Alla recensioner som visas är recensioner från verkliga gäster. Endast resenärer som har bokat en vistelse med oss kan publicera en recension. Vi verifierar recensioner i enlighet med våra riktlinjer och publicerar alla recensioner, både positiva och negativa.Mer informationÖppnas i ett nytt fönster
10 - Fantastiskt i betyg. 61 av 643 recensioner" "
10 - Fantastiskt
61
8 - Bra i betyg. 203 av 643 recensioner" "
8 - Bra
203
6 - Okej i betyg. 203 av 643 recensioner" "
6 - Okej
203
4 - Dåligt i betyg. 115 av 643 recensioner" "
4 - Dåligt
115
2 - Väldigt dåligt i betyg. 61 av 643 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt
61
6,4/10
Renlighet
7,0/10
Personal och service
5,0/10
Bekvämligheter
5,6/10
Boendets skick och faciliteter
6,6/10
Hållbarhet
Recensioner
6/10 Okej
Victor
Reste med familjen
31 dec. 2023
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Victor
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från KEN 21 feb. 2024
We are sorry for the inconvenience that you have experienced. We realize that this was not the product and service that you expected, and I apologize for any trouble that we may have caused. We will do our best to correct the situation as soon as possible and ensure that this does not happen again. Thank you for your patience and understanding. Sincerely,
10/10 Fantastiskt
Henrik
26 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Henrik
Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från KEN 9 feb. 2024
Thank you so much for your feedback, [you put a big smile on our faces!] Our team is hard at work trying to continuously improve our [product/service] and it’s always rewarding to hear kind words. We love that you love us :). Sincerely yours,
2/10 Väldigt dåligt
Joakim
11 nov. 2023
Joakim
Bodde här 2 nätter i november 2023
8/10 Bra
Björn
14 okt. 2022
Björn
Bodde här 1 natt i oktober 2022
Svar från tony 15 okt. 2022
Dear Valued Guest, Greeting from Arawana Regency Park Sukhumvit 22, Thank you very much for taking the time to review our property I am very glad that you enjoyed our hotel duty your stayed. We hope to have the opportunity to serve you again. Best Regards,Hotel management team
8/10 Bra
Bianca
Reste i grupp
29 feb. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bra
Bianca
Bodde här 1 natt i februari 2020
6/10 Okej
Verifierad resenär
3 nov. 2019
Gillade: Renlighet och personal och service
Verifierad resenär
Bodde här 12 nätter i oktober 2019
Svar från Hotel Management Team 6 nov. 2019
Dear Value Guest,
Thank you for taking the time to leave the positive score for your recent stay. I will share this kind of comment to our team .
Sincerely Yours,
8/10 Bra
martin
31 jan. 2019
Gillade: Personal och service
nice location
great stay but old hotell friendly staff ok breakfost smal pool.
martin
Bodde här 1 natt i januari 2019
8/10 Bra
martin
31 jan. 2019
Gillade: Personal och service
god stay
nice but old hotell great staff friendly good location simpel breakfost ok but smal pool.
security is somtimes wherry good but somtimes not regarding ho can pass reception.
martin
Bodde här 1 natt i januari 2019
8/10 Bra
Janjira
7 jan. 2019
Janjira
Bodde här 3 nätter i januari 2019
6/10 Okej
Peter
10 dec. 2018
Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Peter
Bodde här 1 natt i december 2018
2/10 Väldigt dåligt
Martin
19 okt. 2018
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Helt fruktansvärt hotel! Skitigt, ofräscht , sunkigt!!! Åk inte hit!!!!!!!!!
Martin
Bodde här 4 nätter i oktober 2018
4/10 Dåligt
Christer, Phuket
30 maj 2018
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Ok läge
Slitet. Dåliga rutiner.Vi fick fel rum.inga frukost biljetter hoppa över frukosten sista dagen. Den var inget att ha ändå. Frukost matsalen liten typ 25-30 pers.Vi fick vänta på bord varjedag. Detta är MAX 2 stjärnor värt hotell. Inga solstolar vid poolen .Ok alla bilder ljuger var man än bor men detta var det värsta jag varit med om. Gör om gör rätt och du boka något annat..
Christer
Bodde här 3 nätter i maj 2018
6/10 Okej
Cristofer
25 jan. 2018
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Sämsta frukosten!
Bra läge nära BTS. och sköna sängar men Sämsta frukosten o servicen kunde ha varit mycket bättre. Defenitivt inte ett fyrstjärnigt Hotel som man utger sig för att vara.
Cristofer
Bodde här 2 nätter i januari 2018
8/10 Bra
Sarha
23 jan. 2018
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
trevligt hotell för ett bra pris. minus var området, mkt horpubar och dubbelt så dyrt med mesta av maten o drickat
Sarha
Bodde här 4 nätter i januari 2018
8/10 Bra
Jonas
3 jan. 2018
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
+ Mycket trevlig personal. bra läge. bra pool - dålig internet wifi, Sen in.checkning...
Jonas
Bodde här 2 nätter i december 2017
6/10 Okej
Anders
9 sep. 2017
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Dålig reception
Rummen stinker av mögel
Städerskorna är fantastiska
Personal i reception på gränsen till otrevliga
Wi-fi kanske 0,5 Mb
Anders
Bodde här 2 nätter i september 2017
10/10 Fantastiskt
Christian
31 mars 2017
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Har bott på samma hotell i 20 år
Christian
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
30 jan. 2017
Gillade: Renlighet och personal och service
bra
Riktigt bra hotell. Bra område och nära bts.
Verifierad resenär
8/10 Bra
Verifierad resenär
28 jan. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Lage o service var utmarkt.
Mycket bra service med valdigt trevlig personal
Stora rum.
Negativt var att aircon lat alldeles for hogt.
Verifierad resenär
8/10 Bra
Verifierad resenär
7 dec. 2016
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
8/10 Bra
Johan
5 juni 2016
Johan
8/10 Bra
Verifierad resenär
4 apr. 2016
Verifierad resenär
6/10 Okej
Åke, Skåne
1 feb. 2016
Gillade: Personal och service
Regency Park
Under maintenance.
It is a small nice hotel.
Åke
6/10 Okej
Persson, Skåne
1 feb. 2016
Gillade: Renlighet och personal och service
Regency Park
The hotel was under maintenance so there was some disturbances.
Nothing to say about that. Probably fixed by now
I have to change room twice because of noisy AC outside-unit.
Persson
8/10 Bra
Micael
10 dec. 2015
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Micael
6/10 Okej
Verifierad resenär
1 juli 2015
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
beware if you arr early (Before 2 pm)they charge you 500 baht for early check-in
Verifierad resenär
8/10 Bra
Verifierad resenär
7 jan. 2014
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Kanon
Perfekt läge
Verifierad resenär
8/10 Bra
Jonathan, Stockholm
7 okt. 2013
Gillade: Personal och service
Du får vad du betalar för
Detta hotell erbjuder ett billigt boende. Ta det bara ifall du endast behöver någonstans att sova. För det ändamålet är det centralt och enkelt!
Jonathan
6/10 Okej
kristoffer, Sverige
9 sep. 2013
Gillade: Renlighet
bra läge under renovering
Hotellet under renovering , vissa rum helt ok andra i dåligt skick , lotteri viken du får. oljud under dagen från pågående renovering. frukust inte så bra. . bra läge och bra pris
kristoffer
8/10 Bra
Verifierad resenär
19 mars 2013
Verifierad resenär
8/10 Bra
Christoffer, Stockholm
18 mars 2013
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra, speciell känsla, som tiden stått still sen 80-talet fast på ett trevligt sätt. Lite svajigt internet annars bra.
Christoffer
8/10 Bra
peter
17 jan. 2013
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
har bott på hotellet tidigare och nöjd båda ggr. bokar igen nästa resa, trevlig personal, inga problem med att förlänga vistelsen.
peter
6/10 Okej
S
12 jan. 2013
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Godkänt!
Klart godkänt, och kan tänka mig att bo där igen.
Det blev bara duscha och sova på en gång, då vi kom dit sent på kvällen och lämnade tidigt morgonen efter. Men av det vi såg så verkade det vara helt okej!
S
8/10 Bra
Peter
6 aug. 2012
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
helt ok
hotellet ok lite slitet men bra pris och bra läge, verkar vara under renovering nu. skall nog stanna där igen
Peter
8/10 Bra
guy
2 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Very friendly staff, and location. Excellent dining options in shopping center across the street.
guy
Bodde här 10 nätter i april 2024
6/10 Okej
KOKI
31 mars 2024
Gillade inte: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
We are sorry for the inconvenience that you have experienced. We realize that this was not the product that you expected, and I apologize for any trouble that we may have caused. We will do our best to correct the situation as soon as possible and ensure that this does not happen again. Thank you for your patience and understanding. Sincerely,
8/10 Bra
Kuninori
Reste med familjen
6 mars 2024
Gillade: Renlighet och personal och service
10min from Phrom Phon St. and 15min walk from Asok St. Location is good.
Hot water is not plenty, just enough.
And wifi password is only 1or2 devices/room. It is not enough.
