Exteriör

Recensioner av Alp Pasa Hotel - Special Class

4 out of 5
Alp Pasa Hotel - Special Class
Barbaros Mah. Hesapçi Sk. No:30, Kaleiçi, Antalya

Recensioner

7,6

Bra

10 - Fantastiskt i betyg. 142 av 445 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 151 av 445 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 85 av 445 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 41 av 445 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 26 av 445 recensioner" "

8,0/10

Renlighet

7,6/10

Personal och service

7,0/10

Bekvämligheter

7,8/10

Boendets skick och faciliteter

7,6/10

Hållbarhet

Recensioner

8/10 Bra

Aysegül

Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Alp Paşa Hotel, December 2023
Hotellets läge är utmärkt. Personalen i receptionen var vänliga och kunniga. Frukosten var bra. Städningen samt kommunikationen med städpersonalen var undermålig.
Bodde här 12 nätter i december 2023
Svar från Alp Paşa Hotel 20 feb. 2024
Kära Gäst,Tack för din värdefulla feedback. Vi är tacksamma att du tog dig tid att utvärdera din tid på Alp Paşa Hotel Antalya.Vi välkomnar det positiva feedbacket om hotellets läge och receptionspersonalens vänlighet. Men det är beklagligt att höra att din erfarenhet av städningen och kommunikationen med städpersonalen inte levde upp till dina förväntningar.Vi försäkrar dig att vi kommer att vidta åtgärder för att förbättra kommunikationen och städstandarderna på hotellet. Vårt främsta mål är att säkerställa våra gästers komfort och tillfredsställelse, och vi kommer att göra allt vi kan för att förhindra att sådana situationer upprepas.Vi tackar dig än en gång och ser fram emot att välkomna dig tillbaka i framtiden.Med vänliga hälsningar,Rıfkı Agalar Hotelldirektör Alp Paşa Hotel Antalya

8/10 Bra

Resmie

Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Alp Paşa Hotel 20 feb. 2024
Dear Guest,Thank you for your valuable feedback. We are grateful that you enjoyed your time at Alp Paşa Hotel Antalya.

10/10 Fantastiskt

Marlene

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i juni 2023
Svar från Rıfkı 27 juni 2023
Dear Marlene,Thank you very much for your perfect score and for choosing our hotel. We are delighted to know that your stay with us was enjoyable.While you did not leave a specific comment, your rating speaks volumes about your experience. We are always here to provide the best service and a wonderful stay for our guests, and your feedback lets us know we're doing our job right.We hope you will visit us again in the future. Your continued patronage is sincerely appreciated.Best Regards,Rıfkı AgalarHotel Manager

10/10 Fantastiskt

Jenni

Bodde här 1 natt i april 2023
Svar från Rıfkı 9 juni 2023
Dear Jenni,I am truly delighted to see your perfect score rating of our hotel on Hotels.com. A heartfelt thank you for awarding us a 10 out of 10.Your feedback is invaluable and we are thrilled to know that we were able to provide you with an excellent experience. Our team takes great pride in the service we offer and it is always rewarding to receive such positive feedback.It's guests like you who inspire us to constantly strive for perfection, and to ensure we make every guest's stay as exceptional and enjoyable as possible. Your positive review affirms the hard work we put in every day, and we are truly thankful for your recognition.We hope to have the honor of serving you again in the future. Thank you once again for your perfect rating and for choosing to stay with us at Alp Pasa Hotel.Best regards,Rıfkı AgalarHotel ManagerAlp Pasa Hotel

10/10 Fantastiskt

Abdirahman

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i september 2022
Svar från Rıfkı 9 juni 2023
Dear Abdirahman,It's truly heartwarming to see your perfect rating of 10 out of 10 for your stay at our hotel on Hotels.com. As the Hotel Manager, I would like to express my sincerest gratitude for your stellar review.Our entire team at Alp Pasa Hotel is dedicated to providing the highest quality of service to our guests, and it's deeply gratifying to see that our efforts have been recognized in your rating.While your comment section was left blank, your perfect score speaks volumes about your experience with us. If you have any specific highlights from your stay, or any areas where you think we could further improve, we would be more than happy to hear from you.Thank you again for your outstanding rating. We value your support and look forward to the opportunity to welcome you back for another exceptional stay at Alp Pasa Hotel.Best regards,Rıfkı AgalarHotel ManagerAlp Pasa Hotel

