Detalj exteriör

Recensioner av Grand Mogador City Center - Casablanca

5 out of 5
Grand Mogador City Center - Casablanca
Avenue Pasteur, Casablanca

Recensioner

8,0

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 123 av 297 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 97 av 297 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 37 av 297 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 16 av 297 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 24 av 297 recensioner" "

8,8/10

Renlighet

7,8/10

Personal och service

8,6/10

Bekvämligheter

8,4/10

Boendets skick och faciliteter

7,4/10

Hållbarhet

Recensioner

6/10 Okej

Leena

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Not according to description
How can this be a 5 star hotel? Room at 15th floor. A great view, but that’s the only great with this hotel! Room was in need to be refurbished. Tiles in bathroom broken. Carpet in room had stains. Windows not clean. In booking of a delux double room it said there should be slippers and bathrobes! No slippers and just one bathrobe for the 1st night. Gone after cleaning. Free water, yes but one small bottle for 2 persons! Location good. All in all expectations were higher. Please either update what’s included in room or make sure the promised items are available.
Bodde här 2 nätter i juli 2022
Svar från GM 7 juli 2022
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback with us following your stay at the Grand Mogador Casablanca Hotel. We are saddened that your experience did not fully meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. Rest assured that your comments are valuable to us and have been shared with the relevant department for their review and improvement as we continue seeking ways to improve our service quality. Once again we thank you for staying with us and we look forward to another opportunity to welcome you back and serve you better in the future. Sincerely, General Manager of Mogador Marina Hotel & Grand Mogador Casablanca Hotel

8/10 Bra

Annu

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Bodde här 1 natt i mars 2022
Svar från GM 24 mars 2022
Chèr(e) client(e), Nous vous remercions d'avoir choisi le Grand Mogador Casablanca Hôtel pour votre séjour. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau parmi nous, Meilleures Salutations, Direction générale Mogador Marina Hôtel & Grand Mogador Casablanca Hôtel

10/10 Fantastiskt

Mohammed

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i januari 2021

10/10 Fantastiskt

Mickael

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Honey moon
Our honey moon was spent here, when we asked to change rooms due to the aircondition not working. We where then asked to open our windows by the male speaking attendant. I think its poor service to lie about aircon. Extremly hot in the rooms. I am happy we got our room a nice decoration. With roses. I also did a youtube video which you can find. Im happy about the room and decoration but not about the aircondition system.
Bodde här 1 natt i december 2018

10/10 Fantastiskt

Nzar

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juli 2018

8/10 Bra

Raouf

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket bra hotell
Bekvämt,lugnt och mycket bra mat.
Bodde här 3 nätter i december 2017

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Trevligt men långsamt.
Bra generellt, funkade bra för mitt syfte men skullebott närmare hav/sevärdheter om jag varit på semester. Oerhört långsam incheckning.
Bodde här 1 natt i november 2017

10/10 Fantastiskt

Jean-Francois

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bon Hôtel some toute
Bodde här 10 nätter i februari 2024
Svar från SAAD - GUEST RELATIONS - 3 mars 2024
Cher Jean-François,Tout d'abord nous vous remercions d'avoir pris le temps et partager votre avis sur notre établissement. Nous sommes ravis que vous avez apprécié notre hôtel et le service reçu lors de votre séjour.Dans le plaisir de vous accueillir encore une fois au Grand Mogador Casablanca.Bien Cordialement,

10/10 Fantastiskt

Fiorella

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
There was no area to socialize with other guests for coffee etc. It was centrally located
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från GUEST RELATIONS 8 feb. 2024
We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Grand Mogador Casablanca, we always strive to exceed guests expectations and your comments will help our teams reaching that goal.

8/10 Bra

Sandra

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The room was nice, big, and comfortable. The breakfast is not that great.
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från SAAD - GUEST RELATIONS - 8 feb. 2024
We have taken good note of your remarks regarding the room you had during your stay, also your comment concerning the breakfast, we will do our utmost to improve on this aspect of our services. Looking forward having you again.

10/10 Fantastiskt

Zixuan

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från SAAD - GUEST RELATIONS - 8 feb. 2024
Thank you for the feedback regarding our service. Looking forward having you again.

8/10 Bra

masae

Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från SAAD - GUEST RELATIONS - 9 feb. 2024
Thank you for the feedback regarding regarding our services at Grand Mogador Casablanca.Looking forward having you again.

10/10 Fantastiskt

KHALID

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från SAAD - GUEST RELATIONS - 8 feb. 2024
Thank you for the feedback regarding our service at Grand Mogador Casablanca. Looking forward having you again.

2/10 Väldigt dåligt

Natalia

Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från SAAD - GUEST RELATIONS - 8 feb. 2024
We first want to thank you for sharing your feedback about your stay at Grand Mogador Casablanca. It is with sadness that we learn of the inconvenience you experienced during that stay. Your comment is being taken into consideration, and we assure you that we will discuss them with the relevant departments, promising an improved service during your next stay.

8/10 Bra

KHALID

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
My second home
Always a pleasure to stay in the Grand Mogador.
Bodde här 1 natt i november 2023

10/10 Fantastiskt

MYKOLA

Bodde här 1 natt i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

raad

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Abraham

Affärsresenär, Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Excellent customer service, big size rooms and very good food at the restaurant. The fitness center is fully equipped and have a very helpful full time trainer
Bodde här 3 nätter i oktober 2023

4/10 Dåligt

Abdullah

Gillade inte: Personal och service
The worst employees in Moroccan hotels
nice room bad bed, bad check in bad check out. the want to charge me for check out at 1:35 PM
Bodde här 1 natt i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Khalid

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The place to be in Casablanca
Bodde här 1 natt i augusti 2023

10/10 Fantastiskt

AHMED

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
De l'excellence pure.
Merveilleux hotel dans tout point de vue.
Bodde här 3 nätter i juli 2023

10/10 Fantastiskt

elhousni

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juni 2023

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
AVOID.
1* Awful Hotel in Every Aspect. They won't ever reply to you or help with any queries. AVOID
Bodde här 4 nätter i maj 2023

6/10 Okej

Christian

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i maj 2023

8/10 Bra

YASSER

Bodde här 3 nätter i maj 2023

2/10 Väldigt dåligt

Adel

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet och personal och service
Horrible service!
Hotel was nice paid for the Grand Hotel and got a room in the Marina next door Room was not bad except for the bloody sheets! Requested a wake up call for 09:00 am but was surprised to get a 06:00 am. The night auditor (Hassan?) refused to admit any wrong doing and insisted we asked for a 0600 wake-up call. When asked to speak to a Manager at checkout I was told he was in a meeting!
Bodde här 1 natt i mars 2023

8/10 Bra

Wael

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
This second stay of 2 nights has some problems such as air conditioning that never worked properly & the internet connection was poor. While the first stay of 3 nights did not have these issues.
Bodde här 2 nätter i mars 2023

6/10 Okej

Amir

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
It was a non alcohol hotel, which was a little disappointing.
Bodde här 2 nätter i mars 2023

10/10 Fantastiskt

Wael

Gillade: Renlighet och personal och service
The stay was excellent. The staff were great
Bodde här 3 nätter i mars 2023

8/10 Bra

MIN, Tomball

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Staff is not friendly and not professional
Bodde här 2 nätter i mars 2023

4/10 Dåligt

Chaib

Bodde här 1 natt i februari 2023

10/10 Fantastiskt

ALDO

Bodde här 1 natt i januari 2023

10/10 Fantastiskt

ALDO

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Nice place
Bodde här 2 nätter i januari 2023

10/10 Fantastiskt

JONATHAN, Marshall

Bodde här 1 natt i december 2022

10/10 Fantastiskt

ILAN

Bodde här 2 nätter i november 2022
Svar från GM 5 dec. 2022
Dear Valued Guest,Thank you very much for your kind review.We are delighted that you had a great experience with us. We will certainly share your comments with the team who would be happy to receive such positive feedback.It has been a pleasure having you as our distinguished guest and we look forward to your next visit.Warm regards,General Manager of Mogador Marina Hotel& Grand Mogador Casablanca Hotel

