Alla recensioner som visas är recensioner från verkliga gäster. Endast resenärer som har bokat en vistelse med oss kan publicera en recension. Vi verifierar recensioner i enlighet med våra riktlinjer och publicerar alla recensioner, både positiva och negativa.Mer informationÖppnas i ett nytt fönster
10 - Fantastiskt i betyg. 205 av 1002 recensioner" "
10 - Fantastiskt
205
8 - Bra i betyg. 366 av 1002 recensioner" "
8 - Bra
366
6 - Okej i betyg. 213 av 1002 recensioner" "
6 - Okej
213
4 - Dåligt i betyg. 113 av 1002 recensioner" "
4 - Dåligt
113
2 - Väldigt dåligt i betyg. 105 av 1002 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt
105
7,2/10
Renlighet
7,2/10
Personal och service
7,0/10
Bekvämligheter
6,6/10
Boendets skick och faciliteter
7,0/10
Hållbarhet
Recensioner
8/10 Bra
Peter
24 feb. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Helt ok
Beläget vid Soi 11. Valde Sky Wing som tidigare, iallafall i mitt tycke den bästa delen.
Peter
Bodde här 4 nätter i februari 2024
6/10 Okej
Edward
16 jan. 2024
Edward
Bodde här 1 natt i januari 2024
8/10 Bra
Edward
12 jan. 2024
Gillade: Rummets bekvämlighet
Edward
Bodde här 2 nätter i januari 2024
8/10 Bra
Edward
3 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Edward
Bodde här 1 natt i december 2023
8/10 Bra
Bror
30 dec. 2023
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra läge
Centralt i Bangkok, nära till BTS. Långsam incheckning.
Bror
Bodde här 3 nätter i december 2023
6/10 Okej
Tony
29 dec. 2023
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Tony
Bodde här 3 nätter i december 2023
8/10 Bra
Per-Olof
10 dec. 2023
Per-Olof
Bodde här 5 nätter i november 2023
6/10 Okej
Arne
4 apr. 2023
Arne
Bodde här 3 nätter i mars 2023
Svar från Waratchaya P. 7 nov. 2023
Dear Value Guest,Thank you for taking the time to share your feedback and for giving us a 6/10 score. We appreciate your input and would love to hear more about your experience to better understand how we can improve. Your comments are valuable to us, and we look forward to the opportunity to make your next stay even better.Best regards,
4/10 Dåligt
Ida
21 mars 2023
Ida
Bodde här 1 natt i mars 2023
Svar från Waratchaya P. 25 apr. 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are sorry to hear that you found our hotel to be outdated. We take all feedback seriously and use it to improve our services for future guests.We understand that guests have different preferences and expectations, and we strive to provide a comfortable and enjoyable stay for everyone. We take this feedback seriously and will take steps to ensure that similar incidents do not occur in the future.Thank you again for your feedback. We hope that you will consider staying with us again in the future.Best regards,
10/10 Fantastiskt
Jan-Åke
21 feb. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Jan-Åke
Bodde här 4 nätter i februari 2023
Svar från Waratchaya P. 25 apr. 2023
Dear Sir/Madam,We’re so happy to hear you had a great experience at Ambassador Hotel Bangkok. Your review made our day! Our whole team works very hard to keep our customers happy, but we can only do it thanks to amazing customers like you. Thanks again, and we hope to serve you again soon.Sincerely,
6/10 Okej
Peter
30 jan. 2023
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Peter
Bodde här 3 nätter i januari 2023
Svar från Waratchaya P. 1 feb. 2023
Dear Sir/Madam,We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!Sincerely,
4/10 Dåligt
Hampus
15 jan. 2023
Hampus
Bodde här 3 nätter i januari 2023
Svar från Waratchaya P. 1 feb. 2023
Dear Sir/Madam,We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!Sincerely,
6/10 Okej
Patrik
16 dec. 2022
Patrik
Bodde här 4 nätter i november 2022
Svar från Waratchaya P. 20 dec. 2022
Dear Sir/Madam,Thank you for taking the time to review your stay with us. We’re very pleased to hear that and thank you again for choosing Ambassador Hotel Bangkok.Kind Regards,
8/10 Bra
mats
7 dec. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
mycket trevlig man hjälpte oss med incheckningen.
mats
Bodde här 3 nätter i november 2022
Svar från Waratchaya P. 9 dec. 2022
Dear Value Guest,We’re appreciate your positive feedback about Ambassador Hotel Bangkok. Our hotel staff very pleased to hear that our staff made stay pleasant.Looking forward to seeing you again soon.Best Regards,
8/10 Bra
Daniel
2 dec. 2022
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Daniel
Bodde här 3 nätter i november 2022
Svar från Waratchaya P. 9 dec. 2022
Dear Sir/Madam,Thank you for taking the time to review your stay with us. We’re very pleased to hear that and thank you again for choosing Ambassador Hotel Bangkok.Kind Regards,
10/10 Fantastiskt
Mikael
12 nov. 2022
Mikael
Bodde här 1 natt i november 2022
Svar från Waratchaya P. 23 nov. 2022
Dear Sir/Madam,We’re so happy to hear you had a great experience at Ambassador Hotel Bangkok. Your review made our day! Our whole team works very hard to keep our customers happy, but we can only do it thanks to amazing customers like you. Thanks again, and we hope to serve you again soon.Sincerely,
8/10 Bra
kurth
24 juni 2022
Gillade: Renlighet
Hotel betyg
Det var när till allting rummet var lite slitet har bot på bättre rum på detta hotel nu kom vi väldigt tidigt på morgonen vi kom in med en buss från norra Thailand och skull skulle checka in vid tolv men vi fick ett rum som inte var deras bästa rum jag köper detta
kurth
Bodde här 1 natt i juni 2022
Svar från Waratchaya P. 27 juli 2022
Thank you for staying with us! We're happy to have you with us.
10/10 Fantastiskt
Jan-Åke
14 jan. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good in all ways
I always enjoy staying in tower wing at the hotel. Nice view from the Panorama window. Quiet and clean. The straff is always helpful and have good information.
Jan-Åke
Bodde här 5 nätter i januari 2022
8/10 Bra
OVE
3 mars 2020
Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
OVE
Bodde här 12 nätter i februari 2020
Svar från Ambassador Hotel Bangkok 5 mars 2020
Dear Valued Guest,
Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!
Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us.
We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests.
With best regards,
The Hotel Management
10/10 Fantastiskt
Ida
24 feb. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bra läge med närhet till skytrain och Metro, bra frukost och fin pool. Hotellet har några år på nacken men håller standarden.
Ida
Bodde här 3 nätter i februari 2020
Svar från Ambassador Hotel Bangkok 25 feb. 2020
Dear Valued Guest,
Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!
Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us.
We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests.
With best regards,
The Hotel Management
10/10 Fantastiskt
Bengt
21 feb. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Toppenhotel.
Utmärkt hotel med bekvämt avstånd från skytrainstation Nana . Tower Wing har betydligt bättre rum än Main Wing. Det bor dock lite för många indier på hotellet .
Bengt
Bodde här 5 nätter i februari 2020
Svar från Ambassador Hotel Bangkok 24 feb. 2020
Dear Valued Guest,
Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!
Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified.
We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time.
With best regards,
The Hotel Management
10/10 Fantastiskt
Fredrik
16 feb. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fredrik
Bodde här 3 nätter i januari 2020
Svar från Ambassador Hotel Bangkok 18 feb. 2020
Dear Valued Guest,
Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!
Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us.
We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests.
With best regards,
The Hotel Management
8/10 Bra
Peter
7 feb. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Ambassador, nytt försök.... 🙂
Bott här tidigare, senast förra året. Och var då måttligt road. ( strul med det mesta) Nu däremot fungerade det som det skulle. Och jag var mycket nöjd med boendet, och trevlig personal. Extra bonus att man bjöd på utsökt frukost. Det var ett bra ”plåster” med tanke på förra årets strul. Bodde i Tower Wing som jag kan rekommendera.
