Hotel Amby Inn is located in Lajpat Nagar, a neighborhood in New Delhi, and is near a metro station. India Gate and Qutub Minar are notable landmarks, and travelers looking to shop may want to visit Lajpat Nagar Central Market and Sarojini Nagar Market. Looking to enjoy an event or a game while in town? See what's happening at Thyagaraj Sports Complex or Jawaharlal Nehru Stadium.
All India Institute of Medical Sciences - 5 min med bil
Fortis Escorts Heart Institute - 5 min med bil
Lotustemplet - 6 min med bil
Ta sig runt
New Delhi Okhla Station - 3 min drive
Vinobapuri Metro Station - 9 min walk
Indira Gandhi International Airport (DEL) - 44 min drive
Restauranger
Tibet Kitchen - 14 min till fots
Nagpal Chole Bhature - 16 min till fots
Café Coffee Day - 5 min till fots
De paul's Coffee - 10 min till fots
Sagar Ratna - 10 min till fots
Om boendet
Hotel Amby Inn
Hotel located in Lajpat Nagar
Near Lajpat Nagar Central Market, Hotel Amby Inn provides a rooftop terrace, a garden, and laundry facilities. In addition to a conference center and a restaurant, guests can connect to free in-room WiFi.
Du kan även se fram emot förmåner som följande:
Gratis vanlig parkering
Flygtransfer tur och retur (avgift tillkommer), bagageförvaring och mötesrum
En dygnet runt-öppen reception, en hiss och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer
Om rummen
Alla gästrum är individuellt möblerade och har bekvämligheter som rumsservice dygnet runt och sängtillbehör av högsta kvalitet, samt ytterligare detaljer såsom luftkonditionering och badrockar.
Du kan även räkna med följande bekvämligheter:
Badrum med lyxtoalettartiklar och duschar
LCD-tv med premiumkanaler
Kylskåp, kaffe- och tebryggare och daglig städning
Språk
Engelska
Hotellbekvämligheter
Internet
Tillgängligt i alla rum: gratis wi-fi
Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi
Parkering och transport
Flygtransfer tur och retur (tilläggsavgift) på begäran
Transport från tågstationen (tilläggsavgift)
Avgiftsfri parkering på området
Tillgänglighetsanpassad parkering finns tillgänglig
Mat och dryck
En restaurang
Familjevänligt
Kylskåp på rummet
Tvättmöjligheter
Bekvämligheter
Bagageförvaring
Reception öppen dygnet runt
Tvättmöjligheter
Gästtjänster
Hjälp med bokning av guidade turer och biljetter
Städning dagligen
Business-service
Konferenscenter
Mötesrum
Utomhus
Takterrass
Trädgård
Tillgänglighetsanpassning
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Hiss
Skyltar med punktskrift
Tillgänglighetsanpassad parkering
Tillgänglighetsanpassad väg
Mer
3 våningar
Byggdes 2010
Byggnad
Bekvämligheter på rummet
Sovrum
Sängtillbehör av högsta kvalitet
Badrum
Badrockar
Dusch
Eget badrum
Handdukar
Lyxtoalettartiklar
Underhållning
LCD-tv med digitala premiumkanaler
Mat och dryck
Gratis vatten på flaska
Kylskåp
Minibar
Rumsservice dygnet runt
Te-/kaffebryggare
Mer
Anslutande rum tillgängliga
Enskild inredning
Enskild möblering
Gratis dagstidningar varje dag
Luftkonditionering (klimatreglerad)
Skrivbord
Strykjärn/strykbräda på begäran
Värdeförvaringsskåp
Regler
Incheckning
Check-in time starts at noon
Utcheckning
Check-out before noon
Incheckningsinstruktioner
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.
Åtkomst till boendet
Bemannad reception
Husdjur
Djur ej tillåtna
Barn och extrasängar
Barn är välkomna.
