Lobby

Recensioner av Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok by Compass Hospitality

3 out of 5
Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok by Compass Hospitality
155/17-21 Sukhumvit Soi 11, BTS Nana, Bangkok, Bangkok

Recensioner

6,8
10 - Fantastiskt i betyg. 79 av 492 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 167 av 492 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 134 av 492 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 65 av 492 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 47 av 492 recensioner" "

6,8/10

Renlighet

7,2/10

Personal och service

5,6/10

Bekvämligheter

6,2/10

Boendets skick och faciliteter

5,6/10

Hållbarhet

Recensioner

8/10 Bra

Magnus

Gillade: Rummets bekvämlighet
Helt okay, absolut inte topnotch, men som sagt helt ok, inga problem att bo där igen. Inte Thai i receptionen, dåliga på Engelska... Gångavstånd till där "det" händer o finns...
Bodde här 2 nätter i november 2019
Svar från Ken 15 jan. 2020
Dear Mr.Magnus, Thank you for the great review of Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

8/10 Bra

Joakim

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Armoni var bra, och prisvärt.
Hotellet var bra.Mycket prisvärt.Pesonalen är trevlig och servicemedveten.Ständning varje dag.Bra läge.Nära till skytrain station.Finns personal på plats dygnet runt.Finns många bra restauranger i området.Minus var att det pågår renovering av hotellet.Problem med varmvatten.
Bodde här 5 nätter i juli 2019

8/10 Bra

Håkan

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Lite väll hög music på resturang utan för
Bodde här 1 natt i juni 2019

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra läge!
Trevligt personal, ganska bra hotell, när till allting.
Bodde här 10 nätter i januari 2018
Svar från NP. 23 jan. 2018
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

4/10 Dåligt

Theresia

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mögligt. Lyhört rum. Kommer inte bor här igen
Bodde här 1 natt i december 2017

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service

6/10 Okej

Oscar

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Schysst med dålig finish.
Helt okej rum, skön säng dock väldigt dålig finish på i princip all inredning det mesta hängde/var monterat snett extremt fula fogar, färg stänk lite överallt nån konstig nödlösning för duschkabinen som var trång att komma in i.

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade inte: Boendets skick och faciliteter

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade inte: Personal och service

6/10 Okej

Billy, Sweden

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Helt ok hotell med närhet till nattliv mm!

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter

8/10 Bra

john

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i april 2024

6/10 Okej

Kenji

Bodde här 5 nätter i januari 2024

8/10 Bra

mark

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very convenient location with plenty of access to: train, ground transportation, dining options, terminal 21 mall within walking distance, etc… like most hotels, it was updated and remodeled with a friendly staff. Only take aways include: needing new sheets, pillow cases and towels as they looked very worn, some with holes in them. Also the shower curtain had mildew on the bottom. It either needs to be changed or like other hotels to just have the glass window divider option.
Bodde här 3 nätter i december 2023

4/10 Dåligt

RYUICHI

Reste i grupp
Gillade inte: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
仲間と4室の宿泊だったが特に壁がひどくシャワーも入る気にはなれなかったゴルフ場で利用したのでがまんした
Bodde här 5 nätter i november 2023

8/10 Bra

kaoru

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
夜中2時頃まで音楽がうるさい、反対に賑やか。好き嫌いに分かれる。 色街だから楽しいのは楽しい。 17年代の新宿のドヤ街みたい^_^
Bodde här 8 nätter i november 2023

8/10 Bra

Mark

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i november 2023

4/10 Dåligt

Vincent

Bodde här 1 natt i november 2023

10/10 Fantastiskt

RYO

Gillade: Personal och service
Bodde här 2 nätter i oktober 2023

8/10 Bra

MEI YEE

Bodde här 2 nätter i oktober 2023

6/10 Okej

marc

Reste med sin partner
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Great location but the room is poorly maintained and could do with updating,the room cleaning was poor. They were going to charge 500 baht for a small blood stain on the sheet till we explained the cut happened on the edge of the bed base.
Bodde här 2 nätter i september 2023

10/10 Fantastiskt

Seng loong

Reste i grupp, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Good central location
Bodde här 5 nätter i september 2023

6/10 Okej

Joseph

Bodde här 1 natt i maj 2023

10/10 Fantastiskt

Kian Leong

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 3 nätter i maj 2023

10/10 Fantastiskt

Dennis

Bodde här 1 natt i april 2023

6/10 Okej

Wakana

値段に見合った設備、清潔さのホテルです。
Bodde här 2 nätter i mars 2023

2/10 Väldigt dåligt

Kenneth

Reste med sin partner
Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Front Staff lazy, Housekeeping non existent unless a complaint was raised !! Overall poor and disappointing
Bodde här 10 nätter i mars 2023

2/10 Väldigt dåligt

Taher, jeddah

Reste med familjen
Gillade inte: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Not clean at all neither rooms or facility. The only advatage tge locTion close to skytrain station.

6/10 Okej

Wolfgang

Bodde här 1 natt i januari 2023

8/10 Bra

John

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2023

8/10 Bra

Francescopaolo, Bethesda

Gillade: Renlighet och personal och service
The room I was given initially was not exactly what I booked but the concierge was very friendly and resolved the situation in a professional and timely manner.
Bodde här 2 nätter i november 2022

2/10 Väldigt dåligt

Diana

Gillade inte: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The place is disgusting, Filthy. It's a bit like they went to the local discount store to decorate the rooms. The shower has holes in the wall. Dirt behind the door is 1/4" thick. Shower filled with mold. Not one time did the staff clean the room. The safe is not secured to the wall or floor. So a thief could just pick up the safe and walk away with it. I asked about cleaning the room. Was told to push the clean my room button. Non of the buttons work. I guess they never asked the cleaning staff to clean. Furniture falling apart. The staff was friendly but unprofessional. Location is great. The sad part is this could be a great property. very sad. I'm in the hospitality business and at every level this was a huge disappointment. Very sad

2/10 Väldigt dåligt

Joshua Ket-Mien

Reste med sin partner
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Absolutely disgusting building, area is horrible too. Hookers around the area like cockroaches, building, and room smells horrible and the elevator is the tiniest thing I’ve stepped foot in. Highly do not recommend.
Bodde här 4 nätter i oktober 2022

8/10 Bra

marc

Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Close to BTS,bars and restaurants. Little bit slower check-in than other hotels seems to be more paper work.Nice room for the price,all good.
Bodde här 1 natt i september 2022
Svar från Woody 28 sep. 2022
Dear Mr. Marc,I was most concerned to learn from your comment of the slow check in at the hotel counter reception during stay at Citin Sukhumvit11. May I express my most unreserved apologies for the shortcomings you experienced. As a hotel, we take pride in providing efficient service with the friendly manner. Unfortunately, that was not what you experienced and for that we must apologize. These matters have been discussed with all concerned. Please be ensured that such shortfalls are taken seriously and appropriate action had been taken to avoid similar occurrence in the future.Mr.Marc, we once again apologize for the inconveniences and do hope that the unpleasant experiences will not deter your from returning to our hotel in the future.Sincerely yours,Wudtichai KeawmeesriFront Office Manager

8/10 Bra

Masakazu

Bodde här 3 nätter i augusti 2022

8/10 Bra

hiroyuki

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
立地よくて、コスパいいですね。
Bodde här 2 nätter i juli 2022

8/10 Bra

Kian Leong

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
I need to buy toothpaste n toothbrush
Bodde här 3 nätter i juli 2022

10/10 Fantastiskt

Harsh

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i maj 2022

8/10 Bra

John

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good size room, good location, hot water not consitant, happy I would stay again
Bodde här 2 nätter i februari 2020
Svar från Ken 4 mars 2020
Dear Mr. John, Thank you for choosing to stay with us at Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok on your recent visit and for taking the time to share your experiences with us. We are delighted to know that you had a pleasant stay. We acknowledge your comment with hot water unstable and working with our respective teams to rectify this for future stays. We hope for an opportunity to welcome you back to provide the hotel experience many of our guests have come to trust us for. With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

6/10 Okej

Lope

Bodde här 2 nätter i februari 2020

10/10 Fantastiskt

Martin

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Probably the best hotel on Langkawi
This is probably one of the newest hotels on Langkawi. Rooms are spacious and balconies have amazing sea view. Service is fantastic in fact I have never had such a great experience when staying in a hotel in Malaysia. Breakfast buffet has everything you can with for. We will definitely stay here again
Bodde här 2 nätter i januari 2020

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Good location Fantastic staff However shower cold and Air-conditioning kept tripping the electric So on off all night
Bodde här 3 nätter i januari 2020
Svar från Ken 31 jan. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While we sincerely wish you had a better experience with us, it is feedback like this that we learn from and use to improve ourselves. We acknowledge your dissatisfaction with our room amenities and are working with our respective teams to rectify this for future stays. We hope for an opportunity to welcome you back to provide the hotel experience many of our guests have come to trust us for. Sincerely Yours, Pisan Tiencomsri ( Mr.) Operation Manager

8/10 Bra

Frank., Niagara Falls

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Mostly a good experience. The Japanese restaurant affiliated with them kept trying to serve me seafood, to which I am allergic.
Bodde här 1 natt i januari 2020
Svar från Ken 16 jan. 2020
Dear Mr.Frank, Thank you for sharing your experience with us. It is with feedback from guests like yourself that we continue to improve ourselves. While the Japanese restaurant is outsourced and isolated from a hotel. However, we must offer a genuiene apology and have spoken with them earnestly regarding allergic become important. We hope to welcome you back for an even better experience on your next visit to Bangkok. With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

10/10 Fantastiskt

Hsiu-Ming

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i december 2019
Svar från Ken 31 jan. 2020
Dear Hsiu-Ming, Thank you for the great rating of Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Yours Sincerely, Pisan Tiencomsri ( Mr.) Operation Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Bodde här 2 nätter i februari 2017
Svar från Ken 16 jan. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your wonderful rating of the hotel. We hope to welcome you back to Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok on your next visit to Bangkok. With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

10/10 Fantastiskt

Mohamed

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
It was Excellent in every thing
Bodde här 3 nätter i december 2019
Svar från Ken 15 jan. 2020
Dear Mr.Mohamed, Thank you for the wonderful rating. We are delighted to know that you had a memorable stay with us. We hope to welcome you back to Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok on your next visit to Bangkok With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

8/10 Bra

KA KIT ERIC

Reste i grupp, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
不錯
房間整體十分整潔 清潔工人亦十分勤力清潔 前台服務有待加強主動性
Bodde här 2 nätter i december 2019
Svar från Ken 15 jan. 2020
Dear Mr.Ka Kit Eric, Thank you for choosing to stay with us at Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok on your recent visit to Bangkok and for taking the time to share your experiences with us. We are delighted to know that you had a pleasant stay. We strive to provide superior levels of service to our guests and compliments for our HK member staff and hope to welcome you back to Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

6/10 Okej

Risto

Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Bodde här 8 nätter i november 2019
Svar från Ken 15 jan. 2020
Dear Mr.Risto, Thank you for your kind rating. It is with feedback from guests like yourself that we continue to improve ourselves. We look forward to welcoming you back for another great stay with us at Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

2/10 Väldigt dåligt

Cheo

Gillade inte: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i november 2019
Svar från Ken 15 jan. 2020
Dear Cheo, Thank you very much for taking the time to share your feedback. We regret low rated that you did not enjoy your stay with us. We strive to provide a memorable stay experience for every guest; therefore your feedback is very important to us. For this reason, please allow us to express our sincerest apologies in regards to the inconveniences caused. With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager