Lobby

Recensioner av JW Marriott Cannes

5 out of 5
JW Marriott Cannes
50 Boulevard de La Croisette, BP 224, Cannes, Alpes-Maritimes

Recensioner

8,4

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 254 av 546 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 176 av 546 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 69 av 546 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 33 av 546 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 14 av 546 recensioner" "

8,8/10

Renlighet

8,4/10

Personal och service

7,8/10

Bekvämligheter

8,2/10

Boendets skick och faciliteter

8,8/10

Hållbarhet

Recensioner

4/10 Dåligt

Bertil

Bodde här 3 nätter i september 2021
Svar från Guillaume Galvagno 28 sep. 2021
Greetings from The Jw Marriott Cannes, We respect greatly the time that you have taken to share about your experience with us, thus giving us the opportunity to say how truly sorry we are about your feelings. Above all, we would like to thank you again for staying with us and do to get a chance to welcome you back for a most memorable stay if your travels bring you back to Cannes. I do remain at your disposal for any assistance and do wish you a great day ahead. Best regards

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Fantastiskt bra rakt igenom. Svenska kronan och prisbilden gör tyvärr att man undviket frukost på hotellet
Bodde här 6 nätter i juli 2019

8/10 Bra

Amanda

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra helhetsintryck!
Tyckte helhetsintrycket var bra. Dock fick vi reda på när vi kom dit att poolområdet var stängt för renovering och vi bokade hotellet just för poolen. Det vi fick i kompensation var lite champagne och en bakelse, vilket jag tycker var lite snålt. Sedan fick vi reda på av en annan i receptionen att man tydligen gör denna renovering varje år inför filmfestivalen så det fanns tyvärr inget dom kunde göra. Men i övrigt var hotellet bra och låg mycket centralt nära allt.
Bodde här 2 nätter i april 2019

8/10 Bra

Torbjörn

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Väl värt ett besök
Strålande hotel på utmärkt läge, direkt på stranden med närhet till staden
Bodde här 5 nätter i april 2019

8/10 Bra

Anthoni

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i februari 2019

10/10 Fantastiskt

Frank

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great location at the beach
Great hotel at in Cannes. Only downside is small gym and that you have to pay extra for WIFI. WIFI should be included in a nice hotel like this
Bodde här 1 natt i februari 2019

10/10 Fantastiskt

patrik

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i december 2018
Svar från Rebecca 7 jan. 2019
Dear Patrik, Thank you for staying with us! Best regards Rebecca

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bästa läget
Inget man kan göra under dagtid på grund av hettan, utan man befinner sig på takterrassen liggandes på solbädden på och kollar in jetset-livet på megayachterna som ligger ankrade strax utanför hotellet, samt badar i poolen.
Bodde här 7 nätter i juli 2018

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Rummen i behov av renovering, gammalt hotel. Förväntas något mer för det priset även om det är Cannes.
Bodde här 4 nätter i juni 2018

10/10 Fantastiskt

Jenny

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Jättefint hotell, perfekt läge i Cannes. Personalen var mycket trevlig och hjälpsam. Dyra priser i baren och frukosten kunde ha varit bättre, men vi är ändå väldigt nöjda med vår vistelse!
Bodde här 1 natt i januari 2018

10/10 Fantastiskt

Peter

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i november 2017

10/10 Fantastiskt

Sara

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Även nästa gång kommer att bli JW Mariott
En väninna och jag firade vår födelsedag hos JW Mariott och vi valde just det hotelletför att jag hade bott där innan och var super nöjd gången innan också.
Bodde här 4 nätter i september 2017

10/10 Fantastiskt

Helene

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Kundservice!
Snabb incheckning och fantastisk service. Rent, snyggt och fräscha rum. Minus för frukosten dock som kunde varit bättre på ett lyxhotell.
Bodde här 2 nätter i augusti 2017

10/10 Fantastiskt

Stefan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Toppen
Bra läge och mycket fint hotell
Bodde här 3 nätter i juli 2017

8/10 Bra

Bertil

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotel men ingen gratis wifi!!!!

