. As Kaila Beach Hotel, we do not charge you with these fees, as we attach importance to guest satisfaction. In addition, when we examine our camera records, it seems that you only have your own family of 7 people at the reception when you checked in. Altough we tried our best to host you in the best way that we can, your negative comment made us very disappointed.Best Regards...

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
10/10
Best hotel in Alanya i have ever stayed
Bodde här 4 nätter i juli 2023
Svar från kaila beach 12 aug. 2023
Dear Guest,Thank you for your comments. We would be happy to see you again with us.Your Kaila Beach Hotel

10/10 Fantastiskt

Ali

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fiyat performans olarak çok iyi. Açıkçası Bölge otelleriyle ilgili Bugüne kadar ki deneyimlerim çok iyi değildi. Ancak çok olumlu izlenimlerle ayrılıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim.
Bodde här 3 nätter i maj 2023
Svar från Otel Yönetimi 24 maj 2023
Merhaba Ali Bey,Otelimiz için yaptığınız olumlu değerlendirme için teşekkür ederiz.Bir sonraki tatilinizde yeniden görüşebilmek dileğiyle.

8/10 Bra

kemal

Bodde här 2 nätter i maj 2023
Svar från Otel Yönetimi 24 maj 2023
Merhaba Kemal Bey,Otelimiz için yaptığınız olumlu değerlendirme için teşekkür ederiz.Bir sonraki tatilinizde yeniden görüşebilmek dileğiyle.

8/10 Bra

Kjell

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Veldig hyggelig betjening men det skortet noe på å kommunisere på engelsk.
Bodde här 8 nätter i april 2023
Svar från Kaila Beach 21 apr. 2023
Hej, tak for din kommentar for at give dig en bedre service. Vi vil med glæde byde dig velkommen igen.

6/10 Okej

Abbas

Bodde här 1 natt i mars 2023
Svar från Front Office Manager 4 apr. 2023
Dear guest, We regret that you were not completely satisfied with your stay at our Hotel. Necessary departments will be consulted and studies will be carried out for improvement. Kind regards...

8/10 Bra

MIRSADA

Reste i grupp
Gillade: Personal och service och bekvämligheter
underholdning ute- musikken var alt forhøy,
Bodde här 12 nätter i oktober 2022

4/10 Dåligt

James

Reste i grupp
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service och bekvämligheter
As a group of 9 travelling together we always knew that there may be some kick back from staff, however, we tried to make everything as simple as possible - all ordering the same drink at every drinks order at the bar or planning ahead and notifying the staff if we planned to do certain activities. The bar staff complained about having to simply make drinks and always hounding us for tips because ‘there are so many of you’. We were in general made to feel as though we were an inconvenience to the bar staff, especially those around the pool. The food was another issue entirely, whilst they always had a vast selection to choose from, very little was palatable and most made a vast majority of our group physically unwell and we opted to eat out wherever possible. The pools and beach were pleasant and the slides good fun. The entertainment team, and especially ‘engine(apologies that is probably spelt incorrectly), were the most welcoming and helped us organise many evenings of entertainment. Overall I would say the hotel looks great and there are a few elements that are but these are so heavily let down by staff with bad attitudes and poor quality food, would I go again? No.
Bodde här 7 nätter i oktober 2022

8/10 Bra

Aysha Siddiqua

Bodde här 7 nätter i oktober 2022

10/10 Fantastiskt

Nabiha

Bodde här 8 nätter i september 2022

10/10 Fantastiskt

Milad

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Good
Bodde här 4 nätter i september 2022
Svar från Guest Relations Manager 11 okt. 2022
Thank you for your full point! Hope see you again.

8/10 Bra

THILEEPAN

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i september 2022
Svar från Guest Relations Manager 10 okt. 2022
Dear Guest,Thank you for evaluating our hotel,We will be happy to see you again in our hotel.

10/10 Fantastiskt

Sibihar

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
perfekt, würde immer wieder dort hin gehen
Bodde här 7 nätter i september 2022
Svar från Guest Relations Manager 9 okt. 2022
Sehr geehrter Gast, vielen Dank, dass Sie sich für unser Hotel entschieden und uns bewertet haben. Wir würden uns sehr freuen, Sie wieder unter uns zu sehen. Grüße,

8/10 Bra

Velimir

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Okey
Bodde här 7 nätter i augusti 2022
Svar från Guest Relations Manager 5 sep. 2022
Otelimizi değerlendirdiğiniz için teşekkür eder, sizleri tekrar ağarlamaktan mutluluk duyarız.

