Exteriör

Recensioner av Ambassador Bangkok Hotel

4 out of 5
Ambassador Bangkok Hotel
171 Soi 11 Sukhumvit Road, Bangkok, Bangkok

Recensioner

7,0

Bra

10 - Fantastiskt i betyg. 205 av 1002 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 366 av 1002 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 213 av 1002 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 113 av 1002 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 105 av 1002 recensioner" "

7,2/10

Renlighet

7,2/10

Personal och service

7,0/10

Bekvämligheter

6,6/10

Boendets skick och faciliteter

7,0/10

Hållbarhet

Recensioner

8/10 Bra

Peter

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Helt ok
Beläget vid Soi 11. Valde Sky Wing som tidigare, iallafall i mitt tycke den bästa delen.
Utsikt från Sky Wing 👍🏻
Bodde här 4 nätter i februari 2024

6/10 Okej

Edward

Bodde här 1 natt i januari 2024

8/10 Bra

Edward

Gillade: Rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i januari 2024

8/10 Bra

Edward

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2023

8/10 Bra

Bror

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra läge
Centralt i Bangkok, nära till BTS. Långsam incheckning.
Bodde här 3 nätter i december 2023

6/10 Okej

Tony

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Bodde här 3 nätter i december 2023

8/10 Bra

Per-Olof

Bodde här 5 nätter i november 2023

6/10 Okej

Arne

Bodde här 3 nätter i mars 2023
Svar från Waratchaya P. 7 nov. 2023
Dear Value Guest,Thank you for taking the time to share your feedback and for giving us a 6/10 score. We appreciate your input and would love to hear more about your experience to better understand how we can improve. Your comments are valuable to us, and we look forward to the opportunity to make your next stay even better.Best regards,

4/10 Dåligt

Ida

Bodde här 1 natt i mars 2023
Svar från Waratchaya P. 25 apr. 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are sorry to hear that you found our hotel to be outdated. We take all feedback seriously and use it to improve our services for future guests.We understand that guests have different preferences and expectations, and we strive to provide a comfortable and enjoyable stay for everyone. We take this feedback seriously and will take steps to ensure that similar incidents do not occur in the future.Thank you again for your feedback. We hope that you will consider staying with us again in the future.Best regards,

10/10 Fantastiskt

Jan-Åke

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i februari 2023
Svar från Waratchaya P. 25 apr. 2023
Dear Sir/Madam,We’re so happy to hear you had a great experience at Ambassador Hotel Bangkok. Your review made our day! Our whole team works very hard to keep our customers happy, but we can only do it thanks to amazing customers like you. Thanks again, and we hope to serve you again soon.Sincerely,

6/10 Okej

Peter

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i januari 2023
Svar från Waratchaya P. 1 feb. 2023
Dear Sir/Madam,We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!Sincerely,

4/10 Dåligt

Hampus

Bodde här 3 nätter i januari 2023
Svar från Waratchaya P. 1 feb. 2023
Dear Sir/Madam,We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!Sincerely,

6/10 Okej

Patrik

Bodde här 4 nätter i november 2022
Svar från Waratchaya P. 20 dec. 2022
Dear Sir/Madam,Thank you for taking the time to review your stay with us. We’re very pleased to hear that and thank you again for choosing Ambassador Hotel Bangkok.Kind Regards,

8/10 Bra

mats

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
mycket trevlig man hjälpte oss med incheckningen.
Bodde här 3 nätter i november 2022
Svar från Waratchaya P. 9 dec. 2022
Dear Value Guest,We’re appreciate your positive feedback about Ambassador Hotel Bangkok. Our hotel staff very pleased to hear that our staff made stay pleasant.Looking forward to seeing you again soon.Best Regards,

8/10 Bra

Daniel

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i november 2022
Svar från Waratchaya P. 9 dec. 2022
Dear Sir/Madam,Thank you for taking the time to review your stay with us. We’re very pleased to hear that and thank you again for choosing Ambassador Hotel Bangkok.Kind Regards,

