Tråkigt första välkomnande vid ankomst, ej färdigställt rum trots av vi anlände efter incheckningstid. Urusel städning, personalen glömde att ställa in olika nya saker på rummet varje dag, morgonrock, handdukar, hygienprodukter, toalettpapper samt kaffekapslar. Detta påpekades varje dag utan att förbättring skedde. Terassen städades ej, det låg spagetti kvar från tidigare gäster runt bubbelpoolen. Inte en enda dag låste man terassdörrarna efter att ha varit ute för att eventuellt ställt tillrätta utemöblerna. Fullkomligt oacceptabelt ur ett inbrottsperspektiv. Receptionspersonalen fick höra om problemet och ursäkta sin personal men inget hände. Man kan tycka att ett hotell som ingår i Pestana-koncernen bör hålla en högre standard än så. Bodde på ett fantastiskt Pestana-hotell i Portugal förra året varför vi återigen bokade inom koncernen. Kompensation borde utdelats i någon form, prisavdrag, gratisnätter eller fri frukost, någonting. Pestana i Barcelona kunde skött sig bättre.