2/10 Väldigt dåligt

Mekideche

Bodde här 1 natt i september 2022

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i september 2022
Svar från GM 26 sep. 2022
Dear Valued Guest,We are very happy to hear that your stay at the Grand Mogador Casablanca Hotel lived up to your expectations.All our teams work constantly to make you enjoy a memorable moment.We look forward to seeing you again at the Grand Mogador Casablanca Hotel.Regards, General Manager of Mogador Marina Hotel &Grand Mogador Casablanca Hotel

8/10 Bra

Camille

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Nice property
Bodde här 6 nätter i augusti 2022
Svar från GM 14 sep. 2022
Dear Valued Guest,We thank you for taking the time to share your experience with us. We are very happy to hear that our staff was up to your expectations. All our teams work constantly to make you enjoy a memorable moment. We would be delighted to welcome you back to the Grand Mogador Casablanca Hotel. Best Regards, General Manager of Mogador Marina Hotel & Grand Mogador Casablanca Hotel

10/10 Fantastiskt

Omar

Bodde här 3 nätter i augusti 2022
Svar från GM 16 aug. 2022
Dear Valued Guest, Thank you very much for this good rating! We are delighted that you had a great experience with us. It has been a pleasure having you as our distinguished guest and we look forward to your next visit. Warm regards, General Manager of Mogador Marina Hotel & Grand Mogador Casablanca Hotel

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Room nice…service not so…
The room was huge and comfortable so that’s a plus. However the staff, well…. Check-in I got got double charged, they didn’t bring bags up, and then on any given day the most money I could exchange was 40 dollars . I called downstairs to see if they had a bar/lounge … they said it opens at 7… and all they had to do was look up and see it was completely not being used . I assume a lot was lost in translation as most English isn’t their top language , so no fault of theirs . It was just like it wasn’t fully up and running again but the staff had to act like it was . Again, the rooms were great , so if you want a nice QUIET area of town to get rest . This is the place
Bodde här 5 nätter i juli 2022
Svar från GM 2 aug. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to leave us a review about your recent stay at the Grand Mogador Casablanca Hotel. We sincerely apologize for the service and attitude problems you have experienced during your recent visit. Please, rest assured we will share your feedback with our team in order to fix and improve our services, and not let such incidents happen again in the future. We hope to welcome you back to your second home! Cordially Yours, General Manager of Mogador Marina Hotel & Grand Mogador Casablanca Hotel

2/10 Väldigt dåligt

mdmahmud

Affärsresenär
Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Bad Service
They charged be 200 dihrams for early checking in. Exceptionally BAD service. I had to wait 30 minutes for checking in to my room even though I paid extra. Room was ready. There were 4 people at the front desk, just laughing and joking, wasting time while customer is waiting. It took an hour to just get complimentary toothpaste and toothbrush at the room. This team needs training from IHG group on service. I have seen lazy people, but they are the worst. When i walked into the restaurant, the first thing came out of the person in front of the restaurant on duty is how much the price person is. No greetings. Worst Hotel Service I have ever experienced in Morocco.
Bodde här 1 natt i juli 2022
Svar från GM 2 aug. 2022
Dear Valued Guest, Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to leave us a review about your recent stay at the Grand Mogador Casablanca Hotel. We sincerely apologize for the service and attitude problems you have experienced during your recent visit. Please, rest assured we will share your feedback with our team in order to fix and improve our services to not let such incidents happen again in the future. We hope to welcome you back to your second home! Cordially Yours, General Manager of Mogador Marina Hotel & Grand Mogador Casablanca Hotel

2/10 Väldigt dåligt

Ameer

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
تجربه فاشله
الموظفين بالاستقبال غير متعاونين وكلامهم مع الضيف معصبين والفندق ليس فيه مسبح او سبا او اي ترفيه
Bodde här 1 natt i juli 2022
Svar från GM 7 juli 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Grand Mogador Casablanca Hotel. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. At the Grand Mogador Casablanca Hotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is essential. Please be aware that we are taking the appropriate measures to resolve the problems that you have mentioned. We hope to see you again so that we can regain your trust. Best regards, General Manager of the Grand Mogador Casablanca & Mogador Marina Hotel

