La Rambla, 109; (entrance on the street, Pintor Fortuny), Barcelona
Recensioner
9,4
Enastående
Alla recensioner som visas är recensioner från verkliga gäster. Endast resenärer som har bokat en vistelse med oss kan publicera en recension. Vi verifierar recensioner i enlighet med våra riktlinjer och publicerar alla recensioner, både positiva och negativa.Mer informationÖppnas i ett nytt fönster
10 - Fantastiskt i betyg. 756 av 1008 recensioner" "
10 - Fantastiskt
756
8 - Bra i betyg. 181 av 1008 recensioner" "
8 - Bra
181
6 - Okej i betyg. 37 av 1008 recensioner" "
6 - Okej
37
4 - Dåligt i betyg. 20 av 1008 recensioner" "
4 - Dåligt
20
2 - Väldigt dåligt i betyg. 14 av 1008 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt
14
9,6/10
Renlighet
9,4/10
Personal och service
9,4/10
Bekvämligheter
9,4/10
Boendets skick och faciliteter
9,0/10
Hållbarhet
Recensioner
10/10 Fantastiskt
Mikael
Affärsresenär
20 okt. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mikael
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
Svar från Hotel 1898 Team 20 okt. 2023
Mikael,"Thank you for the fantastic rating. We hope you had a fantastic stay and enjoyed your time with us. If you ever decide to visit us again, we'd be delighted to welcome you back. Hope to see you soon!"
8/10 Bra
Marcus
10 juli 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Marcus
Bodde här 3 nätter i juli 2023
Svar från Hotel 1898 10 juli 2023
Marcus,Thank you very much for your positive review! We are glad to see that you enjoyed your stay with us and we hope to have the pleasure to welcome you back very soon at H1898!Kind regards,
10/10 Fantastiskt
stefan
Reste i grupp
5 juni 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
stefan
Bodde här 3 nätter i maj 2023
Svar från Hotel 1898 6 juni 2023
Dear Stefan,Thank you for your fantastic review! We hope to welcome you again very soon.Regards,
10/10 Fantastiskt
Andreas
Affärsresenär
14 mars 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Andreas
Bodde här 3 nätter i mars 2023
Svar från Hotel 1898 14 mars 2023
Dear Andreas,Thank you for the fantastic score! We hope see to you back again in the near future!Best regards,
10/10 Fantastiskt
Andreas
Affärsresenär
13 mars 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Andreas
Bodde här 3 nätter i mars 2023
Svar från Hotel 1898 Team 13 mars 2023
Dear Andreas, Thank you so much for this excellent rate! We are delighted to see that you enjoyed your stay with us. We hope to have the pleasure to welcome you back very soon at H1898!Kind regards
10/10 Fantastiskt
MICHAEL
23 feb. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
MICHAEL
Bodde här 4 nätter i februari 2023
Svar från Internal Quality H1898 27 feb. 2023
Dear Michael, Thank you so much for this excellent rate! We are delighted to see that you enjoyed your stay with us. We hope to have the pleasure to welcome you back very soon at H1898!Kind regards,Fanny Le BrusqInternal Quality H1898
10/10 Fantastiskt
Helena
Reste med familjen
17 feb. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Had a great stay at this hotel, wonderful room, delicious breakfast and perfect location in the city!
Helena
Bodde här 4 nätter i februari 2023
Svar från Internal Quality H1898 27 feb. 2023
Dear Helena,Thank you so much for sharing your positive experience at the hotel! We're glad to hear that you enjoyed your room, breakfast, and the hotel's location. We hope to welcome you back in the future!Warm regards from Barcelona!Fanny Le BrusqInternal Quality H1898
10/10 Fantastiskt
Peter
24 aug. 2022
Peter
Bodde här 1 natt i augusti 2022
8/10 Bra
Sofia
Reste med familjen
17 aug. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fantastiskt hotell
Underbara rum med perfekt temperatur och utrustning, härlig takterrass med svalkande pool, fantastisk service och goda drinkar, väl utrustat gym och spa. Frukosten lämnade inget att önska. Suveränt utbud med färskpressade juicer och massor av kallskuret ostar och färsk frukt. Maten i restaurangen var däremot enformig och trist,
lämpade sig bättre som poolsnack snarare än middag under de 5 nätter vi bodde där. Vi kommer inte att välja halvpension nästa gång av den anledningen utan endast frukost.