10/10 Fantastiskt

Mikael

Bodde här 1 natt i november 2022
Svar från Waratchaya P. 23 nov. 2022
Dear Sir/Madam,We’re so happy to hear you had a great experience at Ambassador Hotel Bangkok. Your review made our day! Our whole team works very hard to keep our customers happy, but we can only do it thanks to amazing customers like you. Thanks again, and we hope to serve you again soon.Sincerely,

8/10 Bra

kurth

Gillade: Renlighet
Hotel betyg
Det var när till allting rummet var lite slitet har bot på bättre rum på detta hotel nu kom vi väldigt tidigt på morgonen vi kom in med en buss från norra Thailand och skull skulle checka in vid tolv men vi fick ett rum som inte var deras bästa rum jag köper detta
Bodde här 1 natt i juni 2022
Svar från Waratchaya P. 27 juli 2022
Thank you for staying with us! We're happy to have you with us.

10/10 Fantastiskt

Jan-Åke

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good in all ways
I always enjoy staying in tower wing at the hotel. Nice view from the Panorama window. Quiet and clean. The straff is always helpful and have good information.
Bodde här 5 nätter i januari 2022

8/10 Bra

OVE

Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 12 nätter i februari 2020
Svar från Ambassador Hotel Bangkok 5 mars 2020
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

10/10 Fantastiskt

Ida

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bra läge med närhet till skytrain och Metro, bra frukost och fin pool. Hotellet har några år på nacken men håller standarden.
Bodde här 3 nätter i februari 2020
Svar från Ambassador Hotel Bangkok 25 feb. 2020
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

10/10 Fantastiskt

Bengt

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Toppenhotel.
Utmärkt hotel med bekvämt avstånd från skytrainstation Nana . Tower Wing har betydligt bättre rum än Main Wing. Det bor dock lite för många indier på hotellet .
Bodde här 5 nätter i februari 2020
Svar från Ambassador Hotel Bangkok 24 feb. 2020
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified. We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time. With best regards, The Hotel Management

10/10 Fantastiskt

Fredrik

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i januari 2020
Svar från Ambassador Hotel Bangkok 18 feb. 2020
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 Bra

Peter

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Ambassador, nytt försök.... 🙂
Bott här tidigare, senast förra året. Och var då måttligt road. ( strul med det mesta) Nu däremot fungerade det som det skulle. Och jag var mycket nöjd med boendet, och trevlig personal. Extra bonus att man bjöd på utsökt frukost. Det var ett bra ”plåster” med tanke på förra årets strul. Bodde i Tower Wing som jag kan rekommendera.
Bodde här 2 nätter i februari 2020
Svar från Ambassador Hotel Bangkok 12 feb. 2020
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 Bra

Patrik

Vi bokade bara en natt för vi kom in sent till Bangkok, Slitet hotell men med bra läge, trevlig personal och rent.
Bodde här 1 natt i januari 2020
Svar från Ambassador Hotel Bangkok 22 jan. 2020
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified. We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time. With best regards, The Hotel Management

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Hotellet är gammalt men rummen är rena. Det känns som hotellet storhetstid har varit. Men helt ok böde för det man betalar. Frukosten är helt ok med stor variation.
Bodde här 1 natt i december 2019
Svar från Ambassador Hotel Bangkok 2 jan. 2020
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified. We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time. With best regards, The Hotel Management

6/10 Okej

Hans

Gillade: Personal och service
Har varit ett fint hotell men är rejält på dekis trots uppgradering var det ingen höjdare .
Bodde här 2 nätter i oktober 2019
Svar från Ambassador Bangkok Hotel 4 nov. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified. We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time. With best regards, The Hotel Management

8/10 Bra

Ralf

Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet
Bodde här 1 natt i juli 2019
Svar från Nabi 15 juli 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 Bra

Niclas

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i maj 2019
Svar från Nabi 17 maj 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 Bra

Mikael

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 1 natt i april 2019
Svar från Nabi 30 apr. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 Bra

Per-Olof

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 6 nätter i april 2019
Svar från Nabi 30 apr. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 Bra

Mats

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i mars 2019
Svar från Nabi 21 mars 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 Bra

Lars-Erik

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Överlag föll den till belåtenhet
Bodde här 1 natt i februari 2019
Svar från Nabi 23 mars 2019
Cher client, Salutations de l'Ambassador Hotel Bangkok! Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires et de vos réactions. Il est précieux pour nous d’obtenir les commentaires de nos clients, car c’est seulement en les recevant que nous pourrons identifier les problèmes qui doivent être résolus. Nous sommes vraiment désolés pour le désagrément et pour toute aide supplémentaire; s'il vous plaît n'hésitez pas à nous contacter à tout moment. Meilleures salutations, La gestion de l'hôtel

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Lite besviken
Superbra läge vid nana stationen. Trevlig personal och mycket trevligt poolområde men fruktansvärt lyhört pga en-glasfönster som dessutom var trasigt. Slitna rum.
Bodde här 2 nätter i mars 2019
Svar från Nabi 23 mars 2019
Kära värderade gäst, Hälsning från Ambassador Hotel Bangkok! Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback och kommentarer. Det är värdefullt för oss att få vår kunds feedback, eftersom det bara är genom att vi mottar detta så att vi kan identifiera eventuella problem som behöver åtgärdas. Vi är så ledsna för besväret och för ytterligare hjälp. tveka inte att kontakta oss när som helst. Med vänliga hälsningar, Hotellförvaltningen

8/10 Bra

Kent

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Har bott på Ambassador några gånger tidigare eftersom det ligger centralt nära skytrain och har rimligt pris om man bokar på nätet. Uppskattar även deras rikhaltiga frukostbuffé.
Bodde här 2 nätter i mars 2019
Svar från Nabi 8 mars 2019
Kära värderade gäst, Hälsning från Ambassador Hotel Bangkok !!! Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback och kommentarer. Vi är glada över att ni haft din vistelse och haft en tjusig upplevelse på The Ambassador Hotel Bangkok. Vi strävar ständigt efter att förbättra och göra våra gästers upplevelse roligare och mer tillfredsställande eftersom dina kommentarer är värdefulla för oss. Vi ser entusiastiskt fram emot att välkomna dig och din fest som våra gäster. Med vänliga hälsningar, Hotellförvaltningen

8/10 Bra

Mårten

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i januari 2019
Svar från Nabi 6 mars 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 Bra

Peter

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i februari 2019
Svar från Nabi 25 feb. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

6/10 Okej

Janni

Bodde här 4 nätter i februari 2019
Svar från Nabi 13 feb. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified. We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time. With best regards, The Hotel Management

8/10 Bra

Fredrik

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Superb breakfast
Nice hotel very close to Sukhumvit and MRT but still in a relaxed atmosphere. The breakfast buffet has it all. Clean and cosy rooms too. I would definitely go there again.
Bodde här 3 nätter i januari 2019
Svar från Nabi 7 feb. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

6/10 Okej

Carl

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 5 nätter i januari 2019
Svar från Nabi 6 feb. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified. We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time. With best regards, The Hotel Management

8/10 Bra

Jan-Åke

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i januari 2019
Svar från ืืNabi 30 jan. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 Bra

Aung

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Good stay, staffs were good.
Bodde här 5 nätter i april 2024

10/10 Fantastiskt

Sanjay, Pune

Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Its a good place to stay
Bodde här 1 natt i maj 2024

10/10 Fantastiskt

David

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very nice
Bodde här 3 nätter i maj 2024

8/10 Bra

John

Gillade: Renlighet och personal och service
Staff excellent bed comfortable
Bodde här 8 nätter i maj 2024

8/10 Bra

Komal phanindra

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Worth for money
Bodde här 6 nätter i maj 2024

8/10 Bra

karl

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Nice location.
Bodde här 2 nätter i maj 2024

6/10 Okej

Juan, Inglewood

There was construction going on. But ok
Bodde här 2 nätter i maj 2024

8/10 Bra

Barry

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i maj 2024

8/10 Bra

Asad

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Good
Bodde här 1 natt i maj 2024

8/10 Bra

Iain

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Good central location for Lower Sukhumvit. Good facilities. Breakfast room cleanliness a problem as some guests select bread and other items with fingers rather than the tongs provided.
Bodde här 14 nätter i april 2024