10/10 Fantastiskt

Anna

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
bra hotel med bästa läge
Bott där manga ganger och kommer komma tillbaka. Verkligen bra hotel jämfört med de andra I samma område. dock lärde mig denna gang att de inte har en dush på gymmet, vilket är lite trist. Annars bra som alltid
Svar från JW Marriott Cannes 5 juli 2016
Dear Anna, Thank you so much for having share this nice review with us. It is always a pleasure to know you have spent a great time in our hotel. We look forward to welcoming you again. Best regards, Rebecca

8/10 Bra

Adam

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great location
Spent a weekend with friends in Cannes, Great location of the Hotel!
Dear Adam, Thank you for this comment. As you have seen, we are well located on the heart of the Croisette. We were delighted to welcome you. Best regards, Rebecca

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter

10/10 Fantastiskt

stig, Tokyo

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
dusch och badkar i ett i vissa rum även de dyrare rummen. i rums beskrivningen står det att rummen har separat bad och dusch. dåligt installerad dusch i badkaret, om man inte är formad som ett s är det omöjligt att hamna under duschen.

10/10 Fantastiskt

Anna, stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
bra hotel mitt på huvudgatan, perfekt läge. dock har inte alla rum bra utsikt (men det är väl inget ovanligt). Bra att kolla i förväg vilken utsikt man får

8/10 Bra

Henke, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Cannes
Hotellet var bra, fina tum och utmärkt läge. Poolen var dock en besvikelse.

10/10 Fantastiskt

Lars, Uppsala

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotell med bästa läge i Cannes
Ett mycket bra hotell som ligger perfekt vid Boulevard de La Croisette och vid stranden. Den enda negativa är priset. Vi bokade rum med "sea-view" och det fick vi, men rummet var ganska litet och balkongen mycket liten och delad med ett annat rum med bara en träspaljé. Lite mer hade man nog förväntat sig för så mycket pengar.

10/10 Fantastiskt

Nichole M., Brooklyn

Gillade: Bekvämligheter
Professional and friendly staff. Property was clean and close to everything.
Bodde här 4 nätter i mars 2024
Svar från Jean-Baptiste 10 apr. 2024
Dear Nichole,On behalf of the entire team, I want to thank you for taking the time to share your experience with us,We hope to welcome you again soon. Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

10/10 Fantastiskt

Iain

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
good value for business trip excellent staff service and location
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från Jean-Baptiste 27 mars 2024
Dear Iain,On behalf of the entire team, I want to thank you for sharing your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the management team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon. Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

2/10 Väldigt dåligt

Angus

Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från Jean-Baptiste 27 mars 2024
Dear Angus,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. We are sorry about your ratings and would be delighted to have more information from you so we may improve our services. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

8/10 Bra

Ahmed

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Bekvämligheter
The hotel is very nice but we had a bad experience with the room toilet since there was a leakage and it wasn’t m handled efficiently by the staff. They could be more empowered and professional.
Svar från Jean-Baptiste 13 mars 2024
Dear Ahmed,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon. Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

10/10 Fantastiskt

Laurent, Le castellet

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Personnel et hôtel exceptionnel
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Jean-Baptiste 20 dec. 2023
Cher Laurent, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous donner votre avis. Nous mettons tout en œuvre pour satisfaire nos clients dans chaque détail et nous sommes ravis d’avoir pu rendre votre expérience agréable !Nous espérons vous revoir très vite !L’equipe du JW Marriott Cannes

8/10 Bra

Horst

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från Clara 15 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you again soon.Team JW Marriott Cannes

8/10 Bra

Phatimagorn

Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Clara 8 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you again soon.Team JW Marriott Cannes

6/10 Okej

SAMRAT

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från Clara 25 okt. 2023
Dear Samrat,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for failing to meet your expectations. We are sorry about your ratings and would be delighted to have more information from you so we may improve our services. We hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Yours sincerely,JW Marriott Cannes Team