Sofia
Bodde här 6 nätter i augusti 2022
10/10 Fantastiskt
Mia
20 juli 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mia
Bodde här 2 nätter i juli 2022
8/10 Bra
Linda
Reste med familjen
16 juli 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Linda
Bodde här 3 nätter i juli 2022
8/10 Bra
Göran
23 juni 2022
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Göran
Bodde här 4 nätter i juni 2022
10/10 Fantastiskt
Gisela
7 juni 2022
Gisela
Bodde här 2 nätter i juni 2022
10/10 Fantastiskt
Dusica
27 maj 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Dusica
Bodde här 3 nätter i maj 2022
8/10 Bra
Daniel
Reste i grupp, Reste med familjen
24 maj 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Väldigt härligt hotell.
Superfint hotell, bra läge och härlig bar på taket.
Vi va i Barcelona och kollade Formel 1 och att vi här va perfekt. Lagom morgonpromenad till tåget samtidigt som man hade nära ner till hamnen gör middag på kvällen.
Daniel
Bodde här 4 nätter i maj 2022
10/10 Fantastiskt
Louise
Reste i grupp
22 maj 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Rekommenderas!!
Ett hotell med bästa läget. Nära till shopping, gamla stan, saluhallen mm. Super skön säng med fluffiga täcken. Härlig rooftop pool med bar och allmänt mysig eftermiddags häng. Väldigt goda drinkar! En frukost buffé som var helt outstanding! Ett hotell med lyxkänsla! Kommer mer än gärna hit igen!
Louise
Bodde här 4 nätter i maj 2022
8/10 Bra
Giovanni
2 apr. 2022
Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Toppen👍
Fantastiskt hotel med stor lobby och allmän utrymmen. Rent, snyggt, bra lägen och hjälpsam personal. Bad etc finns likaså gym som inte är särskilt utrustat. I det stora hela toppen.
Giovanni
Bodde här 1 natt i mars 2022
8/10 Bra
Charlotte
Reste med familjen
25 feb. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Pia
Bodde här 1 natt i februari 2022
10/10 Fantastiskt
Henrik
12 jan. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Henrik
Bodde här 4 nätter i januari 2022
8/10 Bra
Mats
Affärsresenär
22 nov. 2021
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Tråkig utsikt från rummet, dålig frukost, tråkigt att inte top roofen var öppen. Fint spa
Mats
Bodde här 2 nätter i november 2021
10/10 Fantastiskt
Mikael
Reste med familjen
8 nov. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotel 1898
Very nice and comfortable hotel at good location.
Mikael
Bodde här 5 nätter i oktober 2021
10/10 Fantastiskt
Elin
Reste med familjen
5 nov. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great stay.
Great location and stay! Wonderful spa and rooftop bar/pool. Only minus is the sound of the underground subway but did not really disturb much.
Elin
Bodde här 4 nätter i oktober 2021
10/10 Fantastiskt
Pontus
6 okt. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Pontus
Bodde här 3 nätter i oktober 2021
10/10 Fantastiskt
Andreas
Affärsresenär
18 sep. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Andreas
Bodde här 3 nätter i september 2021
10/10 Fantastiskt
mikael
Reste i grupp
26 aug. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
mikael
Bodde här 2 nätter i augusti 2021
8/10 Bra
Zandra
8 aug. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotel med fin takterrass!
Centralt & bra läge intil La Rambla. Supertrevlig takterrass med otroligt vy över Barcelona med väldigt bra personal.
Zandra
Bodde här 3 nätter i augusti 2021
10/10 Fantastiskt
Tommy
Reste i grupp
23 feb. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Grymt Hotel
Grymt bra hotel. Fantastiskt frukost och härlig spa avdelning
Tommy
Bodde här 2 nätter i februari 2020
10/10 Fantastiskt
Mario
29 jan. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mario
Bodde här 2 nätter i januari 2020
10/10 Fantastiskt
Johan
3 jan. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fantastiskt
Fantastiskt boende i centrala Barcelona!
Johan
Bodde här 2 nätter i december 2019
10/10 Fantastiskt
Ulf
3 aug. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Suveränt hotell i Barcelona
Mycket trevligt Hotel med fantastisk takterrass/pool och en suverän frukostbuffé mitt i city
Ulf
Bodde här 3 nätter i juli 2019
10/10 Fantastiskt
Sara
22 juli 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Sara
Bodde här 5 nätter i juli 2019
10/10 Fantastiskt
Martin
14 juli 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fantastiskt hotell och underbar stad.
