Golfhotell i Aletsch Arena
Planera, boka och bo tryggt
Var kräsen
Sök bland nästan en miljon boenden i hela världen
Ändra dig
Boka hotell med gratis avbokning
Kontrollera tillgänglighet för Golfhotell i Aletsch Arena
Populära Golfhotell i Aletsch Arena
Aktiv- und Genusshotel Alpenblick
Aktiv- und Genusshotel Alpenblick
8.8 av 10, Fantastiskt, 36 recensioner
Priset är 2 724 kr
per natt
11 juni – 12 juni
Badehotel Salina Maris - Wellness & Vintage
Badehotel Salina Maris - Wellness & Vintage
8.4 av 10, Väldigt bra, 62 recensioner
Priset är 2 254 kr
per natt
9 juni – 10 juni
Serviced Apartments Wallis
Serviced Apartments Wallis
8.0 av 10, Väldigt bra, 89 recensioner
Priset är 1 471 kr
per natt
10 juni – 11 juni
Lägsta pris per natt som vi hittade under de senaste 24 timmarna, baserat på 1 natt för 2 vuxna. Priser och tillgänglighet kan ändras. Ytterligare villkor kan gälla.
Information om Golfhotell i Aletsch Arena
Golfhotell i Aletsch Arena | 12 |
---|---|
Högsta priset | 2 724 kr |
Billigaste priset | 1 471 kr |
Antal gästrecensioner | 256 |
Totalt antal hotell i Aletsch Arena | 2 384 |
De senaste recensionerna av våra hotell i Aletsch ArenaRecensioner som verifierats av Expedia
5/5 Fantastiskt
"Great Location and a nice chalet with quite spacious rooms and balcony overviewing the spectacular mountains and the valley below. "
En verifierad resenär bodde på Hotel Alpenruh
Publicerades för 3 veckor sen
2/5 Dåligt
OK hotell som inte når upp till sina stjärnor
"Lite konstig service på detta tokdyra hotell.
En enkel sak att skriva en räkning på rummet från restaurangen gick inte, jag menar hur gjorde man innan den portabla kortläsaren fanns? Personalen hade inte mycket att göra ändå på restaurangen så att lämna information till receptionen hade varit en baggis.
Hotellchefer utan riktigt upplärda anställda är en dålig chef. Min beställning av plats till middag i matsalen, blev tydligen inte godkänt av restaurangchefen utan man skulle haft med sig en voucher. Hittar man på regler efter humör på detta stället? Samma sak här; lite service av chefen att snabbt bara kolla att jag var bokat hade löst situationen. Nu skämde han ut mig inför alla gäster med en arrogant attityd och skyller på receptionisten som gjort fel.
Så chefen skyller ifrån sig? Det är alltid ledningen som har ansvaret, och ska aldrig skylla på de anställda.
Nej, detta var ett hotell med falnande stjärnor. Högst 3 stjärnor kan jag sträcka mig till då det var bra spa-möjligheter.
Till jämförelse har jag varit på flertalet hotell i samma by, med två och tre stjärnor som briljerar med både service, bättre mat och med en betydligt billigare hotellnota än detta luftslott. "
En verifierad resenär bodde på Hotel & Spa Silberhorn Wengen
Publicerades för 5 månader sen