8/10 Bra

tina

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Large room with lovey terrace overlooking the ocea
Enjoyed our large room with a lovely terrace.
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från Clara 25 okt. 2023
Dear Tina,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the management team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. We hope to welcome you again soon.Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

10/10 Fantastiskt

MICHELE, atlanta

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Loved it
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från The JW Marriott Cannes Team 11 okt. 2023
Dear Michele,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the management team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

8/10 Bra

Michal

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Nice spot. Close everywhere.
Bodde här 3 nätter i september 2023
Svar från Clara 4 okt. 2023
Dear Michal,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you again soon.Team JW Marriott Cannes

10/10 Fantastiskt

Joachim

Bodde här 1 natt i september 2023
Svar från Clara 2 nov. 2023
Dear Joachim,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you again soon.Team JW Marriott Cannes

6/10 Okej

David, Miami

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet och personal och service
Got charged to use the WiFi. Had to wait in the lobby for 1hr while my room was being prepared and the temperature was not ideal. The remote control in the room for the tv did not work. Pointing out that this location is not meeting the Marriott standards we are used to. A review is needed.
Bodde här 3 nätter i september 2023
Svar från The JW Marriott Cannes Team 20 sep. 2023
Dear David,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the management team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

8/10 Bra

Jørgen

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Bodde här 4 nätter i september 2023
Svar från Team JW Marriott Cannes 20 sep. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you again soon.Team JW Marriott Cannes

6/10 Okej

raman, Abbotsford

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Check in staff was amazing! However the concierge staff were very rude. They provided no help , made no eye contact, and didn’t greet anyone entering or exiting the hotel. The gym is very very small out 2 out of 3 cardio machines were working. The pool and rooftop area is outdated.
Bodde här 1 natt i augusti 2023
Svar från The JW Marriott Cannes Team 6 sep. 2023
Dear Raman,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the management team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

6/10 Okej

Ryan

Reste med sin partner
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Bekvämligheter
Staff was very nice. We paid $4500 for 4 nights and the rooms are definitely in need of upgrades. The “pool area” on the roof looked like it was it was fit for a motel 6. This place is beyond pricey.
Bodde här 4 nätter i augusti 2023
Svar från The JW Marriott Cannes Team 30 aug. 2023
Dear Rayan,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. We are sorry about your ratings and would be delighted to have more information from you so we may improve our services. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Yours sincerely,

10/10 Fantastiskt

Esfandiar

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i juli 2023
Svar från Team JW Marriott Cannes 2 aug. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you very again soon.Team JW Marriott Cannes

10/10 Fantastiskt

Sonya

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Great stay. Great staff.
Bodde här 4 nätter i juni 2023
Svar från The JW Marriott Cannes Team 18 juli 2023
Dear Sonya,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the management team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

10/10 Fantastiskt

Raul

Bodde här 4 nätter i juni 2023
Svar från Team JW Marriott Cannes 18 juli 2023
Dear Raul,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you very again soon.Team JW Marriott Cannes

8/10 Bra

Berta

Bodde här 4 nätter i maj 2023
Svar från Team JW Marriott Cannes 14 juni 2023
Dear Berta,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you very again soon.Team JW Marriott Cannes

10/10 Fantastiskt

Daniel

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i maj 2023
Svar från Team JW Marriott Cannes 7 juni 2023
Dear Daniel,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you very again soon.Team JW Marriott Cannes

6/10 Okej

Eric

Reste med sin partner
Gillade: Personal och service
Location, location, location. The lobby and common areas are absolutely beautiful. We had a deluxe king room facing the sea. Fantastic view with a window that fully opened. The room itself was a bit dated. The bathroom fixtures and tub were a bit dated, the desk was dented and scuffed a bit. Normally I wouldn't nitpick butt we paid $1,200 for the night and in my opinion everything should be absolutely excellent and it was not. It was absolutely fine.
Bodde här 1 natt i maj 2023
Svar från The JW Marriott Cannes Team 31 maj 2023
Dear Eric,Thank you for taking the time to share about your experience with us. Your ratings show that you have had a pleasant stay in its overall, please trust we will focus on the specific feedback shared so we may improve our service.We would love to welcome you back at the JW Marriott Cannes if your travels bring you back to Cannes.Best regards,The JW Marriott Cannes Team