Betalningstyper
Viktig information
Extra tillval
Airport shuttle fee: INR 800 per vehicle (one way)
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Bra att veta
Anslutande rum kan erbjudas i mån av tillgång. Gäster kan be om anslutande rum genom att kontakta boendet direkt via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Boendet kallas även
Amby Inn New Delhi
Amby New Delhi
Hotel Amby Inn Hotel
Hotel Amby Inn New Delhi
Hotel Amby Inn Hotel New Delhi
Cosmopolitan Residency (Amby Inn)
Hotel Amby Inn (A unit of CR Hospitality)
Vanliga frågor och svar
Är Hotel Amby Inn husdjursvänligt?
Nej, husdjur är inte tillåtna på boendet.
Hur mycket kostar det att parkera vid Hotel Amby Inn?
Vanlig parkering är gratis på det här boendet.
Erbjuder Hotel Amby Inn flygtransfer?
Ja, transport till/från flygplatsen erbjuds och körs (tillgänglig på begäran).
Recensioner för Hotel Amby Inn
Recensioner
6,2
Alla recensioner som visas är recensioner från verkliga gäster. Endast resenärer som har bokat en vistelse med oss kan publicera en recension. Vi verifierar recensioner i enlighet med våra riktlinjer och publicerar alla recensioner, både positiva och negativa.Mer informationÖppnas i ett nytt fönster
10 - Fantastiskt i betyg. 0 av 15 recensioner" "
10 - Fantastiskt
0
8 - Bra i betyg. 6 av 15 recensioner" "
8 - Bra
6
6 - Okej i betyg. 5 av 15 recensioner" "
6 - Okej
5
4 - Dåligt i betyg. 3 av 15 recensioner" "
4 - Dåligt
3
2 - Väldigt dåligt i betyg. 1 av 15 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt
1
6,6/10
Renlighet
6,2/10
Personal och service
6,2/10
Boendets skick och faciliteter
Recensioner
8/10 Bra
Verifierad resenär
31 mars 2021
Verifierad resenär
Bodde här 10 nätter i mars 2021
8/10 Bra
Verifierad resenär
4 dec. 2017
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service
Decent budget hotel
Convenient location. Room house keeping service needs improvement. Rooms are bit small.
Verifierad resenär
Bodde här 3 nätter i november 2017
4/10 Dåligt
C Pradhan, bhubaneswar
6 juni 2015
Gillade inte: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Shocking Checkin experience
When we arrived at Amby Inn, they said they are sold out and donot have rooms. We showed them the Expedia reservation voucher. They said "no information from Expedia and on Sunday they are closed so cannot reach them.
We called Expedia and they took up the issue with Hotel. In the meantime we were told to get out of the Hotel Building. We were made to stand in the open, in this unbearable summer Sun. Amazingly the Hotel Security had bit of mercy and told us to wait in the Lobby and he took up the issue with the reception. After layering some of the filthiest of language we were provided two of the worst room in the Hotel. HOPE EXPEDIA TAKES THE HOTEL OUT OF THEIR LISTING
C Pradhan
6/10 Okej
Abhijit
10 jan. 2015
Abhijit
4/10 Dåligt
abhitabh, grover
17 juni 2014
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Breakfast includes only bread egg .no third item .
Staff asked me reservation copy ...for room I am entitled. A . C. Did not work . Room changed . Do not serve break fast if u do not have facility. ....also it included coffe maker for which I have to fight for it ..comes without powder milk ....saying they do not serve ...have u seen hotel like this .
abhitabh
8/10 Bra
Verifierad resenär
23 jan. 2014
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good hotel
Room was clean and staff was good.
Verifierad resenär
6/10 Okej
Amit
17 dec. 2013
Gillade: Personal och service
Amit
6/10 Okej
pankaj, bangalore
13 nov. 2013
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
full information not provided on net
The rooms were decent and the service good. But, the information that a person from outside cannot enter your room wasn't given to us before hand. We had important work to carry out and the receptionist didn't even let my colleague in.
otherwise (Y)
pankaj
8/10 Bra
KJ, Las Vegas, NV
9 aug. 2013
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Very Nice Hotel
It was a very nice Hotel, the only thing i did not like was that i was staying on second floor, they do not have a Wifi connection on second floor, they did give me the option to move to first floor where they do have wifi.
Staff was very very Friendly.
KJ
8/10 Bra
Murthy, Bangalore
28 maj 2013
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet