Terrass/Patio

Recensioner av Hôtel Martinez, in The Unbound Collection by Hyatt

5 out of 5
Hôtel Martinez, in The Unbound Collection by Hyatt
73 La Croisette, Cannes, Alpes-Maritimes

Recensioner

9,4

Enastående

10 - Fantastiskt i betyg. 385 av 518 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 92 av 518 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 18 av 518 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 16 av 518 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 7 av 518 recensioner" "

9,6/10

Renlighet

9,2/10

Personal och service

9,2/10

Bekvämligheter

9,6/10

Boendets skick och faciliteter

9,2/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Johan

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Marine - Guest relations manager 2 nov. 2023
Dear Johan,Thank your for this perfect rating!It is a pleasure to see that you had a truly enjoyable time with us at Hotel Martinez and we look forward to welcoming you back for another stay in sunny Cannes. Best regards,

10/10 Fantastiskt

Stefan

Bodde här 2 nätter i februari 2023

8/10 Bra

Clas

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Martinez
Bra service
Bodde här 4 nätter i januari 2022

10/10 Fantastiskt

Simin

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 6 nätter i augusti 2021

8/10 Bra

Krister

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i september 2021

10/10 Fantastiskt

Douglas

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Holliday
Like always, Very good hotel and perfect week in Cannes
Bodde här 6 nätter i juni 2021

8/10 Bra

Barbro

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i maj 2021
Svar från Hotel Martinez 7 juni 2021
Cher Barbro, Nous sommes ravis de lire votre satisfaction:). A très bientôt parmi nous ! Navila

10/10 Fantastiskt

Markus

Affärsresenär, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i oktober 2020
Svar från Hotel Martinez 1 juni 2021
Dear Markus, Thank you very much , we appreciate your satisfaction. Best regards, Navila

8/10 Bra

Niklas

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i oktober 2019
Svar från Hotel Martinez 10 dec. 2019
Dear Guest, We thank you very much for your positive feedback after staying with us. Hope to have the pleasure to welcome you back soon in Cannes. Sincerely yours The Management

10/10 Fantastiskt

Anders

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Världsklass
Fantastisk service , Ett hotell i världsklass ! Jag lovar ingen blir besviken på detta hotell ! Nyrenoverat , fräscht , vi kommer att återvända !
Bodde här 2 nätter i oktober 2019
Svar från Hotel Martinez 10 dec. 2019
Dear Guest, We thank you very much for your positive feedback after staying with us. Hope to have the pleasure to welcome you back soon in Cannes. Sincerely yours The Management

8/10 Bra

Christer

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2019

10/10 Fantastiskt

Johan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Drömhotellet!
Ett alldeles fantastiskt hotell på bästa läge! Allting var toppen; läget, servicen, rummet, utsikten, frukosten och det magiska arrangemanget i sb med fyrverkerierna!
Bodde här 3 nätter i juli 2019
Svar från hotel Martinez 1 okt. 2019
Dear , Thank you very much for taking the time to leave a nice review on Expedia. We are looking forward to welcome back in our property. Sincerely, Gautier Py

6/10 Okej

Marcus

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Beautifull but NON!
The Classic Hotel Martinez is newly renovated since may and is really besutiful. The staff is very friendly and the food is great. But... As usual when you book with Hotels they give you the least attractive room and/or view they have. The bellboys crashed our rental car. The TV and the phone was not working for 3 days even if I called for technichans twice a day. The compensation for this was... Wait for it..... Non!!!!!!!
Bodde här 3 nätter i juli 2018
Svar från Hotel Martinez 4 sep. 2018
Dear Marcus, We are very sorry to learn that your stay with us did not lived up to your expectations and please accept all our most sincere apologies in this regard. Please rest assured that the comfort and the satisfaction of our guests are our first preoccupation. We thank you for your understanding and for helping us to improve the quality of our service. I look forward to welcoming you again at the Hotel Martinez. Sincerely. Alessandro Cresta General Manager

8/10 Bra

Manuela

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Wir haben zehn Tage im Hotel verbracht und hatten ein Deluxe Zimmer. Da man für die gebuchte Zeit auch entsprechend viel Kleidung dabei hat, war der Kleiderschrank definitiv zu klein, es gab allerdings auch keine weiteren Aufhängmöglichkeiten wie Hacken, oder Schubladen im Schreibtisch und der Kommode im Badezimmer. Ansonsten ist das Hotel sehr schön, sehr zentral und direkt am Strand. Der Pool ist beheizt und das Fitnessstudio ist mit den allerneuesten Geräten ausgestattet. Bademantel, sowie Handtücher sind extra dick und weich, die Bettwäsche ebenfalls. Shampoo, Duschgel, Conditioner, Bodylotion reichlich vorhanden. Wer gerne frühstücken möchte sollte das bei der Buchung berücksichtigen, vor Ort wird es mit 42,- p.P. extra berechnet. Im Restaurant muss man keinen Dress Code einhalten, manche von den Hotelgästen haben sich mit unangemessener Kleidung dort aufgehalten. Das Personal ist sehr, sehr freundlich und geben ihr bestes, die Zimmer werden unglaublich schnell gereinigt und alle Annehmlichkeiten werden aufgefüllt. Alles jammern auf hohen Niveau, wenn wir das allerdings mit gleichen Häusern bewerten sollten, gibt es Platz zur Verbesserung.
Bodde här 9 nätter i april 2024

10/10 Fantastiskt

farid

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
The hotel was super, the staff was anazing
Bodde här 3 nätter i april 2024

6/10 Okej

MSHAIL

Bodde här 5 nätter i april 2024

10/10 Fantastiskt

Borhan

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 4 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Peter A

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Hotel excellent staff excellent will be back only downside was tge pool was closed over our weekend otherwise great Many gluten free options just ask.
Bodde här 3 nätter i mars 2024
Svar från Nadir - Guest Relations Manager 15 mars 2024
Dear Peter A,Thank you for your feedback! We're delighted to hear you enjoyed your stay and our excellent staff. We apologize for the inconvenience regarding the pool closure but glad you found many gluten-free options available. We look forward to welcoming you back soon!Best Regards,Nadir - Guest Relations Manager

8/10 Bra

Stephan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i januari 2024

10/10 Fantastiskt

Laëtitia

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hôtel fantastique la literie excellente Je déconseille Le brunch qui n’est pas un vrai brunch 3 ou 4 entrée servies à table et 1 plat chaud unique à commander avant de commencer
Bodde här 2 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Gérard

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Shireen

Bodde här 4 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Reouven

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Impeccable ! Rien à ajouter !
Bodde här 2 nätter i november 2023

4/10 Dåligt

Nüket

Bodde här 3 nätter i oktober 2023

8/10 Bra

abdulrahman

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
all good just have one comment to change the all towel and bedsheet because saw bad quality
Bodde här 5 nätter i oktober 2023
Svar från Nadir - Guest Relations Manager 3 nov. 2023
Dear Abdulrahman,Thank you for your feedback. We'll ensure the towels and bedsheets are of better quality next time.Best Regards.

10/10 Fantastiskt

patrick

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Nadir - Relations Clientèles 3 nov. 2023
Cher Patrick,Nous vous remercions chaleureusement pour l'excellente notation concernant votre séjour à l'Hôtel Martinez.En espérant vous accueillir de nouveau parmi nous.Cordialement.

10/10 Fantastiskt

Luis E

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från Marine - Guest relations manager 2 nov. 2023
Dear Luis,Thank you for your feedback and excellent rating. What a pleasure to see that you had a nice stay with us in Cannes! We hope to see you again very soon.Warmest regards,

10/10 Fantastiskt

Mirja

Bodde här 2 nätter i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Angela

Bodde här 3 nätter i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

david

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
The only place to stay in town
On a world tour and this place was in our top 3 out of 40 hotels. Prestige suite was amazing . Yes, just yes!!! Great people watching breakfast place right next door as well
Bodde här 4 nätter i oktober 2023
Svar från Marine - Guest relations manager 25 okt. 2023
Dear David,What an honor and pleasure to learn that Hotel Martinez is part of your 3 out of such a high number of beautiful properties around the world!We are delighted to learn that you loved our Prestige Suite and its incredible view over the Mediterranean sea. We look very much forward to welcoming you again for your next stay in Cannes. Best regards,