Hotellet bokade vi på rekommendation. Det ångrar vi inte. Fantastisk hög standard på ALLT. Rum, bekvämligheter, mat och personalens servicenivå samt hotellets läge som var 20 meter från Las Ramblas och ca 250m från den kända marknaden La Boqueria som definitivt är värt ett besök.
Deras takterass var grymt härlig och utsikten läcker. Väldigt populärt ställe och mycket folk. Men rekommenderar deras drinkar som var väldigt goda.
Fråga gärna personalen i receptionen om bra tips på bra restauranger. Vi fick tips om 3 tapasrestauranger och valde den ena och maten där var fantastisk och servicen kanonbra.
Vill man efter en lång dag slå på tv:n och ligga och vila så fanns det inte mycket för en som inte kan spanska. De få engelska kanaler som fanns vara bara nyhetskanaler. Visst, man är inte där för att titta på tv, men det kan vara gott att vila sig efter en varm dag i ett rum med god AC och samtidigt småtitta på tv en stund innan man drar ut på stan igen eller lägger sig för att sova.
Så det är väl inget hotell för en barnfamilj. Såg inget som barn kunde göra på hotellet.
Martin
Bodde här 4 nätter i juli 2019
10/10 Fantastiskt
Camilla
10 juni 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Camilla
Bodde här 4 nätter i juni 2019
10/10 Fantastiskt
Melissa
1 maj 2024
Beautiful hotel, the signature tobacco smell creates a sumptuous atmosphere. The staff is fantastic, they were helpful for me with wifi, managing multiple reservations, brunch and the spa. Rooftop deck is a hot spot in the city. The spa pool is awesome.
Melissa
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Lydia Edo, Front Desk 1 maj 2024
Dear Melissa,Thank you so much for taking the time to share your wonderful feedback about your recent stay at our hotel! We're thrilled to hear that you found our hotel beautiful and that our signature tobacco smell added to the sumptuous atmosphere.It's fantastic to know that our staff exceeded your expectations and provided you with excellent service, whether it was assisting with WiFi, managing multiple reservations, brunch, or spa arrangements. We take pride in delivering exceptional customer service, and we're delighted to hear that you had such a positive experience with our team.Additionally, we're thrilled that you had a great time at our spa pool – it's wonderful to hear that you found it awesome.We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back for another memorable stay.Kind regards,
10/10 Fantastiskt
Liisa
Reste med sin partner
30 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The metro must run right underneath this hotel and we could hear and feel the trains from our room. Other than that, this hotel was great and the breakfast was quite extensive.
Liisa
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Lydia Edo, Front Desk 1 maj 2024
Dear Liisa,Thank you for your review and for choosing our hotel for your stay in Barcelona! We're glad to hear that overall you enjoyed your experience with us and found our breakfast to be extensive and of good quality.However, we're deeply sorry to hear that the noise and vibration from the metro disrupted your rest during your stay. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.Your feedback is taken very seriously, and we will work to find solutions to minimize any disturbance related to underground transit in our rooms.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more enjoyable experience.Best regards,
10/10 Fantastiskt
Malgorzata
Reste med familjen
30 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Every day the room was cleaned which I love it. Love the area and food around the hotel. Love the gothic look of lobby.
Malgorzata
Bodde här 4 nätter i april 2024
Svar från Hotel 1898 30 apr. 2024
Dear Malgorzata,Thank you for sharing your positive experience at Hotel 1898. We're delighted to hear that you appreciated our daily housekeeping service, as well as the surrounding area and food options near the hotel.It's wonderful to know that you enjoyed the gothic ambiance of our lobby. We strive to create a unique and inviting atmosphere for our guests, and we're glad you found it appealing.We look forward to welcoming you back to our hotel on your next visit to Barcelona.Best regards,
10/10 Fantastiskt
Dubravko
Reste med sin partner
30 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Well placed, well managed hotel with friendly staff.
Thank you for a champagne and sweets for our anniversary.
Dubravko
Bodde här 3 nätter i mars 2024
Svar från Hotel 1898 Team 30 apr. 2024
Dear Dubravko,Thank you for choosing Hotel 1898 for your stay in Barcelona and for taking the time to leave such a lovely review. We are thrilled to hear that you had a wonderful experience with us and that our hotel contributed to making your anniversary special.It's fantastic to know that you found our hotel to be well-placed and well-managed, and that our staff provided friendly service throughout your stay. We're delighted that you enjoyed the champagne and sweets provided for your anniversary celebration.We hope to have the pleasure of welcoming you back to Hotel 1898 for another memorable stay in the future.Best regards,
6/10 Okej
Geir, AUKRA
Affärsresenär
30 apr. 2024
Cold water in the shower. Breakfast was a bit empty and only a coffee capsule automat and not brewed coffee. Overprices is my general feeling.
Extreme air freshener smell in the lobby.
Geir
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från Hotel 1898 30 apr. 2024
Dear Geir,Thank you for choosing to stay with us at Hotel 1898 and for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.We apologize for any inconvenience caused by the cold water in the shower. Our maintenance team will investigate this issue promptly to ensure it is resolved.Regarding breakfast, we appreciate your feedback and will take it into consideration as we continually strive to improve our offerings. We understand the importance of a variety of options and will work to enhance our breakfast selection.As for the coffee service, we apologize if the coffee capsule machine did not meet your expectations. We will review our coffee options to ensure we provide a satisfactory experience for all our guests.We're sorry to hear that you found our prices to be overpriced. We regularly review our pricing to ensure it aligns with the value we offer, but we will take your feedback into consideration for future adjustments.Regarding the air freshener smell in the lobby, we apologize if it was overwhelming. We use air fresheners to maintain a pleasant atmosphere, but we will review our practices to ensure they are not excessive.Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience in the future.Sincerely,
10/10 Fantastiskt
Gary
29 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Gary
Bodde här 4 nätter i april 2024
Svar från Hotel 1898 Team 30 apr. 2024
Gary,Thank you for sharing your positive feedback about our hotel!We hope to continue being your accommodation choice in the future.Kind regards,
10/10 Fantastiskt
Daniel
26 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
This hotel is immaculate, beautiful lobby, beautiful rooms, quality linens, the location on las ramblas was the best. 20 minutes walk to Gaudi houses and other attractions, dozens of restaurants around, great bar downstairs, taxis right in front. And on Las Ramblas.
Our room had a side view of the Sagrada Familia. Highly recommend
Daniel
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från H1898 26 apr. 2024
Dear Daniel,Thank you for sharing your glowing review of Hotel 1898! We're thrilled to hear that you found our hotel to be immaculate and that you enjoyed the beautiful lobby, rooms, and quality linens. It's fantastic to know that our prime location on Las Ramblas was ideal for your needs, with easy access to attractions like the Gaudí houses and numerous restaurants nearby.We're delighted that you enjoyed our great bar downstairs and that the convenience of taxis right in front added to your experience. And how wonderful to hear that you had a side view of the Sagrada Familia from your room!Your recommendation means the world to us, and we're grateful for your kind words. We hope to have the pleasure of welcoming you back to Hotel 1898 for another fantastic stay in the future.Warm regards,H1898
8/10 Bra
Janine
Reste med sin partner
15 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Lovely hotel. Staff are very accommodating. Good location off La Rambla.
Janine
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från Lydia Edo, Front Desk 16 apr. 2024
Dear Janine,Thank you for sharing your positive feedback about our hotel! We're delighted to hear that you've enjoyed your stay and that our staff has been accommodating. We hope to continue being your accommodation choice in the future.Kind regards,
10/10 Fantastiskt
Robert P
14 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Robert P
Bodde här 5 nätter i mars 2024
Svar från Lydia Edo, Front Desk 16 apr. 2024
Dear Robert P,Thank you for sharing your experience with us! We look forward to welcoming you back in the near future.Kind regards,
10/10 Fantastiskt
Karen
Reste med sin partner
14 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Such a clean and nice hotel with much history and things to do inside and in the surrounding area. Two pools both indoor and out. Rooftop views and dining. We really enjoyed!