Kuninori
Bodde här 4 nätter i mars 2024
Svar från KEN 27 mars 2024
We are sorry for the inconvenience that you have experienced. We realize that this was not the product that you expected, and I apologize for any trouble that we may have caused. We will do our best to correct the situation as soon as possible and ensure that this does not happen again. Thank you for your patience and understanding. Sincerely,
6/10 Okej
NORIKAZU
Reste i grupp
29 feb. 2024
Gillade inte: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
シャワーの湯が出ない…トイレの排水が悪い
NORIKAZU
Bodde här 4 nätter i februari 2024
Svar från KEN 27 mars 2024
We are sorry for the inconvenience that you have experienced. We realize that this was not the product that you expected, and I apologize for any trouble that we may have caused. We will do our best to correct the situation as soon as possible and ensure that this does not happen again. Thank you for your patience and understanding. Sincerely,
6/10 Okej
KARINE
12 feb. 2024
Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Il ne peut pas être classé 4 étoiles
KARINE
Bodde här 4 nätter i februari 2024
Svar från KEN 21 feb. 2024
We are sorry for the inconvenience that you have experienced. We realize that this was not the product and service that you expected, and I apologize for any trouble that we may have caused. We will do our best to correct the situation as soon as possible and ensure that this does not happen again. Thank you for your patience and understanding. Sincerely,
10/10 Fantastiskt
Taekeun
4 feb. 2024
Taekeun
Bodde här 1 natt i februari 2024
Svar från KEN 9 feb. 2024
Thank you so much for your feedback, [you put a big smile on our faces!] Our team is hard at work trying to continuously improve our [product/service] and it’s always rewarding to hear kind words. We love that you love us :). Sincerely yours,
4/10 Dåligt
yoshifumi
Reste i grupp
2 feb. 2024
Gillade inte: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
洗面所がシャワーしたら 水漏れ、
yoshifumi
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från KEN 9 feb. 2024
We are sorry for the inconvenience that you have experienced. We realize that this was not the product that you expected, and I apologize for any trouble that we may have caused. We will do our best to correct the situation as soon as possible and ensure that this does not happen again. Thank you for your patience and understanding. Sincerely,
6/10 Okej
Thomas
31 jan. 2024
Thomas
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från KEN 21 feb. 2024
We are sorry for the inconvenience that you have experienced. We realize that this was not the product and service that you expected, and I apologize for any trouble that we may have caused. We will do our best to correct the situation as soon as possible and ensure that this does not happen again. Thank you for your patience and understanding. Sincerely,
10/10 Fantastiskt
jens
Reste i grupp
29 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
jens
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från KEN 9 feb. 2024
Thank you so much for your feedback, [you put a big smile on our faces!] Our team is hard at work trying to continuously improve our [product/service] and it’s always rewarding to hear kind words. We love that you love us :). Sincerely yours,
10/10 Fantastiskt
jens
Reste i grupp
28 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
One of the best sukhumvit hotels.
Great hotel and great value. Staff is really nice and doing effort to costomers
. I will come back for sure.
.
jens
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från KEN 9 feb. 2024
Thank you so much for your feedback, [you put a big smile on our faces!] Our team is hard at work trying to continuously improve our [product/service] and it’s always rewarding to hear kind words. We love that you love us :). Sincerely yours,
10/10 Fantastiskt
Julian
27 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Julian
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från KEN 9 feb. 2024
Thank you so much for your feedback, [you put a big smile on our faces!] Our team is hard at work trying to continuously improve our [product/service] and it’s always rewarding to hear kind words. We love that you love us :). Sincerely yours,
We are sorry for the inconvenience that you have experienced. We realize that this was not the product that you expected, and I apologize for any trouble that we may have caused. We will do our best to correct the situation as soon as possible and ensure that this does not happen again. Thank you for your patience and understanding. Sincerely,
4/10 Dåligt
Thomas
Reste i grupp
12 jan. 2024
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Thomas
Bodde här 12 nätter i december 2023
Svar från KEN 21 feb. 2024
We are sorry for the inconvenience that you have experienced. We realize that this was not the product and service that you expected, and I apologize for any trouble that we may have caused. We will do our best to correct the situation as soon as possible and ensure that this does not happen again. Thank you for your patience and understanding. Sincerely,
10/10 Fantastiskt
Sadao
10 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Sadao
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från KEN 9 feb. 2024
Thank you so much for your feedback, [you put a big smile on our faces!] Our team is hard at work trying to continuously improve our [product/service] and it’s always rewarding to hear kind words. We love that you love us :). Sincerely yours,
8/10 Bra
Cheuk Kwan
31 dec. 2023
Cheuk Kwan
Bodde här 4 nätter i december 2023
Svar från KEN 9 feb. 2024
Thank you so much for your feedback, [you put a big smile on our faces!] Our team is hard at work trying to continuously improve our [product/service] and it’s always rewarding to hear kind words. We love that you love us :). Sincerely yours,