Utseendemässigt var hotellet toppklass. Pampig lobby, rymligt och bekvämt rum. Dock var sängen för hård för vår smak. Städningen bör nämnas - den var helt suverän. Frukosten var mycket bra, se bara till att den är inkluderad i rumspriset, då den var mycket dyr. När det kommer till servicen är vi väldigt besvikna. Vi beställde 60 min massage, men vi fick bara 40 min. Vi sa till om detta i receptionen, men de trodde inte på oss och de ville ändå ha fullt pris, vilket var 120 euro. Vi bestred detta direkt men de kunde inte lösa det åt oss. Vi var tvungna att vänta hela dagen och förklara allt igen när vi kom tillbaka senare på dagen. Vi var verkligen tvungna att strida för vår sak. Till slut gick de med på att sänka priset. Men det tog hela dagen. Och det förstörde dagen för oss. Hotellets personal tror inte på kunden, även om kunden har alltid rätt. När vi kollade vår internetbank efter att vi checkat ut från hotellet visade det sig att de dragit 300 euro i depositionsavgift från kreditkortet utan att inormera oss. Jag var tvungen att ringa hotellet att och fråga dem varför de dragit pengarna. Pengarna kom tillbaka flera dagar efter att vi checkat ut. Mycket dåligt! Så, överlag flådigt hotell men det finns stora brister.