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i augusti 2018

4/10 Dåligt

Ardalan

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Luras inte av det höga betyget
Mycket sämre än väntat mest pga deras undermåliga service. Helt ohjälpsamma. Gav enbart ett kort per rum fastän vi var 3 i ett rum och skulle någon sova med ACn på medan någon skulle ut på stan var man tvungen att gå utan kort ich sen försöka hitta någon som ville släppa in en. Tog en massa onödiga avgifter för saker som är självklara. Vattnet slutade fungera när jag stod i duschen och sen kom det plötsligt äcklig brunt vatten. Och när vi en gång bjöd en vän mitt på dagen in på rummet för att prata och umgås i en timme knackade de på och hotade med böter på 50 euro. Helt knäppt dålig service. Enda bra aspekten var läget i stan.
Bodde här 5 nätter i juni 2018

10/10 Fantastiskt

özgur

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i februari 2018

2/10 Väldigt dåligt

Jasmina, Sweden

Gillade inte: Renlighet och rummets bekvämlighet
DO NOT STAY AT THIS HOTEL!!!!!!!
CLEANLINESS!!! VERY VERY dirty. I think they are understaffed cuz the ladies that cook come sometimes to clean around 6-7 pm when we were getting ready to go out. I was there 1 week they cleaned my room 1 time, and cleaning meant fixing the bed linnen and giving me fresh towels. We did not get to stay at the hotel they advertise on Expedia site but a block away in another building on third floor without an elevator. INTERNET-WIFI was non existant in this building. I was lucky if I get one bar and that was only at night. ROOM SERVICE - terrible. I called one night to order drinks and french fries. Waited 45 minutes, called them back and they said the order was too small for them to deliver. They should have said that when I ordered. BREAKFAS BUFFET - if you dont go very early when breakfast starts you will be lucky to get a toast. The food runs out quick. Few times even the coffee machine did not work and then you have to go to their bar to get coffe where of course they charge 10 TL for a small cup of filtered coffee with milk. Very disappointed with my stay at Alp Pasa HOTEL. DO NOT STAY HERE:
Bodde här 7 nätter i juli 2017

10/10 Fantastiskt

cecilia, Sverige

Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet
Bättre tidigare
Har bott här tidigare. Bokade för att vi var nöjda då. Kom till hotellet vid 16-tiden rummet var inte klart utan fick vänta en timme. Fick ett rum i ett hus bredvid hotellet. Utan samma mysfaktor som resten av hotellet. Inte speciellt nöjd denna resan nästa gång väljer vi något annat hotell.

8/10 Bra

Nisse, , Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hög klass med historiska vingslag
Restaurangen utomhus på "pool-gården" höll mycket högklass. Mycket bra personal här. Pga sin gamla historia fanns obekväma trappor men en fantastisk miljö mitt i gamla staden. Badrum/toalett mycket sparsamt utrymme, enda minuset.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet

8/10 Bra

två rum w35 , malmö

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
En vecka i Antalya w35
Mycket positivit upplevelse trevligt boende alla personal var trevligt och hjälpsamt utom två av dem som var otrevliga. Receptionen var ok och hjälpsam Frukost var perfekt för oss som ville ha olika . Rummet var tyst och rent utan några små problem som blev åtgärdad snabbt! Rekommenderas verkligen för medelålders par.

10/10 Fantastiskt

Berit

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket trevligt hotell med bra läge i Gamla Staden. Trevlig personal. Nackdel att det inte fanns torkmöjligheter till våta badkläder. Även dålig belysning på rummet.

8/10 Bra

Anders, Stockholm

Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Antalaya
Vi hade en toppenvecka på detta mysiga hotell! Jag rekommenderar detta hotell med bra läge och bra service

8/10 Bra

Anna, Lund

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fint hotell i Gamla Stan!
Ett hotell ihärlig miljö medallt man behöver. Jacuzzi på rummet och en mysig pool ute. Ett hotell med enormt stor standard på kvällsmatsbuffen. Mycket god frukt!