10/10 Fantastiskt

Muammed

Bodde här 3 nätter i juli 2022
Svar från Kaila Hotel Management 10 aug. 2022
Thank you for your full point! Hope see you again...

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Boendets skick och faciliteter
Bodde här 8 nätter i juli 2022
Svar från Kaila Hotel Management 10 aug. 2022
We are happy to hear that ypu are satisfied. Best Regards,

2/10 Väldigt dåligt

Alaa

Reste med familj och småbarn
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Not clean Bad air condition Aggressive staff
Bodde här 3 nätter i juli 2022
Svar från Guest Relations Manager 27 juli 2022
Dear Guest, I wish you had conveyed the problems you experienced during your stay to the guest relations, we apologize on behalf of our hotel for the inconveniences you experienced. Necessary departments will be consulted and studies will be carried out for improvement. Kind regards

8/10 Bra

ismail

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
..
3 gecelik kısa tatilimiz için genel izlenimimiz fena değil. Otel çalışanlarının -arada istisnalar var- ilgisi yaklaşımı güzeldi. Temizlik ve yemek konusunda problemle karşılaşmadık. Şehir içinde olmasının avantaj ve dezavantajları vardı elbette. Otelin otoparkı yetersiz olduğu için aracımı dışarı park etmek zorunda kaldım. Havuzları ve plajı yeterli. Genel anlamda dört dörtlük olmamakla birlikte çok yüksek, spesifik beklentileriniz yoksa memnun edecektir.
Bodde här 3 nätter i juli 2022
Svar från Kaila Hotels Yönetimi 18 juli 2022
Otelimiz hakkında yapmış olduğunuz olumlu değerlendirmeniz için teşekkür ederiz. Bir sonraki tatilinizde yeniden Kaila Beach Hotel'i tercih edeceğinizi umarız. Saygılarımızla,

6/10 Okej

Metin

Bodde här 2 nätter i juli 2022
Svar från GuestRelations Manager 17 juli 2022
Merhaba değerli Misafirimiz, Değerlendirme için sizlere teşekkür ederiz ,Kaila Beach Hotel olarak sizleri tekrar ağırlamaktan mutluluk duyarız . En kısa zamanda görüşmek üzere saygılarımızla. Guest Relations Department

8/10 Bra

Sinan

Bodde här 5 nätter i juli 2022
Svar från Guest Relations Manager 17 juli 2022
Merhaba değerli Misafirimiz Otelimizi değerlendirdiğiniz için sizlere teşekkür ederiz ,Kaila Beach Hotel olarak sizleri tekrar ağırlamaktan mutluluk duyarız . En kısa zamanda görüşmek üzere saygılarımızla. Guest Relations Dept.

6/10 Okej

leyla ünal

Bodde här 2 nätter i juni 2022
Svar från Guest Relations Manager 5 juli 2022
sevgili misafirimiz Leyla Hanım, Bizimle konakladığınız ve değerlendirme yaptığınız için teşekkür ederiz. Saygılarımızla,

2/10 Väldigt dåligt

Abdul

Reste med familj och småbarn
Gillade inte: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
We had 2 rooms for more than 10 days in this hotel. Very unfriendly staff. Waiters impolite and often fought with customers. The bed covering was a disgrace we had no choice but to go buy our own. For the first 7 days we had a safe with not charge on our return to the hotel from a short trip the receiptionist told us safe is 2 euros a day. I asked them why I was not charged the first time I stayed, I was accused of lying. I had to talk to the General Manager who was as unfriendly as the rest he was rude and said the same thing. Someone should teach these people manners and how to deal with customers. This is at best a 2 star I don't understand how it is claim to have 5 start rating.
Bodde här 7 nätter i juni 2022
Svar från Front Office Team 5 juli 2022
Dear Guest, I wish you had conveyed the problems you experienced during your stay to the guest relations, we apologize on behalf of our hotel for the inconveniences you experienced. Necessary departments will be consulted and studies will be carried out for improvement. Kind regards