10/10 Fantastiskt

Francisco E

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från Marine - Guest relations manager 25 okt. 2023
Dear Francisco,Thank you very much for this perfect 10/10 rating! We are thrilled to learn that you had an excellent stay with us.We look forward to welcoming you back at Hotel Martinez.Warm regards,

8/10 Bra

Miriam

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
This was one of my favorite hotels. I enjoyed the breakfast and evening tea in the restaurant, which was very comfortable and not pretentious. The rooms were light and airy. The only issue is the rug looks a bit dirty. Loved that it was across the street from the beach.
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
Svar från Marine - Guest relations manager 25 okt. 2023
Dear Miriam,Thank you very much for your valuable feedback and detailed comments regarding your recent stay with us. We are glad to read that you had a pleasant experience at Hotel Martinez and will make sure to share your thoughts with our teams.Sincerely looking forward to welcoming you back for another stay in Cannes. Best regards,

10/10 Fantastiskt

Fiona Blanche

Bodde här 4 nätter i oktober 2023

8/10 Bra

Dalia

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
.
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Marine - Guest relations manager 25 okt. 2023
Dear Dalia, Thank you very much for your feedback and nice rating further to your recent stay with us.We look forward to welcoming you back at Hotel Martinez.Warm regards,

10/10 Fantastiskt

Emmanuel

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Un endroit de rêve pour un séjour inoubliable
Un endroit de rêve où tout a été fait pour faire de notre séjour un vrai moment de bonheur. Un remerciement tout particulier à Laura (Guest Relation) qui a tout mis oeuvre depuis notre arrivée, avec l'équipe de réception, des femmes de chambre et du bar pour que notre séjour soit parfait. C'est un endroit magique, notre séjour fut inoubliable. Nous reviendrons très vite.
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
Svar från Marine - Responsable relation clientèle 18 okt. 2023
Cher Emmanuel,Quel plaisir de lire votre retour d'expérience concernant votre récent séjour à l'Hôtel Martinez, et quel plaisir de constater votre pleine satisfaction. Nous ne manquerons pas de féliciter Laura en votre nom et sommes ravis de savoir que nos équipes se sont bien occupées de vous pour vous faire passer un excellent séjour. Soyez certain que nous ne manquerons pas de vous gratifier des mêmes attentions lors d'un futur séjour dans notre bel établissement.A très bientôt sur les bords de la Croisette ! Bien sincèrement.

10/10 Fantastiskt

Anahita

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Only issue was that for 2/3 nights, there was banging noises through the night so I couldn’t sleep.. other than that, I loved my stay. Thank you
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från Nadir - Guest Relations Manager 17 okt. 2023
Dear Anahita,We appreciate your kind words and are pleased to know that you enjoyed your stay overall. We apologize for the inconvenience caused by the noise during a few nights of your stay. Your comfort is important to us, and we'll work to ensure a quieter experience on your next visit. Thank you for choosing Hotel Martinez.Warm regards,

10/10 Fantastiskt

Jason

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i oktober 2023
Svar från Nadir - Guest Relations Manager 17 okt. 2023
Dear Jason,Thank you very much for your nice review. We are thrilled to learn that you had an enjoyable time with us at Hotel Martinez!We look forward to welcoming you back soon.Best Regards,

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Topp på Croisetten
Flott hotell, ligger supert til. Nytt treningsrom, fint bassengområde i hagen. Rommet fungerer som det skal, bra bad. Nydelig frokost. Veldig fornøyde.
Bodde här 4 nätter i oktober 2023
Svar från Nadir - Guest Relations Manager 17 okt. 2023
Dear Guest,Thank you for your kind words and positive feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay and found our facilities, including the new gym and beautiful pool area, to your satisfaction. We're thrilled that your room and the breakfast met your expectations. We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,