6/10 Okej

Eric, Newport Beach, Ca.

About ali Pasha!
The location and most of stuff were excellent. If you need internet connection while you're on vacation I would not recommend this hotel, even thought the claim you can have high speed internet in certain rooms if you pay extra. The internet connection was MUCH worse than 56KB in old days. The room at least in the main building where I stayed was pretty nice, the bathroom was in OK shape, and if you are sensitive to noises while you are sleeping, you should to know couple things 1) It's mosque in close by and you can hear it around 4AM, and the second one is the hard wood floor is beautiful but easily you can hear the guest whom above you while they are walking in the room and it was kind of annoying. The good part were location in the heart of old town, specially thanks to the lady that i believe she was manager in front desk she changed my room without any hesitated when I told her I paid for the room with internet although the internet in the room was horrible but a least I got a better room than the one I get the 1st night. One more thing, they charge you for using the safe box in the room. Do I say there again? I will doubt, it doesn't mean the place was horrible but it wasn't suite to my preferences.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet
Charmigt
Väldigt charmigt hotell med bra läge i gamla stan. Gångavstånd till parker och sevärdheter. Rena rum, men ta med egna toalettartiklar. Mjuka kuddar, dock väldigt hårda sängar. Det är väldigt lyhört ut i korridorerna men inte mellan rummen. Bra frukost och trevlig personal. Vatten ingår inte. Wifi var svajigt och fungerade inte till dator.

8/10 Bra

Johanna, Stockholm, Sweden

Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Great, but our jacuzzi didn't work
Atmospheric and beautiful hotel (especially now during off-season – no crowds!). Everything was great for the price, including the buffet in the restaurant, except one thing. We had specifically booked a room with a jacuzzi, and it didn't work. The tub looked pretty old and I suspect I hasn't worked for a while. We told the staff upon leaving. They apologised but offered no compensation (they had, however, prepared a packed breakfast for us since we'd told them we were checking out already at 5am). We were in the room called "Aladdin", so if you book a room with jacuzzi, ask the staff which room you will get and if they have checked that the jacuzzi works. That said, I recommend this hotel.

8/10 Bra

Mellu, Sverige

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bra läge!
Helt okej hotel, bra läge, super trevlig personal, liten pool och tråkig frukost dock.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Lovely hotel but replace the staff
Again, the hotel is really super nice and the location is the best, but why hire rude staff? Am not thinking about the staff at the restaurant or maids -they were all very nice! The bad review concerns the unpleasant receptionists, concierge and parking guard. Really a shame when it could have be so good! We had a room that faced both the minimal but functional pool, as well as the road. Nice and big room, except the bathroom which was not the best. Bad lighting and an unpleasant sewage smell from the toilet, which is frequent in Turkey. But again, employ serviceminded staff and the hotel will have more satisfied guests!

6/10 Okej

Åsa Köhler

Gillade: Boendets skick och faciliteter
Stenhård säng men kuddarna var bra, andra gången vi bor på Alpasa,Läget är fantastiskt och byggnaden vacker men det räcker ju inte, sist vi var där så var maten fantastisk, åt varsin köttbit då som var väldigt bra.Denna gång var köttbitarna sega o tråkiga , helkass faktiskt, vi sa vad vi tyckte om maten då sa kyparen att det kan hända mycket på 2 år...kanske byte av kock t.ex...men sa vi det är inte bra ett ställe ska väl inte bli sämre, han borde ha bjudit oss på kaffet när vi var missnöjda, men det gjorde han icke.Nu är det tveksamt om vi tar in där igen faktiskt, synd på ett så fantastiskt ställe.

10/10 Fantastiskt

Jessica o Kevin, Göteborg

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra läge,mat är fantastiskt.

8/10 Bra

Siv o Ivar Bergenholts, Gotland

Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
utmärkt läge
motsvarade inte de förväntningar som beställts via Hotel.com. Blev anvisade ett rum med mycket låg standard . möjlighet att byta rum till den beställda standaren erbjöds mot ersättning direkt till hotellet Hotellets restaurang tillhandahöll Utmärkt mat och hade väldigt trevlig miljö.