Karen
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från Lydia Edo, Front Desk 14 apr. 2024
Dear Karen,Thank you very much for your kind words! It truly warms our hearts to know that you had such a delightful experience at our hotel. Our dedicated team works tirelessly to ensure that every aspect of your stay is nothing short of exceptional.From our indoor and outdoor pools to the breathtaking views and dining options on our rooftop, we strive to provide amenities and services that exceed your expectations.We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back for another unforgettable stay!Kind regards,
10/10 Fantastiskt
Søren
8 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Søren
Bodde här 5 nätter i mars 2024
Svar från Lydia Edo, Front Desk 9 apr. 2024
Dear Søren,Thank you very much for sharing your experience with us!We look forward to welcoming you back in the near future.Best regards,
8/10 Bra
ALAIN
Reste med sin partner
5 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Personnels de qualité très à l'écoute, hôtel propre et bien placé. Parking sécurisé très apprécié. Nous reviendrons.
ALAIN
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från Lydia Edo, Front Desk 6 apr. 2024
Cher Alain,Nous vous remercions pour vos aimables paroles et vos commentaires positifs. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié la qualité du service de notre équipe dévouée, ainsi que la propreté de notre hôtel et son emplacement idéal.Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite, et nous nous efforcerons de rendre votre séjour encore plus agréable.Cordialement,
8/10 Bra
Alejandro
Reste med sin partner
5 apr. 2024
Gillade: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
I didn’t like that the noise that was coming from the subway because it would be every 5 minutes. It started getting annoying after a while. Especially when you’re trying to sleep.
Alejandro
Bodde här 5 nätter i mars 2024
Svar från Lydia Edo, Front Desk 6 apr. 2024
Dear Alejandro,Thank you very much for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience caused by the noise from the nearby subway, which became bothersome during your stay, particularly when you were trying to sleep.Your comments are valuable to us, and we will take steps to address this issue to ensure a more comfortable experience for our guests in the future.We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a more peaceful stay.Warm regards,
10/10 Fantastiskt
Julie
Reste med sin partner
3 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
I got a very good and perhaps unusual price for this hotel. I asked for and received a classic room in the back of the hotel on an upper floor. We could not have been more pleased as we wanted quiet sleeping and did not care about view. Beds and linens were top notch.Welcome drinks for rooftop bar, luggage service, convenient front desk and an incredible location made this a great value for us.
Julie
Bodde här 3 nätter i mars 2024
Svar från Lydia Edo, Front Desk 4 apr. 2024
Dear Julie,Thank you very much for sharing your recent experience at our hotel! We're delighted to hear that you found great value during your stay.It's wonderful to know that you were pleased with the room. We understand the importance of a peaceful night's sleep and are glad we could accommodate your preference.We're also glad you enjoyed our top-notch beds and linens, as well as the welcome drinks for our rooftop bar. Our team works hard to provide convenient services and a welcoming front desk experience.We appreciate your kind words about our incredible location, and we would be honored to welcome you again for another enjoyable stay.Warm regards,
10/10 Fantastiskt
Sean
Reste med sin partner
30 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Amazing stay and a wonderful hotel, fantastic staff who made you feel absolutely welcome every time.
Special thanks to Pablo and his attention to detail.
Sean
Bodde här 8 nätter i mars 2024
Svar från Hotel 1898 Team 2 apr. 2024
Dear Sean,Thank you for your kind words and for taking the time to share your experience with us. We are thrilled to hear that you had an amazing stay and that you found our hotel to be wonderful.It's delightful to know that our staff, especially Pablo, provided you with excellent service and made you feel welcome throughout your stay. We will be sure to pass along your compliments to him and the rest of our team.We truly appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back for another wonderful stay in the future.Best regards,
8/10 Bra
Elizabeth
Reste i grupp
28 mars 2024
Gillade: Renlighet och personal och service
Facilities not as advertised as pool closed due to drought. Noise due to metro was constant in the room until midnight but would be until 2am or all night at the weekend.
Elizabeth
Bodde här 3 nätter i mars 2024
Svar från Hotel 1898 Team 29 mars 2024
Dear Elizabeth,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the temporary closure of our pool due to the drought situation in the area. We understand how disappointing this must have been for you, and we regret any inconvenience it may have caused during your visit.Additionally, we apologize for the noise disturbance caused by the nearby metro. We understand the importance of providing a peaceful environment for our guests to rest and relax, and we regret that we fell short of meeting your expectations in this regard. We appreciate your understanding and hope that despite these challenges, you were still able to enjoy your time in Barcelona. Should your travels bring you back to the area, we would be grateful for the opportunity to welcome you again and provide you with a more enjoyable experience.Warm regards,