Peter
Bodde här 2 nätter i februari 2020
Svar från Ambassador Hotel Bangkok 12 feb. 2020
Dear Valued Guest,
Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!
Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us.
We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests.
With best regards,
The Hotel Management
8/10 Bra
Patrik
21 jan. 2020
Vi bokade bara en natt för vi kom in sent till Bangkok, Slitet hotell men med bra läge, trevlig personal och rent.
Patrik
Bodde här 1 natt i januari 2020
Svar från Ambassador Hotel Bangkok 22 jan. 2020
Dear Valued Guest,
Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!
Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified.
We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time.
With best regards,
The Hotel Management
8/10 Bra
Verifierad resenär
29 dec. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Hotellet är gammalt men rummen är rena. Det känns som hotellet storhetstid har varit. Men helt ok böde för det man betalar. Frukosten är helt ok med stor variation.
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i december 2019
Svar från Ambassador Hotel Bangkok 2 jan. 2020
Dear Valued Guest,
Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!
Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified.
We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time.
With best regards,
The Hotel Management
6/10 Okej
Hans
27 okt. 2019
Gillade: Personal och service
Har varit ett fint hotell men är rejält på dekis trots uppgradering var det ingen höjdare .
Hans
Bodde här 2 nätter i oktober 2019
Svar från Ambassador Bangkok Hotel 4 nov. 2019
Dear Valued Guest,
Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!
Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified.
We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time.
With best regards,
The Hotel Management
8/10 Bra
Ralf
9 juli 2019
Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet
Ralf
Bodde här 1 natt i juli 2019
Svar från Nabi 15 juli 2019
Dear Valued Guest,
Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!!
Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us.
We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests.
With best regards,
The Hotel Management
8/10 Bra
Niclas
15 maj 2019
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Niclas
Bodde här 2 nätter i maj 2019
Svar från Nabi 17 maj 2019
Dear Valued Guest,
Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!!
Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us.
We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests.
With best regards,
The Hotel Management
8/10 Bra
Mikael
29 apr. 2019
Gillade: Renlighet och personal och service
Mikael
Bodde här 1 natt i april 2019
Svar från Nabi 30 apr. 2019
Dear Valued Guest,
Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!!
Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us.
We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests.
With best regards,
The Hotel Management
8/10 Bra
Per-Olof
20 apr. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Per-Olof
Bodde här 6 nätter i april 2019
Svar från Nabi 30 apr. 2019
Dear Valued Guest,
Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!!
Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us.
We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests.
With best regards,
The Hotel Management
8/10 Bra
Mats
16 mars 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mats
Bodde här 5 nätter i mars 2019
Svar från Nabi 21 mars 2019
Dear Valued Guest,
Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!!
Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us.
We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests.
With best regards,
The Hotel Management
8/10 Bra
Lars-Erik
15 mars 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Överlag föll den till belåtenhet
Lars-Erik
Bodde här 1 natt i februari 2019
Svar från Nabi 23 mars 2019
Cher client,
Salutations de l'Ambassador Hotel Bangkok!
Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires et de vos réactions. Il est précieux pour nous d’obtenir les commentaires de nos clients, car c’est seulement en les recevant que nous pourrons identifier les problèmes qui doivent être résolus.
Nous sommes vraiment désolés pour le désagrément et pour toute aide supplémentaire; s'il vous plaît n'hésitez pas à nous contacter à tout moment.
Meilleures salutations,
La gestion de l'hôtel
6/10 Okej
Verifierad resenär
14 mars 2019
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Lite besviken
Superbra läge vid nana stationen. Trevlig personal och mycket trevligt poolområde men fruktansvärt lyhört pga en-glasfönster som dessutom var trasigt. Slitna rum.
Verifierad resenär
Bodde här 2 nätter i mars 2019
Svar från Nabi 23 mars 2019
Kära värderade gäst,
Hälsning från Ambassador Hotel Bangkok!
Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback och kommentarer. Det är värdefullt för oss att få vår kunds feedback, eftersom det bara är genom att vi mottar detta så att vi kan identifiera eventuella problem som behöver åtgärdas.
Vi är så ledsna för besväret och för ytterligare hjälp. tveka inte att kontakta oss när som helst.
