Hel lägenhet

ASCEND 101

3.0-stjärnigt boende
Lägenhet med kök och tvättmaskin/torktumlare i Asahikawa

Fotogalleri för ASCEND 101

Exteriör
Boendets fasad
Mikrovågsugn, spishäll, riskokare och grytor/köksredskap
1 sovrum, strykjärn/strykbräda och gratis wi-fi
1 sovrum, strykjärn/strykbräda och gratis wi-fi

Recensioner

2,0 av 10,

Hel lägenhet

1 sovrum1 badrumSovplats för 3

Populära bekvämligheter

  • Torktumlare
  • Tvättmaskin
  • Kök
  • Gratis wi-fi

Lägg till datum för priser

Om boendet

Hela stället

Du har hela lägenheten för dig själv och delar den endast med andra gäster i ditt sällskap.

ASCEND 101

Lägenhet med kök och tvättmaskin/torktumlare i Asahikawa
Denna lägenhet är en rökfri anläggning och erbjuder en hiss och bagageförvaring. Lägenheten har gratis wi-fi och tvättmaskin/torktumlare. Dessutom har köket spishäll och mikrovågsugn. Riskokare och strykjärn/strykbräda är två bekvämligheter gäster kan förvänta sig här.
Denna lägenhet har rum med tvättmaskin/torktumlare och riskokare. Rummen i denna lägenhet med 3 stjärnor har kök med spishäll, mikrovågsugn och grytor/köksredskap.

Gäster har tillgång till gratis wi-fi (hastighet: 25+ Mbps). Dessutom har rummen tofflor och strykjärn/strykbräda.

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i lägenheten: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Ingen parkering på området

Kök

  • Grytor och köksredskap
  • Mikrovågsugn
  • Riskokare
  • Spishäll

Sovrum

  • Sovrum

Badrum

  • 1 privat badrum
  • Tofflor

Tvätt

  • Tvättmaskin/torktumlare
  • Tvättmedel

Husdjur

  • Inga husdjur tillåts

Anpassning/tillgänglighet

  • Hiss (96 centimeter bred dörr)
  • Rökfritt boende

Tjänster och inrättningar

  • Bagageförvaring
  • Strykjärn/strykbräda

Säkerhetsdetaljer

  • Uppgifter om kolmonoxidvarnare saknas (värden har inte angett om det finns någon kolmonoxidvarnare på boendet – överväg att ta en bärbar varnare med dig)
  • Uppgifter om rökdetektor saknas (värden har inte angett om det finns någon rökdetektor på boendet)

Liknande boenden

Regler

Incheckning

Checka in från: 15.00. Checka in fram till: när som helst.
Minimiålder för incheckning - 16 år

Utcheckning

Utcheckning innan 10.00

Incheckningsinstruktioner

Detta boende har ingen reception.
Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner och instruktioner för låsbox – privat ingång.
Kontakta boendet minst 72 timmar i förväg via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning.
Efter bokningen kommer du bli ombedd att förse boendet med ditt pass
Det är ett krav för gäster att hämta Airhost one mobilapp innan incheckning

Åtkomst till boendet

Instruktioner för låsbox, privat entré

Husdjur

Djur ej tillåtna

Barn och extrasängar

Barn är välkomna.

Rökning tillåten

Rökning förbjuden

Betalningstyper

Viktig information

Att hålla koll på

Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Värden har inte angett om det finns någon kolmonoxidvarnare på boendet. Överväg att ta en bärbar varnare med dig på resan.
Värden har inte angett om det finns någon rökdetektor på boendet.
Boendets registreringsnummer M010038393
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.

Bra att veta

Det japanska ministeriet för hälsa, arbetsmarknad och välfärd kräver att alla internationella besökare uppger sitt passnummer och sin nationalitet när de registrerar sig på ett boende av något slag (gästgiveri, hotell, motell osv.). Dessutom måste innehavaren av boendet ta fotokopior av passen tillhörande alla gäster som registrerar sig och arkivera kopiorna.

Boendet kallas även

ASCEND
ASCEND 101 Apartment
ASCEND 101 Asahikawa
ASCEND 101 Apartment Asahikawa

Om området

Karta
2-7-2006-2, IMS2.7#101, Asahikawa, Hokkaido, 070-0032

I närheten

  • Tokiwa Park - 9 min till fots - 0.8 km
  • Hokkaido Asahikawa konstmuseum - 11 min till fots - 1.0 km
  • Asahikawa City Museum - 14 min till fots - 1.2 km
  • Kaguraoka Park - 3 min med bil - 2.1 km
  • Asahikawa Ramen Village - 8 min med bil - 5.4 km

Ta sig runt

  • Asahikawa Station – 7 minuters promenad
  • Asahikawa (AKJ) - 37 min med bil

Restauranger

  • ‪梅光軒 旭川本店 - ‬1 min till fots
  • ‪コメダ珈琲店 - ‬2 min till fots
  • ‪ラーメン味特 本店 - ‬2 min till fots
  • ‪炭火居酒屋 炎 - ‬1 min till fots
  • ‪織部 - ‬1 min till fots

Vanliga frågor och svar

Är ASCEND 101 husdjursvänligt?

Nej, husdjur är inte tillåtna på boendet.

Hur mycket kostar det att parkera vid ASCEND 101?

Detta boende har ingen parkering.

Vilka är incheckningstiderna för ASCEND 101?

Checka in från: 15.00. Checka in fram till: när som helst.

Vilken utcheckningstid gäller för ASCEND 101?

Utcheckning sker senast klockan 10.00.

Var ligger ASCEND 101?

Denna lägenhet i Asahikawa ligger en kvarts promenad från Tokiwa Park, Asahikawa City Museum och Hokkaido Asahikawa konstmuseum. Asahikawa vetenskapscenter och Ayako Miura Literature Museum ligger också 3 km härifrån. Asahikawa Station ligger på 7 minuters gångavstånd.

Recensioner för ASCEND 101

Recensioner

2,0
10 - Fantastiskt i betyg. 0 av 1 recensioner
8 - Bra i betyg. 0 av 1 recensioner
6 - Okej i betyg. 0 av 1 recensioner
4 - Dåligt i betyg. 0 av 1 recensioner
2 - Väldigt dåligt i betyg. 1 av 1 recensioner

8,0/10

Renlighet

2,0/10

Bekvämligheter

2,0/10

Boendets skick och faciliteter

2,0/10

Hållbarhet

Recensioner

2/10 Väldigt dåligt

Erik, DONCASTER

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
DON’T STAY FOR SAFETY REASONS Worse property experience from seasoned travellers. Had to vacate due to strong and nauseating gas like smell from kitchen even with window and door opened. Property manager not contactable during incident and later refused to refund booking even when the apartment was not fit for use. Expedia’s Virtual Agent (only form of communication) woeful in addressing the matter. Was initially told to stay and monitor the situation and wait for 2-3 hours for a response. Can’t believe this was suggested, given potential dangerous situation of a gas leak. Expedia shortly revised to wait for 72 hours for resolution! Was offered 5,000 Expedia reward points (about AUD59) for our inconvenience! Much room for improvement by Expedia, ie better processes in place to help customers, especially in a case of an emergency and dealing with inadequate property managers.
Bodde här 4 nätter i augusti 2024