10/10 Fantastiskt

Catherine

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotellet leverer alltid. God service og god mat. Stranden er oppgradert og er nå like bra som Carlton sin.
Bodde här 4 nätter i oktober 2023
Svar från Nadir - Guest Relations Manager 17 okt. 2023
Dear Catherine,Thank you for your kind words and continued support. We're delighted to hear you enjoyed our service, cuisine, and beach. We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,

10/10 Fantastiskt

Alexander

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från hotel martinez 8 okt. 2023
Dear Alexander, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

Zeina

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Wonderful rooms, excellent breakfast, very good service. The hotel is the furthest one down from the main centre but beautiful rooms and excellent service. Breakfast was amazing.
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från hotel martinez 8 okt. 2023
Dear Zeuna, Thank you very much for taking time to leave a feedback on Expedia!We are very glad to leanr your very good experience with us and we are looking forward to welcome you back soon in Cannes.Best regards, NavilaGuest Relations Manager

10/10 Fantastiskt

Adele

Bodde här 2 nätter i oktober 2023
Svar från hotel martinez 8 okt. 2023
Dear Adele,Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

Halina

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Visiting Cannes
From the check-in to the check -out everything was perfect. beautiful and very well kept property. The staff very attentive and polite. Great breakfast.
Bodde här 6 nätter i september 2023
Svar från hotel martinez 8 okt. 2023
Dear hgalina, Thank you very for taking time to leave your feedback on Expedia...We very delighted to read your nice comments and be assured that we will share it with our staff.We are looking forawzard to welcome you back soon in Cannes.With my best regards, NavilaGuest Relations Manager

10/10 Fantastiskt

CHAE JEONG

Bodde här 1 natt i september 2023
Svar från hotel martinez 8 okt. 2023
Dear Chae Jeong,Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

Guillermo

Bodde här 5 nätter i september 2023
Svar från hotel martinez 8 okt. 2023
Dear Guillermo, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

Rune

Bodde här 4 nätter i september 2023
Svar från hotel martinez 8 okt. 2023
Dear Rune, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

Belal

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
.
Bodde här 2 nätter i september 2023
Svar från hotel martinez 8 okt. 2023
Dear Belal, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

Nancy Sue

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The rooms were beautiful. The staff was very friendly and helpful. The whole hotel was spectacular. It was a really good location to shopping and restaurants.
Bodde här 2 nätter i september 2023
Svar från Marine - Guest relations manaeer 2 nov. 2023
Dear Nancy Sue, Thank you very much for this perfect 10/10 rating and praises that I will make sure to share with our team with pleasure.We look forward to welcoming you back to enjoy the French Riviera lifestyle and nice shopping sessions in the city of glamour.Warm regards,

10/10 Fantastiskt

William

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i september 2023
Svar från hotel martinez 8 okt. 2023
Dear William, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

William

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Beautiful hotel. Best to valet park the car and leave it. About 1 mile easy walking to Le Suquet…must visit for night out. Quai Lebouf is where the ferries leave. We did an all day catamaran trip snorkeling, swimming, etc. Uber works great and will pick you up within 4-5 minutes and get you most places for $11-15. Beach and pool has a great setup. Closest convenience, store open till 10 for snack, soft drinks toiletries, and forgotten things is two blocks away at Vival 18 Rue Ruoze Worth a visit in the car is the street Rue Saint -Saveur in the town Le Cannet, hilly, picturesque ..great restaurants up on the hill looking down on the bay. We stopped by on the way out of town on the road to A8… good parking at 31 Rue des Orangers… first hour is free… We weren’t able to get the stupid machine to work, but it didn’t matter nobody ticketed us
Bodde här 2 nätter i september 2023
Svar från hotel martinez 8 okt. 2023
Dear William, Thank you very much for taking time to leave your very good experience on Expedia.We are happy to learn that you had a great stay with us and we are looking forward to welcome you back soon in Hotel Martinez!!Sincerely, NavilaGuest Relations Manager