San Remo Hotel
Hotell i Carazinho med gratis frukost och dygnet runt-öppen reception
VÀlj datum för att se priser
Fotogalleri för San Remo Hotel





Recensioner
8,8 av 10,
UtmÀrkt
PopulÀra bekvÀmligheter
Rumsalternativ
Logga in för att se aktuella rabatter och förmÄner. Fler förmÄner för fler Àventyr!
Om omrÄdet

AV. FLORES DA CUNHA, 963, Carazinho, Rio Grande do Sul, 99500-000
Om boendet
HotellbekvÀmligheter
BekvÀmligheter pÄ rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter pĂ„ boendet â avgifterna kan inkludera tillĂ€mpliga skatter:
- Avgift för stÀdning: 90.00 BRL per person och per natt (varierar beroende pÄ vistelsens lÀngd)
- Administrationsavgift: 150.00 BRL per person per natt
Vi har listat alla tillÀggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Extra tillval
- Parkeringsavgift: BRL 10.00 per dag
- Avgift för husdjur: BRL 60 per husdjur per natt
- Inga avgifter tas ut för assistanshundar
Det Àr möjligt att listan ovan inte Àr fullstÀndig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att Àndras.
Att hÄlla koll pÄ
Detta boende drivs av en professionell vÀrd. Att erbjuda boende Àr kopplat till vÀrdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragÀster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfÀrdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krÀvas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
SÀrskilda önskemÄl erbjuds i mÄn av tillgÄng vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. SÀrskilda önskemÄl kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och bankkort; ingen kontantbetalning.
PÄ detta boende finns bland annat följande sÀkerhetsdetalj: brandslÀckare.
Om du avbokar din bokning kommer vÀrdens avbokningspolicy att gÀlla. I enlighet med EU-bestÀmmelser om konsumentrÀtt gÀller inte ÄngerrÀtten för boendebokningstjÀnster.
Bra att veta
FörÀldrar eller vÄrdnadshavare som reser med barn under 18 Är mÄste uppvisa barnets födelsebevis och fotolegitimation (t.ex. pass) vid incheckning. Om endast en av förÀldrarna reser internationellt till Brasilien med barnet, mÄste denna person dessutom uppvisa attesterad tillÄtelse att resa undertecknad av den andre förÀldern, i tillÀgg till barnets födelsebevis och fotolegitimation. FörÀldrar eller vÄrdnadshavare som inte kan eller vill uppvisa en sÄdan attest mÄste inneha juridisk attest. ResenÀrer som planerar att resa till Brasilien med barn bör kontakta ett brasilianskt konsulatkontor innan resan för ytterligare information.
Boendet kallas Àven
San Remo Hotel Carazinho
San Remo Carazinho
San Remo Hotel Hotel
San Remo Hotel Carazinho
San Remo Hotel Hotel Carazinho
Vanliga frÄgor och svar
Recensioner för San Remo Hotel
Recensioner
8,8
Fantastiskt
9,0/10
Renlighet
9,2/10
Personal och service
9,4/10
BekvÀmligheter
8,4/10
Boendets skick och faciliteter
8,4/10
HÄllbarhet
Recensioner
4 jan. 2023
Bodde hÀr 1 natt i januari 2023
8/10 Bra
JOAO LUIS
AffÀrsresenÀr
12 dec. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvÀmlighet
Boa
JOAO LUIS
Bodde hÀr 1 natt i december 2022
8/10 Bra
Rafael
13 nov. 2022
Rafael
Bodde hÀr 1 natt i november 2022
10/10 Fantastiskt
Claudineia
20 okt. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Claudineia
Bodde hÀr 1 natt i oktober 2022
10/10 Fantastiskt
Vanessa
26 sep. 2022
Vanessa
Bodde hÀr 1 natt i september 2022
8/10 Bra
Carlos Rosano
AffÀrsresenÀr
18 sep. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvÀmlighet
CORDIALIDADE
Carlos Rosano
Bodde hÀr 1 natt i september 2022
8/10 Bra
Edgar Augusto
23 maj 2022
Edgar Augusto
Bodde hÀr 1 natt i maj 2022
8/10 Bra
Roger cristiano
19 mars 2022
Roger cristiano
Bodde hÀr 1 natt i mars 2022
10/10 Fantastiskt
Wesley
3 mars 2022
Wesley
Bodde hÀr 2 nÀtter i februari 2022
8/10 Bra
Diogo
AffÀrsresenÀr
22 jan. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvÀmlighet
Avaliação hotel
Diogo
Bodde hÀr 1 natt i januari 2022
10/10 Fantastiskt
ALEXANDRE L
Reste med familjen
3 jan. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvÀmlighet
ALEXANDRE L
Bodde hÀr 2 nÀtter i december 2021
8/10 Bra
Alex
3 jan. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvÀmlighet
Alex
Bodde hÀr 1 natt i december 2021
10/10 Fantastiskt
MARIA
29 dec. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvÀmlighet
excelente
MARIA
Bodde hÀr 1 natt i december 2021
8/10 Bra
Roberto Carlos
24 aug. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvÀmlighet
Roberto Carlos
Bodde hÀr 1 natt i augusti 2021
8/10 Bra
Cristiano
Reste med familjen
13 aug. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvÀmlighet
Custo benefĂcio
Cristiano
Bodde hÀr 2 nÀtter i augusti 2021
10/10 Fantastiskt
Ceres
AffÀrsresenÀr
10 aug. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvÀmlighet
Ceres
Bodde hÀr 1 natt i augusti 2021
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenÀr
Reste i grupp
17 maj 2021
Gillade: Renlighet och personal och service
Verifierad resenÀr
Bodde hÀr 1 natt i maj 2021
10/10 Fantastiskt
Tiago
AffÀrsresenÀr
24 apr. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvÀmlighet
Tiago
Bodde hÀr 1 natt i april 2021
10/10 Fantastiskt
Juliano
AffÀrsresenÀr
18 apr. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvÀmlighet
titulo de mundial do Palmeiras
Juliano
Bodde hÀr 4 nÀtter i april 2021
8/10 Bra
Andre
AffÀrsresenÀr
17 apr. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Andre
Bodde hÀr 3 nÀtter i april 2021
8/10 Bra
Andre
AffÀrsresenÀr
17 apr. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Andre
Bodde hÀr 3 nÀtter i april 2021
8/10 Bra
Andre
AffÀrsresenÀr
17 apr. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Andre
Bodde hÀr 1 natt i april 2021
8/10 Bra
Gilson
AffÀrsresenÀr
5 mars 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvÀmlighet
Gilson
Bodde hÀr 5 nÀtter i februari 2021
8/10 Bra
Rodrigo
Reste med familjen
28 dec. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvÀmlighet
Rodrigo
Bodde hÀr 3 nÀtter i december 2020
8/10 Bra
Verifierad resenÀr
AffÀrsresenÀr
22 juli 2020
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvÀmlighet
Muito satisfatĂłrio para quem nĂŁo busca luxo
Verifierad resenÀr
Bodde hÀr 2 nÀtter i juli 2020