2/10 Väldigt dåligt

Fisken

Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Anneli, Sverige

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Trevlig atmosfär
Bodde 6 nätter och är jättenöjd. Frukosten var superbra! Middagen var inget att klaga på men inget att rekommendera heller.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Utmärkt hotell för resa utan barn
Trevligt hotel som ligger nära city. Servicen är god och personalen hjälpsamma. Frukosten är utmärkt med olika lokala rätter samt mycket grönsaker. Hotellet är rent, det finns massor av sittplaster i olka öppna rum samt ett utomhus museum inuti själva hotellet. Hotellet saknar hiss med många trappor mellan våningsplanen, dvs kringbyggt runt inre torg. Det gör att det kanske inte passar bra om man har svårt att gå. Jag kan verkligen rekommendera det här hotellet.

6/10 Okej

Kajsa

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Helt ok
Ett helt ok hotell i mitten av Antalya. Inte långt till "stranden" (klipporna) och ett mysigt hotell. Är dock inte jättenöjd med maten eftersom det inte var mycket kött och inte smakrikt. Men helt okej! Personalen var trevlig och hjälpsam. Provade hamam, vilken inte var rengjord - det var dåligt!

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Rummets bekvämlighet

6/10 Okej

Jesper

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra läge med en del nackdelar
Hotellet var fräscht, rent och låg bra till i gamla staden. Receptionen var hjälpsam när det gällde att hitta saker i staden och hur man tog sig tid olika ställen. Hotellet består av två delar, den ena ligger flera kvarter från huvudbyggnaden i en mörk gränd och det var här vi först blev placerade innan vi bad om att bli omplacerade. Rummen här var dock också fräscha. För att använda kassakåpet på rummet tillkommer en avgift per vecka, vilket var negativt. Hotellet hade frukostbuffet och middagsbuffet. Båda var bra men dryck ingår inte till middagen och baren på hotellet har mycket höga priser på all dryck, inklusive vatten. Ersättning av handdukar och toalettartiklar på rummet var heller inte helt ok, missades flera dagar. Över lag var vi ändå nöjda med vistelsen!

6/10 Okej

Johan, Jönköping

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Mysigt hotell med bra frukost. Knappast 4 stjärniga rum. Enkel inredning. Trevlig personal. Bra läge i gamla stan men kan vara svårt att hitta i alla smala gränder

8/10 Bra

Nina, Östersund

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotel Alp Pasa- Perfekt läge i gamla stan
Helt underbart hotell med trevlig personal. Vackra rum och god mat. Ett enda minus - det fanns inget varmvatten så jacuzzin blev inte använd. Återvänder gärna. Perfekt läge i gamla stan - nära till alla sevärdheter - en upplevelse utöver det vanliga. Tips till dig som letar någonstans att äta: kika in på DEMLIK Cafe´o Bar. Helmysigt ställe med bord mitt i trädgården, personlig och trevlig personal och god mat.

8/10 Bra

inger, lomma

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
hotel Alp Pasa, antalya
Perfekt läge i gamla stan.Fina rum. Fick ett med jacussi, trots att vi bara bokat och betalt för ett standardrum. Mycker trappor , ingen hiss, men det störde inte oss. Mysig trädgård runt poolen där vi åt frukost och middag under bar himmel med apelsinträden över våra huvuden. Vi var helnöjda.

10/10 Fantastiskt

Stina, Lund

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
+++++ plus i massor
Det bästa småhotell jag bott på...och jag har bott

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Toppen hotell!
Detta kan jag verkligen rekommendera till andra. Hotellet ligger mitt i gamla stan nära till precis ALLT!! Personalen är trevlig och hjälpsam och rummen är väldigt fina. Rekommenderas att ta deras Deluxe rum. Frukosten var också bra, mycket att välja på och gillar man feta ost har man kommit till rätt ställe. Jag har verkligen ingenting att klaga på!

10/10 Fantastiskt

Ola, SEGELTORP

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Underbart hotell som vi gärna återkommer till.Grym frukost ! Varmt rekomederat!