10/10 Fantastiskt

zoe

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Extremely friendly, welcoming and helpful staff. The hotel is calm and relaxed with neutral decor and is situated opposite the beach. The roof terrace is spectacular! Thank you for a wonderful stay.
Bodde här 3 nätter i april 2023
Svar från The JW Marriott Cannes Team 31 maj 2023
Dear Zoe,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the management team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

10/10 Fantastiskt

Besmir

Bodde här 2 nätter i april 2023
Svar från Team JW Marriott Cannes 3 maj 2023
Dear Besmir,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you very again soon.Team JW Marriott Cannes

4/10 Dåligt

Sze Man

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
This is my first time writing review on Expedia. I am very disappointed with this hotel. It is very close to the beach and the view is amazing if you stay in the Seaview room, bed is comfortable and the view from the room is very nice. However, I found that we are being charged for extra expense on my deposit card WITHOUT any invoice about details to my email to notify us. I checked with the hotel team through email, and they DID NOT reply me after nearly a month. You have to keep chasing and chasing. They replied only a simple invoice, only 'in-room food' are stated on the invoice without details. We have to ask for more details again. We are being charged for extra consumption on alcohol and even PHARMACY (??dont even know what is it...medicine?). I am not sure (cos we are stilling CHASING) if I can get refunded on those items we didnt consume. we only consumed few bottle of water during my stays. Bad luck for us maybe to experience this exhausting back and forth. For those who want to stay in this hotel, you will get amazing view and it is very close to shopping area. But please remember to make down what you have consume in the room (maybe better to take photos) to avoid situation like me. I think no one want to experience this after their trip.
Svar från JW Marriott Cannes 2 maj 2024
Greetings from the JW Marriott Cannes,We would like to thank you for taking the time to share about your recent experience with us.We are sorry to read about the billing inconvenience you are experiencing; we always encourage our guests to stop by the desk before leaving so charges can be checked and adjusted with the reception team in order to avoid any misunderstood.If there are any charges you would like to discuss further please email our front desk manager who will be the one of assistance : Rafik.fodilcherif@jwmarriottcannes.comThank you again for your email,Best regards

4/10 Dåligt

Víctor Ramos

Pas qualité de un 5 étoile Très déçu avec petit déjeuner Rapport qualité prix c’est vraiment absurde
Bodde här 2 nätter i mars 2023
Svar från L’équipe du JW Marriott Cannes 22 mars 2023
Cher Victor, Merci d’avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience. Nous sommes sincèrement désolés de ne pas avoir été à la hauteur de vos attentes. Fournir le plus haut niveau d’hospitalité est notre priorité. J’ai partagé vos commentaires avec l’équipe de direction pour m’assurer que les lignes directrices nécessaires soient en place et examinées pour éviter que votre mauvaise expérience ne se reproduise à l’avenir. J’espère que vous nous donnerez une seconde chance si vous avez l'occasion de revenir dans la région.Bien à vous, L’équipe du JW Marriott Cannes

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Great location as well as great staff at the hotel, all personal like to give a hand and help if requested. My only issue during this trip was the road work to the hotel, right in front of the hotel, I guess they should have informed their customers. As it took me extra 15 minutes trying to figure it out, and finally I could'nt
Bodde här 2 nätter i februari 2023
Svar från The JW Marriott Cannes Team 15 mars 2023
Dear Samir,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the management team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

10/10 Fantastiskt

Sahip Selim

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i januari 2023
Svar från Team JW Marriott Cannes 22 feb. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you very again soon.