Med vänliga hälsningar,
Hotellförvaltningen
8/10 Bra
Kent
5 mars 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Har bott på Ambassador några gånger tidigare eftersom det ligger centralt nära skytrain och har rimligt pris om man bokar på nätet. Uppskattar även deras rikhaltiga frukostbuffé.
Kent
Bodde här 2 nätter i mars 2019
Svar från Nabi 8 mars 2019
Kära värderade gäst,
Hälsning från Ambassador Hotel Bangkok !!!
Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback och kommentarer. Vi är glada över att ni haft din vistelse och haft en tjusig upplevelse på The Ambassador Hotel Bangkok. Vi strävar ständigt efter att förbättra och göra våra gästers upplevelse roligare och mer tillfredsställande eftersom dina kommentarer är värdefulla för oss.
Vi ser entusiastiskt fram emot att välkomna dig och din fest som våra gäster.
Med vänliga hälsningar,
Hotellförvaltningen
8/10 Bra
Mårten
4 mars 2019
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Mårten
Bodde här 2 nätter i januari 2019
Svar från Nabi 6 mars 2019
Dear Valued Guest,
Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!!
Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us.
We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests.
With best regards,
The Hotel Management
8/10 Bra
Peter
23 feb. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Peter
Bodde här 2 nätter i februari 2019
Svar från Nabi 25 feb. 2019
Dear Valued Guest,
Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!!
Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us.
We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests.
With best regards,
The Hotel Management
6/10 Okej
Janni
9 feb. 2019
Janni
Bodde här 4 nätter i februari 2019
Svar från Nabi 13 feb. 2019
Dear Valued Guest,
Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!
Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified.
We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time.
With best regards,
The Hotel Management
8/10 Bra
Fredrik
4 feb. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Superb breakfast
Nice hotel very close to Sukhumvit and MRT but still in a relaxed atmosphere. The breakfast buffet has it all. Clean and cosy rooms too. I would definitely go there again.
Fredrik
Bodde här 3 nätter i januari 2019
Svar från Nabi 7 feb. 2019
Dear Valued Guest,
Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!!
Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us.
We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests.
With best regards,
The Hotel Management
6/10 Okej
Carl
30 jan. 2019
Gillade: Renlighet och personal och service
Carl
Bodde här 5 nätter i januari 2019
Svar från Nabi 6 feb. 2019
Dear Valued Guest,
Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!
Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified.
We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time.
With best regards,
The Hotel Management
8/10 Bra
Jan-Åke
29 jan. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Jan-Åke
Bodde här 4 nätter i januari 2019
Svar från ืืNabi 30 jan. 2019
Dear Valued Guest,
Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!!
Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us.
We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests.
With best regards,
The Hotel Management
8/10 Bra
Aung
Reste med familjen
23 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Good stay, staffs were good.
Aung
Bodde här 5 nätter i april 2024
10/10 Fantastiskt
Sanjay, Pune
20 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Its a good place to stay
Sanjay
Bodde här 1 natt i maj 2024
10/10 Fantastiskt
David
16 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very nice
David
Bodde här 3 nätter i maj 2024
8/10 Bra
John
15 maj 2024
Gillade: Renlighet och personal och service
Staff excellent bed comfortable
John
Bodde här 8 nätter i maj 2024
8/10 Bra
Komal phanindra
14 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Worth for money
Komal phanindra
Bodde här 6 nätter i maj 2024
8/10 Bra
karl
13 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Nice location.
karl
Bodde här 2 nätter i maj 2024
6/10 Okej
Juan, Inglewood
11 maj 2024
There was construction going on. But ok
Juan
Bodde här 2 nätter i maj 2024
8/10 Bra
Barry
11 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Barry
Bodde här 2 nätter i maj 2024
8/10 Bra
Asad
8 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Good
Asad
Bodde här 1 natt i maj 2024
8/10 Bra
Iain
Reste med sin partner
6 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Good central location for Lower Sukhumvit. Good facilities. Breakfast room cleanliness a problem as some guests select bread and other items with fingers rather than the tongs provided.