10/10 Fantastiskt

Kjell, Göteborg

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Prisvärt och mysigt
Kanske lite svårt att hitta till hotellet bland den gamla stadens vindlande gator. Men väl framme väntar positiva överraskningar. Mysigt, annorlunda, vänligt och prisvärt. Rekommenderas!

8/10 Bra

Inger, Malmö

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Alp Pasa Boutique, Antalya
Stort hotell med både välrenoverade gamla delar och lyxiga nybyggda. Hög standard på bekvämlighet och renlighet. Hälften av personalen i receptionen talade bra engelska och var till god hjälp vid planering av utfärd. Mycket bra frukostutbud. Åt endast en a la carte middag och den var inte till belåtenhet. Hotellet rekommenderas framförallt för det perfekta läget i Antalyas gamla stad - gångavstånd till allt inom gamla staden och nära till spårvagn. Gamla stan är fantastiskt vackert!

4/10 Dåligt

Günay

Reste i grupp, Reste med familjen
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i december 2023

4/10 Dåligt

Nermin

Reste i grupp
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Tadilatta açık tesis aksamaları
Tesiste tamirat varmış. O yüzden aksamalar yaşadık. TV’de, sıcak suda, oda ısınmasında. Çalışanlar ilgili alakalı. Fakat onların yapabileceği de sınırlı. Eleman eksikliğinden dolayı kahvaltıda vasattı. Geçen sene Aralık ayında da gelmiş ve memnun kalmıştık. Çok uzun yıllardır ( yaklaşık 20 yıldır) geldiğimiz ve memnun kaldığımız bu tesiste maalesef bu sefer memnun kalmadık
Bodde här 1 natt i december 2023

4/10 Dåligt

Nermin

Reste i grupp
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hayal kırıklığı
Otelde tadilat varmış tadilat olduğu halde otel açık ama hizmette aksama var oda sıcaklığı olsun sıcak su olsun televizyonun çalışmaması olsun gibi SORUNLAR yaşadık ayrıca kahvaltıda daha önce deneyimlediğimiz kahvaltı gibi değil eksikler mevcut. Geçen sene Aralık ayında da gelmiştik otel hizmetinde sorunla karşılaşmamıştık. 20 yıldır geldiğimiz bir tesis bu seyehatte bizde hayal kırıklığı oldu.
Bodde här 2 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Lawrence

Reste i grupp
Very helpful staff. The rooms were clean and very comfortable.
Bodde här 1 natt i december 2023

8/10 Bra

Lawrence

Bodde här 1 natt i november 2023

10/10 Fantastiskt

Angel

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Pool opening times. Should be over 18:00
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från Rıfkı 19 okt. 2023
Dear Angel,Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to see that you've rated us 5 out of 5 on Expedia!We appreciate your comments about the pool opening times. We understand the importance of having the opportunity to enjoy the pool area, especially during the warmer seasons. Please note that our normal pool closing time is at 6 PM to ensure we can maintain the area properly for your safety and enjoyment.Your feedback is valuable to us and we will take it into consideration as we continuously strive to improve our guest experience.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.Warm regards,Rıfkı AgalarHotel Manager

6/10 Okej

graham

Gillade: Personal och service
Really old historic hotel difficult to maintain but just looking a little tired now
Bodde här 7 nätter i oktober 2023
Svar från Rıfkı 12 okt. 2023
Dear Graham,First and foremost, thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We take great pride in our hotel's rich history, which indeed spans many years, and we always strive to preserve its unique charm. We acknowledge the challenges that come with maintaining such a historic establishment, but rest assured, we are continuously working to enhance our guest's experience while still retaining the hotel's heritage.I appreciate your honest observation, and it gives us an opportunity to reflect and improve. Please know that we are dedicated to upholding high standards and we will certainly take your feedback into account as we plan future refurbishments.We hope that, despite the areas where we did not meet your expectations, you were able to enjoy the many positives that our hotel and its strategic location offer. Thank you once again, Graham. We hope to have another opportunity to host you, showcasing our improvements and ensuring a more seamless experience.Warm regards,Rıfkı AgalarHotel Manager