2/10 Väldigt dåligt

Ameer

Gillade inte: Personal och service
تجربه فاشله
العاملين بخدمة الاستقبال الموظفين غير متعاونين كذلك الغرفه بيها بعوض وبصراحة تجربه خايبه
Bodde här 2 nätter i juli 2022
Svar från GM 7 juli 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Grand Mogador Casablanca Hotel. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. At the Grand Mogador Casablanca Hotel, we strive to provide a superior service experience for all our guests; therefore your feedback is essential. Please be aware that we are taking the appropriate measures to resolve the problems that you have mentioned. We hope to see you again so that we can regain your trust. Best regards, General Manager of the Grand Mogador Casablanca & Mogador Marina Hotel

6/10 Okej

Jean-Rémy

Affärsresenär
Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Hôtel propre et convena
Bodde här 2 nätter i maj 2022
Svar från GM 9 juni 2022
Cher invité, Merci pour votre aimable critique. Nous sommes ravis que vous ayez passé une excellente expérience avec nous. Nous partagerons certainement vos commentaires avec l'équipe qui serait heureuse de recevoir des commentaires aussi positifs. Ce fut un plaisir de vous avoir comme invité distingué et nous nous réjouissons de votre prochaine visite. Meilleurs Voeux, Directeur général de l'hôtel Mogador Marina & Grand Mogador Hôtel Casablanca

2/10 Väldigt dåligt

Abdelilah

Affärsresenär
Gillade inte: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Baisse de qualité
Avant le covid, cet établissement était de loin le meilleur de Casablanca, mais post covid plus rien ne va ! Room service facturé 100 MAD, climatisation trop faible. Equipe de réservation injoignable. Petit déjeuner catastrophique.
Bodde här 4 nätter i maj 2022
Svar från GM 13 juni 2022
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir partagé avec nous vos commentaires constructifs concernant votre récent séjour à l'hôtel Grand Mogador Casablanca. Nous regrettons sincèrement d'apprendre les problèmes que vous avez rencontrés lors de votre séjour. En effet la situation ne reflète pas notre réputation ni notre engagement pour la qualité de service que nous connaissons depuis de nombreuses années. Nous vous assurons que les mesures correctives seront mises en place afin de remédier à la situation. Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance en séjournant à l'hôtel Grand Mogador Casablanca lors de votre prochaine visite à Casablanca. Nous nous engageons à en faire l'expérience la plus mémorable de tous les temps. Cordialement, Directeur Général du Grand Mogador Casablanca & Mogador Marina Hôtel

6/10 Okej

Salman

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Clean but cold
The stay was acceptable. Room was cold during the month of March. Breakfast was below average: Room was clean Bathroom is equipped with all the needed tools and accessories.
Bodde här 2 nätter i mars 2022
Svar från GM 24 mars 2022
ear Guest, Thank you for this rating! We learn that your stay went not well. A good note is taken of your remark about the cold room and breakfast that it will be transferred to the departments concerned for making improvement. Please accept our apologies for this inconvenience. We hope to get the chance to welcome you back again to exceed your expectations. Cordially Yours, General Management Mogador Marina Hotel & Grand Mogador Casablanca Hotel

4/10 Dåligt

MOHSEN

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i januari 2022

2/10 Väldigt dåligt

mohamed

Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i december 2021
Svar från AB 9 dec. 2021
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with the Expedia community. We are very sorry that your experience did not live up to your expectations. We extend our sincerest apologies and inform you that we will work very hard to improve the quality of our services. We remain at your disposal to find out more details about the points you did not like Best,

10/10 Fantastiskt

Ameer

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
روعه
ممتازه وجميله
Bodde här 1 natt i november 2021
Svar från AB 9 dec. 2021
عزيزي الزبون، نشكرك بحرارة على ملاحظاتك الإيجابية فيما يتعلق بزيارتك الأخيرة إلى فندق جراند موغادور كازابلانكا ستتم مشاركة تعليقاتك وملاحظاتك مع فريقنا لأننا على يقين من أنها ستعمل على تحسين أدائهم المهني. شكرا جزيلا لزيارتك ونآمل أن تعود في أقرب وقت ممكن. تحياتي، الإدارة العامة فندق المارينا مقور & فندق جراند موغادور كازابلانكا

6/10 Okej

Verifierad resenär

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
It was my second stay, the first was better, I hope they get better soon.
Bodde här 2 nätter i augusti 2021