6/10 Okej

Thomas

Gillade inte: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i oktober 2023
Svar från Rıfkı 9 okt. 2023
Dear Thomas,Thank you for taking the time to rate your stay at Alp Paşa Hotel. We deeply value feedback from our guests, as it helps us to continually improve and deliver the best possible experience.We notice that your rating indicates there were aspects of your stay that did not fully meet your expectations. We genuinely wish to understand more about your experience and how we could have enhanced it. We invite you to share any specific feedback or suggestions with us directly, so we may address them appropriately.At Alp Paşa Hotel, we pride ourselves on offering a unique experience in a 300-year-old Ottoman Mansion setting, and we strive to ensure each guest feels the warmth of genuine Turkish hospitality.We genuinely hope you will give us another opportunity to host you in the future, ensuring a more exceptional stay.Warm regards,Rıfkı AgalarHotel Manager

6/10 Okej

Iffat Mohd Jamil

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Svar från Rıfkı 29 okt. 2023
Dear Iffat Mohd Jamil,Thank you for taking the time to rate your stay at Alp Paşa Hotel. We appreciate your feedback.We noticed that you rated your experience with us as 3 out of 5, and we would like to understand more about your stay and how we could have made it better for you. Our guests’ satisfaction is of the utmost importance to us, and we are committed to addressing any issues or concerns our guests may have.Please feel free to reach out to us directly and provide more details about your stay. We value your feedback as it helps us identify areas for improvement, and we are keen to resolve any issues you might have experienced.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a better experience in the future.Best regards,Rıfkı AgalarHotel Manager

8/10 Bra

Gita

Bodde här 3 nätter i september 2023
Svar från Rıfkı 27 sep. 2023
Dear Gita,Thank you for taking the time to rate your stay with us on Hotels.com. We are genuinely delighted to see such a positive rating.While your review didn't include specific comments, we greatly appreciate the high score you've given us. It is heartening to know that we could provide an experience that met your expectations.Your feedback serves as an encouragement to our team, reinforcing our commitment to delivering exceptional service to our esteemed guests.We look forward to the opportunity to welcome you back in the near future. If you have any suggestions or additional feedback during your next visit, please don’t hesitate to share; we’re always keen to improve.Warm regards,Rıfkı AgalarHotel Manager

10/10 Fantastiskt

Meltem

Gillade: Renlighet
Bodde här 3 nätter i augusti 2023
Svar från Rıfkı 25 aug. 2023
Sevgili Meltem Hanım,Öncelikle bu değerli geri bildiriminiz için içtenlikle teşekkür ederiz. Expedia üzerinden bize tam puan vermiş olmanız, ekibimizin her gün gösterdiği çaba ve özverinin karşılığını almış olduğunu gösteriyor.Bize verdiğiniz bu mükemmel puan, sadece bir sayıdan çok daha fazlasıdır; bu, sizin bize duyduğunuz güvendir. Konaklamanızın her anında sizlere en iyi hizmeti sunmayı hedefledik ve bu geri bildirimle başarılı olduğumuzu görmek, bizim için paha biçilemez.Sizi ağırlamak bizim için büyük bir onurdu. Umarım sizi yakın bir zamanda tekrar ağırlama fırsatını buluruz. Gelecek seyahatlerinizde yine bizi tercih edeceğinizi umuyor ve sizi her zaman otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı belirtmek istiyoruz.Sıcak dileklerimizle,Rıfkı AgalarOtel Müdürü

10/10 Fantastiskt

Ramazan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Tavsiye ederim
Genel olarak iyiydi her şeyi ile memnun kaldık
Bodde här 3 nätter i augusti 2023
Svar från Rıfkı 24 aug. 2023
Merhaba Ramazan Bey,Öncelikle otelimize verdiğiniz olumlu geri dönüş için teşekkür ederiz. Değerli yorumunuzu bizimle ve diğer misafirlerimizle paylaştığınız için minnettarız.Memnuniyetiniz, ekibimiz için en önemli önceliktir ve sizin gibi değerli misafirlerimizin beklentilerini karşıladığımızı görmek, verdiğimiz hizmetin doğru yolda olduğunu bize gösteriyor.Sizleri tekrar ağırlamaktan mutluluk duyarız. En yakın zamanda tekrar görüşmek dileğiyle.Saygılarımla,Rıfkı Agalar